Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

AGR szelep lezárás


bszemethy

Recommended Posts

Tudok egy tök jó megoldást: vannak mentős emberkék, akik H astrával járnak. Még ahhoz is volt képe hogy azért zárja le az agr-t mert még baja se volt, csak tunyingolt. Úgyhogy revans: kiszedni a z19dt-t, helyére becsinálni az 17dtl-t, és már kész is. Az a H úgyis bejáratós még, nem nyomja neki, úgyhogy nem veszi észre :rolleyes: :D -_-

bláblábláblábláblábláblábláblá.... <_<

Link to comment
Megosztás:

hiba a mondatban. Ez múlt idejű módban van, de mi folyamatosan szivatunk miatta -_- bár nem volt rossz húzás olyan képet kitenni amin az autó eleje van, és nem a hátulja :D így jelentősen csökkent a csesztetések száma :lol:

elvileg ma jött meg a mocim... ahha jah.

-Tegnap előtt : "saját lábon jön németbű, pöpec állapotú, de úgyis megnézhetjük, kipróbálhatjuk, nagyon patent..."

-Tegnap: "nagyon jó motor, csak kicsit csattognak a porlasztócsúcsok" (mondom heh? :D apaaakezddődik B))

-Ma: "szólunk ha átértünk a határon, és akkor találkozunk a pálya környékén valahol"

-Ma2 mert felhívtuk hogy mivanmáá : "őőő... igen, 2 autót hoznak és az egyikben nincs töltés, úgyhogy cserélgetik az akksikat hogy haza tudjanak jönni..."

szóval sikerült megtudni hogy az 1.7 DR nem megy töltés nélkül, és azt is megtanultam hogy a porlasztócsúcsok időnként csattognak :D ráadásul mindezt telefonon keresztüli diagnózissal sikerült hibabehatárolni...

Tán nem ez lesz a leendő motorom <_< :rolleyes: de imádom ha hülyének néznek...

Van szárnya az autódnak? akkómegbeszótá?? :D ;)

Sztem mérjetek sűrítési végnyomást abban a motorban, ha rendben van (a hengerek között max. 1.5 különbség van) akkor a csattogás ne zavarjon, az javítható, csak be kell állítani az előtöltést, vagy csúcsokat áttenni a mostaniból (mintha az rémlene, hogy nemrég cseréltétek, vagy felújíttattátok).

Link to comment
Megosztás:

Egy jó barátság kezdete -_- :rolleyes:

Nyugi nah, csak viccelgetek, új vagy, te még kell bírjad B)

Én sajna nem értek a benzines astrákhoz, de vidd át a motor témába a kérdésed, ott biztosan segít majd valaki, esetleg zotya975/i] ő is nagy hacker mostanság :D

Köszöntem a tippet :D És természetesen értem én a viccet csak le.... ((írva nem értem <_< :D ))

Link to comment
Megosztás:

hiba a mondatban. Ez múlt idejű módban van, de mi folyamatosan szivatunk miatta <_< bár nem volt rossz húzás olyan képet kitenni amin az autó eleje van, és nem a hátulja :D így jelentősen csökkent a csesztetések száma :D

szívod a vérem mi? :D -_- B) :D

no megálj csak , bántani mered az öreget :D ;) :lol:

jó, semmi gond, ez két sör lesz :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hát a békási szoros fele kicsiny városomon kell áthaladni szal ha nem akarsz bajt szánj rám vagy 15 percet....láthatod, hogy innen a semmiből nem tudok elhúzni semilyen OPEL talira....na mind1, húzzunk egyéb csevelybe :rolleyes:

Tudod mit?

megpróbállak útbaejteni, de tudom a háttérben változatlanul a KÉK ASTRA ÁLL (azt akarod látni :D ) Vagy várj csak, nem is, a szárnyra vagy kíváncsi <_< :D -_- B)

Nah oki, léptem tov. jó beszélgetést...

Link to comment
Megosztás:

Sztem mérjetek sűrítési végnyomást abban a motorban, ha rendben van (a hengerek között max. 1.5 különbség van) akkor a csattogás ne zavarjon, az javítható, csak be kell állítani az előtöltést, vagy csúcsokat áttenni a mostaniból (mintha az rémlene, hogy nemrég cseréltétek, vagy felújíttattátok).

Jól emlékszel, a csúcsok újak a mostaniban -_- Csak az az igazság hogy van még ezen kívül 3 kinézett darab, és nagyon nem hiszem el amit elmesélt a csávóka. Sztem lerohadtak és nem értek oda időre <_< :D de a lényeg hogy ha már van olyan lehetőség is ami nem csattog, akkor azért arra billenünk. Plusz ezt melegen, egy németből idegurulás után tudtuk volna megnézni, szal egy normális diagnosztikát se lehet csinálni vele, melegen... majd meglátjuk mi lesz belőle, de köszi :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok

az Y17TD-nél okozhat galibát az EGR lezárása. Induláskor pöcre indul, alapjárat jó, kb 3 km menet után rángat, össze vissza működik a befecskendezés, ezért néha füstöl is, egy idő után elmúlik és megy az autó. Hirtelen fék, vagy erősebb motorféknél (visszaváltás lejtőn), egyből jelentkezik a hiba, de ekkor rángatásban nyilvánul meg. szerintetek mi lehet?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

az Y17TD-nél okozhat galibát az EGR lezárása. Induláskor pöcre indul, alapjárat jó, kb 3 km menet után rángat, össze vissza működik a befecskendezés, ezért néha füstöl is, egy idő után elmúlik és megy az autó. Hirtelen fék, vagy erősebb motorféknél (visszaváltás lejtőn), egyből jelentkezik a hiba, de ekkor rángatásban nyilvánul meg. szerintetek mi lehet?

Nem okoz galibát az EGR lezárása. :D Te is jobban érzed magad, ha friss levegőt szívsz és nem füstöt. :)

Link to comment
Megosztás:

Bocs, nem jól fogalmaztam, félre érthető volt, az y17td-nél le lett zárva az EGR, és azóta van problémám, arra gondoltam, (mivel nem értek hozzá) hogy nem-e ez miatt romlik el az adagolás egy ideig, mivel ha az EGR kinyit, de le van zárva lemezzel, viszont a vezérlő érzékeli nincs depresszió változás, akkor ez miatt nem-e dúsabb, vagy kevésbé lesz dús a befecskendezés, diagnosztikán majd kiderül, de ha valakinek van ötlete az jól jön

Link to comment
Megosztás:

Bocs, nem jól fogalmaztam, félre érthető volt, az y17td-nél le lett zárva az EGR, és azóta van problémám, arra gondoltam, (mivel nem értek hozzá) hogy nem-e ez miatt romlik el az adagolás egy ideig, mivel ha az EGR kinyit, de le van zárva lemezzel, viszont a vezérlő érzékeli nincs depresszió változás, akkor ez miatt nem-e dúsabb, vagy kevésbé lesz dús a befecskendezés, diagnosztikán majd kiderül, de ha valakinek van ötlete az jól jön

Az EGR-nek csak annyi szerepe van, hogy szabályozza a beszívott friss levegőbe mennyi füst kerüljön vissza. Alapjáraton a szelep zárva van. Ahogy nyomod neki a gázt, úgy nyílik a szelep is és így több kipuf. füst megy vissza a motorba.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nekem egy 98 as f astrám van (x14nz)nazt szeretném tudnihogy mitől van a következő hiba jelenség:napi első indítás nál kb.4mp ig csüszköl mire beindul,utána megyek kb.10 20 km-t,meg állok kb. fél órára és utána rögtön indul,meg néha nem ugy gyorsul mint szokot,mintha gonolkodna hogy mit kell csinálnia,uj a benzin szűrő hálistennek nekem nem rángat előre is köszi a válaszokat. Ja és aza agr szelep hol a bánatba található?????

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nekem egy 98 as f astrám van (x14nz)nazt szeretném tudnihogy mitől van a következő hiba jelenség:napi első indítás nál kb.4mp ig csüszköl mire beindul,utána megyek kb.10 20 km-t,meg állok kb. fél órára és utána rögtön indul,meg néha nem ugy gyorsul mint szokot,mintha gonolkodna hogy mit kell csinálnia,uj a benzin szűrő hálistennek nekem nem rángat előre is köszi a válaszokat. Ja és aza agr szelep hol a bánatba található?????

Abban nincs AGR. Ebként sztem azért csinálja, mert egy éjszaka alatt elengedi a nyomást a rendszerből, és azt fel kell nyomni ismét. Az enyém is kb így indul.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nekem egy 98 as f astrám van (x14nz)nazt szeretném tudnihogy mitől van a következő hiba jelenség:napi első indítás nál kb.4mp ig csüszköl mire beindul,utána megyek kb.10 20 km-t,meg állok kb. fél órára és utána rögtön indul,meg néha nem ugy gyorsul mint szokot,mintha gonolkodna hogy mit kell csinálnia,uj a benzin szűrő hálistennek nekem nem rángat előre is köszi a válaszokat. Ja és aza agr szelep hol a bánatba található?????

Előbb add rá a gyujtást majd 2-3 mp várakozás után indíts. Addigra fel tudja tölteni az AC. Ha akkor is nehezen indul akkor lehet máshol a gond.

Link to comment
Megosztás:

Bocs, nem jól fogalmaztam, félre érthető volt, az y17td-nél le lett zárva az EGR, és azóta van problémám, arra gondoltam, (mivel nem értek hozzá) hogy nem-e ez miatt romlik el az adagolás egy ideig, mivel ha az EGR kinyit, de le van zárva lemezzel, viszont a vezérlő érzékeli nincs depresszió változás, akkor ez miatt nem-e dúsabb, vagy kevésbé lesz dús a befecskendezés, diagnosztikán majd kiderül, de ha valakinek van ötlete az jól jön

Hmmmmm...... nem hiszem , hogy depressziós lenne a motor . Vagy vannak sírógörcsei ????

Link to comment
Megosztás:

Csakhogy a legtöbb típuson csak fordszámjelre indítja az AC-t :)

1.4NZ-n nem, ennél a gyújtás ráadásakor is dolgozik pár mp-et :D

Ahogy nekem is. :D

Megvárom a légzsáktesztet és addigra már van annyi benya bent, hogy pöccröff.

Valamint úgy tudom, hogy csak a 16 szelepeseknél van nyomástartás, vagy hengerenkéntiknél. Központisnál nincs, úgy tudom.

Link to comment
Megosztás:

Csóró gyerektől elvesziket még ezt az örömöt is? :D :D :D

miért nem mondtok neki valami VAKDUGÓT ott a motortérben, hadd bíbelődjön vele, és meglátjátok, megírja, hogy miután lezárta mindjárt jobban is húz a motor :D :D

Persze dani89rk ez csak vicc!!! ;)

(engem is szivattak a hátsó szárny miatt :) ) De nehogy újra előhoza valaki!!! :D :D

Engem anno átvertek hogy vannak vízhűtéses Simsonok....franc értett akkor még a hengerhez, meg hogy hol fér el a hűtővíz csövezése....

Milyen jó, hogy nekünk nem kell ezzel a hüje szelepppel bajlódni...!

Link to comment
Megosztás:

mindig meg várom a "töltést" és igy is azt csinálja de köszi,esetleg van más ötleted?

Csinálj egy üzemanyag rendszer tisztítást protec adalékkal. Ha koszolódás, vagy leragadt injektor stb van akkor lehet segít ha nem, ártani akkor sem árt.

De csinálhatnál egy olyan tesztet, hogy hidegen köszörülsz vele, de csak annyit hogy épp ne induljon be pl 3mp-et (ha tudod, hogy 4mp után indul) aztán kiveszed a gyertyákat és ha lucskosak akkor kap benzint és máshol kell keresni a problémát. pl a gyujtás körül. Lehet nincs gyujtásod és amikor gyengének érzed akkor is pl egy henger nem megy. De ezt szépen mutatni kellene a gyertya színének is ha bármikor kiveszed.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.