daykiller Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Sziasztok Tanakodom,hogy lezom én ish próbából a C1.6 NZ -nek. Mechanikus,vákumos és mükszik mer érezni hogy mozgatja a membránt. Csak annyi a tehendőm,hogy simánn vágok oda valami lemezt act csókolom?? Köszcsíí Másik:(lehet nem ide kellene de, nade... ^_^ ) A katalizátort kibelezni,kiiktatni van értelme, estleg hogyan? Csakis eggy kis lendületért... :-) Nem. Neked elég ledugózni az EGR vákuumcsövét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xaba Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Ez gyors volt...Köszíí Vagyis lehúzom az agr-ről a gumicsövet act ledugózom,hogy ne sziszegjen csak ennyi?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Ez gyors volt...Köszíí Vagyis lehúzom az agr-ről a gumicsövet act ledugózom,hogy ne sziszegjen csak ennyi?? Így van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 2000-2500-alatt nem nagyon lehet autózni vele. ^_^ Szerintem meg nincs is AGR szelep. :D Kis fordulaton rángathat, ha nagyon alacsony a fordulat. De ha adnál egy gázfröccsöt gyorsulásnál és megtorpan meg rángat, akkor lambdaszonda cserés lesz valószínűleg. Nem mindenki tiltáson használja, mint egyesek. ;) Amúgy az övé C14SE, a tied C14NZ. Főnökömé is NZ és tudtam én is alacsony fordulaton közlekedni az övével, csak ésszel kell. :D ahogy DAy mondja, én pl 1500on is olyan nyugodtan autókázok vele ahogy kell :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 ahogy DAy mondja, én pl 1500on is olyan nyugodtan autókázok vele ahogy kell ^_^ Lehet vel autókázni ha nincs terhelve a kocsi, se emelkedő, se semmi. Csak amikor átülnek egy nagyobb gépből aztán csodálkoznak, hogy felváltáskor berángat, meg nem húz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Szerinted cserélték? Akkor nem biztos :D a turbó tele is fogja olajjal nyomni, fél évente de legalább évente célszerű kimosni, az egr csövét nem csak levenni kell hanem csapágysréttel telerakni gumikönyökönként 1 darabbal és meg van oldva, a katalizátor nem fog összeomlani hacsak nem izomból agyalod ^_^ és nem fogja mert lényegesen nehezebb kaszni és ez a motor se a hihetetlen gyorsulásáról híres.. :D Na, mivel eldurrant a vizcso lehuztam az intercooler csovet hogy konnyebben hozzaferjek... Van vmennyi olaj a coolerben, de igy elsore nem tunt veszesnek. Viszont... Lehuztam az EGR vakuumcsovet, es az tunt fel hogy megemelkedett a turbo fordulatszama... Nem, nem a motore a vakuumos termosztatos dusitas miatt :D. Valszeg igy hogy az EGR nem ereszti el a kipufogo nyomas egy reszet a szivooldalra jobban porog a turbo! Na most. Emellett meg lekaptam vegre a plombat a fustcsavarrol, egy hangyaf*nyit betekertem es jelentem tisztelettel megjottek a lovak :D Hirtelen padlogazra egy pici pamacsot kikop de amint a turbo felporog semmi korom nincs. Hja es megy az auto mint..... ööööö ahogy egy 68le-s dizelnek mennie kell :D. Gyors nagyjabol meres szerint 16 rol 12-re ment le az ora szerinti 0-100-as ido. Szoval most orules van, mar csak az alu porszivo csovel megtoldott huto gumicsovet kene kicserelnem ;). Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Na, mivel eldurrant a vizcso lehuztam az intercooler csovet hogy konnyebben hozzaferjek... Van vmennyi olaj a coolerben, de igy elsore nem tunt veszesnek. Viszont... Lehuztam az EGR vakuumcsovet, es az tunt fel hogy megemelkedett a turbo fordulatszama... Nem, nem a motore a vakuumos termosztatos dusitas miatt :D. Valszeg igy hogy az EGR nem ereszti el a kipufogo nyomas egy reszet a szivooldalra jobban porog a turbo! Na most. Emellett meg lekaptam vegre a plombat a fustcsavarrol, egy hangyaf*nyit betekertem es jelentem tisztelettel megjottek a lovak :D Hirtelen padlogazra egy pici pamacsot kikop de amint a turbo felporog semmi korom nincs. Hja es megy az auto mint..... ööööö ahogy egy 68le-s dizelnek mennie kell :D. Gyors nagyjabol meres szerint 16 rol 12-re ment le az ora szerinti 0-100-as ido. Szoval most orules van, mar csak az alu porszivo csovel megtoldott huto gumicsovet kene kicserelnem ;). Az már komoly tuning! ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Az már komoly tuning! ^_^ Nekem is csak egy váltófelújításba került :D mondjuk az enyémen picit több volt berhelve ettől :D mindegy, most elvileg totál gyári értékek vannak, nem zabál és ez így nagyon jó.. :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Nekem is csak egy váltófelújításba került ^_^ mondjuk az enyémen picit több volt berhelve ettől :D mindegy, most elvileg totál gyári értékek vannak, nem zabál és ez így nagyon jó.. :D :D Ez nagyjabol a gyari ertek lehet amugy nem? marmint a 12 mp-es kb 0-90 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Ez nagyjabol a gyari ertek lehet amugy nem? marmint a 12 mp-es kb 0-90 15-16-ot még elhinnék.. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 15-16-ot még elhinnék.. ^_^ nu aszondjak a 0-100 az 16mp http://carinfo.autold.com/car-opel_astra-17td.html akkor a 0-90 meresi hibaval 12mp az jonak tunik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 nu aszondjak a 0-100 az 16mp http://carinfo.autold.com/car-opel_astra-17td.html akkor a 0-90 meresi hibaval 12mp az jonak tunik ^_^ már tervezem a teljesítmény mérő kütyüt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Gábor milyen vízcső kell neked? Van közte olyan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Gábor milyen vízcső kell neked? Van közte olyan? http://pics.coldline.hu/pics/80320-20100824-6UPUjk.jpg nincs a fene egye meg ^_^ de köszönöm a segítő szándékot!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 nu aszondjak a 0-100 az 16mp http://carinfo.autold.com/car-opel_astra-17td.html akkor a 0-90 meresi hibaval 12mp az jonak tunik :D Nekem 0-100 ra (GPS szerint) 20 mp. ^_^ (!saját mérés az én autómmal!) Jól húz, nem füstöl, csak ahogy te is leírtad... 5,1 az átlagom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Offot befejezni,mert pitsánrugok valakit! :D ^_^ :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Riccs Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Csáó! Tudom már kiféléztétek a témát, de azért én is kérek egy kis biztatást. 98"-as 1.6 16v X16XEL g astrám van. nekem is szarakodik az EGR szelep. többször hidegen leesett a fordulat és leállt, meg gyorsításnál néha megtorpan. hibakód EGR-t írt és tiszitás után 30-40 km után visszatért. nincs fölös 40.000 ft-m egy ilyenre. ha megtisztítom a szelepet és lezárom lemezzel akkor nem fog gyengébb teljesítményt leadni? nem fog többet fogyasztani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Riccs Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 amúgy én már 11.000 km keresztül farkasszemet nézek a sárgával .... nem vagyok szívbajos ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 amúgy én már 11.000 km keresztül farkasszemet nézek a sárgával .... nem vagyok szívbajos :D Zárd le... Néha, motorféknél fog dobni egy sárgát, de semmi mást nem fogsz érezni, azon kívül hogy visszatér belé az erő! ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Riccs Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 óóóóóóóó igen ti vagytok a királyak!!! holnap az lesz az első dolgom! a kávé le se fő.... de én már a szelepet fogom bügykölni ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Csáó! Tudom már kiféléztétek a témát, de azért én is kérek egy kis biztatást. 98"-as 1.6 16v X16XEL g astrám van. nekem is szarakodik az EGR szelep. többször hidegen leesett a fordulat és leállt, meg gyorsításnál néha megtorpan. hibakód EGR-t írt és tiszitás után 30-40 km után visszatért. nincs fölös 40.000 ft-m egy ilyenre. ha megtisztítom a szelepet és lezárom lemezzel akkor nem fog gyengébb teljesítményt leadni? nem fog többet fogyasztani? X16XEL zafirába lecsuktuk, és lényegesen jobb lett. Aztán kaptunk egy használt EGR-t szinte ajándékba Csergőék szervizében, és azóta még ahhoz képest is ég és föld. Lehet hogy vadászni kéne egy működő bontottat ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Riccs Elküldve Szeptember3, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2010 áhhh. lakbenzin... brigéci olaj meg társai. mindennel tisztítottam az EGR-t, lezártam és visszatettem. rosszabb lett. igaz nem ált le. de menet közbe többet dadogott és gyengébbnek is éreztem. most megint tisztítás és nem zárom le. valszeg az a helyes változat, hogy csak meg kell venni az újat azt kell lezárni és talán úgy happy lesz minden. akkor most azért dadog az autó mert befolyásolja a visszatérő levegő (mert nem zár vagy nyit) vagy azért mert a gép látja, hogy az EGR nem műkszik és más feveréket állít össze? tehát a EGR működése vagy sárga jel miatt szarakodik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember3, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2010 áhhh. lakbenzin... brigéci olaj meg társai. mindennel tisztítottam az EGR-t, lezártam és visszatettem. rosszabb lett. igaz nem ált le. de menet közbe többet dadogott és gyengébbnek is éreztem. most megint tisztítás és nem zárom le. valszeg az a helyes változat, hogy csak meg kell venni az újat azt kell lezárni és talán úgy happy lesz minden. akkor most azért dadog az autó mert befolyásolja a visszatérő levegő (mert nem zár vagy nyit) vagy azért mert a gép látja, hogy az EGR nem műkszik és más feveréket állít össze? tehát a EGR működése vagy sárga jel miatt szarakodik? Lehet hogy a "sárga jel" mást is jelez, nem csak az EGR-t? ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember6, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2010 áhhh. lakbenzin... brigéci olaj meg társai. mindennel tisztítottam az EGR-t, lezártam és visszatettem. rosszabb lett. igaz nem ált le. de menet közbe többet dadogott és gyengébbnek is éreztem. most megint tisztítás és nem zárom le. valszeg az a helyes változat, hogy csak meg kell venni az újat azt kell lezárni és talán úgy happy lesz minden. akkor most azért dadog az autó mert befolyásolja a visszatérő levegő (mert nem zár vagy nyit) vagy azért mert a gép látja, hogy az EGR nem műkszik és más feveréket állít össze? tehát a EGR működése vagy sárga jel miatt szarakodik? Ha lezárod az egr-t és marad a dadogás stb akkor másnak van ott baja. Hacsak nem rosszul zártad le és falsot tud szívni a lezárásnál. Mivel zártad le? Mivel tömítettél? A lezárástól nem lehet rosszabb. Elvileg ha egr hiba van akkor lekapcsolja az ecu az egr működtetését, de nemáll "vészprogramra" mint más hibáknál. Persze ez csak at ecu által elekrtomosan működtetett egr-re igaz és nem a vákuumosakra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember6, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2010 A vákumos EGR-t hogy lehet megbontani a tisztításhoz? Az enyém most a cső felől (ami a kipuffból jön föl) van levakolva, de szeretném kipuceválni. A ház azonban rá van sajtolva arra a levegőfogadó házra (tuti nem ez a szakneve <_< ) Az a rásajtolás nem úgy néz ki, mint amit megbont majd szépen visszasajtol az ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts