Reeckatee Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Oszt a mocsok sztrítrécer mindenet vazze... ez a tuning annak jár aki már megszenvedett a begyógyult szeleppel. Tudod ez a fájdalomdíj :P :lol: Te meg előre kibontottad a karácsonyi ajándékot... szemétség. :lol: :lol: Micsináljak ha egyszer jók a tanáraim :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Hát, hogy ne gyogyuljon bele a cuccba. amióta le van zárva, már nem "cuccol" :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tottiadam Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Csak, hogy egy kicsit a srác mellé álljak ezeket ha jól értettem nem ő találta ki, szerelőhöz/márkaszervízbe vitte a kocsit. :lol: Köszi :lol: / Persze hogy nem én találtam ki. "Hozzá értő" emberektől hallottam amiket irtam, gondoltam lehet nekik hinni. Amíg elő nem jött az AGR hibája, nemtudtam azt se hogy létezik. Szándékosan meg főleg nem akarok másnak hülyeséget mondani. / Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bjim Elküldve Augusztus30, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2009 Hello! A következő kérdésem lenne c20ne motoros Gsi astrával kapcsolatban. Az utóbbi időben elég furcsa hibajelenséget produkál van mikor nem akar beindulni pedig az önindító meghajtja rendesen. Ilyenkor viszont tolásra minden további nélkül beindul csak utánna egy ideig ingadozik az alapjárat. Az utóbbi időben gyakran felvillan a sárga lámpa a műszerfalon ami a motorhibát jelzi. Ha a hibakódot kivillogtatom akkor a 13 (lambdaszonda - nincs feszültség változás) és a 31 (fordulatszám szenzor - nincs jel) hibák jönnek elő. Ezek a hibák okozhatják ezt a jelenséget? Mert én nem nagyon értem, hogy ha megtolom a kocsit és úgy indítom be akkor mi változik meg amitől önindítóval nem indul. Ha valakinek volt már hasonló problémája kérem segítsen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus30, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2009 Hello! A következő kérdésem lenne c20ne motoros Gsi astrával kapcsolatban. Az utóbbi időben elég furcsa hibajelenséget produkál van mikor nem akar beindulni pedig az önindító meghajtja rendesen. Ilyenkor viszont tolásra minden további nélkül beindul csak utánna egy ideig ingadozik az alapjárat. Az utóbbi időben gyakran felvillan a sárga lámpa a műszerfalon ami a motorhibát jelzi. Ha a hibakódot kivillogtatom akkor a 13 (lambdaszonda - nincs feszültség változás) és a 31 (fordulatszám szenzor - nincs jel) hibák jönnek elő. Ezek a hibák okozhatják ezt a jelenséget? Mert én nem nagyon értem, hogy ha megtolom a kocsit és úgy indítom be akkor mi változik meg amitől önindítóval nem indul. Ha valakinek volt már hasonló problémája kérem segítsen! Ezt inkább a Motor topicba kellett volna, de talán az lehet a dolog nyitja, hogy amikor megtoljátok a kocsit, elmozdulnak a motortérben bizonyos vezetékek, amik indítózásnál nem. Kontakthibát keress, főleg ezen a két vezetéken, amiket kidobott hibának, ill. a csatlakozóikat nézd át. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 átmegy a zk-n, hacsak más gebasz nincs :lol: dinamikusabb lesz részterhelésről teljes terhelésre váltásnál. ma lezárták az AGR-t :lol: mintha picit jobban húzna a motor , és szebben váltana az automata váltó is :lol: bár lehet hogy bebeszélem magamnak .... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 ma lezárták az AGR-t :lol: mintha picit jobban húzna a motor , és szebben váltana az automata váltó is :lol: bár lehet hogy bebeszélem magamnak .... :lol: Placebo lemezkével zártátok le? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 ma lezárták az AGR-t :lol: mintha picit jobban húzna a motor , és szebben váltana az automata váltó is :lol: bár lehet hogy bebeszélem magamnak .... :lol: különösebbet sima terepen én sem érzek! Az AGR lezárás óta kb 4000 Km-t mentem vele, viszont hegynek fel érezhetően jobban megy!!! Gondolom, ott nagy az igénybevétel, és a terhelés, valószínű nem hiányzik neki az a kis fullasztó kipufogógáz!! :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 különösebbet sima terepen én sem érzek! Az AGR lezárás óta kb 4000 Km-t mentem vele, viszont hegynek fel érezhetően jobban megy!!! Gondolom, ott nagy az igénybevétel, és a terhelés, valószínű nem hiányzik neki az a kis fullasztó kipufogógáz!! :lol: :lol: Az egyik haveromtól kérdezték egyszer: Miért jó, ha lezárom az AGR-t? Válasz: Ha valakivel megetetik a saját sz@rját, akkor jobban érzi magát? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Csak kíváncsiságból: a C16SE és X16SZR motorban is van AGR? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Csak kíváncsiságból: a C16SE és X16SZR motorban is van AGR? :lol: Előbbiben valószínűleg vákumos utóbbiban tutira elektromos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Előbbiben valószínűleg vákumos utóbbiban tutira elektromos. Tehát van. Szóval ez nem csak ilyen Ecotec kiváltság... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Tehát van. Szóval ez nem csak ilyen Ecotec kiváltság... :lol: Sajnos nem csak Ecotec kiváltság. Zárd le! Az én X16SZR-em nem lett erősebb tőle, de hirtelen gázadásnál nem torpan meg, az alapjárat is simább lett... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Tehát van. Szóval ez nem csak ilyen Ecotec kiváltság... :lol: Az 1.4-es 8-szelepesek kivételével mindegyikben van :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Azon gondolkodom, hogy amikor ledugóztam akkor nyitott vagy zárt álapotban maradt? Megtudnám nézni valahogy? Hogy lenne jobb ha maradna? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Azon gondolkodom, hogy amikor ledugóztam akkor nyitott vagy zárt álapotban maradt? Megtudnám nézni valahogy? Hogy lenne jobb ha maradna? Minden bizonnyal a ledugózás után jobban ment a kályha. Ebből következik az, hogy így zárva maradt, ergo nem enged be egy mikronnyi kipufogógázt sem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Minden bizonnyal a ledugózás után jobban ment a kályha. Ebből következik az, hogy így zárva maradt, ergo nem enged be egy mikronnyi kipufogógázt sem. :lol: Elméleti síkon ez így kéne legyen de mi van ha nem zár teljesen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Elméleti síkon ez így kéne legyen de mi van ha nem zár teljesen? Ha azt is le lehet zárni, mint az elektromos EGR-t, akkor le kell és a továbbiakban biztosra vehető a tökéletes zárás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Elméleti síkon ez így kéne legyen de mi van ha nem zár teljesen? De mééé' vakarózol ha nem viszket?? :lol: Ha lemezzel lecsuktad, azon az életben nem megy át. Nekem pl. ferdén is van egy kicsit, mert az egyik csavar még kb. fél éve beletört a HF-be, és úgy hagytam. Egy csavarral húzattam fel a lezárást, és ugye egy csavar az egy helyen fog, aze meg ugyebár nem kettő, szal így eláll egy kicsit ha meg van húzva. Így is csak egy kicsit elkormol a hf MELLETT, mert a lezáró lemez előtt jön fel belőle amit még felbüfög. Két hét alatt kormol oda annyit hogy észre lehessen venni a nyomát, de akkor is ha letörlöm azt a kormos 3 négyzetcentit akkor 2 hét múlva venni észre hogy odafeketített egy kicsit megint. Nem szenvedtem vele, mert úgyis mocigenerál lesz lassan, és majd akkor le lesz tudva rendesen. Addig meg ideiglenesen összemókoltam hogy össze legyen. Még ha sz.rul is csuktad le, akkor se szívja be. Akkor meg hót mindegy hogy nyitva van, vagy zárva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 De mééé' vakarózol ha nem viszket?? :lol: Ha lemezzel lecsuktad, azon az életben nem megy át. Nekem pl. ferdén is van egy kicsit, mert az egyik csavar még kb. fél éve beletört a HF-be, és úgy hagytam. Egy csavarral húzattam fel a lezárást, és ugye egy csavar az egy helyen fog, aze meg ugyebár nem kettő, szal így eláll egy kicsit ha meg van húzva. Így is csak egy kicsit elkormol a hf MELLETT, mert a lezáró lemez előtt jön fel belőle amit még felbüfög. Két hét alatt kormol oda annyit hogy észre lehessen venni a nyomát, de akkor is ha letörlöm azt a kormos 3 négyzetcentit akkor 2 hét múlva venni észre hogy odafeketített egy kicsit megint. Nem szenvedtem vele, mert úgyis mocigenerál lesz lassan, és majd akkor le lesz tudva rendesen. Addig meg ideiglenesen összemókoltam hogy össze legyen. Még ha sz.rul is csuktad le, akkor se szívja be. Akkor meg hót mindegy hogy nyitva van, vagy zárva. Gyorskötöző? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Gyorskötöző? :lol: neeem, azé' annyira igénytelen még egy ideiglenes alkotással sem vagyok, simán csak annyi hogy nem két, hanem egy oldalt van csavarozva, és meghúzásnál egy fél mm-t elnyílik a másik fele. Nem cellux-szal meg gyorskötözővel rakom össze az autót :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 neeem, azé' annyira igénytelen még egy ideiglenes alkotással sem vagyok, simán csak annyi hogy nem két, hanem egy oldalt van csavarozva, és meghúzásnál egy fél mm-t elnyílik a másik fele. Nem cellux-szal meg gyorskötözővel rakom össze az autót :lol: :lol: Akkor fúrd át a hengerfejet és átmenőcsavarral rögzítsd. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Akkor fúrd át a hengerfejet és átmenőcsavarral rögzítsd. :lol: :lol: Télleg. Majd szólok Zotyának. Ez az ő asztala :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Elméleti síkon ez így kéne legyen de mi van ha nem zár teljesen? tettél lemezt???? és csapágygolyót a vákumcsőbe? mert ha van lemez, akkor azon elég erőssen kéne átfújjon, hogy kijukassza :lol: :lol: ..... Még ha sz.rul is csuktad le, akkor se szívja be. Akkor meg hót mindegy hogy nyitva van, vagy zárva. Ahogy dáwid is mondta, " ... hót mindegy .... " ha van alatta lemez :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Én lekaptam a kipuf. toroktól az alu csövet, ami megy a AGR szelephez, vágtam alu lemezből olyan formát, mint az alücső vége, kifúrtam a csavarnak a két jukat, aztán ment minden vissza, ahogy volt. Egy mikroszemnyi korom sem jut vissza a levegővel a motorba, minden a kipufogón távozik. + leszedtem a Szelepről a vákum csövet, mert minek menjen, ha nem dolgozik. A vákum cső végén lévő gumicsőbe megy betekertem egy csavart és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts