Tiv. Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Eddig még mindenkin csak segített! :wacko: Bár a dízeleseknek jobb, nem dobál hibakódot utána sem a verda, csak simán meghálálja! :D Mijaza hibakód? :wacko: :D :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Mijaza hibakód? :D :D :wacko: Olyan dolog, ami megmondja mi a gond és ezért nem kell találomra szétszedni a talicskát! :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Olyan dolog, ami megmondja mi a gond és ezért nem kell találomra szétszedni a talicskát! :wacko: :wacko: Ez is ismeretlen fogalom számunkra! :wacko: :D Na de OFF vége! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Mijaza hibakód? :wacko: :D :wacko: Olyan,mint a szelephimba! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Olyan,mint a szelephimba! :wacko: :D :wacko: Eltörik? :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 :D :wacko: Eltörik? :wacko: Off vége mer pitsánrúgN/Lak! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Nekem is csak visszavett a füstölgéséből, Lacinak az "erőműfüstjére" is az volt a megoldás hogy be kellett csukni az egeret, nekem új lenne hogy ezért kezd el füstölni :D Kedves Apipi! Bizony! Iszonyatosan füstölt a gép...Mint valami öreg dízelmozdony (túlzás nélkül). Lezártuk az EGR szelepet, és megszünt. Mostmár csak akkor füstöl ha nagyon taposom neki. Teljesen egészségesen. És azóta érezhetően jobban reagál a gázra, jobban gyorsul, és látványosabban kúszik fel a kilóméteróra mutatója. ELőtte megállt 100-110nél, és onnan nagyon nagyon lassan ment fel,sőt 120 után szinte nem ment. Most minden gond nélkül felmegy 140-150-re..vagy még feljebb.. Ja, és egy 1.7D szívódízelről volt most szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Kedves Apipi! Bizony! Iszonyatosan füstölt a gép...Mint valami öreg dízelmozdony (túlzás nélkül). Lezártuk az EGR szelepet, és megszünt. Mostmár csak akkor füstöl ha nagyon taposom neki. Teljesen egészségesen. És azóta érezhetően jobban reagál a gázra, jobban gyorsul, és látványosabban kúszik fel a kilóméteróra mutatója. ELőtte megállt 100-110nél, és onnan nagyon nagyon lassan ment fel,sőt 120 után szinte nem ment. Most minden gond nélkül felmegy 140-150-re..vagy még feljebb.. Ja, és egy 1.7D szívódízelről volt most szó. Eltűnt a hozzászólásom, de akkor megkérdezem újra... Dízeles kollégák kik EGR szelepeiteket lezártátok, vbáltozott valamit a fogyasztás? Nem bírom lenyomni 5 alá pedig van gyakorlatom a takarékos vezetésben, a super5-os renaultval eljártam átlagban 5 alatt és volt 4.1-is... Ezzel meg idaig (~7000km) 6.4 az átlag, 5 volt a minimum, de max 90 és finoman mentem... Elmeletileg nem kene hogy szamitson a szelep lezarasa, de mit mutat a tapasztalat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Eltűnt a hozzászólásom, de akkor megkérdezem újra... Dízeles kollégák kik EGR szelepeiteket lezártátok, vbáltozott valamit a fogyasztás? Nem bírom lenyomni 5 alá pedig van gyakorlatom a takarékos vezetésben, a super5-os renaultval eljártam átlagban 5 alatt és volt 4.1-is... Ezzel meg idaig (~7000km) 6.4 az átlag, 5 volt a minimum, de max 90 és finoman mentem... Elmeletileg nem kene hogy szamitson a szelep lezarasa, de mit mutat a tapasztalat? Nekem fel lett újítva a motor. Így van 4 literes átlagfogy. Az hogy az EGR lezárás pedig nálam nem oszt nem szoroz fogyasztásban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Eltűnt a hozzászólásom, de akkor megkérdezem újra... Dízeles kollégák kik EGR szelepeiteket lezártátok, vááltozott valamit a fogyasztás? Nem bírom lenyomni 5 alá pedig van gyakorlatom a takarékos vezetésben, a super5-os renault-tal eljártam átlagban 5 alatt és volt 4.1-is... Ezzel meg idáig (~7000km) 6.4 az átlag, 5 volt a minimum, de max 90 és finoman mentem... Elméletileg nem kéne hogy számítson a szelep lezárása, de mit mutat a tapasztalat? Fogyasztásom nem változott! (Talán kicsit csökkent pár decit, de ezt lehet csak bebeszélem magamnak! :D ) Kicsit erősebb lett, és nem is füstöl már úgy! :D Nekem akkor evett többet, amikor meghalt a termosztátom, akkor 5,5 - 6,5-ig játszott! Csere óta simán 5,5 alatt van, SŐT! :D Nemrég produkáltam vele egy 4,18-as fogyasztást hosszútávon (500 Km-en átlag 100-as tempóval vegyesben (Város, külterület, autópálya 130-al!), persze csak egyedül voltam, alig pár cuccal! :wacko: Ugyanez a táv 5 személlyel 5,17-re jött ki, de az tényleg agyig pakolva! :wacko: ugyanolyan tempóval) Nekem ennyi az átlagom: 5,12 l/100km 23.750 km és 1.215 L gázolaj! ITT vannak a fogyasztásaim, amint láthatod február környékén van egy megugrás, nah akkor volt kuka a termosztátom, márciusban cseréltem ki újra! :wacko: Olvass vissza kicsit, volt itt már szó erről a napokban! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Eltűnt a hozzászólásom, de akkor megkérdezem újra... Dízeles kollégák kik EGR szelepeiteket lezártátok, vbáltozott valamit a fogyasztás? Nem bírom lenyomni 5 alá pedig van gyakorlatom a takarékos vezetésben, a super5-os renaultval eljártam átlagban 5 alatt és volt 4.1-is... Ezzel meg idaig (~7000km) 6.4 az átlag, 5 volt a minimum, de max 90 és finoman mentem... Elmeletileg nem kene hogy szamitson a szelep lezarasa, de mit mutat a tapasztalat? Változott hát. Jobban mozdul, jobban nyomom, jobban eszik. Így már az 5.5 - 6ot is bevágja :D :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Változott hát. Jobban mozdul, jobban nyomom, jobban eszik. Így már az 5.5 - 6ot is bevágja :D :wacko: hat ez mozdulni ugyse mozdul semmit (szivo R5-hoz kepest) gondolom a lomha turbo miatt van, de mintha a fogat huznak amikor gyorsulni kell... Erdekes modon 100-on hamar ott van (mar magahoz kepest...) de az egesz karakter olyan kelletlen-nyogvenyelos... 2300 alatt padlogazra 1-2mp-ig semmit nem reagal. Aztan lehet hallani ahogy elkezd a turbo tolteni aztan ha eleri a 2500-at akkor szepen huz mar... Gondoltam ra hogy az agr lezarasa meg az adagolo hozzaallitasa nyoman nyernek nehany plusz Nm-t, meg a hatekonysagbol kifolyolag nehany dl fogyasztas minuszt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 hat ez mozdulni ugyse mozdul semmit (szivo R5-hoz kepest) gondolom a lomha turbo miatt van, de mintha a fogat huznak amikor gyorsulni kell... Erdekes modon 100-on hamar ott van (mar magahoz kepest...) de az egesz karakter olyan kelletlen-nyogvenyelos... 2300 alatt padlogazra 1-2mp-ig semmit nem reagal. Aztan lehet hallani ahogy elkezd a turbo tolteni aztan ha eleri a 2500-at akkor szepen huz mar... Gondoltam ra hogy az agr lezarasa meg az adagolo hozzaallitasa nyoman nyernek nehany plusz Nm-t, meg a hatekonysagbol kifolyolag nehany dl fogyasztas minuszt... Akkor ott valami gond van ám! :wacko: Nekem 2000-től azért már eléggé húz! :wacko: (1800-nál kezd hallatszani a turbó nekem! ) Lehet nemártana már egy alapos takarítás turbóügyben! :D AGR-t lezártam, de adagolót nem babráltam, szerintem neked sem kéne! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Akkor ott valami gond van ám! :wacko: Nekem 2000-től azért már eléggé húz! :D (1800-nál kezd hallatszani a turbó nekem! ) Lehet nemártana már egy alapos takarítás turbóügyben! :D AGR-t lezártam, de adagolót nem babráltam, szerintem neked sem kéne! :wacko: Nekem is kb ott kezd eledni, de igazan olyan 2200-2300 korul van a nyomatek ebredese. Asszem szetkapom majd a turbo kornyeket aztan kap egy kis takaritast, hatha.... Adagolommal tuti van nemi gebasz mert koppnal is jobban betekert fustcsavarnal sincs meg a teljesgaz sztem, meg nem is fustol a masina padlogazon sem... (Hja meg 1-esben sem szeret elforogni a skala vegeig...) Vettem mar egy csere adagolot az lesz rendbeteve es beepitve csak meg nem jutott ra ido hogy foglalkozzam vele. Amugy a flexibilis csoben levo centis korom nem tul bizalomgerjeszto a kepeiden :wacko:... Lehet hogy nalam is hasonlo a helyzet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Nekem is kb ott kezd eledni, de igazan olyan 2200-2300 korul van a nyomatek ebredese. Asszem szetkapom majd a turbo kornyeket aztan kap egy kis takaritast, hatha.... Adagolommal tuti van nemi gebasz mert koppnal is jobban betekert fustcsavarnal sincs meg a teljesgaz sztem, meg nem is fustol a masina padlogazon sem... (Hja meg 1-esben sem szeret elforogni a skala vegeig...) Vettem mar egy csere adagolot az lesz rendbeteve es beepitve csak meg nem jutott ra ido hogy foglalkozzam vele. Amugy a flexibilis csoben levo centis korom nem tul bizalomgerjeszto a kepeiden :P... Lehet hogy nalam is hasonlo a helyzet... Így vettem, így volt műszakin is! ;) 2 éve ilyen! :D Majd ha lesz időm/pénzem/kedvem/hegesztőm lecserélem! (jelenleg egyik sincs :wacko: ) Nekem simán elpörög a végéig 1-2be nem néztem, de a többibe igen! :wacko: De egy turbó takarítást én is beiktatok az esküvő után, addig még kap a kicsike vagy 3000 Km-t :D Ja és addig örülj amíg nem füstöl! :wacko: Jó, mondjuk neked más miatt nem füstöl. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus13, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2010 hat ez mozdulni ugyse mozdul semmit Első körben szívó oldalon kellene átnézni (légszűrő, cooler tisztasága -előbbi esetleges cseréje, utóbbi kimosása többször is tiszta benzinnel) utána egr szelep lezárása majd azt megnézni valóban lezár-e és nem árt egyúttal kipucolni sem a fészkét. Adagolót inkább ne bántsd, vidd el szakihoz, az majd szépen beállítja valamint a porlasztócsúcsok porlasztási képe is jelentős. Ha a motor is kopott vagy nincs megfelelő kenése az is jelent néhány minusz lovat. (Itt megjegyezném, hogy olajcsere után nekem 3.-ban is képesek picit rinyálni a papucsok :wacko: ) Meg kellene nézni nincs-e eldugulva a katalizátor, legegyszerűbben tisztítani úgy lehet, hogy bemelegíted a mocit majd valakit megkérsz, hogy tartsa olyan 2000 fordulat környékén és te óvatosan végigkopogtatod a kipuffrendszert a flexicsőtől egy keményebb fadarabbal -kalapácsot nem ajánlom mert az nyomot hagy és rozsdázni fog. Első körben ez lenne célszerű :wacko: ha ez nem vezet eredményre akkor ott komolyabb gondok vannak, mindezektől függetlenül ne várd, hogy versenyautó lesz belőle.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus13, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2010 Első körben szívó oldalon kellene átnézni (légszűrő, cooler tisztasága -előbbi esetleges cseréje, utóbbi kimosása többször is tiszta benzinnel) utána egr szelep lezárása majd azt megnézni valóban lezár-e és nem árt egyúttal kipucolni sem a fészkét. Adagolót inkább ne bántsd, vidd el szakihoz, az majd szépen beállítja valamint a porlasztócsúcsok porlasztási képe is jelentős. Ha a motor is kopott vagy nincs megfelelő kenése az is jelent néhány minusz lovat. (Itt megjegyezném, hogy olajcsere után nekem 3.-ban is képesek picit rinyálni a papucsok :D ) Meg kellene nézni nincs-e eldugulva a katalizátor, legegyszerűbben tisztítani úgy lehet, hogy bemelegíted a mocit majd valakit megkérsz, hogy tartsa olyan 2000 fordulat környékén és te óvatosan végigkopogtatod a kipuffrendszert a flexicsőtől egy keményebb fadarabbal -kalapácsot nem ajánlom mert az nyomot hagy és rozsdázni fog. Első körben ez lenne célszerű :D ha ez nem vezet eredményre akkor ott komolyabb gondok vannak, mindezektől függetlenül ne várd, hogy versenyautó lesz belőle.. :D hmmm... légszűrő újszerű (sztem cserélték), a cooler? na az jó kérdés... a turbó teleküldheti dzsuvával aztan akkor agyő...., az egérkének lekapom a farkincáját sztem egy próba erejéig :wacko:. Porlasztó csúcsokat megnézettem szép a szórásképük. Motor nem kopott (145000km) 3 hengerben már van normális kompresszió (25bar)a negyediknek sem véres a torka, 20-at az is produkál, még dolgozom az ügyön :wacko:. a katalizator betéte nem törik össze ha nekiállok kocogtatni? A kipufogó rendszer amugy a katalizátor kivételével új (Bosal) Versenyautót nem akarok belőle faragni csak mondjuk a super5-os 1.6 szivoD dinamizmusat szeretnem erezni :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus13, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2010 hmmm... légszűrő újszerű (sztem cserélték), a cooler? na az jó kérdés... a turbó teleküldheti dzsuvával aztan akkor agyő...., az egérkének lekapom a farkincáját sztem egy próba erejéig :wacko:. Porlasztó csúcsokat megnézettem szép a szórásképük. Motor nem kopott (145000km) 3 hengerben már van normális kompresszió (25bar)a negyediknek sem véres a torka, 20-at az is produkál, még dolgozom az ügyön :wacko:. a katalizator betéte nem törik össze ha nekiállok kocogtatni? A kipufogó rendszer amugy a katalizátor kivételével új (Bosal) Versenyautót nem akarok belőle faragni csak mondjuk a super5-os 1.6 szivoD dinamizmusat szeretnem erezni :wacko: Szerinted cserélték? Akkor nem biztos :D a turbó tele is fogja olajjal nyomni, fél évente de legalább évente célszerű kimosni, az egr csövét nem csak levenni kell hanem csapágysréttel telerakni gumikönyökönként 1 darabbal és meg van oldva, a katalizátor nem fog összeomlani hacsak nem izomból agyalod :D és nem fogja mert lényegesen nehezebb kaszni és ez a motor se a hihetetlen gyorsulásáról híres.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus13, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2010 Szerinted cserélték? Akkor nem biztos :wacko: a turbó tele is fogja olajjal nyomni, fél évente de legalább évente célszerű kimosni, az egr csövét nem csak levenni kell hanem csapágysréttel telerakni gumikönyökönként 1 darabbal és meg van oldva, a katalizátor nem fog összeomlani hacsak nem izomból agyalod :D és nem fogja mert lényegesen nehezebb kaszni és ez a motor se a hihetetlen gyorsulásáról híres.. :wacko: Megnéztem a szűrőt és újnak tűnt. Sztem próbálkoztak kideríteni hogy miért nem ment az autó és akkor kicserélték a szűrőt benne hátha az volt a rossz. Amikor megvettem kb 120volt a végsebessége... Aztán kiderült hogy az adagoló a ludas, most már a végsebesség nagyjából a helyén lehet (150-nél többet még nem mentem vele, de nem úgy tűnt mintha vége lenne) Nu. a lényeg hogy hnap utána járok ennek a cooler pucolásos dolognak.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus20, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2010 Sziasztok! Most nyergeltem át pár napja 1.8-as passatról 1.4-es astrára,és az astra kis fordulaton rángat.Agr szelep,vagy szoknom kell még az autót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus20, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2010 Sziasztok! Most nyergeltem át pár napja 1.8-as passatról 1.4-es astrára,és az astra kis fordulaton rángat.Agr szelep,vagy szoknom kell még az autót? 2000-2500-alatt nem nagyon lehet autózni vele. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus20, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2010 Sziasztok! Most nyergeltem át pár napja 1.8-as passatról 1.4-es astrára,és az astra kis fordulaton rángat.Agr szelep,vagy szoknom kell még az autót? Szerintem meg nincs is AGR szelep. :D Kis fordulaton rángathat, ha nagyon alacsony a fordulat. De ha adnál egy gázfröccsöt gyorsulásnál és megtorpan meg rángat, akkor lambdaszonda cserés lesz valószínűleg. 2000-2500-alatt nem nagyon lehet autózni vele. ^_^ Nem mindenki tiltáson használja, mint egyesek. :D Amúgy az övé C14SE, a tied C14NZ. Főnökömé is NZ és tudtam én is alacsony fordulaton közlekedni az övével, csak ésszel kell. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus20, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2010 Sziasztok! Most nyergeltem át pár napja 1.8-as passatról 1.4-es astrára,és az astra kis fordulaton rángat.Agr szelep,vagy szoknom kell még az autót? SE-ben nincs olyan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus20, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2010 SE-ben nincs olyan. Köszönöm a gyors válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
xaba Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Sziasztok Tanakodom,hogy lezárom én ish próbából a C1.6 NZ -nek. Mechanikus,vákumos és mükszik mer érezni hogy mozgatja a membránt. Csak annyi a tehendőm,hogy simánn vágok oda valami lemezt act csókolom?? Köszcsíí Másik:(lehet nem ide kellene de, nade... ^_^ ) A katalizátort kibelezni,kiiktatni van értelme, estleg hogyan? Csakis eggy kis lendületért... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts