Dáwid Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Kopogtass még rá kalapáccsal picit,lehet szépen beégtek a csavarok! Nekem is bele volt épülve. Az egyiket bele is törtem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 Nekem is bele volt épülve. Az egyiket bele is törtem :) Lehetőleg hideg motornál szerelgessétek le-föl az AGR-t. Egyszer meleg motornál kétszer egymás után vettem le, tettem fel és majdnem az egyik menet bánta az öntvényben. Ki is jött vagy másfél menet belőle. Ha valakinek halódik a menete vagy már unja a torx csavarokat tegyen bele hornyos tőcsavart és rá anyát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Lehetőleg hideg motornál szerelgessétek le-föl az AGR-t. Egyszer meleg motornál kétszer egymás után vettem le, tettem fel és majdnem az egyik menet bánta az öntvényben. Ki is jött vagy másfél menet belőle. Ha valakinek halódik a menete vagy már unja a torx csavarokat tegyen bele hornyos tőcsavart és rá anyát. Hideg volt az már. Csak 16 éve senki nem tekergette azt a csavart, és kicsit érzékenyen reagált a crovára :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Kicsit tallózgattam a neten: Klikk ide! azért nem semmi mennyit elkérnek egy takarításért. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Kicsit tallózgattam a neten: Klikk ide! azért nem semmi mennyit elkérnek egy takarításért. :D A képek melletti első mondat kapásból hülyeség :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 A képek melletti első mondat kapásból hülyeség :) De ők képet is tesznek, föl, sokan is olvassák, tehát igazuk van, és kész :D (valaki fizet nekem 25-30-at hogy kipucoljam az AGR-jét? ;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 A képek melletti első mondat kapásból hülyeség :) Ebből is látszik mi mindent meg lehet etetni, meg vetetni a jónéppel akik vakon bíznak a márkaszervízben. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 A képek melletti első mondat kapásból hülyeség :) Nekem ez tetszett: "...Egy tisztítás költsége ... 20 000-25 000 Ft, ami akár üzemanyag-fogyasztásban is megtérülhet, ráadásul az autó újra leadja a gyári teljesítményét." :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 A képek melletti első mondat kapásból hülyeség :) Konkrétan melyik? Nekem ez tetszett: "...Egy tisztítás költsége ... 20 000-25 000 Ft, ami akár üzemanyag-fogyasztásban is megtérülhet, ráadásul az autó újra leadja a gyári teljesítményét." :D Apósom tigrisében pucoltam nem régen egt-t. Félnapi munka és káromkodási kéziszótár felhasználásával. Utána mondtam is neki, h nem tudnál annyit fizetni, h még egyszer ezt megcsináljam neked (természetesen ingyen csináltam, illetve hát kaptam érte egy füstölt hátsó sonkát, mert előtte vágtak disznót ;) ). Bár szerintem ennél a cikknél aki el tud vonatkoztatni az f astrától, az nem talál benne nagyon kivetnivalót. Szerintem ezt más márkákra kell értelmezni elsősorban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Bár szerintem ennél a cikknél aki el tud vonatkoztatni az f astrától, az nem talál benne nagyon kivetnivalót. Szerintem ezt más márkákra kell értelmezni elsősorban. :D Pontosan.Nem minden gépcsodában olyan könnyen hozzáférhető,mint a tigrában az X14XE-nél! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Konkrétan melyik? Bár szerintem ennél a cikknél aki el tud vonatkoztatni az f astrától, az nem talál benne nagyon kivetnivalót. Szerintem ezt más márkákra kell értelmezni elsősorban. Nem az árra gondoltam, hanem: "...ráadásul az autó újra leadja a gyári teljesítményét." Azért ez nem csak az AGR-től függ. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Konkrétan melyik? Apósom tigrisében pucoltam nem régen egt-t. Félnapi munka és káromkodási kéziszótár felhasználásával. Utána mondtam is neki, h nem tudnál annyit fizetni, h még egyszer ezt megcsináljam neked (természetesen ingyen csináltam, illetve hát kaptam érte egy füstölt hátsó sonkát, mert előtte vágtak disznót ;) ). Bár szerintem ennél a cikknél aki el tud vonatkoztatni az f astrától, az nem talál benne nagyon kivetnivalót. Szerintem ezt más márkákra kell értelmezni elsősorban. De nem tudunk ;) :D Amúgy igazad van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 az autómban le van falazva az EGR tegnap autópályán haladva hosszabb gázelvétel után kigyulladt a kontrol lámpa ez a lezárás miatt lehetett ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 az autómban le van falazva az EGR tegnap autópályán haladva hosszabb gázelvétel után kigyulladt a kontrol lámpa ez a lezárás miatt lehetett ? Milyen motor van benne? (aláírásba betehetnéd, így tudnánk mire gondoljunk! :devlish: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Milyen motor van benne? (aláírásba betehetnéd, így tudnánk mire gondoljunk! :devlish: ) bocs, nem értek nagyon a beállításokhoz 1.6-16 V X16XEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 az autómban le van falazva az EGR tegnap autópályán haladva hosszabb gázelvétel után kigyulladt a kontrol lámpa ez a lezárás miatt lehetett ? Esélyes, a lezárt egr hosszú motorféknél tud ilyet produkálni, mert az ecu ráellenőriz és kiderül a turpisság. Hogy neked miért jelzett a hibalámpa, azt teljes bizonyossággal csak a kiolvasás után tudhatod meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Esélyes, a lezárt egr hosszú motorféknél tud ilyet produkálni, mert az ecu ráellenőriz és kiderül a turpisság. Hogy neked miért jelzett a hibalámpa, azt teljes bizonyossággal csak a kiolvasás után tudhatod meg. 96 utáni modelleknél iktatták ezt be. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 96 utáni modelleknél iktatták ezt be. :devlish: Az adatlap szerint 96-os :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Az adatlap szerint 96-os :devlish: még a régi ECU van benne, a piros -sárga csatlakozós Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 még a régi ECU van benne, a piros -sárga csatlakozós Akkor nem valószínű, hogy ez a baj. Majd a kiolvasás után fogod megtudni pontosan (ha egyáltalán tárolódott valami). Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 Akkor nem valószínű, hogy ez a baj. Majd a kiolvasás után fogod megtudni pontosan (ha egyáltalán tárolódott valami). 43 hibát dobta , ami számomra rejtély , a hibakód lista nem tartalmazza ezt a kódot Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 43 hibát dobta , ami számomra rejtély , a hibakód lista nem tartalmazza ezt a kódot AGR pozició hiba! Nem kell vele foglalkozni. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csibe1 Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Nos azóta túlvagyok vagy 100 indításon még egyx sem hozta a hibát. Szóval cce ! Ez a moci x14xe ott a vízhőfok jeladó mellet még van 1 kis pöcs oda megy 1 szál vezeték az mi? A vízhőfok jeladó = gomba? Tisztelt Balfék! Pont evvel küzdök Én is a szekérnél több kérdésem is lenne.Azóta is műkszik-e valamint hol van helyileg a motorban (a vízhőfok jeladó ) valamint 1 vagy 2 pólusú (ezt persze kiszerelés után el tudom dönteni de hát előbb kérdezz aztán.......) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csibe1 Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Sziasztok ! Kérdésem lenne a vízhőfok jeladó fellelhetőségi helyéről a motorban.X14XE 96-os 10.havi a szekér Bolti keresztkérdés:1 pólusú vagy 2 pólusú :devlish: válaszokat köszönöm!!!!!!4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Sziasztok ! Kérdésem lenne a vízhőfok jeladó fellelhetőségi helyéről a motorban.X14XE 96-os 10.havi a szekér Bolti keresztkérdés:1 pólusú vagy 2 pólusú :lol: válaszokat köszönöm!!!!!!4 1 pólusú avagy egyvezetékes: Ez szolgáltatja a jelet a műszerfalban lévő vizhőfokmutatónak. 2pólusú avagy kétvezetékes: ez meg az ECU-nak szolgáltatja a jelet. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts