Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

AGR szelep lezárás


bszemethy

Recommended Posts

Én meg egy dobozos üdítőből egy darabot-->megzabálta

aztán egy festékes dobozból egy darabot-->megzabálta

Aztán egy 3milis alu darabot--> ezen még dolgozik :) :icon13:

nekem egy vékony alamónium darab van ott...az se fog túl sokáig tartani :D Nembaj... Túl látványos lesz ha átlyukad <_<

Link to comment
Megosztás:

Nnna,kész is,egy 0.5-ös alu-lemezből vágtam oda,remélem bírja valameddig,aztán majd a melóhelyen 1-es acél lemezből varázsolok másikat...

Most nemsokára megyek vele vagy 80km-t,és kiderül,javított-e a lustaságon...

Köszönöm a segítséget. :)

Nincsmit :D

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Hétvégén megkuksiztam, milyen állapotban van az EGR falazásom (nekem klingelitből van csinálva) még szépen egyben van, nemmi nyoma átégésnek, szerintem jobban bírja, mint ha fém lemezt tettem volna oda (előtte az volt bent, az szépen átégett) Viszont csőben elég szépen le van rakódva a trutyi, és elgondolkodtam rajta, hogy akkor milyen lehet a kipuff belseje??? Szokták azt takarítani? Érdemes azért megbontani egy már szépen összegyógyult (rozsdás) rendszert? Múlt héten valaki föltett egy videót, amin a kat.-ot fújatták ki kompressorral. Az elég látványos volt, de van-e neki haszna, vagy csak akkor csinálja meg az emberfia ha nagyon unatkozik?

Link to comment
Megosztás:

Múlt héten valaki föltett egy videót, amin a kat.-ot fújatták ki kompressorral. Az elég látványos volt, de van-e neki haszna, vagy csak akkor csinálja meg az emberfia ha nagyon unatkozik?

Volt :D legalábbis katalizátorostól is töltött rendesen a turbó, nem csak nélküle.. :o

Link to comment
Megosztás:

Hétvégén megkuksiztam, milyen állapotban van az EGR falazásom (nekem klingelitből van csinálva) még szépen egyben van, nemmi nyoma átégésnek, szerintem jobban bírja, mint ha fém lemezt tettem volna oda (előtte az volt bent, az szépen átégett) Viszont csőben elég szépen le van rakódva a trutyi, és elgondolkodtam rajta, hogy akkor milyen lehet a kipuff belseje??? Szokták azt takarítani? Érdemes azért megbontani egy már szépen összegyógyult (rozsdás) rendszert? Múlt héten valaki föltett egy videót, amin a kat.-ot fújatták ki kompressorral. Az elég látványos volt, de van-e neki haszna, vagy csak akkor csinálja meg az emberfia ha nagyon unatkozik?

Néha meg kell pörgetni a gépet h kiégjen a trutyi , persze csak akkor ha nem szoktad forgatni.

Link to comment
Megosztás:

Tudom, hogy nagyon hülye vagyok és nagyon nem értek hozzá, de ha csinálok egy fényképet egy autó motorteréről, akkor valaki bekarikázza rajta az EGR szelepet? :o

Már ha van rajta, de szerintem kell, hogy legyen.

Ha a GYiK-ban körbenézel megtalálod a választ szerintem. :D

Link to comment
Megosztás:

Igazából nem Astráról van szó, hanem eggyel nagyobb kategória, azért remélem, nem halálos bűn, hogy ideírtam... ez a motor (X20DTL) nem volt F Astrában, és hirtelen, amikor ránéztem, nem találtam sem az elektromos fajtát (amit már első ránézésre megismerek) nem láttam, a vákuumost... azt meg nem is ismertem volna fel. De ha olyan van rajta, mint az X17DTL-en, azzal a kis kalappal a végén, akkor azt fel fogom ismerni legközelebb.

Link to comment
Megosztás:

Igazából nem Astráról van szó, hanem eggyel nagyobb kategória, azért remélem, nem halálos bűn, hogy ideírtam... ez a motor (X20DTL) nem volt F Astrában, és hirtelen, amikor ránéztem, nem találtam sem az elektromos fajtát (amit már első ránézésre megismerek) nem láttam, a vákuumost... azt meg nem is ismertem volna fel. De ha olyan van rajta, mint az X17DTL-en, azzal a kis kalappal a végén, akkor azt fel fogom ismerni legközelebb.

Nézd csak mit találtam...

Link to comment
Megosztás:

hali srácok! tud-e valaki mondani nekem tippet arra hogy lehet az hogy nem akar kinyitni az egr szelepem? tuti hogy nem nyilik mert fémtisztára csiszoltam a szelep tetejét és ugyanolyan nemtom mennyi km után is, meleg motorral pörgetve motorfékezve mindenhogy. vezettem bele 12v-t és bemozdult a szelep tehát tuti hogy jó, de mintha ECU-ka nem akarná kinyitni. mit szoltok ehhez? köszi a segitséget.

X14XE (1.4 16V)mocirol van szó

ja és nem dobott egyszer sem sárga lámpát (ami tuti müködik), kimértem az egr vezetékeit jövögetnek rajta feszültségek szoval nem süket a vonal, de ezt csak álló mocinál néztem, nem járónál.

Link to comment
Megosztás:

hali srácok! tud-e valaki mondani nekem tippet arra hogy lehet az hogy nem akar kinyitni az egr szelepem? tuti hogy nem nyilik mert fémtisztára csiszoltam a szelep tetejét és ugyanolyan nemtom mennyi km után is, meleg motorral pörgetve motorfékezve mindenhogy. vezettem bele 12v-t és bemozdult a szelep tehát tuti hogy jó, de mintha ECU-ka nem akarná kinyitni. mit szoltok ehhez? köszi a segitséget.

X14XE (1.4 16V)mocirol van szó

ja és nem dobott egyszer sem sárga lámpát (ami tuti müködik), kimértem az egr vezetékeit jövögetnek rajta feszültségek szoval nem süket a vonal, de ezt csak álló mocinál néztem, nem járónál.

Örülj neki ha nincs gond vele. :o

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

1,6os 16 szelepes astrám van 98as.Az a gondom hogy amikor megvettem jobb volt az alacsony fordulatokon.Mondjuk 5ben 60 körül odaléptem neki és elég szépen megindult.Ha most csinálom ugyanezt akkor gondolkozik és csak lassan gyorsul :excl: gyakran vissza kell váltani.Szerintetek lehet az agr szelep miatt?Esetleg valaki találkozott már ilyennel?

előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

1,6os 16 szelepes astrám van 98as.Az a gondom hogy amikor megvettem jobb volt az alacsony fordulatokon.Mondjuk 5ben 60 körül odaléptem neki és elég szépen megindult.Ha most csinálom ugyanezt akkor gondolkozik és csak lassan gyorsul :excl: gyakran vissza kell váltani.Szerintetek lehet az agr szelep miatt?Esetleg valaki találkozott már ilyennel?

előre is köszönöm!

Pörgesd talán egy kicsit. Ha 60nál 5be gurulsz, akkor ellustult az autó és azért nem megy.

Link to comment
Megosztás:

a 60nál 5-öt csak példaképpen írtam,hogy ott is felkapta a fordulatot és pillanatok alatt 100on volt de nem így járok vele az ellustulás nem valószínű.Csak furcsa hogy régen nem ilyen volt olyan mintha valami kezdene rosszalkodni benne.

Agr kínnál egyéb szenvedések is szoktak lenni (pl.: rángatás, csekkendzsín virítás, alacsony fordulaton erőtlenség, remegés-morgás) :excl: Ilyeneket tud?

Link to comment
Megosztás:

A csekkendzsín virítás-t nem tudom mit jelent :excl: ,az alacsony fordulaton erőtlenség meg elvileg stimmel..a morgáson mit értesz?

csekkendzsín-CheckEngine-Motorhiba lámpa :( Morgáson azt, hogy gázadásra csak remeg, és morgó hangot ad, de egyéb dolog annyira nem történik.

Link to comment
Megosztás:

A csekkendzsín virítás-t nem tudom mit jelent :excl: ,az alacsony fordulaton erőtlenség meg elvileg stimmel..a morgáson mit értesz?

A morgás együtt jár az erőtlenséggel. Nekem is azt csinálta, hogy morgott, de semmi húzást nem éreztem szinte. Aztán lezártam a p?csába, azóta jó. :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.