Reeckatee Elküldve November16, 2009 Megoszt Elküldve November16, 2009 Jó reggelt! Kérdésem az lenne, hogy az A Vectrákban melyekben Isuzu moci van ugyanaz-e mint az Astrákban és AGR van-e bennük? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gore007 Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Sok rövid, városi menet? Bocsi hogy csak most válaszolok,de igen több a rövid városi menet,néha csak 5-10 perc Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Sziasztok! Friss regisztrált tag vagyok és nem tudom, hogy van e bemutatkozó topic, majd megkeresem. Problémám a következő: Megvétel után hamarosan kigyújtotta a MIL lámpát, kiolvasás eredménye egr lineáris rendszer hiba, mondom semmi gond takarítás azt mehet tovább, persze semmi változás megint kigyújtja a MIL-t , megint egr lineáris rendszer hiba, mondom akkor csere, ez most megtörtént és ugyanaz a hiba! A diagnosztikai kütyüvel tudtam felvételt készíteni a paraméterek nagy részéről majd kielemezni és arra jutottam, hogy motorfék alatt ,amikor elvileg egy tisztítási folyamat miatt kinyitná a szelepet, az meg is történik és a visszacsatolás szerint ki is nyílik (mit ahogy részterhelésen is ) viszont mivel figyeli a szívócső nyomását esetleg az nem változik (ezt nem láttam). Kérdésem a következő, találkozott e már olyannal valaki, hogy a kipufogó csonk és az egr közötti cső-járat eltömődik és ezért nem növekszik a nyomás ami szerinte hiba? Még egy észrevétel: a saját szelepével csak akkor aludt ki a lámpa, ha levettem meg rátettem a gyújtást akár menet közben is, az újjal pedig magától ki is alszik, persze a hibatárban ott van azért mint egyszer fellépő hiba Astra F X'/XEL '97-ből A válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Sziasztok! Friss regisztrált tag vagyok és nem tudom, hogy van e bemutatkozó topic, majd megkeresem. Problémám a következő: Megvétel után hamarosan kigyújtotta a MIL lámpát, kiolvasás eredménye egr lineáris rendszer hiba, mondom semmi gond takarítás azt mehet tovább, persze semmi változás megint kigyújtja a MIL-t , megint egr lineáris rendszer hiba, mondom akkor csere, ez most megtörtént és ugyanaz a hiba! A diagnosztikai kütyüvel tudtam felvételt készíteni a paraméterek nagy részéről majd kielemezni és arra jutottam, hogy motorfék alatt ,amikor elvileg egy tisztítási folyamat miatt kinyitná a szelepet, az meg is történik és a visszacsatolás szerint ki is nyílik (mit ahogy részterhelésen is ) viszont mivel figyeli a szívócső nyomását esetleg az nem változik (ezt nem láttam). Kérdésem a következő, találkozott e már olyannal valaki, hogy a kipufogó csonk és az egr közötti cső-járat eltömődik és ezért nem növekszik a nyomás ami szerinte hiba? Még egy észrevétel: a saját szelepével csak akkor aludt ki a lámpa, ha levettem meg rátettem a gyújtást akár menet közben is, az újjal pedig magától ki is alszik, persze a hibatárban ott van azért mint egyszer fellépő hiba Astra F X'/XEL '97-ből A válaszokat előre is köszönöm! Nem lehet, hogy a nyomás ill vákuumszenzor felé menő vékony csövecske van eldugulva? Nem hiszem, hogy a szelep felé menő csövek dugulnának el. Amugy aki lezárja az egr-t mint ahogy én is gyakran találkozik ezzel a hibalámpával motorfékkor, de ezt bevállaljuk cserébe egy üzembiztosabb autóért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Nem lehet, hogy a nyomás ill vákuumszenzor felé menő vékony csövecske van eldugulva? Nem hiszem, hogy a szelep felé menő csövek dugulnának el. Amugy aki lezárja az egr-t mint ahogy én is gyakran találkozik ezzel a hibalámpával motorfékkor, de ezt bevállaljuk cserébe egy üzembiztosabb autóért. Köszi a választ, sajnos nem a cső van eldugulva, mivel a MAP mér rendesen. Azóta azt is kiderítettem, hogy motorféken mikor kinyitja az egr-t, akkor van nyomásnövekedés is és mikor becsukja akkor csökkenés is, ja és az egr kívánt és valós helyzet is megegyezik egymással. Kezdek teljesen tanácstalan lenni, mert nem marad más hátra, mint a motorvezérlő, amivel meg az a baj, hogy amiket eddig belepróbáltam (2db) az nem az én kocsimhoz volt való hiába a motorkód egyezés lehet volt váltaás évjáratban? az enyém a papírok szerint '97-es? Ja MAP- is volt már benne másik próbából! Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 sziasztok szerintetek van-e AGR szelep 92-es C16NZ,motorban Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 sziasztok szerintetek van-e AGR szelep 92-es C16NZ,motorban Van,csak nem elektromos,ilyen ufó alakú izé. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 jó értem és honnan tudom hogy helyesen müködik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 jó értem és honnan tudom hogy helyesen müködik? Onnan hogy nem rángat, nem jár egyenetlenül, és nem világít a check-engine :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 értem gondplom a check-engine vissza jelző a műszerfalon van valamelyik kontrol lámpa mégpegig a kézifék környékén gondolom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 értem gondplom a check-engine vissza jelző a műszerfalon van valamelyik kontrol lámpa mégpegig a kézifék környékén gondolom? Meg nem mondom hogy hol kéne lennie helyileg mert Dízelben olyan kevés van :lol: Egy sárga színű, motor-piktogramos lámpicsek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Meg nem mondom hogy hol kéne lennie helyileg mert Dízelben olyan kevés van :lol: Egy sárga színű, motor-piktogramos lámpicsek. oksa értem mert nekem 20 km után kivillan motor leállítom ujra indul és nem villágít és ennek a remek műnek javítása tisztítási lehetősége van -e Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 oksa értem mert nekem 20 km után kivillan motor leállítom ujra indul és nem villágít és ennek a remek műnek javítása tisztítási lehetősége van -e Véletlenül nem hosszabb motorféknél villan fel? :lol: Amúgy ez még nem feltétlenül jelenti azt hogy AGR hiba. Ki kell villogtatni a hibát (el is tárolja), és akkor megmondja hogy miért villant fel a lámpicsek. Amúgy lehet tisztítani, de egyszerűbb ha lezárja az ember, akkor többet nem lesz gáz vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Véletlenül nem hosszabb motorféknél villan fel? :lol: Amúgy ez még nem feltétlenül jelenti azt hogy AGR hiba. Ki kell villogtatni a hibát (el is tárolja), és akkor megmondja hogy miért villant fel a lámpicsek. Amúgy lehet tisztítani, de egyszerűbb ha lezárja az ember, akkor többet nem lesz gáz vele. ...bár jelezni fog néha a lámpa - főleg motorféknél - mint azt itt megtudtam, de azt már legalább tudja, hogy azért. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 ...bár jelezni fog néha a lámpa - főleg motorféknél - mint azt itt megtudtam, de azt már legalább tudja, hogy azért. :lol: Jah. A Zafirában most állandóan világít, de elvileg ahhoz lehet kapni valami speckó csatlakozót amit rá kell dugni az elektromos csatijára a szelepnek, és azt hiszi az autó hogy működik az AGR :( Nemtom F-hez ez létezik -e :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Véletlenül nem hosszabb motorféknél villan fel? :lol: Amúgy ez még nem feltétlenül jelenti azt hogy AGR hiba. Ki kell villogtatni a hibát (el is tárolja), és akkor megmondja hogy miért villant fel a lámpicsek. Amúgy lehet tisztítani, de egyszerűbb ha lezárja az ember, akkor többet nem lesz gáz vele. jó és hogyan zárjam le mert egy csatlakozása van a központi ijektorhoz azzal csináljak valamit ?és a fogyasztáshoz köze van vagy ha lezárom köze lessz-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 jó és hogyan zárjam le mert egy csatlakozása van a központi ijektorhoz azzal csináljak valamit ?és a fogyasztáshoz köze van vagy ha lezárom köze lessz-e? De hiszen még azt sem tudod, hogy miért világit a motorkontroll lámpa! Mindenek előtt azt kellene kideriteni (itt egy kis segitség hozzá) a már számtalanszor emlitett módon - javaslom olvasgass, használd a lap bal alsó sarkában található keresőt :lol: ! - aztán majd segitenek, ne félj, csak tudni kell előbb a hibakódot, hogy miért is jelez! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 jó és hogyan zárjam le mert egy csatlakozása van a központi ijektorhoz azzal csináljak valamit ?és a fogyasztáshoz köze van vagy ha lezárom köze lessz-e? Az EGR/AGR(exhaust gas recirculation/abgasrückführung) probléma megszüntetése (GYÍK) Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Az EGR/AGR(exhaust gas recirculation/abgasrückführung) probléma megszüntetése (GYÍK) oké ez min szép és jó már egy hete olvasom a fórumot de a fordulatom nem egyenlőtlen hanem szép, nem áll le hirtelen a motor sem nem rángat hanem csak pörög egyenletes fordulaton és azstán 30 km után gyönyörű alapjárat ugrik elő a semmiből Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 oké ez min szép és jó már egy hete olvasom a fórumot de a fordulatom nem egyenlőtlen hanem szép, nem áll le hirtelen a motor sem nem rángat hanem csak pörög egyenletes fordulaton és azstán 30 km után gyönyörű alapjárat ugrik elő a semmiből nekem sem állt le (mondjuk az enyém diesel) de kicsit jobb lett, amióta levakoltam :lol: lehet csak picit nyitva marad. Az enyém így nézett ki felül, és így alul Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 nekem sem állt le (mondjuk az enyém diesel) de kicsit jobb lett, amióta levakoltam :lol: lehet csak picit nyitva marad. Az enyém így nézett ki felül, és így alul nekem teljesen más egykis pöcs megy a szívótorok felé mondjuk a membránrudazat ház és nem tudom levakolni mert nem sík a felületem ahogy a gyikban van tiszta retek korom van mindenhol és zserintem a membránom is el szált mit tegyek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 nekem teljesen más egykis pöcs megy a szívótorok felé mondjuk a membránrudazat ház és nem tudom levakolni mert nem sík a felületem ahogy a gyikban van tiszta retek korom van mindenhol és zserintem a membránom is el szált mit tegyek? Villogtasd ki a hibakódot. :lol: majd az autó megmondja mit csinálj vele. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Villogtasd ki a hibakódot. :lol: majd az autó megmondja mit csinálj vele. :lol: nekem nem ir semmilyen hiba kódot mert nincs fedélzeti sz.gép beszerelve Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 nekem nem ir semmilyen hiba kódot mert nincs fedélzeti sz.gép beszerelve Ha van benne a sárga lámpa amiről beszéltünk, akkor azzal elvillogja neked a tárolt hibát. Linkeltek már egy oldalt, hogy hogy tudod kiolvasni. Nem fedélzeti számítógép kell hozzá, hanem a motorvezérlő cucc (ECU) van egy diagnosztikai csatlakozó amiben adott lábakat rövidre zársz, gyújtást adsz, és a Check-engine lámpa el"morzézza" mi a baja. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Ha van benne a sárga lámpa amiről beszéltünk, akkor azzal elvillogja neked a tárolt hibát. Linkeltek már egy oldalt, hogy hogy tudod kiolvasni. Nem fedélzeti számítógép kell hozzá, hanem a motorvezérlő cucc (ECU) van egy diagnosztikai csatlakozó amiben adott lábakat rövidre zársz, gyújtást adsz, és a Check-engine lámpa el"morzézza" mi a baja. :lol: oké megyek nézem kössz remélhetőleg meglessz mert az asszony már kezd sztájokni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts