biker1988 Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 És az a furcsa hogy nem mindíg csinálja,de 100 esetből kb. 95 ször igen Link to comment Megosztás: More sharing options...
biker1988 Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Gyertyacsere! A gyertyák szép állapotban vannak,őzbarna mindegyik, 3 pólusú,de lehet hogy megpróbálkozom vele mert nagyon idegesít :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 A gyertyák szép állapotban vannak,őzbarna mindegyik, 3 pólusú,de lehet hogy megpróbálkozom vele mert nagyon idegesít :S Gyári gyertyát bele,nem kell 3 pólusú szar,csakis gyári. A továbbiakat folytassuk a motor topikban,mert nem ide való. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
biker1988 Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Gyári gyertyát bele,nem kell 3 pólusú szar,csakis gyári. A továbbiakat folytassuk a motor topikban,mert nem ide való. :wacko: Én már így vettem ezekkel a gyertyákkal :D de megyek át a motor topicba :wacko: köszi az eddígi ötleteket :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Én a héten "vakoltam le" az AGR szelepet klingelittel, ami ugyebár elvileg hőálló. Megfelel ez erre a célra? Mikor megbontottam, akkor láttam, hogy már az előző tulaj is lezárta egy fémlemezzel, ami időközben már szépen kilukadt/kiégett. Eredetileg tisztítással akartam próbálkozni, de az istennek nem jöttem rá, hogy a vákuum felől hogy lehet megbontani, hogy a szelephez hozzáférjek, ezért maradt az "Endlösung" a vakolás. Eddig is így volt, eztán is így lesz, ha csak egyszer rá nem szánom magam és mégiscsak kipucolom valahogy a belét. Kíváncsi vagyok meddig bírja a klingelit?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Én a héten "vakoltam le" az AGR szelepet klingelittel, ami ugyebár elvileg hőálló. Megfelel ez erre a célra? Mikor megbontottam, akkor láttam, hogy már az előző tulaj is lezárta egy fémlemezzel, ami időközben már szépen kilukadt/kiégett. Eredetileg tisztítással akartam próbálkozni, de az istennek nem jöttem rá, hogy a vákuum felől hogy lehet megbontani, hogy a szelephez hozzáférjek, ezért maradt az "Endlösung" a vakolás. Eddig is így volt, eztán is így lesz, ha csak egyszer rá nem szánom magam és mégiscsak kipucolom valahogy a belét. Kíváncsi vagyok meddig bírja a klingelit?! Azért én megintcsak félmet tettem volna be! :wacko: Azt viszont nem gondoltam volna, hogy a fém átlyukadhat! :D Ezek szerint majd jó lesz ha ránézek én is az enyémre! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Azért én megintcsak félmet tettem volna be! :wacko: Azt viszont nem gondoltam volna, hogy a fém átlyukadhat! :D Ezek szerint majd jó lesz ha ránézek én is az enyémre! :wacko: Igen, elég szépen át volt lyukadva. Azért éri azt ott pára és hő rendesen, ami azért megeszi a fémet. Valszeg a klingelitet is gyakrabban kell majd nézni, bár az korrodálni nem fog, de gondolom a hőállósága is korlátos. Bár egyéb tömítéseket is csinálnak belőle... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Azért én megintcsak félmet tettem volna be! :wacko: Azt viszont nem gondoltam volna, hogy a fém átlyukadhat! :D Ezek szerint majd jó lesz ha ránézek én is az enyémre! :wacko: A 2milis alu-lemezt szerintem nem érinti a probléma :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 A 2milis alu-lemezt szerintem nem érinti a probléma :D Akkor megnyugodtam! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 A rozsdamentes lemez az igazi! :D :wacko: Bár a hibajelző kivillanást nem tudom megszokni...legalábbis éjjel qrva zavaró...főleg ha nincs semmi olyan, amivel eltakarhatom! :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 A rozsdamentes lemez az igazi! :D :wacko: Bár a hibajelző kivillanást nem tudom megszokni...legalábbis éjjel qrva zavaró...főleg ha nincs semmi olyan, amivel eltakarhatom! :wacko: :wacko: Kiszeded az izzót :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Kiszeded az izzót :wacko: :wacko: És akkor egyből megszűnik minden hibakódja mi? :D (nem csak az agr :wacko: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Kiszeded az izzót :D :wacko: ez már nekem is bevillant, de annyira nem zavar! :D :wacko: Meg amúgy is, nagyon babrás kiszedni... :wacko: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Meg amúgy is, nagyon babrás kiszedni... :wacko: :D Nem-a :wacko: én képes voltam csak azért kiszedni az óracsoportot, hogy a távfény ikonját belülről lefóliázzam :D csak azért mert éjszaka nagyon zavart.. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Nem-a :wacko: én képes voltam csak azért kiszedni az óracsoportot, hogy a távfény ikonját belülről lefóliázzam :D csak azért mert éjszaka nagyon zavart.. :wacko: Én ezt úgy oldom meg, hogy nem kapcsolom fel! :wacko: Na de off vége, mert a fejemre koppint egy moderáló szerkesztő! :D ha kivillan a lámpa, a 0400-as hibával, ugye akkor még nem kapcsol vészüzemmódra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Én ezt úgy oldom meg, hogy nem kapcsolom fel! :D Na de off vége, mert a fejemre koppint egy moderáló szerkesztő! :wacko: ha kivillan a lámpa, a 0400-as hibával, ugye akkor még nem kapcsol vészüzemmódra? Kivillan, vagy folyamatosan világítt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Kivillan, vagy folyamatosan világítt? hát folyamatosan világít. Addig, amíg le nem állítom és újra nem indítom... :D Tisztára mint a vinfos... :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Sziasztok! Kis segítség kellene. Kínlódott az EGR szelep,ezért lezártam .Jól húz a kocsi,nem rángat, dinamikus.de melegen füstöl. Amíg nem volt lezárva az egr,addig nem volt semmi füst. Nem kéket, inkább szürkét vagy feketét. Átnéztem mindent ,szerintem visszatettem mindent a helyére. Mi a franc lehet vele? Kicsit kezd kiborítani. Valakinek valami ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Sziasztok! Kis segítség kellene. Kínlódott az EGR szelep,ezért lezártam .Jól húz a kocsi,nem rángat, dinamikus.de melegen füstöl. Amíg nem volt lezárva az egr,addig nem volt semmi füst. Nem kéket, inkább szürkét vagy feketét. Átnéztem mindent ,szerintem visszatettem mindent a helyére. Mi a franc lehet vele? Kicsit kezd kiborítani. Valakinek valami ötlet? Egyáltalán milyen autód van? :wacko: Aláírásba betehetnéd, mert nem emlékszik rá fejből senki :D Próbáld ki, hogy kiveszed a lezárást, ha akkor se hagyja abba a füstölést, akkor valszeg mégsem a lezárás miatt van, ha úgy abbahagyja, akkor Te vagy az első akinél ez jelentkezett :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Kis segítség kellene. Kínlódott az EGR szelep,ezért lezártam .Jól húz a kocsi,nem rángat, dinamikus.de melegen füstöl. Amíg nem volt lezárva az egr,addig nem volt semmi füst. Nem kéket, inkább szürkét vagy feketét. Átnéztem mindent ,szerintem visszatettem mindent a helyére. Mi a franc lehet vele? Kicsit kezd kiborítani. Benyás, vagy traktoros? :D :D Tényleg jó lenne aláírásba betenni! ;) Egyáltalán milyen autód van? :wacko: Aláírásba betehetnéd, mert nem emlékszik rá fejből senki :D Próbáld ki, hogy kiveszed a lezárást, ha akkor se hagyja abba a füstölést, akkor valszeg mégsem a lezárás miatt van, ha úgy abbahagyja, akkor Te vagy az első akinél ez jelentkezett :wacko: Nekem még annyira sem füstölt utána! :P Más lesz ott a bibi! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Egyáltalán milyen autód van? :wacko: Aláírásba betehetnéd, mert nem emlékszik rá fejből senki :D Próbáld ki, hogy kiveszed a lezárást, ha akkor se hagyja abba a füstölést, akkor valszeg mégsem a lezárás miatt van, ha úgy abbahagyja, akkor Te vagy az első akinél ez jelentkezett :wacko: Ezer bocs! Astra F 1.6 16v. Időközben rájöttem mi volt a gond. Gyakorlatilag amit beraktam lemez horganzott volt, de már asszem leégett mert nem füstöl. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Benyás, vagy traktoros? :wacko: :wacko: Tényleg jó lenne aláírásba betenni! :D Nekem még annyira sem füstölt utána! :D Más lesz ott a bibi! :D Nekem is csak visszavett a füstölgéséből, Lacinak az "erőműfüstjére" is az volt a megoldás hogy be kellett csukni az egeret, nekem új lenne hogy ezért kezd el füstölni :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Ezer bocs! Astra F 1.6 16v. Időközben rájöttem mi volt a gond. Gyakorlatilag amit beraktam lemez horganzott volt, de már asszem leégett mert nem füstöl. :D Képzeld ha gumiból vágtad volna a tömítést! :wacko: :wacko: :wacko: Nekem is csak visszavett a füstölgéséből, Lacinak az "erőműfüstjére" is az volt a megoldás hogy be kellett csukni az egeret, nekem új lenne hogy ezért kezd el füstölni :D Eddig még mindenkin csak segített! :D Bár a dízeleseknek jobb, nem dobál hibakódot utána sem a verda, csak simán meghálálja! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Képzeld ha gumiból vágtad volna a tömítést! :D :wacko: :wacko: Eddig még mindenkin csak segített! :wacko: Bár a dízeleseknek jobb, nem dobál hibakódot utána sem a verda, csak simán meghálálja! :D Eddig a próbaút során ,kb 25km, nem világított a sárga lámpa.Remélem így is marad. Hol találom az aláírás dolgot? Beírnám a kocsi adatokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Eddig a próbaút során ,kb 25km, nem világított a sárga lámpa.Remélem így is marad. Hol találom az aláírás dolgot? Beírnám a kocsi adatokat. Jobb oldalt fönt találod a vezérlőpultot. Azon belül a bal oldali listában van az aláírás szerkesztés :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts