öcsibácsi Elküldve Szeptember6, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2010 Miért? Hagyd szépen levakítva és nincs vele gond. Sokat nem befolyásol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember6, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2010 A vákumos EGR-t hogy lehet megbontani a tisztításhoz? Az enyém most a cső felől (ami a kipuffból jön föl) van levakolva, de szeretném kipuceválni. A ház azonban rá van sajtolva arra a levegőfogadó házra (tuti nem ez a szakneve :wacko: ) Az a rásajtolás nem úgy néz ki, mint amit megbont majd szépen visszasajtol az ember. Hidd el, jobb az neked ha lefalazva hagyod :( <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2010 Főleg, hogy a vákuumost nem is kéne lefalazni, elég a vákuumcsövet leszedni és ledugózni a végét... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember6, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2010 Főleg, hogy a vákuumost nem is kéne lefalazni, elég a vákuumcsövet leszedni és ledugózni a végét... <_< Nyitott állapotban nem tud megragadni ha áll benne a trutty? :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hernan Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Sziasztok! Mindenkinek üdvözlet, új vagyok itt! Csak egy kérdés, helyesebben kettö, astra gsi, 93-as, C20NE motor, van-é EGR szelep? Tegnap az opelnél azt mondták, hogy igen, de egy szavukat sem hiszem el! <_< Ma neki ugrottam, de nem találom, mit kell megbontani? Esetleg vkinek van fotója, hogy hol van? Ha megtalálom, én csinálok! Várom válaszotokat! Pápá mindenki! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Sziasztok! Mindenkinek üdvözlet, új vagyok itt! Csak egy kérdés, helyesebben kettö, astra gsi, 93-as, C20NE motor, van-é EGR szelep? Tegnap az opelnél azt mondták, hogy igen, de egy szavukat sem hiszem el! <_< Ma neki ugrottam, de nem találom, mit kell megbontani? Esetleg vkinek van fotója, hogy hol van? Ha megtalálom, én csinálok! Várom válaszotokat! Pápá mindenki! :wacko: NE-n nincs EGR. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hernan Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 NE-n nincs EGR. Szia! Köszcse a választ, csak ki akarom deríteni, hogy miért rángat azok után, hogy kicseréltem a gyertyákat, kábeleket, rotort, benzinszüröt! Látjátok, ezért nem viszem itt a spanyoloknál szervízbe, föleg nem a márka szervízbe! Ugyanis ök azt mondták, hogy van Egr szelep! <_< Természetesen a vissza jelzö fel sem gyullad menet közben, így a számitó gép sem mutat ki hibát! :wacko: Sziasztok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Szia! Köszcse a választ, csak ki akarom deríteni, hogy miért rángat azok után, hogy kicseréltem a gyertyákat, kábeleket, rotort, benzinszüröt! Látjátok, ezért nem viszem itt a spanyoloknál szervízbe, föleg nem a márka szervízbe! Ugyanis ök azt mondták, hogy van Egr szelep! <_< Természetesen a vissza jelzö fel sem gyullad menet közben, így a számitó gép sem mutat ki hibát! :wacko: Sziasztok! Lehet ám az lambda hibától is. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hernan Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Lehet ám az lambda hibától is. <_< Szia! Nem kellenne a vissza jelzö lámpának felgyulladnia? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Szia! Nem kellenne a vissza jelzö lámpának felgyulladnia? Van benne izzó? Indításkor világít? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hernan Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Természetesen villágít! :wacko: Utána, tudod, <_< , ha béindítom a szekeret kiég, minden leállításnál ki cserélem az izzót! :( Viccet félre értve, gyujtáskor ég az izzó, utána meg egyáltalán nem! na mindegy, találtam 100 euróért egy gyári ,új?( 3 hónapos) levegö mennyiség méröt, a szondával együtt( szintén új és gyári), holnap megrendelem postán! Kicsit rizikós a dolog, de beprobálkozom vele! Zsákba macska! A srác egy kicsit fanatikus, 4 opelje van, 2 kadett, egy 8, egy 16 szelepes, meg kettö astája ugyanígy! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Attól az még lehet kezdődő lambda-kór. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Attól az még lehet kezdődő lambda-kór. :wacko: Így van, haldoklás során már vannak tünetek, de a Pech lámpa még nem villan. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hernan Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Így van, haldoklás során már vannak tünetek, de a Pech lámpa még nem villan. <_< Oksa skacok, bízom bennetek! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balazs83 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Sziasztok! 96-os évjáratú Astra GSI-ben (C20xe) ugye nincs Egr szelep? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Reggelt.... Szóval,eléggé el van lustulva a szekerem,(94-es 1.7D) semmi húzása nincs,erő meg aztán 0..... :) Ha lezárom ezt a bizonyos AGR szelepet,javíthat ezen a lustaságon?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Reggelt.... Szóval,eléggé el van lustulva a szekerem,(94-es 1.7D) semmi húzása nincs,erő meg aztán 0..... :) Ha lezárom ezt a bizonyos AGR szelepet,javíthat ezen a lustaságon?? Ha már nem a tv előtt ülsz hanem az autót szereled már javult a lustaságod :D Na de a viccet félretéve: nem. Nem fog tőle megtáltosodni az autó csak egy hibaforrást kiiktatsz amit ha hagysz idővel szivathat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Reggelt.... Szóval,eléggé el van lustulva a szekerem,(94-es 1.7D) semmi húzása nincs,erő meg aztán 0..... :D Ha lezárom ezt a bizonyos AGR szelepet,javíthat ezen a lustaságon?? Ha már nem a tv előtt ülsz hanem az autót szereled már javult a lustaságod <_< Na de a viccet félretéve: nem. Nem fog tőle megtáltosodni az autó csak egy hibaforrást kiiktatsz amit ha hagysz idővel szivathat. Azért annyit belekötnék, hogy alacsonyabb fordulaton jobban reagál a gázra, a lezárás előtt jellemző rángatás megszűnt és ha eddig mondjuk 1500 környékén gázadásra semmit nem csinált csak morgott, meg remegett, akkor kevésbé lesz hajlamos rá, és csak még alacsonyabb fordulaton fogja csinálni. Nekem sokkal egyenletesebben húzós, remegésmentesebb lett a gép tőle. Nem mondanám hogy versenykész, de használhatóbb lett mindenképpen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Reggelt.... Szóval,eléggé el van lustulva a szekerem,(94-es 1.7D) semmi húzása nincs,erő meg aztán 0..... :) Ha lezárom ezt a bizonyos AGR szelepet,javíthat ezen a lustaságon?? Ha már nem a tv előtt ülsz hanem az autót szereled már javult a lustaságod :D Na de a viccet félretéve: nem. Nem fog tőle megtáltosodni az autó csak egy hibaforrást kiiktatsz amit ha hagysz idővel szivathat. De igen! Ha most folyamatosan nyitva van, és azért lomha a motor, akkor javulni fog a lezárással. Javaslom a kipuff felől feljövő cső csatlakozása alá valami fémlemezt faragni, a vákuumcső ledugózása nyitva beragadt szelep esetén már nem segít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Ha már nem a tv előtt ülsz hanem az autót szereled már javult a lustaságod <_< Na de a viccet félretéve: nem. Nem fog tőle megtáltosodni az autó csak egy hibaforrást kiiktatsz amit ha hagysz idővel szivathat. Jah,amúgy mindig bütykölök rajta valamit...lehet,ez a baj... :D Egyenlőre ott tartok,hogy le se bírom húzni a csonkról azt a fényes csövet,kilazítottam a bilincset,de nem jön,viszont a kezem már tiszta vér... :icon13: Van rajta egy bevágás,gondolom azon kellene nyitni,hogy lazuljon,de nem nagyon bírtam,van ennek valami technikája??? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 De igen! Ha most folyamatosan nyitva van, és azért lomha a motor, akkor javulni fog a lezárással. Javaslom a kipuff felől feljövő cső csatlakozása alá valami fémlemezt faragni, a vákuumcső ledugózása nyitva beragadt szelep esetén már nem segít. Szóval,ha jól értem,ha a lezárom azt a fém csövet,az elég,nem kell külön még a vákumcsövet is eldugaszolnom,mondjuk csapágygolyóval??? :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Szóval,ha jól értem,ha a lezárom azt a fém csövet,az elég,nem kell külön még a vákumcsövet is eldugaszolnom,mondjuk csapágygolyóval??? :D :) Akkor felesleges, így van. A szívósoron fenn, ahol a fényes cső 2 csavarral van rögzítve, oda faragsz egy fémlemezt, amin csak a csavarok helye van kifúrva, és aláteszed, visszacsavarozod. Ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Aha,értem,kösz... Előtte kitakarítsam az egészet,vagy akkor felesleges? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Aha,értem,kösz... Előtte kitakarítsam az egészet,vagy akkor felesleges? Sztem felesleges. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Aha,értem,kösz... Előtte kitakarítsam az egészet,vagy akkor felesleges? Ha a szelepre gondolsz, akkor tök felesleges, úgyse használod többet :lol: A csavarok kitekerésénél vigyázz, mert nem nehéz beletörni őket :) (sajnos tapasztalat <_< :icon13: ) inkább locsolgasd egy fél órát csavarlazítóval, mint egyszer beletörd :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts