egooon Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Hali C14NZ-be merre található az AGR szelep :devlish: keresgettem, de eredménytelenül :lol: Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Hali C14NZ-be merre található az AGR szelep :devlish: keresgettem, de eredménytelenül :lol: Előre is köszi Keresel szívóoldalon egy (fém) csövet ami a kippufogótól jön, és ott :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Hali C14NZ-be merre található az AGR szelep :devlish: keresgettem, de eredménytelenül :lol: Előre is köszi Ne keresd mert nincs, úgy tudom! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Hali C14NZ-be merre található az AGR szelep :devlish: keresgettem, de eredménytelenül :lol: Előre is köszi Ne keresd mert nincs, úgy tudom! :lol: Így van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egooon Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Így van. :lol: Köszönöm! Akkor eddig azért nem találtam :lol: Akkor mi lehet a kocsi baja, hogy alapjárat ingadozik és mikor beindítom kicsit felpörög és lassan vissza... Motorféknél pedig motorhibakód lámpa pilácsol :lol: :devlish: Kiolvasni még nem próbáltam... De holnap kiolvasom Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Keresel szívóoldalon egy (fém) csövet ami a kippufogótól jön, és ott :devlish: Te mit garázdálkodsz itten ilyen megtévesztéssel? Le van zárva a traktor topic? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Köszönöm! Akkor eddig azért nem találtam :lol: Akkor mi lehet a kocsi baja, hogy alapjárat ingadozik és mikor beindítom kicsit felpörög és lassan vissza... Motorféknél pedig motorhibakód lámpa pilácsol :lol: :devlish: Kiolvasni még nem próbáltam... De holnap kiolvasom Van egy tippem, hogy az alapjárati léptetőmotorral lesz problémája. :lol: Abból kiindulva, hogy a vákuum problémát nem szokta hibakóddal jelezni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Köszönöm! Akkor eddig azért nem találtam :lol: Akkor mi lehet a kocsi baja, hogy alapjárat ingadozik és mikor beindítom kicsit felpörög és lassan vissza... Motorféknél pedig motorhibakód lámpa pilácsol :lol: :devlish: Kiolvasni még nem próbáltam... De holnap kiolvasom Inkább lesz a sebességjeladó vagy a léptetőmotor vagy a pillangószelep potméter közül valamelyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Te mit garázdálkodsz itten ilyen megtévesztéssel? Le van zárva a traktor topic? :devlish: :lol: Azokkal semmi gond nincs, és ott unatkozom :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Július22, 2010 Megoszt Elküldve Július22, 2010 Végre hozzájutottam szerszámhoz és le lett falazva az EGR... csoda nem történt, de legalább gázelvételkor a ráncigálás teljesen abbamaradt. Éljen! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Július23, 2010 Megoszt Elküldve Július23, 2010 Végre hozzájutottam szerszámhoz és le lett falazva az EGR... csoda nem történt, de legalább gázelvételkor a ráncigálás teljesen abbamaradt. Éljen! :rolleyes: Nekem lezárás után drámai változás lépett fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július23, 2010 Megoszt Elküldve Július23, 2010 Végre hozzájutottam szerszámhoz és le lett falazva az EGR... csoda nem történt, de legalább gázelvételkor a ráncigálás teljesen abbamaradt. Éljen! <_< B*szki! :rolleyes: Lehet nekem átszakadt a gumitömítés, amivel lefalaztam az EGR-t és ezért rángat gázelvételkor valamint gyorsításkor is, mint régen. Ez után esett le.... -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Július23, 2010 Megoszt Elküldve Július23, 2010 B*szki! <_< Lehet nekem átszakadt a gumitömítés, amivel lefalaztam az EGR-t és ezért rángat gázelvételkor valamint gyorsításkor is, mint régen. Ez után esett le.... -_- :rolleyes: Viccelsz, bolondozol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július23, 2010 Megoszt Elküldve Július23, 2010 <_< Viccelsz, bolondozol? Hőálló. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Július23, 2010 Megoszt Elküldve Július23, 2010 Hőálló. :rolleyes: Csak az idő vasfoga bír vele. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
biker1988 Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 sziasztok, c16se-ben merrefelé van az agr? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 sziasztok, c16se-ben merrefelé van az agr? Nincs benne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
biker1988 Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Nincs benne! Akkor nincs valami ötleted hogy alacsony fordulaton miért nincs nyomaték benne?Pl ha 1-es alapjáraton megyek vele és nyomok neki egy padlógázt,megtorpan szép lassan elkezd gyorsulni egyszer csak elkezd húzni de nagyon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Hőálló. :D Az enyém professzionális anyagból készült, a lezáró lemezt a Coca-Cola Beverages gyártotta... bírnia kell, hát csak ámerikai. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Akkor nincs valami ötleted hogy alacsony fordulaton miért nincs nyomaték benne?Pl ha 1-es alapjáraton megyek vele és nyomok neki egy padlógázt,megtorpan szép lassan elkezd gyorsulni egyszer csak elkezd húzni de nagyon. Alapjáratról még egy dízel se kapja föl az elejét, benzines főleg nem. 1500 alatt tuti halott :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Az enyém professzionális anyagból készült, a lezáró lemezt a Coca-Cola Beverages gyártotta... bírnia kell, hát csak ámerikai. :wacko: Ha kólásdobozra céloztál, egy olyat már megzabált a Zafira nálam. :wacko: :wacko: A festékes doboz tető jó volt sokáig, most kapott egy bontott, de működő szelepet, ez meg a legjobb. (amíg el nem f.ssa magát) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Ha kólásdobozra céloztál, egy olyat már megzabált a Zafira nálam. :wacko: :wacko: A festékes doboz tető jó volt sokáig, most kapott egy bontott, de működő szelepet, ez meg a legjobb. (amíg el nem f.ssa magát) :D Nem tudom, nekem szerdán vagy csütörtökön került be, szombaton tudtam megnézni megint, alig kormolódott... de ki tudja még, mi lesz majd vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
biker1988 Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Alapjáratról még egy dízel se kapja föl az elejét, benzines főleg nem. 1500 alatt tuti halott :D Na igen ezzel tisztában vagyok,de amikor elkezd húzni ránt egy hatalmasat és ez elég zavaró,vezetem már pár autót de ilyet semelyiknél nem tapasztaltam :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Na igen ezzel tisztában vagyok,de amikor elkezd húzni ránt egy hatalmasat és ez elég zavaró,vezetem már pár autót de ilyet semelyiknél nem tapasztaltam :D Gyertyacsere! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Na igen ezzel tisztában vagyok,de amikor elkezd húzni ránt egy hatalmasat és ez elég zavaró,vezetem már pár autót de ilyet semelyiknél nem tapasztaltam :wacko: Lehet hogy be lehetne próbálkozni benzinszűrő vagy gyertya cserével :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts