zotya975 Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Jóóóóó nagy baromság,gratulálok a márkaszervíz hozzáértéséhez! :lol: Ha kicsit visszaolvasol rájösz miért írtam ezt. He-he jó dolod ez a AGR-szelep Peti85-nek is kipucolta a szerelő c14nz-n. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Sziasztok. A kis AGR barátomról irnék. Megvétel után, kb 3 hónappal kis sárgalámpa kigyullad, alapjárat nincs, motor nemindul. Szerelő kitisztította... Egy év mulva ujra előjött a mumus, de már kicseréltettem. Az újjal semmi baj nemvolt. Tettem a tankba injektor tisztítót, és rá pár napra ujra AGR hiba. Lehet hogy az injektortisztító által leszedett kosz akadt fent?? Ki nemvettem még az AGR-t, de márkaszervizbe a tisztítás úgy történt, hogy pörgették a motort, és magától tisztult. Az is egy lehetőség, hogy ha ki van tisztulva, egyszerűen le kell húzni a csatlakozóját, és nemhasználódik. A sárgalámpa kigyullad, de eltekinthető mellette. HA továbbra is előjön a hiba, én a pörgetést választom. És ha valakinek úgy eldugul, hogy nemindul a motor (mint pl nekem is), akkor a gázpedál teljes benyomásával indítható. Ha ezek le voltak irva eddig, akkor bocsi, de gondoltam megosztom =) Akkor csak úgy a korrektség kedvéért elmondom, hogy lényegében csak hülyeséget írtál az AGR-ről :lol: 1. magától nem fog tisztulni pörgetésre sem 2. nem attól nem indul, hogy eldugul, hanem pont attól, hogy nyitva marad a szelep (megakad), és ez sok fals levegőt ad a motornak 3. injektortisztítónak semmi köze a dolgokhoz, az AGR szelep a kipuffgáz koromtartalmától baxódik el 4. ha lehúzod a csatiját, akkor a motor vészprogramon fog üzemelni, ami nem jó neki 5. teljes gázpedállal nem minden esetben indítható, csak akkor ha nem teljesen nyitott állapotban szorult meg a szelep Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Akkor csak úgy a korrektség kedvéért elmondom, hogy lényegében csak hülyeséget írtál az AGR-ről :lol: 1. magától nem fog tisztulni pörgetésre sem 2. nem attól nem indul, hogy eldugul, hanem pont attól, hogy nyitva marad a szelep (megakad), és ez sok fals levegőt ad a motornak 3. injektortisztítónak semmi köze a dolgokhoz, az AGR szelep a kipuffgáz koromtartalmától baxódik el 4. ha lehúzod a csatiját, akkor a motor vészprogramon fog üzemelni, ami nem jó neki 5. teljes gázpedállal nem minden esetben indítható, csak akkor ha nem teljesen nyitott állapotban szorult meg a szelep erről jut eszembe Gábor , X16XEL motornál a lezárás hogy történik ? vékony lemezzel lezárom , a tápcsatit visszadugom és kész ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Akkor csak úgy a korrektség kedvéért elmondom, hogy lényegében csak hülyeséget írtál az AGR-ről :lol: 1. magától nem fog tisztulni pörgetésre sem 2. nem attól nem indul, hogy eldugul, hanem pont attól, hogy nyitva marad a szelep (megakad), és ez sok fals levegőt ad a motornak 3. injektortisztítónak semmi köze a dolgokhoz, az AGR szelep a kipuffgáz koromtartalmától baxódik el 4. ha lehúzod a csatiját, akkor a motor vészprogramon fog üzemelni, ami nem jó neki 5. teljes gázpedállal nem minden esetben indítható, csak akkor ha nem teljesen nyitott állapotban szorult meg a szelep Csak, hogy egy kicsit a srác mellé álljak ezeket ha jól értettem nem ő találta ki, szerelőhöz/márkaszervízbe vitte a kocsit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 erről jut eszembe Gábor , X16XEL motornál a lezárás hogy történik ? vékony lemezzel lezárom , a tápcsatit visszadugom és kész ? pontosan így :lol: Csak, hogy egy kicsit a srác mellé álljak ezeket ha jól értettem nem ő találta ki, szerelőhöz/márkaszervízbe vitte a kocsit. :lol: mindegy, csak nem akartam hogy valaki ebből fölös reményeket tápláljon, illetve ártson a motorjának :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 pontosan így :lol: a lezárás után jobban fog menni valamivel az autó ? ill. zöldkártyán átmegy ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 a lezárás után jobban fog menni valamivel az autó ? ill. zöldkártyán átmegy ? átmegy a zk-n, hacsak más gebasz nincs :lol: dinamikusabb lesz részterhelésről teljes terhelésre váltásnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 átmegy a zk-n, hacsak más gebasz nincs :lol: dinamikusabb lesz részterhelésről teljes terhelésre váltásnál. Mostmár elég rég nincs egerem és arra gondoltam közbe-közbe nem lenne jó visszarakni és megjáratni kicsit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Mostmár elég rég nincs egerem és arra gondoltam közbe-közbe nem lenne jó visszarakni és megjáratni kicsit? De igen, mert akkor mindig amikor újra kiiktatod, megint átéled a "deqrvajólettez" érzést. És így rendszeresen örülsz hogy mennyivel jobb lett. :lol: :P (nekem már elmúlt :lol: :lol: ) pedig olyan jónak tűnt utána :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 De igen, mert akkor mindig amikor újra kiiktatod, megint átéled a "deqrvajólettez" érzést. És így rendszeresen örülsz hogy mennyivel jobb lett. :lol: :P (nekem már elmúlt :lol: :lol: ) pedig olyan jónak tűnt utána :lol: jövő héten megcsinálják nekem is a lezárást remélem dobni fog a 100 paci erején 1.6-16v Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 jövő héten megcsinálják nekem is a lezárást remélem dobni fog a 100 paci erején 1.6-16v Azt nemtom, mert nekem előtte volt kábé 40 paci, most lehet hogy lett még hozzá 5 :lol: (ezen a szinten jobban érződik a különbség) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Azt nemtom, mert nekem előtte volt kábé 40 paci, most lehet hogy lett még hozzá 5 :lol: (ezen a szinten jobban érződik a különbség) :lol: Az 1.7 szívó nem 68-lovas? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Az 1.7 szívó nem 68-lovas? :lol: De, 14 évvel, 307(+) ezer km-el, és 6 tulajjal ezelőtt lehetett annyi is :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 De, 14 évvel, 307(+) ezer km-el, és 6 tulajjal ezelőtt lehetett annyi is :lol: :lol: :lol: Na és mi történt? Szétszaladt a ménes? :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Na és mi történt? Szétszaladt a ménes? :lol: :lol: Jah, minden tulajnak üres volt az istálló, és kivett egy párat magának, nekem meg ennyi maradt :lol: :lol: (1-2-3 hónap, és újra annyi lesz benne amennyit beleterveztek :D :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Mostmár elég rég nincs egerem és arra gondoltam közbe-közbe nem lenne jó visszarakni és megjáratni kicsit? minek?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Az 1.7 szívó nem 68-lovas? :lol: Nem, 60, mint a Tiéd :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Az 1.7 szívó nem 68-lovas? :lol: Soha nem volt annyi. A DTL 68 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Nem, 60, mint a Tiéd :P Nem mindegy hogy mennyim nincs? :D :lol: :lol: :lol: De amúgy télleg, ez a szám hihetőbb, utána meg csakazértse nézek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 minek?? Hát, hogy ne gyogyuljon bele a cuccba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Hát, hogy ne gyogyuljon bele a cuccba. Nade nem azért lett lezárva mert már belegyógyult? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Hát, hogy ne gyogyuljon bele a cuccba. Mivel le van zárva (és logikusan előtte kitakarítottad), nem tud már mitől begyógyulni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Mivel le van zárva (és logikusan előtte kitakarítottad), nem tud már mitől begyógyulni. :lol: Akkor ez most nem logikus mert nem takarítottam csak ledugóztam azt annyi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Nade nem azért lett lezárva mert már belegyógyult? :lol: :lol: Nem azért. Ez tuning volt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Nem azért. Ez tuning volt :lol: Oszt a mocsok sztrítrécer mindenet vazze... ez a tuning annak jár aki már megszenvedett a begyógyult szeleppel. Tudod ez a fájdalomdíj :P :lol: Te meg előre kibontottad a karácsonyi ajándékot... szemétség. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts