Tápiószecső Elküldve Május21, 2008 Elküldve Május21, 2008 kilóméter B) Én simán negyedmérföldre gondoltam. :D Csak ahhoz túl jók voltak az idők. Amúgy meg szégyeljétek magatokat, hogy ilyen megtévesztő számokat írtok be. ;) B)
FPepe Elküldve Május21, 2008 Elküldve Május21, 2008 Milyen 402? B) 402m-t tettem meg 12perc alatt, kis dugó volt B)
1.6 16v Elküldve Május21, 2008 Elküldve Május21, 2008 Én simán negyedmérföldre gondoltam. Hali Arra gondoltam. B) B)
vennik Elküldve Május21, 2008 Elküldve Május21, 2008 Hello Végre kint van az agr-em most már csak az az egy mm lyuk érdekelne hogy kell e vagy sem és ha kell akkor a kissebbik vagy a nagyobbik lyukhoz? thx B) B)
1.6 16v Elküldve Május21, 2008 Elküldve Május21, 2008 Hello Végre kint van az agr-em most már csak az az egy mm lyuk érdekelne hogy kell e vagy sem és ha kell akkor a kissebbik vagy a nagyobbik lyukhoz? thx B) B) Hali. Hol is van ez a kis lyuk?
opel16v Elküldve Május22, 2008 Elküldve Május22, 2008 Nem kell lyuk, attól nem lesz jobb B) Amúgy meg tök mindegy hova rakod, ha raksz. :D G astrás topicba belinkeltek egyébként nemrég egy egyszerű kapcsolási rajzot, amiben látok fantáziát... ez elektromos csatiján "imitálja" az AGR szelepet. Ki kéne próbálni B)
1.6 16v Elküldve Május22, 2008 Elküldve Május22, 2008 Nem kell lyuk, attól nem lesz jobb B) Amúgy meg tök mindegy hova rakod, ha raksz. ;) G astrás topicba belinkeltek egyébként nemrég egy egyszerű kapcsolási rajzot, amiben látok fantáziát... ez elektromos csatiján "imitálja" az AGR szelepet. Ki kéne próbálni B) Hali. Jó lenne ha ki lehetne dobni belölle az AGR-t, van vagyfél kg. (Tápiószecsö) :D És akkor csak le kéne zárni egy ellenperremel? Jól látom? Egyébként zöldkártyán észre fogják venni hogy le van zárva a szelep? Vagy ha viszem ZK-ra, tankoljak bele E85-öt.
Tápiószecső Elküldve Május22, 2008 Elküldve Május22, 2008 Jó lenne ha ki lehetne dobni belölle az AGR-t, van vagyfél kg. (Tápiószecsö) B) Vegyetek 1.4-est abban nem kell ilyennel foglalkozni. B)
opel16v Elküldve Május22, 2008 Elküldve Május22, 2008 Egyébként zöldkártyán észre fogják venni hogy le van zárva a szelep? Vagy ha viszem ZK-ra, tankoljak bele E85-öt. Nem lesz hatással a zk-ra. Nekem már átment így régebben, amíg gyári volt a motor B)
opel16v Elküldve Május22, 2008 Elküldve Május22, 2008 Vegyetek 1.4-est abban nem kell ilyennel foglalkozni. B) 1.4 ecoba is van :D B)
opel16v Elküldve Május22, 2008 Elküldve Május22, 2008 http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic.php?f=86&t=5891 Ez az említett megoldás... meg kéne próbálni, tényleg beveszi-e a komputer a csalást B)
Tápiószecső Elküldve Május22, 2008 Elküldve Május22, 2008 1.4 ecoba is van :D B) Jófajta 1.4-est kell venni. B)
kisscsabi Elküldve Május22, 2008 Elküldve Május22, 2008 http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic.php?f=86&t=5891 Ez az említett megoldás... meg kéne próbálni, tényleg beveszi-e a komputer a csalást B) Ezt elég gyorsan össze lehet dobni, csak kérdés, hogy mire jó. Gondolom arra, hogy ha beteszed a csomagtartóba (vagy a kukába) az egész szelepet és lezárod a helyét, akkor a csatiján nem fogja észrevenni a hiányát. De a MAP-on úgyis észreveszi, nem? Mert akkor annyit tudunk nyerni, ahogy már valaki írta, hogy nem kell a kocsinak cipelnie a szelepet...
opel16v Elküldve Május22, 2008 Elküldve Május22, 2008 Ezt elég gyorsan össze lehet dobni, csak kérdés, hogy mire jó. Gondolom arra, hogy ha beteszed a csomagtartóba (vagy a kukába) az egész szelepet és lezárod a helyét, akkor a csatiján nem fogja észrevenni a hiányát. De a MAP-on úgyis észreveszi, nem? Mert akkor annyit tudunk nyerni, ahogy már valaki írta, hogy nem kell a kocsinak cipelnie a szelepet... Így van, a MAP tesztet ezzel sem lehet kiküszöbölni.
invictus Elküldve Május22, 2008 Elküldve Május22, 2008 Így van, a MAP tesztet ezzel sem lehet kiküszöbölni. De mondjuk akinek még nem nem MAP-tesztes (azaz régebbi) annak ez jó megoldás, nem?
opel16v Elküldve Május22, 2008 Elküldve Május22, 2008 De mondjuk akinek még nem nem MAP-tesztes (azaz régebbi) annak ez jó megoldás, nem? Ki kell próbálni. Egyelőre nemtom hogy működőképes-e, csak valaki belinkelte, mint lehetséges megoldást.
invictus Elküldve Május31, 2008 Elküldve Május31, 2008 Nos, a szelepet én is lezártam egy szépen formára vagdosott alu lemezkével. Változást nem igazán érzékeltem, bár lehet hogy alul tényleg jobban megy. Mivel ez még régebbi, '95-ös motor, a sárga lámpa hosszú motorfék-üzem esetén sem pislákol. Viszont így nyugodtabban alszom, mert bizony nem kevés koksz volt már benne lerakódva. (Megyjegyzem természetesen ezt a szerelést sem úsztam meg incidens nélkül, hoztam a szokásos balf.sz formámat és rájöttem, hogy a szelepfedél is tud eszméletlenül magas hőmérsékletű lenni, mellesleg a délőtt folyamán már bemelegítettem egy kis turbó tapogatással édesapám citroenjén. :D )
tsabee Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Hétvégén kipucoltam és lezártam az agr-t. Mentem egy próbautat és kivillant a sárga lámpa. Ezután az autó nem úgy gyorsult ahogy eddig. Itthon kivillogtattam a hibakódot : 0400- Exhaust gas circulation valve. Most akkor ez volna az agr hiba vagy a 0403-as kódú Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve. Mi a kettő közt a különbség? Ettől kapcsolhat vészprogramra az autó?
Tápiószecső Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Hétvégén kipucoltam és lezártam az agr-t. Mentem egy próbautat és kivillant a sárga lámpa. Ezután az autó nem úgy gyorsult ahogy eddig. Itthon kivillogtattam a hibakódot : 0400- Exhaust gas circulation valve. Most akkor ez volna az agr hiba vagy a 0403-as kódú Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve. Mi a kettő közt a különbség? Ettől kapcsolhat vészprogramra az autó? EGR AGR ugyanaz. Egyik angolul másik németül.
opel16v Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Visszadugtad a csatiját rendesen? Adj neki egy kis kontakt sprét :D Akkor kapcsol vészprogramra, ha elektronikus hibát észlel a szelepnél, nem megszorulást.
tsabee Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Visszadugtad a csatiját rendesen? Adj neki egy kis kontakt sprét :D Akkor kapcsol vészprogramra, ha elektronikus hibát észlel a szelepnél, nem megszorulást. Visszadugtam rendesen. Eddig jól működött csak lezártam hogy késöbb se legyen vele gond. :D Azért befújom.De akkor a 0400-ás(Exhaust gas circulation valve) hiba az ami a lezárás miatt jön elő?A 0403-as(Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve) pedig amikor elektromos hiba van az agr-be?
tsabee Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 EGR AGR ugyanaz. Egyik angolul másik németül. Azt tudom. :D Lehet rosszul tettem fel a kérdést. Arra voltam kíváncsi hogy a 0400-ás(Exhaust gas circulation valve) és a 0403-as(Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve) hiba között mi a különbség?
opel16v Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Ha 97 vagy utáni a vas, akkor lehet a teszt miatt hibakód, de attól nem kapcsol vészprogira. Csak ha valami elektronyos hiányosságot észlel.
loree_gsi16v Elküldve Június5, 2008 Elküldve Június5, 2008 Segítséget kérek! Haverom nem rég vett egy ecotec 1.6 16V (x16xel) astrát ami asszem 95-s. Nagyon füstölt és kajált nek,i ezért kivillogtattam és lamdaszondára hivatkozozz.Majd feldobtál laptopra és az is a szondát hibáztatta. Kicsrélték gyárira, a fogyasztás jó lett és most már a gyertyát se kormolja be, amit eddig öt perc alatt össze gányolta. Most is füstül még alapjáraton, ritkán kilök egy adagot, ami fehér színű, olajat nem eszi, gorulás közben le áll és világít a műszerfal mint a karácsony lámpa. Én az EGR szelepre gyanakszok, pontosan, hol van és hogy lehet tisztítani és levakolni. A első lámpa alatt van egy tartály az nem toom mi, esetleg szűrő? A válaszokat előre is köszönöm.
opel16v Elküldve Június5, 2008 Elküldve Június5, 2008 A füstölés nem az agr miatt van. de a szívósoron találod. Többféle szívósor létezett amúgy, egyiken elég nehéz hozzáférni, ez a gyakoribb. Ott a folytószelepház mögött van, a szívósor felső része alatt (szemből nézve jobbról). Vizet és olajat majd figyeljétek. Ezek a motorok sajna már eléggé életük nyugdíjas részében vannak általában... Első lámpa alatt menetirány szerint jobb oldalon rezonátordoboz, bal oldalon a szekunderlevegő kompresszor van.
Recommended Posts