wzsolt_1.6_16V Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 J0hnny! Te megépítetted ezt a kütyüt anno ? Elvileg ettől nem reklamál a "csekkendzsin" egr lefalazásnál.. Alíg találtam meg a linket egy 2 évvel korábbi hozzászólásodban :D Tesztelted anno ? Szerintem ez csak annyit csinál hogy kiadott nyitás jelre visszaadja a pozíció jelet, de a motorfékes tesztnél amikor a map szenzor nyomásváltozását figyeli az ECU az ellen nem használ. Ergo ha van egy működő/megtisztított egr szeleped és lefalazod alata a nyílásokat, de az egr-t rajta hagyod akkor ugyanott vagy mint ezzel a kütyüvel, azaz jön a hibajel de csak ritkán (országúton meleg időben hosszú motorfékes guruláskor). Ez csak akkor éri meg ha teljesen meghalt az egr és nem akar valaki venni másikat. Tudom nem én letem megszólítva de belekotyogtam.... B)
pszilaj Elküldve Április14, 2011 Elküldve Április14, 2011 Szerintem ez csak annyit csinál hogy kiadott nyitás jelre visszaadja a pozíció jelet, de a motorfékes tesztnél amikor a map szenzor nyomásváltozását figyeli az ECU az ellen nem használ. Ergo ha van egy működő/megtisztított egr szeleped és lefalazod alata a nyílásokat, de az egr-t rajta hagyod akkor ugyanott vagy mint ezzel a kütyüvel, azaz jön a hibajel de csak ritkán (országúton meleg időben hosszú motorfékes guruláskor). Ez csak akkor éri meg ha teljesen meghalt az egr és nem akar valaki venni másikat. Tudom nem én letem megszólítva de belekotyogtam.... B) Ebben szerintem teljesen igazad van! :D Viszont az a csekkendzsín lámpa nem olyan ritkán jön. Kicsit meghajtja az ember, mondjuk 3500-4000-es fordulat fölé és gázelvételre már dobja is...Én egy papírdarabbal szoktam eltakarni...ha nem látom nem zavar... :)
Csücsök Elküldve Április14, 2011 Elküldve Április14, 2011 Viszont az a csekkendzsín lámpa nem olyan ritkán jön. Kicsit meghajtja az ember, mondjuk 3500-4000-es fordulat fölé és gázelvételre már dobja is... Jaja. Ez teljesen így van. Szoktam is figyelni rá, ha befejeztem az előzést, akkor ne vegyem el a gázt egyből, hanem csak fokozatosan lassuljak vissza. Ez persze nem mindig jön össze. Ellenben húsvétkor lenne egy hosszabb utam (péntek 1000 km oda, hétfő ugyanennyi vissza), és sokat filózok azon, hogy vegyem-e ki a lezárást. Elvileg az EGR működik (opcom-mal teszteltük, írta szépen, hogy hány %-al van nyitva). Csak az tart vissza, hogy nem-e fog "elgyengülni" a verda, mert full house lesz (4 v. 5 fő, +csomagok a 4 napra). Amúgy csak azért venném ki, hogy ne menjek "végig" sárga tengeralattjáróval. B)
Dáwid Elküldve Április14, 2011 Elküldve Április14, 2011 Jaja. Ez teljesen így van. Szoktam is figyelni rá, ha befejeztem az előzést, akkor ne vegyem el a gázt egyből, hanem csak fokozatosan lassuljak vissza. Ez persze nem mindig jön össze. Ellenben húsvétkor lenne egy hosszabb utam (péntek 1000 km oda, hétfő ugyanennyi vissza), és sokat filózok azon, hogy vegyem-e ki a lezárást. Elvileg az EGR működik (opcom-mal teszteltük, írta szépen, hogy hány %-al van nyitva). Csak az tart vissza, hogy nem-e fog "elgyengülni" a verda, mert full house lesz (4 v. 5 fő, +csomagok a 4 napra). Amúgy csak azért venném ki, hogy ne menjek "végig" sárga tengeralattjáróval. :D Utas ne szóljon be, hogy milyen lámpa világít. Örüljön hogy nem busszal kell menni B) :)
pszilaj Elküldve Április14, 2011 Elküldve Április14, 2011 Jaja. Ez teljesen így van. Szoktam is figyelni rá, ha befejeztem az előzést, akkor ne vegyem el a gázt egyből, hanem csak fokozatosan lassuljak vissza. Ez persze nem mindig jön össze. Ellenben húsvétkor lenne egy hosszabb utam (péntek 1000 km oda, hétfő ugyanennyi vissza), és sokat filózok azon, hogy vegyem-e ki a lezárást. Elvileg az EGR működik (opcom-mal teszteltük, írta szépen, hogy hány %-al van nyitva). Csak az tart vissza, hogy nem-e fog "elgyengülni" a verda, mert full house lesz (4 v. 5 fő, +csomagok a 4 napra). Amúgy csak azért venném ki, hogy ne menjek "végig" sárga tengeralattjáróval. B) Nem szoktam különbséget észre venni...:D Úgyhogy nyugodtan kűűűdjed nékiije!!! :)
egyhapsi Elküldve Április14, 2011 Elküldve Április14, 2011 Szerintem ez csak annyit csinál hogy kiadott nyitás jelre visszaadja a pozíció jelet, de a motorfékes tesztnél amikor a map szenzor nyomásváltozását figyeli az ECU az ellen nem használ. Ergo ha van egy működő/megtisztított egr szeleped és lefalazod alata a nyílásokat, de az egr-t rajta hagyod akkor ugyanott vagy mint ezzel a kütyüvel, azaz jön a hibajel de csak ritkán (országúton meleg időben hosszú motorfékes guruláskor). Ez csak akkor éri meg ha teljesen meghalt az egr és nem akar valaki venni másikat. Tudom nem én letem megszólítva de belekotyogtam.... B) Köszi a "belekotyogást":-) Minden hozzászólás segít. Azért címeztem Johnny-nak, mert az ő hozzászólásában találtam, csak pár évvel korábban. Most meg már engem is érint ez az egr.. Szóval, a motorfékes dologra keresek valami megoldást. Tegnap, ma semmiféle felvillanás nem volt. De mihelyst sportosabban odalépek neki, és motorfék 3 ezres fordulatról, már dobja a sárgát.:-(
Dáwid Elküldve Április14, 2011 Elküldve Április14, 2011 Köszi a "belekotyogást":-) Minden hozzászólás segít. Azért címeztem Johnny-nak, mert az ő hozzászólásában találtam, csak pár évvel korábban. Most meg már engem is érint ez az egr.. Szóval, a motorfékes dologra keresek valami megoldást. Tegnap, ma semmiféle felvillanás nem volt. De mihelyst sportosabban odalépek neki, és motorfék 3 ezres fordulatról, már dobja a sárgát.:-( Szerintem még nem csinálta meg, mert szó volt róla hogy kipróbáljuk az X16XEL Zafiránkban, mert amúgy is EGR-bajos volt. Azóta bontott EGR-t kapott, és teljesen jó vele, ezt a ketyerét meg nem csináltuk meg. (szerintem még J0hnny sem) B)
dudik10 Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 Sziasztok!Én nemrég vettem egy 1.4es Astrát és kicsit furcsa nekem a gyorsulása! Először mintha megtorpanna! :D Ahogy elveszem a gázról egy picit a gázról a lábam úgy kezd el rendesen gyorsulni! Valakinek valamilyen ötlete?! Motorkódot ne kérjetek mert nem tudok:kintről behozott autó és és x14nz-s motorkódot állapítottak meg 40KW-os teljesítménnyel!!!!!!!! Az autó 1997es Várom az ötleteket hogy mi lehet a probléma!!! Előre is köszi a segítséget mert még csak tanulom ezt az autót de IMÁDOM! B)
daykiller Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 Sziasztok!Én nemrég vettem egy 1.4es Astrát és kicsit furcsa nekem a gyorsulása! Először mintha megtorpanna! :D Ahogy elveszem a gázról egy picit a gázról a lábam úgy kezd el rendesen gyorsulni! Valakinek valamilyen ötlete?! Motorkódot ne kérjetek mert nem tudok:kintről behozott autó és és x14nz-s motorkódot állapítottak meg 40KW-os teljesítménnyel!!!!!!!! Az autó 1997es Várom az ötleteket hogy mi lehet a probléma!!! Előre is köszi a segítséget mert még csak tanulom ezt az autót de IMÁDOM! B) Lehet lambdaszonda is a hiba okozója akár. (Mondjuk nekem a torpanás a motorgenerállal eltűnt. :))
dudik10 Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 Lehet lambdaszonda is a hiba okozója akár. (Mondjuk nekem a torpanás a motorgenerállal eltűnt. B)) Hát arra most sajna nincs pénzem de a lambda szondát kijelezné a motorkontroll lámpa nem?! Vagy ki lehet villogtatni hibakóddal?!
Dáwid Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 Hát arra most sajna nincs pénzem de a lambda szondát kijelezné a motorkontroll lámpa nem?! Vagy ki lehet villogtatni hibakóddal?! Csak ha már nagyon pusztult. B)
zotya975 Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 Hát arra most sajna nincs pénzem de a lambda szondát kijelezné a motorkontroll lámpa nem?! Vagy ki lehet villogtatni hibakóddal?! Csak akkor jelzi/lehet kivillogtatni, ha már nagyon kuka. Ha csak kezd becarni akkor szokott rángatást, megnövekedett fogyit okozni. Zöld kártya mérésnél is kimérik a lambdát.
dudik10 Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 Csak akkor jelzi/lehet kivillogtatni, ha már nagyon kuka. Ha csak kezd becarni akkor szokott rángatást, megnövekedett fogyit okozni. Zöld kártya mérésnél is kimérik a lambdát. Hát most lett Mo.n forgalomba helyezve!!! Úgyhogy friss a zöldkártya! Akkor nem tom mit mutatott ki :D A fogysztása szerintetek mennyi lenne a normális?! Inkább városi(max 10-20 kilóméteres távokkal) fogysztással számolva! Köszi hogy ennyien próbáltok segíteni!!! B)
zotya975 Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 Hát most lett Mo.n forgalomba helyezve!!! Úgyhogy friss a zöldkártya! Akkor nem tom mit mutatott ki :D A fogysztása szerintetek mennyi lenne a normális?! Inkább városi(max 10-20 kilóméteres távokkal) fogysztással számolva! Köszi hogy ennyien próbáltok segíteni!!! B) 6-9 liter körül használattól függően.
dudik10 Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 6-9 liter körül használattól függően. Akkor pedig nincs kiugró fogyasztásom!!! Én 6,5-7,5 körül számoltam! Akkor lehet hogy nem a lambda szonda lesz a bűnös?! Az AGR szelep nem okozhatja a gyorsítás közbeni megtorpanást?!
daykiller Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 Akkor pedig nincs kiugró fogyasztásom!!! Én 6,5-7,5 körül számoltam! Akkor lehet hogy nem a lambda szonda lesz a bűnös?! Az AGR szelep nem okozhatja a gyorsítás közbeni megtorpanást?! De. B)
dudik10 Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 De. B) Nagyon nem tudom ám hogy mi ez a szelep és mire jó és hogy hogy ehet megjavítani! Vagy olvassam vissza mind a 1000akárhány hozzászólást?! :D Az kicsit hosszú lenne :)
daykiller Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 Nagyon nem tudom ám hogy mi ez a szelep és mire jó és hogy hogy ehet megjavítani! Vagy olvassam vissza mind a 1000akárhány hozzászólást?! B) Az kicsit hosszú lenne :( A kipufogógázt vezeti vissza a szívótorokba. :D Le szokás zárni, ha elektromos. Ha még régi vákuumos, akkor meg csak a vákuumcsövet kell leszedni róla és a cső végét bedugózni. :)
astrásgyerek Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 Nagyon nem tudom ám hogy mi ez a szelep és mire jó és hogy hogy ehet megjavítani! Vagy olvassam vissza mind a 1000akárhány hozzászólást?! B) Az kicsit hosszú lenne :D Itt találsz bővebben róla! :)
egyhapsi Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 Ide írok, hátha valakinek van ötlete.:-) Szóval a tünet, gyorsításkori rángatás, kengurubenzin, meg hasonlók. Ha csak diszkréten lépek oda, akkor tünetmentes. Pár hete tesztképpen lezártam az EGR-t, de idegesített a gyakori "csekkendzsin", majd kiszedtem a falazást.. Egyébként az EGR hibátlan volt. Nem volt megszorulva, könnyen járt, működött. Szóval, amíg zárva volt, érezhetően jobban húzott az autó alacsony fordulaton is, jobb volt sokkal, de néha akkor is volt rángatás. Mi lehet még ? Lambdaszonda ? Vagy az EGR felejtős ?
Dáwid Elküldve Április26, 2011 Elküldve Április26, 2011 Ide írok, hátha valakinek van ötlete.:-) Szóval a tünet, gyorsításkori rángatás, kengurubenzin, meg hasonlók. Ha csak diszkréten lépek oda, akkor tünetmentes. Pár hete tesztképpen lezártam az EGR-t, de idegesített a gyakori "csekkendzsin", majd kiszedtem a falazást.. Egyébként az EGR hibátlan volt. Nem volt megszorulva, könnyen járt, működött. Szóval, amíg zárva volt, érezhetően jobban húzott az autó alacsony fordulaton is, jobb volt sokkal, de néha akkor is volt rángatás. Mi lehet még ? Lambdaszonda ? Vagy az EGR felejtős ? A Zafirában is le volt zárva az EGR (nagyon sz.r volt már) és jobb lett, de nem lett hibátlan. Maradt egy kevés az ugrálásból, és ugye a csekkendzsín is boldogított állandóan. Csergő-szervizben volt az autó, asszem gyújtás kínokkal, és akkor néztek rá az EGR-re is. Első körben sírva fakadtak hogy hogy néz ki az a szerencsétlen ami benne van. (már amikor vettük elég szétcseszett állapotban volt, mintha szét akarták volna szedni) de aztán az lett a vége, hogy adtak egy használt, de jól működő szelepet. Ez volt kb. egy éve. Azóta se rángatás, se csekkendzsín. Jobb lett a lezárással, mint a rossz szeleppel, de a jó szeleppel még jobb lett, mint lezárva. B) 1
egyhapsi Elküldve Április27, 2011 Elküldve Április27, 2011 A Zafirában is le volt zárva az EGR (nagyon sz.r volt már) és jobb lett, de nem lett hibátlan. Maradt egy kevés az ugrálásból, és ugye a csekkendzsín is boldogított állandóan. Csergő-szervizben volt az autó, asszem gyújtás kínokkal, és akkor néztek rá az EGR-re is. Első körben sírva fakadtak hogy hogy néz ki az a szerencsétlen ami benne van. (már amikor vettük elég szétcseszett állapotban volt, mintha szét akarták volna szedni) de aztán az lett a vége, hogy adtak egy használt, de jól működő szelepet. Ez volt kb. egy éve. Azóta se rángatás, se csekkendzsín. Jobb lett a lezárással, mint a rossz szeleppel, de a jó szeleppel még jobb lett, mint lezárva. B) Na pont ez az. Hasonló az én esetem is. Látszólag az én EGR-em kiszedve Ok. Nem kormos, könnyen jár.. Na de milyen egy valóban jó EGR ?
Dáwid Elküldve Április27, 2011 Elküldve Április27, 2011 Na pont ez az. Hasonló az én esetem is. Látszólag az én EGR-em kiszedve Ok. Nem kormos, könnyen jár.. Na de milyen egy valóban jó EGR ? Drága B)
egyhapsi Elküldve Április27, 2011 Elküldve Április27, 2011 Drága B) Azt tudom, hogy qrva drága. :D Nade pl. milyen benyomva a szelep. Könnyen, vagy nehezen jár ??
daykiller Elküldve Április27, 2011 Elküldve Április27, 2011 Azt tudom, hogy qrva drága. B) Nade pl. milyen benyomva a szelep. Könnyen, vagy nehezen jár ?? Enyém speciel igencsak könnyen jár.
Recommended Posts