Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem is bele volt épülve. Az egyiket bele is törtem :)

Lehetőleg hideg motornál szerelgessétek le-föl az AGR-t. Egyszer meleg motornál kétszer egymás után vettem le, tettem fel és majdnem az egyik menet bánta az öntvényben. Ki is jött vagy másfél menet belőle. Ha valakinek halódik a menete vagy már unja a torx csavarokat tegyen bele hornyos tőcsavart és rá anyát.

Elküldve
Lehetőleg hideg motornál szerelgessétek le-föl az AGR-t. Egyszer meleg motornál kétszer egymás után vettem le, tettem fel és majdnem az egyik menet bánta az öntvényben. Ki is jött vagy másfél menet belőle. Ha valakinek halódik a menete vagy már unja a torx csavarokat tegyen bele hornyos tőcsavart és rá anyát.

Hideg volt az már. Csak 16 éve senki nem tekergette azt a csavart, és kicsit érzékenyen reagált a crovára :D :)

Elküldve
A képek melletti első mondat kapásból hülyeség :)

De ők képet is tesznek, föl, sokan is olvassák, tehát igazuk van, és kész :D (valaki fizet nekem 25-30-at hogy kipucoljam az AGR-jét? ;) )

Elküldve
A képek melletti első mondat kapásból hülyeség :)

Ebből is látszik mi mindent meg lehet etetni, meg vetetni a jónéppel akik vakon bíznak a márkaszervízben. :D

Elküldve
A képek melletti első mondat kapásból hülyeség :)

Nekem ez tetszett:

"...Egy tisztítás költsége ... 20 000-25 000 Ft, ami akár üzemanyag-fogyasztásban is megtérülhet, ráadásul az autó újra leadja a gyári teljesítményét."

:D

Elküldve
A képek melletti első mondat kapásból hülyeség :)

Konkrétan melyik?

Nekem ez tetszett:

"...Egy tisztítás költsége ... 20 000-25 000 Ft, ami akár üzemanyag-fogyasztásban is megtérülhet, ráadásul az autó újra leadja a gyári teljesítményét."

:D

Apósom tigrisében pucoltam nem régen egt-t. Félnapi munka és káromkodási kéziszótár felhasználásával. Utána mondtam is neki, h nem tudnál annyit fizetni, h még egyszer ezt megcsináljam neked (természetesen ingyen csináltam, illetve hát kaptam érte egy füstölt hátsó sonkát, mert előtte vágtak disznót ;) ).

Bár szerintem ennél a cikknél aki el tud vonatkoztatni az f astrától, az nem talál benne nagyon kivetnivalót. Szerintem ezt más márkákra kell értelmezni elsősorban.

Elküldve
Bár szerintem ennél a cikknél aki el tud vonatkoztatni az f astrától, az nem talál benne nagyon kivetnivalót. Szerintem ezt más márkákra kell értelmezni elsősorban.

:D Pontosan.Nem minden gépcsodában olyan könnyen hozzáférhető,mint a tigrában az X14XE-nél! :)

Elküldve
Konkrétan melyik?

Bár szerintem ennél a cikknél aki el tud vonatkoztatni az f astrától, az nem talál benne nagyon kivetnivalót. Szerintem ezt más márkákra kell értelmezni elsősorban.

Nem az árra gondoltam, hanem: "...ráadásul az autó újra leadja a gyári teljesítményét."

Azért ez nem csak az AGR-től függ. :)

Elküldve
Konkrétan melyik?

Apósom tigrisében pucoltam nem régen egt-t. Félnapi munka és káromkodási kéziszótár felhasználásával. Utána mondtam is neki, h nem tudnál annyit fizetni, h még egyszer ezt megcsináljam neked (természetesen ingyen csináltam, illetve hát kaptam érte egy füstölt hátsó sonkát, mert előtte vágtak disznót ;) ).

Bár szerintem ennél a cikknél aki el tud vonatkoztatni az f astrától, az nem talál benne nagyon kivetnivalót. Szerintem ezt más márkákra kell értelmezni elsősorban.

De nem tudunk ;) :D Amúgy igazad van :)

  • 1 month later...
Elküldve

az autómban le van falazva az EGR

tegnap autópályán haladva hosszabb gázelvétel után kigyulladt a kontrol lámpa

ez a lezárás miatt lehetett ?

Elküldve
az autómban le van falazva az EGR

tegnap autópályán haladva hosszabb gázelvétel után kigyulladt a kontrol lámpa

ez a lezárás miatt lehetett ?

Milyen motor van benne? (aláírásba betehetnéd, így tudnánk mire gondoljunk! :devlish: )

Elküldve
Milyen motor van benne? (aláírásba betehetnéd, így tudnánk mire gondoljunk! :devlish: )

bocs, nem értek nagyon a beállításokhoz

1.6-16 V X16XEL

Elküldve
az autómban le van falazva az EGR

tegnap autópályán haladva hosszabb gázelvétel után kigyulladt a kontrol lámpa

ez a lezárás miatt lehetett ?

Esélyes, a lezárt egr hosszú motorféknél tud ilyet produkálni, mert az ecu ráellenőriz és kiderül a turpisság.

Hogy neked miért jelzett a hibalámpa, azt teljes bizonyossággal csak a kiolvasás után tudhatod meg.

Elküldve
Esélyes, a lezárt egr hosszú motorféknél tud ilyet produkálni, mert az ecu ráellenőriz és kiderül a turpisság.

Hogy neked miért jelzett a hibalámpa, azt teljes bizonyossággal csak a kiolvasás után tudhatod meg.

96 utáni modelleknél iktatták ezt be. :devlish:

Elküldve
96 utáni modelleknél iktatták ezt be. :devlish:

Az adatlap szerint 96-os :lol:

Elküldve
még a régi ECU van benne, a piros -sárga csatlakozós

Akkor nem valószínű, hogy ez a baj. Majd a kiolvasás után fogod megtudni pontosan (ha egyáltalán tárolódott valami).

Elküldve
Akkor nem valószínű, hogy ez a baj. Majd a kiolvasás után fogod megtudni pontosan (ha egyáltalán tárolódott valami).

43 hibát dobta , ami számomra rejtély , a hibakód lista nem tartalmazza ezt a kódot

Elküldve
43 hibát dobta , ami számomra rejtély , a hibakód lista nem tartalmazza ezt a kódot

AGR pozició hiba!

Nem kell vele foglalkozni. :devlish:

Elküldve
Nos azóta túlvagyok vagy 100 indításon még egyx sem hozta a hibát. Szóval cce !

Ez a moci x14xe ott a vízhőfok jeladó mellet még van 1 kis pöcs oda megy 1 szál vezeték az mi?

A vízhőfok jeladó = gomba?

Tisztelt Balfék! Pont evvel küzdök Én is a szekérnél több kérdésem is lenne.Azóta is műkszik-e valamint hol van helyileg a motorban (a vízhőfok jeladó ) valamint 1 vagy 2 pólusú (ezt persze kiszerelés után el tudom dönteni de hát előbb kérdezz aztán.......)

Elküldve

Sziasztok ! Kérdésem lenne a vízhőfok jeladó fellelhetőségi helyéről a motorban.X14XE 96-os 10.havi a szekér Bolti keresztkérdés:1 pólusú vagy 2 pólusú :devlish: válaszokat köszönöm!!!!!!4

Elküldve
Sziasztok ! Kérdésem lenne a vízhőfok jeladó fellelhetőségi helyéről a motorban.X14XE 96-os 10.havi a szekér Bolti keresztkérdés:1 pólusú vagy 2 pólusú :lol: válaszokat köszönöm!!!!!!4

1 pólusú avagy egyvezetékes: Ez szolgáltatja a jelet a műszerfalban lévő vizhőfokmutatónak. 2pólusú avagy kétvezetékes: ez meg az ECU-nak szolgáltatja a jelet. :devlish:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.