J0hnny Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Valaki mondja már meg mi is az a AGR?? Mindig használom a google-t,mielőtt kérdezek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Mindig használom a google-t,mielőtt kérdezek! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
eddi Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Mindig használom a google-t,mielőtt kérdezek! Azért ennyire ne legyél segítőkész JOhnny Azért kérdeztelek benneteket , mert gondoltam ti jobban el tudjátok magyarázni!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Azért ennyire ne legyél segítőkész JOhnny Azért kérdeztelek benneteket , mert gondoltam ti jobban el tudjátok magyarázni!!! Vissza is lehet olvasni a topicban. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 Sziasztok. Lenne egy kérdésem a tapasztaltabb kollégákhoz! Az AGR szelep lezárása nem jár káros túlmelegedéssel a hengerekben? Főleg 140-es tempózásnál... Ugyanis azt olvastam egy helyen(www.injektor.hu) hogy az AGR szelep egyik feladata az égési csúcshőmérséklet csökkentése, ami a káros NOx gáz kibocsátás csökkenésével jár. Ugyanis mióta le van zárva az AGR szelep, autópályázáskor a motor hőmérséklete 2-3 fokkal fentebb kúszik. Lassításkor (90re) pedig beáll a gyári és megszokott értékre. Bár ez önmagában lehet még termosztát hiba is. Válaszokaz előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jony G Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 Valaki mondja már meg mi is az a AGR?? Káros anyag kibocsájtását csökkentő el.szelep.A kipuffogó gázok egy részét vissza áramoltatja az égéstérbe teljesen elégetve azt így csökkenti a káros anyag kibocsájtását.Mivel a motor üzemelését jelentősen befolyásolja így ennek hibája a motor üzemképtelenségét v. helytelen működését ;) okozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 Mivel a motor üzemelését jelentősen befolyásolja így ennek hibája a motor üzemképtelenségét v. helytelen működését :P okozza. ;) ;) ;) Röhög a vakbelem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 ;) ;) ;) Röhög a vakbelem! Ha nincs lezárva akkor tud jó sz@r helyzeteket produkálni az a vacak... Lámpánál leállás, alapjárat eltűnését.... Szal nem vicc... (tapasztalat) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 Ha nincs lezárva akkor tud jó sz@r helyzeteket produkálni az a vacak... Lámpánál leállás, alapjárat eltűnését.... Szal nem vicc... (tapasztalat) Lehet azért röhög, mert az ő autójában nincs ilyen, így nem szív vele, bár ezt nem hiszem, hogy nem lenne gyárilag. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 Ha nincs lezárva akkor tud jó sz@r helyzeteket produkálni az a vacak... Lámpánál leállás, alapjárat eltűnését.... Szal nem vicc... (tapasztalat) Nekem mondod...X14XE...nekem is van AGR! ;) Oltári szar helyen van,hozzáférhetetlen. Ledugóztam a picsába,azóta nincs gond vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
shamlee Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Hali. Kiszedtem és megpucoltam Würth féktisztítóval és lezártam egy lemezzel az AGR szelepet.X16XEL B vekim van úgyhogy a legrosszabb helyen volt. Nos az volt a probléma,hogy alapjárat ingadozik(800-900 ford. között ütemesen ugrál,lámpánál rángatja a kocsit),egyesben rángat és szinte minden váltásnál a fordulat vagy nagyon lassan esik vissza vagy nem esik hanem felpörög 3000-3500 ra és lassan 2-3 másodperc múlva kezd el leesni. Pucolás és lezárás után most mintha jobban menne a kocsi,egyesben szinte nem is rángat. Az alapjárat ugyanúgy ingadozik,a váltásoknál is lassan esik vissza a fordulat(de mintha egy kicsit jobb lenne). Kell egy kis idő amíg eltünnek az alapjárati gondok vagy azonnal a lezárás után meg kellett volna oldódni a dolognak?(tehát más a hiba?) Lambdaszonda cserélve van,volt diagnosztikán(azt mondták minden ok') és a vákuum csöveket vagy miket is megnézte a szerelő azt mondta ok'. üdv:shamlee Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Hali. Kiszedtem és megpucoltam Würth féktisztítóval és lezártam egy lemezzel az AGR szelepet.X16XEL B vekim van úgyhogy a legrosszabb helyen volt. Nos az volt a probléma,hogy alapjárat ingadozik(800-900 ford. között ütemesen ugrál,lámpánál rángatja a kocsit),egyesben rángat és szinte minden váltásnál a fordulat vagy nagyon lassan esik vissza vagy nem esik hanem felpörög 3000-3500 ra és lassan 2-3 másodperc múlva kezd el leesni. Pucolás és lezárás után most mintha jobban menne a kocsi,egyesben szinte nem is rángat. Az alapjárat ugyanúgy ingadozik,a váltásoknál is lassan esik vissza a fordulat(de mintha egy kicsit jobb lenne). Kell egy kis idő amíg eltünnek az alapjárati gondok vagy azonnal a lezárás után meg kellett volna oldódni a dolognak?(tehát más a hiba?) Lambdaszonda cserélve van,volt diagnosztikán(azt mondták minden ok') és a vákuum csöveket vagy miket is megnézte a szerelő azt mondta ok'. üdv:shamlee Alapjárati motor lehet a ludas, vagy mégiscsak a vákuumrendszerben van valami gond, pl. a fékrásegítő dob ereszthet, ilyesmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Alapjárati motor lehet a ludas, vagy mégiscsak a vákuumrendszerben van valami gond, pl. a fékrásegítő dob ereszthet, ilyesmi. Én inkább vákuum problémát sejtek. Alaposabban körül kell nézni. Esetleg még a fülkében is. Bár nem tudom, hogy a belső levegő keringető kapcsolója uolyan-e mint az astrában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
shamlee Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Akkor most jó nagy hülyeséget kérdezek:a belső levegő keringetésnek van köze az alapjárathoz? ;) Félreértés ne essék,komolyan kérdezem. Egyébként ezeket a diagnosztika nem mutatja ki? Alapjárati léptető motort holnap megnézem. thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Akkor most jó nagy hülyeséget kérdezek:a belső levegő keringetésnek van köze az alapjárathoz? ;) Félreértés ne essék,komolyan kérdezem. Egyébként ezeket a diagnosztika nem mutatja ki? Alapjárati léptető motort holnap megnézem. thx Persze, hogy van. Ha fals levegőt szív a motor változik a keverék összetétele, ritkább lesz. Diagnosztika meg nem igazán létezik erre, hacsak az nem, hogy lehúzod a csövet a vákuumdob felé menő vastag csőről, és befogod a lyukat, ahonnan lehúztad. Ha változik az alapjárat akkor ott van a bibi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Akkor most jó nagy hülyeséget kérdezek:a belső levegő keringetésnek van köze az alapjárathoz? ;) Félreértés ne essék,komolyan kérdezem. Egyébként ezeket a diagnosztika nem mutatja ki? Alapjárati léptető motort holnap megnézem. thx Engem elég sokáig, kb 1 éven át megviccelt néha a lecsúszott vákuumcső a belső levegőkeringető kapcsolójáról. Attól volt, hogy olykor megemelkedett az alapjárat, hasonlóképpen ahogy leírtad. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Akkor most jó nagy hülyeséget kérdezek:a belső levegő keringetésnek van köze az alapjárathoz? ;) Annyi a köze hozzá, hogy vákuumos működtetésű a belső keringetés mechanikája, ezért ha ott le van csúszva a cső, ugyanolyan hibát okoz, mintha a motortérben lenne lyuk a vákuumrendszerben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Annyi a köze hozzá, hogy vákuumos működtetésű a belső keringetés mechanikája, ezért ha ott le van csúszva a cső, ugyanolyan hibát okoz, mintha a motortérben lenne lyuk a vákuumrendszerben. Sőt ha jól tudom a pollenszűrőnél is van egy kis cső, annak is gyakran van eltörve-repedve a bekötése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Sőt ha jól tudom a pollenszűrőnél is van egy kis cső, annak is gyakran van eltörve-repedve a bekötése. Jól tudod. Ez volt az az ok amiért regeltem a fórumra :P ;) ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Jól tudod. Ez volt az az ok amiért regeltem a fórumra :D ;) :D :P Egy kis szaros cső miatt kell téged elviselnünk nap mint nap? ;) -_- ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
shamlee Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Ok'. Akkor már csak az a kérdés,hogy hol nézzem meg?Annyiféle csövet írtatok már. ;) Ezt nem bízom a szerelőre,úgyhogy ha kérhetem leírnátok pontosan hol találom ezeket a csöveket? Köszönet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Ok'. Akkor már csak az a kérdés,hogy hol nézzem meg?Annyiféle csövet írtatok már. ;) Ezt nem bízom a szerelőre,úgyhogy ha kérhetem leírnátok pontosan hol találom ezeket a csöveket? Köszönet. Milyen motorról is van szó?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Ok'. Akkor már csak az a kérdés,hogy hol nézzem meg?Annyiféle csövet írtatok már. ;) Ezt nem bízom a szerelőre,úgyhogy ha kérhetem leírnátok pontosan hol találom ezeket a csöveket? Köszönet. Végülis az összes cső a kocsiban, amiben nem üzemanyag, ablakmosó, fékolaj, szervólolaj vagy hűtőközeg van. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
shamlee Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Végülis az összes cső a kocsiban, amiben nem üzemanyag, ablakmosó, fékolaj, szervólolaj vagy hűtőközeg van. ;) ;) :P -_- ;) Ez nekem kínai volt. x16xel 1.6 16v a moci és vectra b. (egyébként,hogyan kell beszúrni egy idézetet?) thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Végülis az összes cső a kocsiban, amiben nem üzemanyag, ablakmosó, fékolaj, szervólolaj vagy hűtőközeg van. ;) ;) :P -_- ;) Ez nekem kínai volt. x16xel 1.6 16v a moci és vectra b. (egyébként,hogyan kell beszúrni egy idézetet?) thx Ha csak egyre szeretnél válaszolni, akkor a Válasz gombot megnyomod az adott hozzászólásnál. Ha többre, akkor bejelölöd őket úgy, hogy megnyomod az "idéz" gombot, aztán alul vagy felül ráböksz, hogy Hozzászólás. Maximum 3 idézetet idézhetsz egyszerre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts