pszilaj Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Pontosan, hosszabb motorfék üzemben teszteli néha (nem mindig). De csak a 96 végétől gyártott modelleknél van ez a teszt (fehér csatis ecu). Nem mindegy az sem, hogy gyári vagy utángyári az AGR. mekkora az a hosszabb motorfék? Mert nekem már volt olyan amikor csak vagy 10 másodpercig volt motorfék és kivillantotta a lámpát... De volt olyan is, amikor autópályán BP-től DB-ig nem villantott....pedig volt olyan amikor jó hosszan motorfékeztem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 mekkora az a hosszabb motorfék? Mert nekem már volt olyan amikor csak vagy 10 másodpercig volt motorfék és kivillantotta a lámpát... De volt olyan is, amikor autópályán BP-től DB-ig autópályán nem villantott....pedig volt olyan amikor jó hosszan motorfékeztem... Nem mindig teszteli, csak néha. <_< Amúgy részterhelésen is tesztelgeti néha. Ma pl nem világított a checklámpa, de tegnap reggel csak felvillant egy pár másodpercre mikor motorfékeztem egy jó hosszú lejtős úton 20-25 másodpercig, délután viszont már indítás után világított. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Nem mindig teszteli, csak néha. :lol: Amúgy részterhelésen is tesztelgeti néha. Ma pl nem világított a checklámpa, de tegnap reggel csak felvillant egy pár másodpercre mikor motorfékeztem egy jó hosszú lejtős úton 20-25 másodpercig, délután viszont már indítás után világított. Nekem ha kivillan, akkor nem alszik el addig, amíg újra nem indítom a kocsit... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
here Elküldve Május22, 2009 Megoszt Elküldve Május22, 2009 Nekem ha kivillan, akkor nem alszik el addig, amíg újra nem indítom a kocsit... :lol: jaja, nekem is. De ez sztem természetes <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május22, 2009 Megoszt Elküldve Május22, 2009 Pontosan, hosszabb motorfék üzemben teszteli néha (nem mindig). De csak a 96 végétől gyártott modelleknél van ez a teszt (fehér csatis ecu). Nem mindegy az sem, hogy gyári vagy utángyári az AGR. A junix Hans Priest ad 50 rugóért, a Delparts meg 20-ért a Delphit... <_< Vajon melyik a jobb?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május22, 2009 Megoszt Elküldve Május22, 2009 Nem mindig teszteli, csak néha. <_< Amúgy részterhelésen is tesztelgeti néha. Ma pl nem világított a checklámpa, de tegnap reggel csak felvillant egy pár másodpercre mikor motorfékeztem egy jó hosszú lejtős úton 20-25 másodpercig, délután viszont már indítás után világított. Csak motorfék üzemben tesztel, akkor sem mindig. Ha részterhelésen kigyullad a lámpa, az valszeg megszorulástól van, nem teszttől :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Május22, 2009 Megoszt Elküldve Május22, 2009 Nekem le van zárva és általában csak nyáron jön a hibalámpa és leggyakrabban kövér gázzal gyorsítás utáni motorféknél kb 3ezres fordulaton. (pl emelkedőn fel nagygáz kihuzat és másik oldalt lefele motorfék és amint leesik 3ezerre már jön is a lámpa kb 10alkalomból 3szor) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május22, 2009 Megoszt Elküldve Május22, 2009 Csak motorfék üzemben tesztel, akkor sem mindig. Ha részterhelésen kigyullad a lámpa, az valszeg megszorulástól van, nem teszttől :lol: Jah bocs. Kevertem az üzemelésével. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Május22, 2009 Megoszt Elküldve Május22, 2009 Helló! nekem ugyanezt csinálja hogy 3000 körül megtorpan.... meg 1500 körül pedig "bakkecskeüzemódvan" (rángat) de eddig még nem állt le viszont már villant ki a kis sárga lampion :lol: A lényeg h kiolvastam (itt a forúmon segítettek megfejteni) és kiderült, hogy AGR szelep. Hétvégén takarítás lesz ebből, de lehet h le is zárom... <_< Érdekes mert nekem le van zárva és gyorsításkor nekem is a 3000 körül van egy torpanás. Ritkán de érezni gyorsításkor 3/4 gázon. Egy gyertya csere vagy protec kezelés után meg szokott szűnni (vagy csak észrevehetetlenül kicsit ránt) Az 1500 körüli rángatás nálam is megvan ha pl alacsony sebességfokozatban araszolok, de akkor kuplung vagy ha van hely kis gáz, hogy kijöjjön a "lengésből" a hajtásrendszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltika01 Elküldve Május23, 2009 Megoszt Elküldve Május23, 2009 Miért nem villogtattad ki a hibakódot? <_< Mivel műszaki analfabéta vagyok és nem volt időm babrálgatni az autóval,a hiba észlelése után egyből hívtam a szerelőt és egyenesen oda mentem.Másnap kellett az autó és be voltam szarva,hogy mi lehet.5000ft-ért meg is mondták :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
here Elküldve Május23, 2009 Megoszt Elküldve Május23, 2009 szelep kivéve és kitakarítva :lol: megújúlt a gépállat :lol: megy, nemrángat, nemtorpan, nem hibáz <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Május23, 2009 Megoszt Elküldve Május23, 2009 szelep kivéve és kitakarítva :lol: megújúlt a gépállat :lol: megy, nemrángat, nemtorpan, nem hibáz <_< Ugyehogy ugye! Sajnos ezt el kellene jáccani x km-enként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május24, 2009 Megoszt Elküldve Május24, 2009 Ugyehogy ugye! Sajnos ezt el kellene jáccani x km-enként. Vagy lezárod végleg és soha többé nem takarítod! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
here Elküldve Május25, 2009 Megoszt Elküldve Május25, 2009 Vagy lezárod végleg és soha többé nem takarítod! :D Ha mégegyszer szét kell szedni akkor zárásra is sor kerül :lol: csakhát az a fránya MIL-lámpa zavarhat teszteléskor.... Egyébként hol lehet a "legolcsóbban" hozzájutni egy ilyen szelephez ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ocso Elküldve Június9, 2009 Megoszt Elküldve Június9, 2009 Ha mégegyszer szét kell szedni akkor zárásra is sor kerül :lol: csakhát az a fránya MIL-lámpa zavarhat teszteléskor.... Egyébként hol lehet a "legolcsóbban" hozzájutni egy ilyen szelephez ? Szerintem bontóban... Ma én is lezárattam a szelepet...ég és föld a különbség, mivel nekem már nagyon koszos volt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Ha mégegyszer szét kell szedni akkor zárásra is sor kerül :lol: csakhát az a fránya MIL-lámpa zavarhat teszteléskor.... Egyébként hol lehet a "legolcsóbban" hozzájutni egy ilyen szelephez ? www.delparts.hu( a kukacosabbaknak mondanám, h a "szakszervízek" is delphi alkatrészeket raknak be sok esetben, qrva drágán) köbö 20 rongy egy új... Bontottal ne foglalkozz szerintem, mert az ugyanolyan lesz mintha a tiedet takarítanád ki.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 www.delparts.hu( a kukacosabbaknak mondanám, h a "szakszervízek" is delphi alkatrészeket raknak be sok esetben, qrva drágán) köbö 20 rongy egy új... Bontottal ne foglalkozz szerintem, mert az ugyanolyan lesz mintha a tiedet takarítanád ki.... Ehhez csak annyi komment, hogy nemrég vettem ott egyet. Delphit nem tudtak adni, mert nem volt. Helyette kaptam egy másikat 28-ért, amire a csergoben 36-ot mondtak. Megjött, és nézem, hát nem csergos cimke van rajta... :lol: Szóval nem 20, inkább 30, de mégse 50, mint a szakszervízben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blackdaniel Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Sziasztok, Rávettem magam, hogy kitakarítsam az AGR szelepemet de kisebb akadályokba ütköztem.... Mivel nem vagyok egy autószerelő vagy autóhoz értő szaki ezért nem nagyon akartam szétkapni a szelep körüli környezetet.. Viszont tanácsokat kérnék (képek alapján), hogy mit kellene lebontanom ahhoz hogy lehetőleg kicsi nőgyógyász munkával kivehessem azt a nyamvadt szelepet.. :lol: Ja.. mellékesen berakok pár képet a szelep elhelyezkedéséről... a 2. képen látszik, hogy a leömlőtől nem nagyon jön ki a szelep.. és a szelep mögött van az a műanyag "csatorna" ... nos ezektől még a bal oldali tartó csavart sikerült kicsavarni, de a jobb oldalit meg se találtam.. a 3. képen meg látszik hogy a jobb oldali csavar megtalálásában akadályoz a leömlő.. Szóval ha tudtok tanácsot adni, hogy hogyan lehetne kivitelezni a kiszedését, azt megköszönném :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Hali. Már az is sokkal megkönnyitené a dolgod, ha a légszüröháztól jövö szivocsövet levennéd. (gondolom erre gondolsz a szivosor alatt, mert azt nem kell hozzá levenni) Én kicseréltem a torx csavarokat hatlapfejü 8-as csavarra, igy könnyebb lett a dolgom, mert a szivócsövet félretolva simán elfér az alsó csavarhoz a csillag villás kulcs, a fentihez pedig lekötöm a nyomó benzincsövet, és a visszavezetö benzincsövet is, igy simán odaférek a csuklós crovával. Igaz, a felsö csavart igy sem egyszerü visszakapatni a menetbe. Hali Blackdani. Én igy csináltam anno. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blackdaniel Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Hali Blackdani. Én igy csináltam anno. Óóó.. nagyon köszönöm.. holnap délelőtt megpróbálom megcsinálni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy melyik két lábát kell megtáplálni (elektromosan) az AGR-szelepnek, hogy kinyisson? Ki szeretném takarítani, ezért kellene. Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy melyik két lábát kell megtáplálni (elektromosan) az AGR-szelepnek, hogy kinyisson? Ki szeretném takarítani, ezért kellene. Köszönöm a segítséget! Közben megtaláltam a megoldást! A négy darab sorban lévő csati közül a két szélsőt kell megtáplálni 12V-tal és akkor nyit a szelep. Addig marad nyitva amíg kapja a tápot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 Közben megtaláltam a megoldást! A négy darab sorban lévő csati közül a két szélsőt kell megtáplálni 12V-tal és akkor nyit a szelep. Addig marad nyitva amíg kapja a tápot! Én úgy emlékszem az kézzel is nyomkodható egy rugó ellenében ha takarítani akarod. Legalább is nekem tuti nem kellett 12V a takarításhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 Én úgy emlékszem az kézzel is nyomkodható egy rugó ellenében ha takarítani akarod. Legalább is nekem tuti nem kellett 12V a takarításhoz. Így van, én is tudtam nyomogatni. Simán bement. Lefalaztam ma az EGR-t éshát... no comment. :( Amúgy kifele nem tud mozogni az a bütyök, csak befele? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július21, 2009 Megoszt Elküldve Július21, 2009 Nemrégiben lezártam volt az AGR szelepet aztán jártam vele több száz km. Egyszercsak történt valami a géppel mert a jóistennek sem akart jól menni. Beszéltem egy "szakinak" nevezett lénnyel aki a bányász béka se@@énél is lennebb hordott. Azt mondta, hogy pár hónap és a katalizátorom meg fog halni, meg nem potyára volt kitalálva az AGR stb. Akkor most mit csináljak? Lehet valami összefüggés az AGR és a torpanás között ??? Most facán megy és nem szeretném megölni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts