Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

AGR szelep lezárás


bszemethy

Recommended Posts

akkor elvileg stimmel minden..5 éve van nálam a kocsi és tényleg nem ilyen volt.A fogyasztást mennyire befolyásolja ha lezárom?Mert még azt vettem észre hogy picit többet is kezd enni.

Semmivel sem növeli. Sőt megkönnyebbül, hogy nem a saját sz?rját etetik meg vele. :excl: Azért jó lenne egy hosszabb autópályás megküldés, mielőtt komolyabban hozzányúlsz, másrészt X16XEL-n elég idióta helyen van az EGR szelep.

Link to comment
Megosztás:

Semmivel sem növeli. Sőt megkönnyebbül, hogy nem a saját sz?rját etetik meg vele. :excl: Azért jó lenne egy hosszabb autópályás megküldés, mielőtt komolyabban hozzányúlsz, másrészt X16XEL-n elég idióta helyen van az EGR szelep.

tudom sajnos nagyon hülye helyen van szét kell szedni a fél kocsit miatta.Szoktam pályán menni elég gyakran.És szerinted mi a tuti anyag a lezáráshoz mert 1 kicsit visszaolvastam valaki szerint a kólásdoboz a tuti :(

Link to comment
Megosztás:

tudom sajnos nagyon hülye helyen van szét kell szedni a fél kocsit miatta.Szoktam pályán menni elég gyakran.És szerinted mi a tuti anyag a lezáráshoz mert 1 kicsit visszaolvastam valaki szerint a kólásdoboz a tuti :excl:

Nekem pl. "kólásdoboz" van, valamikor nyáron lett lezárva, azóta kapott mindent, volt hajtva rendesen, és a lemez teljesen ép. Van, akinek megette elég hamar. Nekem mondjuk az X14XE-n könnyű, mert ha megeszi, legfeljebb vágok egy másikat, aztán kész, a szelep elérhető helyen van. Neked lehet, valami komolyabb kéne, mert nem lenne jó kétszer csinálni a műveletet...

Link to comment
Megosztás:

Semmivel sem növeli. Sőt megkönnyebbül, hogy nem a saját sz?rját etetik meg vele. :lol: Azért jó lenne egy hosszabb autópályás megküldés, mielőtt komolyabban hozzányúlsz, másrészt X16XEL-n elég idióta helyen van az EGR szelep.

És kegyetlen mód sír miatta, ha le van csukva :excl: A Zafirában le volt zárva egy darabig, meg többször is (a gyengébb próbálkozásokat simán megzabálta :lol: ) de a vége az lett, hogy a Csergő szervizében inkább adtak egy általuk lepróbált használtat. Azzal ég és föld lett a különbség, még a lezárthoz képest is :( meg ugye a CheckEngine se világít azóta.

tudom sajnos nagyon hülye helyen van szét kell szedni a fél kocsit miatta.Szoktam pályán menni elég gyakran.És szerinted mi a tuti anyag a lezáráshoz mert 1 kicsit visszaolvastam valaki szerint a kólásdoboz a tuti :lol:

Volt szó üdítős dobozról, de nálunk megzabálta. A festékes doboz fedeléből készült, az jó lett, az maradt benne végig, amíg cserélve nem lett. :lol: Nekem az astrában egy jó vastag alu-lemez van, ez már évek óta bírja.

Link to comment
Megosztás:

tudom sajnos nagyon hülye helyen van szét kell szedni a fél kocsit miatta.Szoktam pályán menni elég gyakran.És szerinted mi a tuti anyag a lezáráshoz mert 1 kicsit visszaolvastam valaki szerint a kólásdoboz a tuti :excl:

3 milis hőálló gumival próbálkoztam, de egy év után lecseréltem, mert már kezdődő lyuk volt rajta. Most pedig egy csavarlazító spray dobozából van csinálva oda lezárás. :(

Link to comment
Megosztás:

És kegyetlen mód sír miatta, ha le van csukva :excl: A Zafirában le volt zárva egy darabig, meg többször is (a gyengébb próbálkozásokat simán megzabálta :lol: ) de a vége az lett, hogy a Csergő szervizében inkább adtak egy általuk lepróbált használtat. Azzal ég és föld lett a különbség, még a lezárthoz képest is :( meg ugye a CheckEngine se világít azóta.

Volt szó üdítős dobozról, de nálunk megzabálta. A festékes doboz fedeléből készült, az jó lett, az maradt benne végig, amíg cserélve nem lett. :lol: Nekem az astrában egy jó vastag alu-lemez van, ez már évek óta bírja.

Érdekes, nekem nem pofázott vissza. Kivéve egyszer, akkor meg is állt a szekér, meg vészprogram. :D Meg talán ma, mikor a hegesztés miatt leszedtük az akkusarut, majd munka végén vissza, beröffentettem, aztán a szokásos idióta "nem tudom mit csináljak" féle motorműködés, néha villant a pechengine, játszott az alapjárattal, üzemi meleg fordulatszámon, aztán kivágta, hogy fos az EGR egy gázfröccsnél. B) Leállítottam, majd beindít és már normálisan járt a motor, emelt hideg alapjárattal és a hibalámpa is kialudt. :D

Nem ráírták hogy felnyitni, felszúrni tilos? ;) :lol: :lol:

Külföldiül biztos, mert egy darab magyar szó nem volt rajta. :o Tehát szabad. ;)

Link to comment
Megosztás:

hát nekem is szoktak lenni kreatív ötleteim de ti aztán tényleg viszitek az első helyet.Szerintem 1 vastagabb alu lemezt fogok megpróbálni.Tényleg és a CheckEngine lámpa az gyakori lesz?gondolom már nem sok astrásnak van még nyitva ez a szelep...majd ha lesz időm kipróbálom én is.Köszönöm a válaszokat majd írok hogy milyen lett.

Link to comment
Megosztás:

hát nekem is szoktak lenni kreatív ötleteim de ti aztán tényleg viszitek az első helyet.Szerintem 1 vastagabb alu lemezt fogok megpróbálni.Tényleg és a CheckEngine lámpa az gyakori lesz?gondolom már nem sok astrásnak van még nyitva ez a szelep...majd ha lesz időm kipróbálom én is.Köszönöm a válaszokat majd írok hogy milyen lett.

Részterhelésen és hosszabb motorféknél dobja rá a hibát, aszondják. Vagy megszokod és többször olvasol kódot, hátha jött mellé valami, vagy kipucolod és visszarakod zárás nélkül. :excl:

Link to comment
Megosztás:

hát nekem is szoktak lenni kreatív ötleteim de ti aztán tényleg viszitek az első helyet.Szerintem 1 vastagabb alu lemezt fogok megpróbálni.Tényleg és a CheckEngine lámpa az gyakori lesz?gondolom már nem sok astrásnak van még nyitva ez a szelep...majd ha lesz időm kipróbálom én is.Köszönöm a válaszokat majd írok hogy milyen lett.

Elvileg, csak akkor villantja, ha pl. hosszabb motorfékezésnél, egy tesztet csinál. Ilyenkor ha nem működik (mert ugye le van zárva) akkor dob egy hibalámpát. Ez a következő leállítás-beindításnál elalszik, és a következő tesztig elő sem jön. A Zafira, az időnként idegesítően túlintelligens. Nem tudom hogy a Zafira X16XEL, meg az astra X16XEL között milyen különbségek vannak, (bár nekünk az AGR-hez nem kell semmi komolyabb nekiugrás, egy hosszított szárú crovával gond nélkül ki lehet kapni) de a Zafira állandóan, minden indításnál azonnal lőtte a hibalámpát. Ha a lezárást kivettük, akkor örült neki. Mi kevésbé, mert remegett, morgott, nem ment, rángatott, stb., aztán kis idő múlva dobta is a lámpát. Ha így is volt lámpa, meg úgyis, akkor meg inkább lezártuk. Úgy nem rángatott :excl:

Link to comment
Megosztás:

És kegyetlen mód sír miatta, ha le van csukva :excl: A Zafirában le volt zárva egy darabig, meg többször is (a gyengébb próbálkozásokat simán megzabálta :lol: ) de a vége az lett, hogy a Csergő szervizében inkább adtak egy általuk lepróbált használtat. Azzal ég és föld lett a különbség, még a lezárthoz képest is :( meg ugye a CheckEngine se világít azóta.

Volt szó üdítős dobozról, de nálunk megzabálta. A festékes doboz fedeléből készült, az jó lett, az maradt benne végig, amíg cserélve nem lett. :lol: Nekem az astrában egy jó vastag alu-lemez van, ez már évek óta bírja.

Ez nem csak bizonyos évjárat felett van? Úgy rélik, hogy talán a '96 előttiek nem rinyálnak miatta, még Futó Gabi mesélt erről régebben :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez nem csak bizonyos évjárat felett van? Úgy rélik, hogy talán a '96 előttiek nem rinyálnak miatta, még Futó Gabi mesélt erről régebben :excl:

A 2000 környékieknél már szoftveresen ki lehet kapcsolni a rendszert és nem hepajkodik a lezárás miatt. (ha jól tudom)

Nekem van amikor sikerül 40 km-t menni sárga nélkül, de ha kihúzatom harmadikban 90-100-ig már váltáskor is dobja... :(

Én hajtogattam egy papírdarabot és az van a műszerfalon a csekendzsin lámpa elé dobva, hogy ne zavarjon a fénye...főleg éccaka nem túl jó... :lol:

Link to comment
Megosztás:

A 2000 környékieknél már szoftveresen ki lehet kapcsolni a rendszert és nem hepajkodik a lezárás miatt. (ha jól tudom)

Nekem van amikor sikerül 40 km-t menni sárga nélkül, de ha kihúzatom harmadikban 90-100-ig már váltáskor is dobja... :(

Én hajtogattam egy papírdarabot és az van a műszerfalon a csekendzsin lámpa elé dobva, hogy ne zavarjon a fénye...főleg éccaka nem túl jó... :lol:

A célnak megfelel! :excl: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez nem csak bizonyos évjárat felett van? Úgy rélik, hogy talán a '96 előttiek nem rinyálnak miatta, még Futó Gabi mesélt erről régebben :excl:

De lehet. A túl intelligens mocsok 2001-es :lol:

A 2000 környékieknél már szoftveresen ki lehet kapcsolni a rendszert és nem hepajkodik a lezárás miatt. (ha jól tudom)

Nekem van amikor sikerül 40 km-t menni sárga nélkül, de ha kihúzatom harmadikban 90-100-ig már váltáskor is dobja... :lol:

Én hajtogattam egy papírdarabot és az van a műszerfalon a csekendzsin lámpa elé dobva, hogy ne zavarjon a fénye...főleg éccaka nem túl jó... :lol:

És ezzel sikerült kilőni a hibakód villogtatás, és az egyéb hibák észrevételének esélyét is :lol: :(

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Nem tudna valaki küldeni nekem 1 méretarányos képet az agr szelep aljáról,mert ahogy azt már a múltkor is megbeszéltük az enyém elég rossz helyen van és ha szétszedem akkor már csak a lemezt akarom a helyére rakni.Nem akkor akarok nekikezdeni még lemezt vágni is mert akkor sose végzek.1,6 xel

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Nem tudna valaki küldeni nekem 1 méretarányos képet az agr szelep aljáról,mert ahogy azt már a múltkor is megbeszéltük az enyém elég rossz helyen van és ha szétszedem akkor már csak a lemezt akarom a helyére rakni.Nem akkor akarok nekikezdeni még lemezt vágni is mert akkor sose végzek.1,6 xel

Pedig sokkal egyszerűbb akkor, kivéve körberajzolni, és odabökni, mert egy előre legyártott valamivel szinte biztosan megsz.pod :excl:

Egy ilyen formát kéne kinyesned rajz alapján. Hamarabb végzel ha kiveszed és körberajzolod :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.