astrásgyerek Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 Simán lehet ott is. Kitömi egy ronggyal, aztán a csövön átmenő csavarral, rögzíti a "rongydugót" hogy ne menjen odébb :D ;) :lol: ;) :lol: :lol: :lol: :P :D Vagy ha megmaradt egy kis beton, öntse azt a nyillásba! :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 :lol: :lol: :lol: :lol: :P Vagy ha megmaradt egy kis beton, öntse azt a nyillásba! :D :D :D :D ;) :D beteg... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 :lol: :lol: :lol: beteg... :P ezaaz, háztartási hulladékmegsemmisítő. Dobálhat bele minden sz.rt a banánhélytől a csirkecsontig, valami csak eltömíti alapon... :D Nah jóvan fejezzük abba mert lemoderálják a hajunkat is :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 Nem betonoztam s nem rongyoztam. Vágtam egy szép kör alakú lemezkét ami pont facán passzolt a mélyedésbe majd visszatettem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember8, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2009 Nem betonoztam s nem rongyoztam. Vágtam egy szép kör alakú lemezkét ami pont facán passzolt a mélyedésbe majd visszatettem. :lol: Így azért már biztosabb lesz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Szeptember20, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2009 Régóta terveztem AGR szelepem lezárását. Ma nekiestem a nagy mutatványnak. Levettem a szelepet, alu lemezből sikerült fabrikálnom egy lezáró alátétet és vissza az egész. Üresben pár gázfröccs, aztán a garázssor zötykölődős utcájában már éreztem, hogy nincs az a bizonyos torpanás. Amikor kiértem sima aszfaltra kövérebb gáz... iszonyat csörgő hang, amíg el nem vettem a gázt. Na mondom beleér a szelep kúpja a lezáró lemezbe. Megint le a szelep, az alu lemezt ott ahol a szelep kúpja van egy pár mm-t lesüllyesztettem + a lemez fölé beraktam a gyári tömítés, hogy az is növelje a távolságot. Próbaút... ugyanaz a csörgés. Feladtam, vissza az egész. Szerintem nem a kúp ért bele a lemezbe, hanem valami miatt az AGR berezonált. Lehet már ki van kopva és gázadáskor nálam a kipufogógáz "stabilizálja" a szelepet. Mivel lezáráskor nem volt meg ez a gáznyomás, rezegni kezdett. De legalább beigazolódott a megérzésem, hogy a kocsi torpanását ez okozza. Egy fontos tanács: szerintem csak hideg állapotban tekergessétek az AGR rögzítő csavarjait, mert melegen könnyen oda lehet vágni a menetnek, esetleg beletörni a csavart. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember20, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2009 A H Astrában vajon milyen van? Jó lenne abban is lezárni amíg nem kormolja össze. Gondolom seggberugnak a gari miatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember20, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2009 A H Astrában vajon milyen van? Jó lenne abban is lezárni amíg nem kormolja össze. Gondolom seggberugnak a gari miatt... olyanokat fog írni a kompjutere hogy belepirulsz abba hogy volt képed felnyitni a motorháztetőt. <_< Új autónál minek zárnád le? Amíg működik jó az :rolleyes: ha hozzá nyúlsz utána szórja neked az összes szisztemerror-pressctrlaltdel.-szisztemsátdávn üziket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 olyanokat fog írni a kompjutere hogy belepirulsz abba hogy volt képed felnyitni a motorháztetőt. -_- Új autónál minek zárnád le? Amíg működik jó az :rolleyes: ha hozzá nyúlsz utána szórja neked az összes szisztemerror-pressctrlaltdel.-szisztemsátdávn üziket. Nem semmi a csávó mi? Zsír új kocsi de már szerelné. Már a szalonban nézegeti a motort. Ugye milyen csilli-villi a moci? Az-az, meg tudná mutatni az AGR-szelepet? <_< :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Régóta terveztem AGR szelepem lezárását. Ma nekiestem a nagy mutatványnak. Levettem a szelepet, alu lemezből sikerült fabrikálnom egy lezáró alátétet és vissza az egész. Üresben pár gázfröccs, aztán a garázssor zötykölődős utcájában már éreztem, hogy nincs az a bizonyos torpanás. Amikor kiértem sima aszfaltra kövérebb gáz... iszonyat csörgő hang, amíg el nem vettem a gázt. Na mondom beleér a szelep kúpja a lezáró lemezbe. Megint le a szelep, az alu lemezt ott ahol a szelep kúpja van egy pár mm-t lesüllyesztettem + a lemez fölé beraktam a gyári tömítés, hogy az is növelje a távolságot. Próbaút... ugyanaz a csörgés. Feladtam, vissza az egész. Szerintem nem a kúp ért bele a lemezbe, hanem valami miatt az AGR berezonált. Lehet már ki van kopva és gázadáskor nálam a kipufogógáz "stabilizálja" a szelepet. Mivel lezáráskor nem volt meg ez a gáznyomás, rezegni kezdett. De legalább beigazolódott a megérzésem, hogy a kocsi torpanását ez okozza. Egy fontos tanács: szerintem csak hideg állapotban tekergessétek az AGR rögzítő csavarjait, mert melegen könnyen oda lehet vágni a menetnek, esetleg beletörni a csavart. Nállad nem vákumcső nyitja a szelepet? abba nyomtál be csapágygolyót? <_< Nem lehet, hogy próbálta volna szerencsétlen motor nyitogatni az AGR-t, csak nem tudta, és ezért csinálta a csörgést? :D Csak kis naívan kérdem, nem tom milyen az AGR az 1.6-osnál..... a donorba még nem figyeltem meg! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Nem semmi a csávó mi? Zsír új kocsi de már szerelné. Már a szalonban nézegeti a motort. Ugye milyen csilli-villi a moci? Az-az, meg tudná mutatni az AGR-szelepet? :rolleyes: <_< :D Egy szebb jövôért bármit -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 A H Astrában vajon milyen van? Jó lenne abban is lezárni amíg nem kormolja össze. Gondolom seggberugnak a gari miatt... Garancia??? A' meg minek?? <_< :D Szeretnénk majd látni a képeket a szerelésről!! B) Ja, és az utánna kidobott hibaüzenetekről is!! :D -_- Ez nem rosszindulat, csak kiváncsiság!! :rolleyes: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Menjünk és zárjuk le neki az AGR-t,még a szalonban! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Nállad nem vákumcső nyitja a szelepet? abba nyomtál be csapágygolyót? <_< Nem lehet, hogy próbálta volna szerencsétlen motor nyitogatni az AGR-t, csak nem tudta, és ezért csinálta a csörgést? :D Csak kis naívan kérdem, nem tom milyen az AGR az 1.6-osnál..... a donorba még nem figyeltem meg! :rolleyes: Az már elektronikus működtetésű. A C16NZ, C18NZ volt vákumos a benzinesek közül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Garancia??? A' meg minek?? <_< :D Szeretnénk majd látni a képeket a szerelésről!! :D Ja, és az utánna kidobott hibaüzenetekről is!! :D -_- Ez nem rosszindulat, csak kiváncsiság!! :rolleyes: ;) A hibaüzenetekrôl küldök majd de csak rövidítéseket, hogy legalább 2 oldalban férjen ki B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 A hibaüzenetekrôl küldök majd de csak rövidítéseket, hogy legalább 2 oldalban férjen ki :rolleyes: <_< :D -_- B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Az már elektronikus működtetésű. A C16NZ, C18NZ volt vákumos a benzinesek közül. aha, most is okosodtam, nekem a C16NZ van benne, akkor az még olyan :rolleyes: Akkor ugye az lenne az, ami a képen középen a karburátor, és az szelepfedél közt van Itt Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 ja, az az :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 aha, most is okosodtam, nekem a C16NZ van benne, akkor az még olyan :rolleyes: Akkor ugye az lenne az, ami a képen középen a karburátor, és az szelepfedél közt van Itt Igen, csak az nem karburátor, hanem az a központi injektor ház. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Nállad nem vákumcső nyitja a szelepet? abba nyomtál be csapágygolyót? <_< Nem lehet, hogy próbálta volna szerencsétlen motor nyitogatni az AGR-t, csak nem tudta, és ezért csinálta a csörgést? :D Csak kis naívan kérdem, nem tom milyen az AGR az 1.6-osnál..... a donorba még nem figyeltem meg! :rolleyes: Ahogy a többiek is írták elektromos AGR van az enyémben. Négyeres vezeték megy rá, valójában egy léptetőmotor, hasonlóan működhet mint az alapjárati motor. De hogy miért csöröghet? Amúgy kézben tartva hosszirányba megrázva is csörög, sőt ha rázós úton megyek, nyitott ablaknál is hallom, hogy a szelep belseje föl-le rázkódik, akkor rendszerint torpan is az autó, amit régebben elektromos kontakt hibának véltem. Arra is gondoltam, hogy a szelepet alaphelyzetbe visszanyomó rugó van elgyengülve (mert meglehetősen könnyen jár), így jöhet rezgésbe. Vagy talán a lezáráskor le kellett volna venni az aksi sarut, hogy az új állapothoz kalibrálja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Igen, csak az nem karburátor, hanem az a központi injektor ház. jó jó! :rolleyes: csak én asszem még mindíg a Wartburgos korszakomban élek :D -_- Micsoda szép emlékek <_< Azok a felejthetetlen útmenti gyertyatakarítgatások B) :D :D és annál még AGR szelep se volt!!!! Apropó! Hallod Reeckatee!!! vegyél wartburgot, ne H Astrát, minek kinlódnál az AGR-el ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 jó jó! :rolleyes: Apropó! Hallod Reeckatee!!! vegyél wartburgot, ne H Astrát, minek kinlódnál az AGR-el <_< :D Sajna mostmár nem tudom visszacsinálni de nagyon eljátszottam a gondolattal...ha 1 nappal hamarabb szolsz -_- B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Sajna mostmár nem tudom visszacsinálni de nagyon eljátszottam a gondolattal...ha 1 nappal hamarabb szolsz :rolleyes: <_< :D nah mikndegy akkor, valahogy elpötyögsz ezzel is -_- Mikorra lesz meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Ahogy a többiek is írták elektromos AGR van az enyémben. Négyeres vezeték megy rá, valójában egy léptetőmotor, hasonlóan működhet mint az alapjárati motor. De hogy miért csöröghet? Amúgy kézben tartva hosszirányba megrázva is csörög, sőt ha rázós úton megyek, nyitott ablaknál is hallom, hogy a szelep belseje föl-le rázkódik, akkor rendszerint torpan is az autó, amit régebben elektromos kontakt hibának véltem. Arra is gondoltam, hogy a szelepet alaphelyzetbe visszanyomó rugó van elgyengülve (mert meglehetősen könnyen jár), így jöhet rezgésbe. Vagy talán a lezáráskor le kellett volna venni az aksi sarut, hogy az új állapothoz kalibrálja? Az az AGR szelep belül szét lehet esve, kuka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Az az AGR szelep belül szét lehet esve, kuka. Pontosabban fogalmazva, annyia könnyen jár fel-le az AGR-ben a tengelye, hogy menet közben a kocsi rázkódásától is becsörög (és torpan a kocsi), tehát nem egy alkatrész van benne elszabadulva. Ettől függetlenül még szét lehet kopva vagy egy rúgó eltörve, elgyengülve. Mindenesetre megpróbálok egyet beszerezni próbára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts