1.6 16v Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Akkor tisztítani és utána lezárni.(ha még nincs)Én is előtte vagyok. Hali. Megnéztem, elég fos helyen van ez a szelep. Szerintem ott a másik csavarnál, amelyik nem látszik, ott bontani is kell dolgokat.
Szitamanó Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Egy valamit nemértek, nekem is olyan AGR-em van mint semseyp cartársnak (gondolom :lol:), viszont nekem motorféknél,magas fordulaton (általában lejtő) sárgalámpa is van szinte mindig, mikor olyan helyen járok. Ez lehet AGR miatt? Nekem még sosem volt sárga lámpám, pedig le van zárva, és gyakran használom a motorféket. Úgy tudom, csak azoknál villan a lámpa, ahol elektromos csati is megy az AGR-re, és figyeli a nyomásváltozást. De majd valaki okosabb megmondja a tutit :sowwy: .
gandalf5 Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Akkor tisztítani és utána lezárni.(ha még nincs)Én is előtte vagyok. Hali. Megnéztem, elég fos helyen van ez a szelep. Szerintem ott a másik csavarnál, amelyik nem látszik, ott bontani is kell dolgokat. Na akkor én megyek és nekiugrok. Majd jelentkezem mire jutottam! SZIASZTOK! Köszi mindenkinek.
1.6 16v Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Ott van az a másik csavar is a másik oldalán csak nagyon rossz helyen,alig hozzáférhető. Mi is szerdán esünk neki,hogy megtisztítsuk és lezárjuk. Hali. Majd ird meg hogy tudtad kivenni az alsó csavart. Nekem nem jött össze, nem tudtam rátenni a torx fejre a racsnis hajtószárat. Nem fért oda sehogy sem. Érdekes mert felül amihez hozzáfértem, ott egy hatlapfejü 8-as csavar van, alul pedig egy torx. 45-ös fej megy bele. Ha jól emlékszem.
FPepe Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Hali. Majd ird meg hogy tudtad kivenni az alsó csavart. Nekem nem jött össze, nem tudtam rátenni a torx fejre a racsnis hajtószárat. Nem fért oda sehogy sem. Érdekes mert felül amihez hozzáfértem, ott egy hatlapfejü 8-as csavar van, alul pedig egy torx. 45-ös fej megy bele. Ha jól emlékszem. Lehet venned kéne olyan készletet, ami nekem van, imbuszkulcs készlet, de torx fejjel. Azzal lehet beférnél oda is. Ilyesmi.
opel16v Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Ez lehet AGR miatt? Nálad nem. Valszeg lambda is halódik. Érdekes mert felül amihez hozzáfértem, ott egy hatlapfejü 8-as csavar van, alul pedig egy torx. Akkor azt már kiszedték egyszer.
1.6 16v Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Lehet venned kéne olyan készletet, ami nekem van, imbuszkulcs készlet, de torx fejjel. Azzal lehet beférnél oda is. Ilyesmi. Hali. Sejtem melyikröl van szó, asszem hasonlót lehet kapni osonban is. Veszek is. És igen, ezzel ki tudtam volna szedni. Köszi FPepe
1.6 16v Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Akkor azt már kiszedték egyszer. Hali. Biztos hogy ki szedték már, de az alsó torx szét is van b....a egy kicsit még ráadásként. Hogy ne legyen azért olyan könnyü dolgom.
invictus Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 A '95-ös c16nz motorom van, amin elvileg régi fajta agr-nek kellne lennie ha jól sejtem (vákumos). Viszont az enyémen már az a fajta van amibe az 5pólusú csati megy bele. Ez lehetett rajta gyárilag is vagy talán cserélhették már? Csak mert ha jól sejtem ezt egy kicsit bonyolultabb elzárni mint a régebbi fajtát?
opel16v Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Ez igen furcsa, de ugye az opel elég legóautó, minden lehetséges :sowwy: Azért fényképezd már le, mert erre kíváncsi volnék :lol:
invictus Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Ez igen furcsa, de ugye az opel elég legóautó, minden lehetséges :sowwy: Azért fényképezd már le, mert erre kíváncsi volnék :lol: Ok ha hétvégén megyek haza, dokumentálom :lol:
invictus Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Ok ha hétvégén megyek haza, dokumentálom :sowwy: Találtam egy képet mégis :lol: agr
FPepe Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Találtam egy képet mégis :lol: agr Hmm, biztos, hogy C16NZ a motorkód, véletlenül nem X16SZ? :sowwy:
invictus Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Hmm, biztos, hogy C16NZ a motorkód, véletlenül nem X16SZ? :sowwy: Ok. Sorry. X16SZ. Eddig abban a hitben éltem, hogy C16NZ. :lol:
FPepe Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Ok. Sorry. X16SZ. Eddig abban a hitben éltem, hogy C16NZ. :sowwy: Megnézted a forgalmiban? Egyébként ezt úgy tudod lezárni, hogy leveszed a szelepet, és a csonkra csinálsz egy fém alátétet (lehetőleg ne alu legyen), ami olyan alakú, mint a tömítés, de a középső lyukat nem fúrod ki rajta, csak a csavarlyukakat. Ezzel a lemezzel és alatta az eredeti alátéttel visszarakod a szelepet, és kész is. Nálad jó eséllyel még hibakódot se fog generálni miatta a motorvezérlő. De ha problémázna rajta, akkor se kell foglalkozni vele.
invictus Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Megnézted a forgalmiban? Egyébként ezt úgy tudod lezárni, hogy leveszed a szelepet, és a csonkra csinálsz egy fém alátétet (lehetőleg ne alu legyen), ami olyan alakú, mint a tömítés, de a középső lyukat nem fúrod ki rajta, csak a csavarlyukakat. Ezzel a lemezzel és alatta az eredeti alátéttel visszarakod a szelepet, és kész is. Nálad jó eséllyel még hibakódot se fog generálni miatta a motorvezérlő. De ha problémázna rajta, akkor se kell foglalkozni vele. Köszi szépen. Ha hazamegyek hétvégén és lesz egy kevés időm megpróbálkozom vele. Aztán meglátjuk mennyivel lesz jobb utána.
zocsa Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Nálad nem. Valszeg lambda is halódik. Köszi,most megnyugtattál. :sowwy:
gandalf5 Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 Sziasztok kint van az AGR-em!!!!!!!!! Mind a 2 lukat le kell zárnom egy lemezkével? Ja kb 1 ora alatt vettem ki! :sowwy:
gandalf5 Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 Ja ami még fontos lehet valakinek! NEM KELLET BONTANI SEMMIT, CSAK PÁR CSATIT KELL SZÉTHUZNI! Bár attol félek,hogy a viszarakás nehezebb lesz!
opel16v Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 A tömítés mintájára vágsz egy lemezt, amin csak a csavarok helyét lyukasztod ki. Az kerüljön alá.
gandalf5 Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 A tömítés mintájára vágsz egy lemezt, amin csak a csavarok helyét lyukasztod ki. Az kerüljön alá. OK! Akkor semmi lyuk. Csak mert az elözményekben volt irás valami 1mm-es lyukrol! Köszi a segitséget! :sowwy:
1.6 16v Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 Ja ami még fontos lehet valakinek! NEM KELLET BONTANI SEMMIT, CSAK PÁR CSATIT KELL SZÉTHUZNI! Bár attol félek,hogy a viszarakás nehezebb lesz! Hali. Milyen motorod van?
gandalf5 Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 Hali. Milyen motorod van? Szia! Ugyanaz mint neked.
gandalf5 Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 Szia! Ugyanaz mint neked. Ma végeztem az AGR szereléssel. Az egész művelet két óra volt. Megpróbálok képeket felrakni róla.
gandalf5 Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 Itt vannak a képek: itt volt az agr: http://kepfeltoltes.hu/view/080505/Itt_vol...ltoltes.hu_.jpg itt már lemezzel: http://kepfeltoltes.hu/view/080505/Lemezze...ltoltes.hu_.jpg ezek a szerszámok kellettek hozzá: http://kepfeltoltes.hu/view/080505/Szersza...ltoltes.hu_.jpg
Recommended Posts