Opeles90 Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Én egy kis aluminium lemezt vágtam oda. :) Nekem előtte füstölt mint 1 dízelmozdony, ilyen koromfoltot csapott ki magaalá, és nem ment 110 fölé semmiképp. Ott stagnált. Lezártuk, füstölést elhagyta, mutató sokkal látványosabban kúszott felfele és 150ig minden gond nélkül elment. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Én egy kis aluminium lemezt vágtam oda. :D Én meg egy dobozos üdítőből egy darabot-->megzabálta aztán egy festékes dobozból egy darabot-->megzabálta Aztán egy 3milis alu darabot--> ezen még dolgozik :) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Én meg egy dobozos üdítőből egy darabot-->megzabálta aztán egy festékes dobozból egy darabot-->megzabálta Aztán egy 3milis alu darabot--> ezen még dolgozik :) :icon13: nekem egy vékony alamónium darab van ott...az se fog túl sokáig tartani :D Nembaj... Túl látványos lesz ha átlyukad <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Nnna,kész is,egy 0.5-ös alu-lemezből vágtam oda,remélem bírja valameddig,aztán majd a melóhelyen 1-es acél lemezből varázsolok másikat... Most nemsokára megyek vele vagy 80km-t,és kiderül,javított-e a lustaságon... Köszönöm a segítséget. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Nnna,kész is,egy 0.5-ös alu-lemezből vágtam oda,remélem bírja valameddig,aztán majd a melóhelyen 1-es acél lemezből varázsolok másikat... Most nemsokára megyek vele vagy 80km-t,és kiderül,javított-e a lustaságon... Köszönöm a segítséget. :) Nincsmit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Szóval,ha jól értem,ha a lezárom azt a fém csövet,az elég,nem kell külön még a vákumcsövet is eldugaszolnom,mondjuk csapágygolyóval??? <_< :D Én azért biztos ami biztos alapon azt is "becsapágyaztam". :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Hétvégén megkuksiztam, milyen állapotban van az EGR falazásom (nekem klingelitből van csinálva) még szépen egyben van, nemmi nyoma átégésnek, szerintem jobban bírja, mint ha fém lemezt tettem volna oda (előtte az volt bent, az szépen átégett) Viszont csőben elég szépen le van rakódva a trutyi, és elgondolkodtam rajta, hogy akkor milyen lehet a kipuff belseje??? Szokták azt takarítani? Érdemes azért megbontani egy már szépen összegyógyult (rozsdás) rendszert? Múlt héten valaki föltett egy videót, amin a kat.-ot fújatták ki kompressorral. Az elég látványos volt, de van-e neki haszna, vagy csak akkor csinálja meg az emberfia ha nagyon unatkozik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Múlt héten valaki föltett egy videót, amin a kat.-ot fújatták ki kompressorral. Az elég látványos volt, de van-e neki haszna, vagy csak akkor csinálja meg az emberfia ha nagyon unatkozik? Volt :D legalábbis katalizátorostól is töltött rendesen a turbó, nem csak nélküle.. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Hétvégén megkuksiztam, milyen állapotban van az EGR falazásom (nekem klingelitből van csinálva) még szépen egyben van, nemmi nyoma átégésnek, szerintem jobban bírja, mint ha fém lemezt tettem volna oda (előtte az volt bent, az szépen átégett) Viszont csőben elég szépen le van rakódva a trutyi, és elgondolkodtam rajta, hogy akkor milyen lehet a kipuff belseje??? Szokták azt takarítani? Érdemes azért megbontani egy már szépen összegyógyult (rozsdás) rendszert? Múlt héten valaki föltett egy videót, amin a kat.-ot fújatták ki kompressorral. Az elég látványos volt, de van-e neki haszna, vagy csak akkor csinálja meg az emberfia ha nagyon unatkozik? Néha meg kell pörgetni a gépet h kiégjen a trutyi , persze csak akkor ha nem szoktad forgatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Néha meg kell pörgetni a gépet h kiégjen a trutyi , persze csak akkor ha nem szoktad forgatni. Lezárt EGR-nek tök nyolc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Tudom, hogy nagyon hülye vagyok és nagyon nem értek hozzá, de ha csinálok egy fényképet egy autó motorteréről, akkor valaki bekarikázza rajta az EGR szelepet? :o Már ha van rajta, de szerintem kell, hogy legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Tudom, hogy nagyon hülye vagyok és nagyon nem értek hozzá, de ha csinálok egy fényképet egy autó motorteréről, akkor valaki bekarikázza rajta az EGR szelepet? :o Már ha van rajta, de szerintem kell, hogy legyen. Ha a GYiK-ban körbenézel megtalálod a választ szerintem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Igazából nem Astráról van szó, hanem eggyel nagyobb kategória, azért remélem, nem halálos bűn, hogy ideírtam... ez a motor (X20DTL) nem volt F Astrában, és hirtelen, amikor ránéztem, nem találtam sem az elektromos fajtát (amit már első ránézésre megismerek) nem láttam, a vákuumost... azt meg nem is ismertem volna fel. De ha olyan van rajta, mint az X17DTL-en, azzal a kis kalappal a végén, akkor azt fel fogom ismerni legközelebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Igazából nem Astráról van szó, hanem eggyel nagyobb kategória, azért remélem, nem halálos bűn, hogy ideírtam... ez a motor (X20DTL) nem volt F Astrában, és hirtelen, amikor ránéztem, nem találtam sem az elektromos fajtát (amit már első ránézésre megismerek) nem láttam, a vákuumost... azt meg nem is ismertem volna fel. De ha olyan van rajta, mint az X17DTL-en, azzal a kis kalappal a végén, akkor azt fel fogom ismerni legközelebb. Nézd csak mit találtam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Köszönöm! Ez az Y20DTH gondolom majdnem ugyanaz. Mondjuk nem tűnik egyszerű műveletnek... szívességből tenném, úgyhogy gondolkozom még a dolgon. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 Na itt az X20DTL. Az a kis kalap ott micsoda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfy26 Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 hali srácok! tud-e valaki mondani nekem tippet arra hogy lehet az hogy nem akar kinyitni az egr szelepem? tuti hogy nem nyilik mert fémtisztára csiszoltam a szelep tetejét és ugyanolyan nemtom mennyi km után is, meleg motorral pörgetve motorfékezve mindenhogy. vezettem bele 12v-t és bemozdult a szelep tehát tuti hogy jó, de mintha ECU-ka nem akarná kinyitni. mit szoltok ehhez? köszi a segitséget. X14XE (1.4 16V)mocirol van szó ja és nem dobott egyszer sem sárga lámpát (ami tuti müködik), kimértem az egr vezetékeit jövögetnek rajta feszültségek szoval nem süket a vonal, de ezt csak álló mocinál néztem, nem járónál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 hali srácok! tud-e valaki mondani nekem tippet arra hogy lehet az hogy nem akar kinyitni az egr szelepem? tuti hogy nem nyilik mert fémtisztára csiszoltam a szelep tetejét és ugyanolyan nemtom mennyi km után is, meleg motorral pörgetve motorfékezve mindenhogy. vezettem bele 12v-t és bemozdult a szelep tehát tuti hogy jó, de mintha ECU-ka nem akarná kinyitni. mit szoltok ehhez? köszi a segitséget. X14XE (1.4 16V)mocirol van szó ja és nem dobott egyszer sem sárga lámpát (ami tuti müködik), kimértem az egr vezetékeit jövögetnek rajta feszültségek szoval nem süket a vonal, de ezt csak álló mocinál néztem, nem járónál. Örülj neki ha nincs gond vele. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
atomgilette Elküldve November15, 2010 Megoszt Elküldve November15, 2010 sziasztok! 1,6os 16 szelepes astrám van 98as.Az a gondom hogy amikor megvettem jobb volt az alacsony fordulatokon.Mondjuk 5ben 60 körül odaléptem neki és elég szépen megindult.Ha most csinálom ugyanezt akkor gondolkozik és csak lassan gyorsul :excl: gyakran vissza kell váltani.Szerintetek lehet az agr szelep miatt?Esetleg valaki találkozott már ilyennel? előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November15, 2010 Megoszt Elküldve November15, 2010 sziasztok! 1,6os 16 szelepes astrám van 98as.Az a gondom hogy amikor megvettem jobb volt az alacsony fordulatokon.Mondjuk 5ben 60 körül odaléptem neki és elég szépen megindult.Ha most csinálom ugyanezt akkor gondolkozik és csak lassan gyorsul :excl: gyakran vissza kell váltani.Szerintetek lehet az agr szelep miatt?Esetleg valaki találkozott már ilyennel? előre is köszönöm! Pörgesd talán egy kicsit. Ha 60nál 5be gurulsz, akkor ellustult az autó és azért nem megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atomgilette Elküldve November15, 2010 Megoszt Elküldve November15, 2010 a 60nál 5-öt csak példaképpen írtam,hogy ott is felkapta a fordulatot és pillanatok alatt 100on volt de nem így járok vele az ellustulás nem valószínű.Csak furcsa hogy régen nem ilyen volt olyan mintha valami kezdene rosszalkodni benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November15, 2010 Megoszt Elküldve November15, 2010 a 60nál 5-öt csak példaképpen írtam,hogy ott is felkapta a fordulatot és pillanatok alatt 100on volt de nem így járok vele az ellustulás nem valószínű.Csak furcsa hogy régen nem ilyen volt olyan mintha valami kezdene rosszalkodni benne. Agr kínnál egyéb szenvedések is szoktak lenni (pl.: rángatás, csekkendzsín virítás, alacsony fordulaton erőtlenség, remegés-morgás) :excl: Ilyeneket tud? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atomgilette Elküldve November15, 2010 Megoszt Elküldve November15, 2010 A csekkendzsín virítás-t nem tudom mit jelent :excl: ,az alacsony fordulaton erőtlenség meg elvileg stimmel..a morgáson mit értesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November15, 2010 Megoszt Elküldve November15, 2010 A csekkendzsín virítás-t nem tudom mit jelent :excl: ,az alacsony fordulaton erőtlenség meg elvileg stimmel..a morgáson mit értesz? csekkendzsín-CheckEngine-Motorhiba lámpa :( Morgáson azt, hogy gázadásra csak remeg, és morgó hangot ad, de egyéb dolog annyira nem történik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November15, 2010 Megoszt Elküldve November15, 2010 A csekkendzsín virítás-t nem tudom mit jelent :excl: ,az alacsony fordulaton erőtlenség meg elvileg stimmel..a morgáson mit értesz? A morgás együtt jár az erőtlenséggel. Nekem is azt csinálta, hogy morgott, de semmi húzást nem éreztem szinte. Aztán lezártam a p?csába, azóta jó. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts