Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Akkor tisztítani és utána lezárni.(ha még nincs)Én is előtte vagyok.

Hali.

Megnéztem, elég fos helyen van ez a szelep.

Szerintem ott a másik csavarnál, amelyik nem látszik, ott bontani is kell dolgokat.

Elküldve
Egy valamit nemértek,

nekem is olyan AGR-em van mint semseyp cartársnak (gondolom :lol:),

viszont nekem motorféknél,magas fordulaton (általában lejtő) sárgalámpa is van szinte mindig, mikor olyan helyen járok.

Ez lehet AGR miatt?

Nekem még sosem volt sárga lámpám, pedig le van zárva, és gyakran használom a motorféket. Úgy tudom, csak azoknál villan a lámpa, ahol elektromos csati is megy az AGR-re, és figyeli a nyomásváltozást. De majd valaki okosabb megmondja a tutit :sowwy: .

Elküldve
Akkor tisztítani és utána lezárni.(ha még nincs)Én is előtte vagyok.

Hali.

Megnéztem, elég fos helyen van ez a szelep.

Szerintem ott a másik csavarnál, amelyik nem látszik, ott bontani is kell dolgokat.

Na akkor én megyek és nekiugrok. Majd jelentkezem mire jutottam!

SZIASZTOK! Köszi mindenkinek.

Elküldve
Ott van az a másik csavar is a másik oldalán csak nagyon rossz helyen,alig hozzáférhető.

Mi is szerdán esünk neki,hogy megtisztítsuk és lezárjuk.

Hali.

Majd ird meg hogy tudtad kivenni az alsó csavart.

Nekem nem jött össze, nem tudtam rátenni a torx fejre a racsnis hajtószárat.

Nem fért oda sehogy sem.

Érdekes mert felül amihez hozzáfértem, ott egy hatlapfejü 8-as csavar van, alul pedig egy torx.

45-ös fej megy bele. Ha jól emlékszem.

Elküldve
Hali.

Majd ird meg hogy tudtad kivenni az alsó csavart.

Nekem nem jött össze, nem tudtam rátenni a torx fejre a racsnis hajtószárat.

Nem fért oda sehogy sem.

Érdekes mert felül amihez hozzáfértem, ott egy hatlapfejü 8-as csavar van, alul pedig egy torx.

45-ös fej megy bele. Ha jól emlékszem.

Lehet venned kéne olyan készletet, ami nekem van, imbuszkulcs készlet, de torx fejjel. Azzal lehet beférnél oda is.

Ilyesmi.

Elküldve
Ez lehet AGR miatt?

Nálad nem. Valszeg lambda is halódik.

Érdekes mert felül amihez hozzáfértem, ott egy hatlapfejü 8-as csavar van, alul pedig egy torx.

Akkor azt már kiszedték egyszer.

Elküldve
Lehet venned kéne olyan készletet, ami nekem van, imbuszkulcs készlet, de torx fejjel. Azzal lehet beférnél oda is.

Ilyesmi.

Hali.

Sejtem melyikröl van szó, asszem hasonlót lehet kapni osonban is. Veszek is.

És igen, ezzel ki tudtam volna szedni.

Köszi FPepe

Elküldve
Akkor azt már kiszedték egyszer.

Hali.

Biztos hogy ki szedték már, de az alsó torx szét is van b....a egy kicsit még ráadásként.

Hogy ne legyen azért olyan könnyü dolgom.

Elküldve

A '95-ös c16nz motorom van, amin elvileg régi fajta agr-nek kellne lennie ha jól sejtem (vákumos). Viszont az enyémen már az a fajta van amibe az 5pólusú csati megy bele. Ez lehetett rajta gyárilag is vagy talán cserélhették már?

Csak mert ha jól sejtem ezt egy kicsit bonyolultabb elzárni mint a régebbi fajtát?

Elküldve
Ez igen furcsa, de ugye az opel elég legóautó, minden lehetséges :sowwy:

Azért fényképezd már le, mert erre kíváncsi volnék :lol:

Ok ha hétvégén megyek haza, dokumentálom :lol:

Elküldve
Ok. Sorry. X16SZ. Eddig abban a hitben éltem, hogy C16NZ. :sowwy:

Megnézted a forgalmiban?

Egyébként ezt úgy tudod lezárni, hogy leveszed a szelepet, és a csonkra csinálsz egy fém alátétet (lehetőleg ne alu legyen), ami olyan alakú, mint a tömítés, de a középső lyukat nem fúrod ki rajta, csak a csavarlyukakat. Ezzel a lemezzel és alatta az eredeti alátéttel visszarakod a szelepet, és kész is. Nálad jó eséllyel még hibakódot se fog generálni miatta a motorvezérlő. De ha problémázna rajta, akkor se kell foglalkozni vele.

Elküldve
Megnézted a forgalmiban?

Egyébként ezt úgy tudod lezárni, hogy leveszed a szelepet, és a csonkra csinálsz egy fém alátétet (lehetőleg ne alu legyen), ami olyan alakú, mint a tömítés, de a középső lyukat nem fúrod ki rajta, csak a csavarlyukakat. Ezzel a lemezzel és alatta az eredeti alátéttel visszarakod a szelepet, és kész is. Nálad jó eséllyel még hibakódot se fog generálni miatta a motorvezérlő. De ha problémázna rajta, akkor se kell foglalkozni vele.

Köszi szépen.

Ha hazamegyek hétvégén és lesz egy kevés időm megpróbálkozom vele. Aztán meglátjuk mennyivel lesz jobb utána.

Elküldve

Ja ami még fontos lehet valakinek!

NEM KELLET BONTANI SEMMIT, CSAK PÁR CSATIT KELL SZÉTHUZNI!

Bár attol félek,hogy a viszarakás nehezebb lesz!

Elküldve
A tömítés mintájára vágsz egy lemezt, amin csak a csavarok helyét lyukasztod ki. Az kerüljön alá.

OK! Akkor semmi lyuk. Csak mert az elözményekben volt irás valami 1mm-es lyukrol!

Köszi a segitséget! :sowwy:

Elküldve
Ja ami még fontos lehet valakinek!

NEM KELLET BONTANI SEMMIT, CSAK PÁR CSATIT KELL SZÉTHUZNI!

Bár attol félek,hogy a viszarakás nehezebb lesz!

Hali.

Milyen motorod van?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.