Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
nekem nem ir semmilyen hiba kódot mert nincs fedélzeti sz.gép beszerelve

ITT van magyar leírás,a Brezsó által linkelt oldalon pedig képek is. :lol:

Elküldve
Jah. A Zafirában most állandóan világít, de elvileg ahhoz lehet kapni valami speckó csatlakozót amit rá kell dugni az elektromos csatijára a szelepnek, és azt hiszi az autó hogy működik az AGR :lol: Nemtom F-hez ez létezik -e :lol:

Van egy építhető elektronika pár ellenállásból és diódából,amit ha rányomsz,azt hiszi ott az AGR.

Még senki nem próbálta itthon,külföldieknél müxik.

Elküldve
Arról nem is beszélve, hogy a C16NZ-n vákuumos az EGR. Így ennél az ECU nem fog rá panaszkodni. :lol:

A Zafiránál akkor működhet? (X16XE) :lol:

Elküldve
...bár jelezni fog néha a lámpa - főleg motorféknél - mint azt itt megtudtam, de azt már legalább tudja, hogy azért. :lol:

Motorvezérlőtől függ, hogy szól-e érte. Sztem ennél a vákuumosnál nem jelezne miatta.

Elküldve

Üdv Mindenkinek!

Mivel nincs külön Campo topik, és mivel az AGR szelepről lenne szó ezért remélem itt is tudtok nekem segíteni!

Ezzel a fránya AGR szeleppel vannak gondjaim, legalábbis gondolom, hogy az lehet a ludas...

Erőtlenség lépett fel, először a turbó problémájára gyanakodtam de megvizsgálás után kiderült, hogy annak semmi baja.

0,8 és 1 bar között az ideális a turbófeltöltő nyomása, nos ez a Campom-nál legjobb esetben is 05, 0,6-ig kúszott fel a mérőóra szerint, így is szerencsétlen motor majd szétesett úgy "toltam" neki a gázpedált..

A szerelő elkezdte babrálni az AGR szelepet aminek hatására rögtön felment 0,8 bar-ig ami már majdnem elfogadható érték.

Mivel a "szaki" nem nagyon látott még ilyen szelepet, nem állt neki szétszedni.

Nos a kérdésem az lenne, hogy Campo esetében is le lehet zárni azt a k..va szelepet vagy mi a vihart csináljak vele, mert érezhetően lomhább lett az autó.

Úgy tudom a Campo esetében több alkatrész is megegyezik más Opel tipusok alkatrészeivel de ebben azért nem vagyok biztos..

Valaki segítsen légyszi, aki ért az AGR szelep lezárásához ill. el tudja magyarázni hogyan kell ezt megtenni!

Köszi előre is!

Üdv: István

  • 3 weeks later...
Elküldve

Annyi volna a kérdésem a lezárás ügyében, hogy az elektromos EGR-nél ugye nem kell mást tenni, csak kipucolni a szelepet, és alátenni a lemezt?

Tehát az a ledugózás csak a vákuumosra vonatkozik, ugye? Sajnálom, ha ez egy hülye kérdés, gondolom az enyémen nincs is mit ledugózni...

Elküldve
Annyi volna a kérdésem a lezárás ügyében, hogy az elektromos EGR-nél ugye nem kell mást tenni, csak kipucolni a szelepet, és alátenni a lemezt?

Tehát az a ledugózás csak a vákuumosra vonatkozik, ugye? Sajnálom, ha ez egy hülye kérdés, gondolom az enyémen nincs is mit ledugózni...

Igen. Vákuumosnál kell dugózni, elektromosnál csak lemezt kell berakni.

Elküldve
Igen. Vákuumosnál kell dugózni, elektromosnál csak lemezt kell berakni.

Hála és köszönet! Tökjóság az egész, X14XE-n annyira elérhető helyen van. :lol:

Elküldve
Hála és köszönet! Tökjóság az egész, X14XE-n annyira elérhető helyen van. :lol:

Háigen. Nyolcszelepesnél sz*r helyen van a termosztát, 16 szelepesnél meg az AGR szelep... :)

Elküldve
Háigen. Nyolcszelepesnél sz*r helyen van a termosztát, 16 szelepesnél meg az AGR szelep... :lol:

Az 1,6-os Ecotecnél valóban elérhetetlen, de az 1,4-esnél (legalábbis látszólag) simán hozzáférhető.

Elküldve
Az 1,6-os Ecotecnél valóban elérhetetlen, de az 1,4-esnél (legalábbis látszólag) simán hozzáférhető.

Astránál igen,corsánál már nem! :lol:

Elküldve
Hm... ma bepróbálkoztam, de nem tudom a csavarokat mivel kicsavarni... ti mivel csináltátok?

Komolyan, srácok... már van bele illő csavarhúzófejem, minden, egyszerűen mozdíthatatlan, többen is próbálták, sokféle eszközzel... hetedhét határról jöttek lovagok és tejfeles szájú királyfik megmérettetni a két torx csavarral, de mindenkinek feje porba hullott...

Ugye nem fordított menetes? Nem tudok már mire gondolni.

Elküldve
Komolyan, srácok... már van bele illő csavarhúzófejem, minden, egyszerűen mozdíthatatlan, többen is próbálták, sokféle eszközzel... hetedhét határról jöttek lovagok és tejfeles szájú királyfik megmérettetni a két torx csavarral, de mindenkinek feje porba hullott...

Ugye nem fordított menetes? Nem tudok már mire gondolni.

Az jól berohadt. :) Nekem simán kijött. Najó. Kis erőkarral rásegítettünk. Amúgy nem csavarhúzófej kéne, hanem torx készlet (hosszú fajta) vagy normálisabb fajta krovakészlet, hozzávaló torxfejjel. Esetleg csukló is mehet rá, úgy nem annyira szívás.

Elküldve
Komolyan, srácok... már van bele illő csavarhúzófejem, minden, egyszerűen mozdíthatatlan, többen is próbálták, sokféle eszközzel... hetedhét határról jöttek lovagok és tejfeles szájú királyfik megmérettetni a két torx csavarral, de mindenkinek feje porba hullott...

Ugye nem fordított menetes? Nem tudok már mire gondolni.

Felénk úgy szokás meglazítani egy megszorult csavart, hogy egy picit próbálsz még húzni rajta. Abba az irányba még elmozdul általába és utána meg már tudod nyitni. Egy próbát megér. Jah és nemárt egy nyomatékkulcs is hozzá. Tudom ajánlani a házi készletet. 25, 50, 100 centis vascső :)

Elküldve
Felénk úgy szokás meglazítani egy megszorult csavart, hogy egy picit próbálsz még húzni rajta. Abba az irányba még elmozdul általába és utána meg már tudod nyitni. Egy próbát megér. Jah és nemárt egy nyomatékkulcs is hozzá. Tudom ajánlani a házi készletet. 25, 50, 100 centis vascső ;)

25Nm, 50Nm és 100Nm. :) :D

Elküldve
25Nm, 50Nm és 100Nm. :D ;)

Pontosan. Ha netán még kevés akkor van egy 2méteres csövem is. Munkagépeken szoktuk vele a felni csavarjait nyomatékra húzni :)

Elküldve
Amúgy nem csavarhúzófej kéne, hanem torx készlet (hosszú fajta)...

Szerintem arról beszélek, csak nem értek a szaknyelven.

Na, akkor kimegyek valakihez, akinek van ilyenje...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.