Dáwid Elküldve November22, 2010 Elküldve November22, 2010 Kb 5 perc meló otthon, ilyet tényleg csak a nagyon lusták vesznek boltban. Kíváncsi vagyok, hogy aki ezért pénzt (főleg ennyit) kiad, annak utána hogyan (és mennyiért :excl: ) kerül bele az autóba.
daykiller Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 Kíváncsi vagyok, hogy aki ezért pénzt (főleg ennyit) kiad, annak utána hogyan (és mennyiért :lol: ) kerül bele az autóba. Főleg ha elviszi opel szakszervizbe, hogy "há ezt be kéne szerelni." Opel szervizesek meg: :( Még a C14NZ-be is beszerelnék. :lol: :excl:
zotya975 Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 Főleg ha elviszi opel szakszervizbe, hogy "há ezt be kéne szerelni." Opel szervizesek meg: :lol: Még a C14NZ-be is beszerelnék. :lol: :excl: Volt már rá példa, hogy ki is takarították. :( :lol:
daykiller Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 Volt már rá példa, hogy ki is takarították. :excl: :( Arra céloztam.
J0hnny Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 Akkor csináld meg neki cseszd meg :lol: :excl: :( :lol: Akarsz róla beszélni? :lol:
j.balint Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Sziasztok! x20xev-motort építek be típusidegen motorként, viszon a tűzfalamtól nem fér el az egr szelep és a gyujtás trafó, a trafót simán átteszem máshova viszont az egr szelepet megkellene szüntetnem. Kérdés az hogy ha csak simán ledugózom egy fedéllel akkor az működésben gátolja a motort? A kompjuter bekattanhat tőle? Remélem tudtok segíteni!
daykiller Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Sziasztok! x20xev-motort építek be típusidegen motorként, viszon a tűzfalamtól nem fér el az egr szelep és a gyujtás trafó, a trafót simán átteszem máshova viszont az egr szelepet megkellene szüntetnem. Kérdés az hogy ha csak simán ledugózom egy fedéllel akkor az működésben gátolja a motort? A kompjuter bekattanhat tőle? Remélem tudtok segíteni! Attól tuti meghülyül, ha nincs a csatlakozóján rajta az EGR szelep. Az, hogy még le van zárva, annyira nem gáz, talán párszor reklamál érte. A motor viszont kifogástalanul üzemel nélküle is, csak anyázni fog. Vészprogramot sem tartom kizártnak.
Tiv. Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Sziasztok! x20xev-motort építek be típusidegen motorként, viszon a tűzfalamtól nem fér el az egr szelep és a gyujtás trafó, a trafót simán átteszem máshova viszont az egr szelepet megkellene szüntetnem. Kérdés az hogy ha csak simán ledugózom egy fedéllel akkor az működésben gátolja a motort? A kompjuter bekattanhat tőle? Remélem tudtok segíteni! Szereld le, zárd le a helyét, és az AGR szelepet is. Dugd rá a csatit, és tedd félre valahova, ahol elfér.
j.balint Elküldve November30, 2010 Elküldve November30, 2010 Szereld le, zárd le a helyét, és az AGR szelepet is. Dugd rá a csatit, és tedd félre valahova, ahol elfér. Köszi a válaszokat!
Alex75 Elküldve Január28, 2011 Elküldve Január28, 2011 Volt egy kis agymenésem tegnap... :lol: Az EGR , ha eddig jól értettem, a kipufogógáz egy részét vezeti vissza a szívőrészhez, ahol keveredik a friss levegővel. az jutott eszembe, ha lehetne készíteni egy közbetét darabot az EGR-hez, amibe a szívócsőből odavezetném a friss levegőt, viszont a kipufogógáz útját elzárnám, akkor elvileg a kipufogógáz visszavezetés megszűnne, viszont az EGR vígan játszhatna tovább... Ennek vajon milyen hatása lenne?
Dáwid Elküldve Január28, 2011 Elküldve Január28, 2011 Volt egy kis agymenésem tegnap... :D Az EGR , ha eddig jól értettem, a kipufogógáz egy részét vezeti vissza a szívőrészhez, ahol keveredik a friss levegővel. az jutott eszembe, ha lehetne készíteni egy közbetét darabot az EGR-hez, amibe a szívócsőből odavezetném a friss levegőt, viszont a kipufogógáz útját elzárnám, akkor elvileg a kipufogógáz visszavezetés megszűnne, viszont az EGR vígan játszhatna tovább... Ennek vajon milyen hatása lenne? Szerintem ugyan olyan, mintha lezárnád, csak egy kicsit sokkal többet kell mókolni :lol: (viszont így nem dobna csekkendzsínt)
astrásgyerek Elküldve Január28, 2011 Elküldve Január28, 2011 Szerintem ugyan olyan, mintha lezárnád, csak egy kicsit sokkal többet kell mókolni :lol: (viszont így nem dobna csekkendzsínt) Vagy kitudja! :D :D B)
Tiv. Elküldve Január28, 2011 Elküldve Január28, 2011 Szerintem ugyan olyan, mintha lezárnád, csak egy kicsit sokkal többet kell mókolni :lol: (viszont így nem dobna csekkendzsínt) Ha méh jó az AGR, akkor falazás előtt jól ki kell pucolni, és nem dob sárga lámpát. :D Ugyanis ugyanúgy mozog benne a szelep, csak hiába van nyitva, akkor sem megy a motorba a dzsuva.
J0hnny Elküldve Január28, 2011 Elküldve Január28, 2011 Ha méh jó az AGR, akkor falazás előtt jól ki kell pucolni, és nem dob sárga lámpát. :lol: Ugyanis ugyanúgy mozog benne a szelep, csak hiába van nyitva, akkor sem megy a motorba a dzsuva. Dehogynem dob... Hosszabb nyitási fázisban az ECU tesztet végez a MAP-on keresztül és mivel a lezárás miatt nem a normál nyomásértéket látja, így hibát dob rá: AGR pozíció hiba. Nekem is dobja hosszabb motorféknél,de gondot nem okoz, köv indításnál eltűnik. A külső kizárással kb hasonló lehet a probléma, bár nem emléxem, hogy az X20XEV figyeli-e a szívótorok nyomását...abban nincs MAP.
Dáwid Elküldve Január28, 2011 Elküldve Január28, 2011 Ha méh jó az AGR, akkor falazás előtt jól ki kell pucolni, és nem dob sárga lámpát. :lol: Ugyanis ugyanúgy mozog benne a szelep, csak hiába van nyitva, akkor sem megy a motorba a dzsuva. Igen, csak asszem ebben is az a b.zi féle egér van, ami kitolja a szelepet a lezárás síkjából, és ha megakad, akkor visít, meg még valamit néz, és arra is visít... meg arra is visít ha ránézek. B) Próbáltuk kicsit ki-gömbölyíteni a lezárásnál, de akkor átszakadt, alátétezve nem sikerült föltenni (arra már nem emlékszem miért, csak arra hogy megzabált az a gyökér szelep, egy rakás üdítősdobozt, meg egy festékes doboz fedőt is félig. Aztán kapott egy bontott AGR-t :D
daykiller Elküldve Január28, 2011 Elküldve Január28, 2011 Igen, csak asszem ebben is az a b.zi féle egér van, ami kitolja a szelepet a lezárás síkjából, és ha megakad, akkor visít, meg még valamit néz, és arra is visít... meg arra is visít ha ránézek. :D Próbáltuk kicsit ki-gömbölyíteni a lezárásnál, de akkor átszakadt, alátétezve nem sikerült föltenni (arra már nem emlékszem miért, csak arra hogy megzabált az a gyökér szelep, egy rakás üdítősdobozt, meg egy festékes doboz fedőt is félig. Aztán kapott egy bontott AGR-t :lol: Enyém behúzós szerintem, mert eddig egyetlen egyszer dobott hibát rá, bár akkor meg is állt a vas. B) De utána jó lett, azóta nincs probléma.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január31, 2011 Elküldve Január31, 2011 Volt egy kis agymenésem tegnap... :lol: Az EGR , ha eddig jól értettem, a kipufogógáz egy részét vezeti vissza a szívőrészhez, ahol keveredik a friss levegővel. az jutott eszembe, ha lehetne készíteni egy közbetét darabot az EGR-hez, amibe a szívócsőből odavezetném a friss levegőt, viszont a kipufogógáz útját elzárnám, akkor elvileg a kipufogógáz visszavezetés megszűnne, viszont az EGR vígan játszhatna tovább... Ennek vajon milyen hatása lenne? Nem tartom túl jó ötletnek. Ezzel csak azt éred el, hogy nem kokszosodik a szeleped, DE hibakódot ugyanúgy dobna szerintem mert a map szenzor nem érzékelne nyomásváltozást a nyitogatós tesztkor ha ugyanúgy a szívóoldali térrel lenne összekötve, ellentétben azzal mint amikor a kipufogó oldalról nyitogat rá ahol kis túlnyomás van és nem vákuum mint a szívó aldalon. Ha a folytószelep utántól vezetnél oda. Ha a folytószelep elől vezetnél oda levegőt az meg direkt fals levegő lenne aminek elszegényedő keverék, rángatás, roszabb esetben morothiba lenne a vége. Szerintem... (na én is agymentem egy kicsit :D )
rtomi Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 Na ide sem írtam még. :D Sziasztok! Rángatott az autóm. <_< Egyenletes gázzal haladva időnként be-be rángatott. Hibakód nincsen,gyújtó kábelek jók. Benya van benne a szűrő is jó a gyertyák is jók. Ledugóztam az AGR-t egy klingerit pakolással. Most picit torpan gázadásra. (hidegen üresben) Azóta csak pár km-t mentem még nem melegedett be teljesen de nem is rángatott. BC szerint mintha picit többet fogyasztana mint előtte. Holnap kipróbálom hosszabb távon. (Esztergom-Vác-Esztergom) Kíváncsi leszek mit mutat.
rtomi Elküldve Február12, 2011 Elküldve Február12, 2011 Rángatás megszünt. Szépen simán jár. Fogyasztás 5,8 lett BC szerint. <_<
J0hnny Elküldve Február12, 2011 Elküldve Február12, 2011 Rángatás megszünt. Szépen simán jár. Fogyasztás 5,8 lett BC szerint. <_< Ámen! :D
Alex75 Elküldve Február13, 2011 Elküldve Február13, 2011 Ilyen Agr-ed van? Rángatás megszünt. Szépen simán jár. Fogyasztás 5,8 lett BC szerint. <_<
rtomi Elküldve Február13, 2011 Elküldve Február13, 2011 Ilyen Agr-ed van? Szerintem igen. :D Miért? <_<
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február14, 2011 Elküldve Február14, 2011 Ledugóztam az AGR-t egy klingerit pakolással. Lehet nem ártana majd idővel a klingeritet (nem vékony kólásdobozra, hanem egy legalább 1-1,5mm vastag) fémlemezre cserélni. Ha jól emlékszem valakinek már átégett a klingerit.
rtomi Elküldve Február14, 2011 Elküldve Február14, 2011 Lehet nem ártana majd idővel a klingeritet (nem vékony kólásdobozra, hanem egy legalább 1-1,5mm vastag) fémlemezre cserélni. Ha jól emlékszem valakinek már átégett a klingerit. Köszi az a terv. Csak esett és hideg is volt. Klingerit pedig van kéznél több méretben is.
astrásgyerek Elküldve Február14, 2011 Elküldve Február14, 2011 G astrában X16XEL motorosnál, ha lefalazzuk az EGR szelepet, akkor annak lehet valami káros hatása a mocira? Gondolok itt arra, hogy a computert megzavarja? segédprogrammal fog-e üzemelni, vagy csak lök motorfékezésnél hibakódot, ami majd el is múlik ujraindításnál? Egyik ismerősömnek van EGR baja, már volt kitakarítva (szerelő csinálta) és azt tanácsolták neki, hogy vegyen újat bele... ami 40.000 körül van.... Mondtam neki, hogy simán zárassa le, de nem tudjuk, nem-e kacifántosabb a G astra, mint a mieink (az f-ek..) <_<
Recommended Posts