Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Valaki nem emléxik arra,hogy anno a G astra topikban láttam egy EGR/AGR áramkört,ami becsapja az ECU-t.

Nem találom.

Ma a lezárás után megint előjött a sárga lámpa,még nem villogtattam ki,de valszeg AGR pozició hiba lesz szerintem.

Pedig 94-es a gép...vagy az elátett lemez nem zár/tömít tökéletesen?

Elküldve
Valaki nem emléxik arra,hogy anno a G astra topikban láttam egy EGR/AGR áramkört,ami becsapja az ECU-t.

Nem találom.

Ma a lezárás után megint előjött a sárga lámpa,még nem villogtattam ki,de valszeg AGR pozició hiba lesz szerintem.

Pedig 94-es a gép...vagy az elátett lemez nem zár/tömít tökéletesen?

Szokták irni hogy lezárás után szokott villogni a sárga, ez természetes, főleg nagy sebességről hosszú motorfékkel való lassitáskor....ha jól emlékszem. B)

Elküldve
Valaki nem emléxik arra,hogy anno a G astra topikban láttam egy EGR/AGR áramkört,ami becsapja az ECU-t.

Nem találom.

Ma a lezárás után megint előjött a sárga lámpa,még nem villogtattam ki,de valszeg AGR pozició hiba lesz szerintem.

Pedig 94-es a gép...vagy az elátett lemez nem zár/tömít tökéletesen?

Ha jól emlékszem egy dióda és egy ellenállás van párhuzamosan kötve egy ellenállással. Egy angol nyelvű honlapról jött az ötlet ha jól emlékszem.

Elküldve
Szokták irni hogy lezárás után szokott villogni a sárga, ez természetes, főleg nagy sebességről hosszú motorfékkel való lassitáskor....ha jól emlékszem. B)

Csak amelyik teszteli az AGR-t, ami eletronikus már. 94-esbe még nem ilyen van tudtommal.

Elküldve
Valaki nem emléxik arra,hogy anno a G astra topikban láttam egy EGR/AGR áramkört,ami becsapja az ECU-t.

Nem találom.

Ma a lezárás után megint előjött a sárga lámpa,még nem villogtattam ki,de valszeg AGR pozició hiba lesz szerintem.

Pedig 94-es a gép...vagy az elátett lemez nem zár/tömít tökéletesen?

Megtaláltam. EGR+áramkör

Elküldve

Az az áramkör még nem oldja meg a problémát, mert ha tesztel az ecu, azt a map szenzoron teszi, és ott

továbbra is látja az AGR hiányát, jelezni fogja.

Johnny! Neked lehet hogy nem is a teszt vágja ki a sárga lámpát, hanem lezárva is szorul a szelep.

Kimostad, bekented zsírral, mielőtt visszakerült?

Elküldve
Johnny! Neked lehet hogy nem is a teszt vágja ki a sárga lámpát, hanem lezárva is szorul a szelep.

Kimostad, bekented zsírral, mielőtt visszakerült?

Persze!

Remélem csuklik az a mocsok,aki ezt az AGR kitalálta.

Elküldve
Na ez az!Ezt kerestem!

Lehet megépítem és kipróbálom,remélem nem vágom vele tacsra az ECU-t! B)

Ezt már valaki feltette valamelyik topic-ba ( nem tudom lehet hogy ebbe ), de ez Z22SE neked ilyen van, mert ha nem , én nem próbálkoznék.

Elküldve
Ezt már valaki feltette valamelyik topic-ba ( nem tudom lehet hogy ebbe ), de ez Z22SE neked ilyen van, mert ha nem , én nem próbálkoznék.

Az AGR szelep hasonló benne.

Kicsit olvasgattam még az angol topikot:

for non z22se engines the following circuit should be made, the reason for the different circuit is the z22se is positive switched and the other systems are negative switched.

non z22se engines are x16xel, z16xe, x18xe1, z18xe

13_EGR_cheater_version_2_1.jpg

DO NOT USE THIS CIRCUIT FOR A Z22SE

Gabi!Ez megállja a helyét? B)

Elküldve
Szal azé van olyan,amihez te sem értesz! B)

persze, van. De nézd meg, ha piros-kék vagy fekete kábel megy a csatiba, akkor valszeg negatív kapcsolású.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.