Korzika Elküldve Április21, 2008 Megoszt Elküldve Április21, 2008 Már szóltam egy nőgyógyász ismerősömnek,hogy segítsen a "szülésnél".(csak még azt nem döntöttük el,hogy császármetszéssel csináljuk vagy csak úgy spontán,ha valami komplikáció lépne fel, akkor van sebész ismerősöm is! :sowwy: )ja és pap is van(ha kell feladja neki az utolsó kenetet). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabó20 Elküldve Április21, 2008 Megoszt Elküldve Április21, 2008 Télleg jól el van dugva! :sowwy: sziasztok Én is gondoltam már rá hogy ledugózom de tényleg olyan izé helyen van hogy mindíg el megy a kedvem tőle mikor meglátom.Ott rontottam el az egészet hogy nem tettem meg mikor le volt szedve a hf. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kaktusz1981 Elküldve Április23, 2008 Megoszt Elküldve Április23, 2008 szerintem nem sok esely van hogy sikerul kicsavarnom a masik torx csavart. Probaltam de a kezem lett veres tole...Pics.ba. Asszem hagyom igy ahogy van mig kedvet nem kapok hozza hogy megegyszer neki fussak. Ha vkinek vannak kepei a kiszereles folyamatarol nyugodtan dobja fel oket...Pa''' :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
semseyp Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Sziasztok! C16NZ-nél ez az AGR? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Helló,tudtommal a C motorkódú (EURO1)motorokon még nincs AGR(EGR)! 1 bajjal kevesebb :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
semseyp Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Akkor az, amit megjelöltem, mi célt szolgál a szívósoron? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Akkor az, amit megjelöltem, mi célt szolgál a szívósoron? Az a korai AGR, még vákumos megoldással működik. Elég ha lehúzod róla a vákumvezetéket, és ledugózod a vezeték végét :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
semseyp Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Aha, én is hiányoltam róla azt az 5 vezetéket amiről szó volt a topik előző hozzászólásaiban, de így már érthető. ;-) De ha jó munkát akarok végezni, akkor tegyek azért egy lemezt is oda ahová kell, vagy nem ragadhat be ez a fajta AGR rossz pozícióban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Aha, én is hiányoltam róla azt az 5 vezetéket amiről szó volt a topik előző hozzászólásaiban, de így már érthető. ;-) De ha jó munkát akarok végezni, akkor tegyek azért egy lemezt is oda ahová kell, vagy nem ragadhat be ez a fajta AGR rossz pozícióban? Beragadhat, ezért érdemes ellenőrizni az állapotát... de egyébként éreznéd ha beragadna, mert akkor rángatós lenne a kocsi, néha leállna, egyenetlen alapjárat lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
semseyp Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Hát épp ezért kérdeztem, mert néha kicsit, alig érezhetően kis fordulaton (2000-nél, 2-esben 3-asban), meg-meg rándul, és gyakran van olyan, hogy amikor megállok, akkor az alapjárat nem esik vissza rögtön, hanem előbb 1500-on tartja egy kicsit (2-3 mp), és csak utána esik vissza 900-ra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabó20 Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Megcselekedtem amit kell.Fojtószelepet tisztítottam és egyúttal rászántam magam és lezártam a AGR-t.Nem fog ez a későbbiekben sárga lámpát eredményezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Megcselekedtem amit kell.Fojtószelepet tisztítottam és egyúttal rászántam magam és lezártam a AGR-t.Nem fog ez a későbbiekben sárga lámpát eredményezni? Attól függ. Ha szétkopott az AGR, akkor lezárva is megakadhat, és lesz sárga lámpa. Illetve 97-től már a vezérlők tudnak map szenzoron keresztüli ellenőrzést is csinálni, hosszú motorfék üzem közben. Ekkor is lehet sárga lámpa. Ez nem befolyásol semmit egyébként (csak ha elektronikusan sérül az AGR, mert ilyenkor vészprogramra kapcsol a vezérlő). Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Sziasztok! 95-ös c16nz-m van. Tehát akkor csak annyi a dolgom, hogy lehúzom csövet? Semmi több? Milyen hatásai lesznek a változtatásnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Sziasztok! 95-ös c16nz-m van. Tehát akkor csak annyi a dolgom, hogy lehúzom csövet? Semmi több? Milyen hatásai lesznek a változtatásnak? Be is kell dugózni a vákumcsövet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabó20 Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Attól függ. Ha szétkopott az AGR, akkor lezárva is megakadhat, és lesz sárga lámpa. Illetve 97-től már a vezérlők tudnak map szenzoron keresztüli ellenőrzést is csinálni, hosszú motorfék üzem közben. Ekkor is lehet sárga lámpa. Ez nem befolyásol semmit egyébként (csak ha elektronikusan sérül az AGR, mert ilyenkor vészprogramra kapcsol a vezérlő). Eddig egyszer fordult elő hogy egy kis koksz darab miatt nyitva maradt akkor volt is sárgalámapa de kitisztítottuk és azóta jó volt.Lezárás előtt is kitisztítottam egyébként nehogy-e miatt szedhessem ki megint.Az auto '97 7dik havi.Ha nem sérül az AGR akkor motorfékes ellenörzés után ha világít a sárgalámpa akkor nem fogok semmit észrevenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 neked még nem ellenőrzi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabó20 Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 neked még nem ellenőrzi akkor megnyugodtam köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
semseyp Elküldve Április26, 2008 Megoszt Elküldve Április26, 2008 Na tegnap leszedtem a vákuumos AGR szelepet a C16NZ-ről. Zárt állapotban is átenged egy kis levegőt (mert hát ugyebár kíváncsi voltam, hogy miként is működik ezért a számba vettem és fújtam, közben meg kézzel mozgattam a szelepet :lol: ) nem tudom, hogy ez gyárilag is így van-e, de azért majd teszek egy lemez darabot a kipufogógáz útjába. Most vissza van szerelve csak le van "dugózva" a szelep és az injektor is. Sokat törtem a fejem, hogy vajon honnan vegyek rá dugót, aztán egyszerűen a vákuumcsőből levágtam egy kis daraot és az egyik végébe tekertem egy sűrűmenetes csavart és úgy húztam rá a szelepre... :lol: OFF: a vákkumot mi kelti a C16NZ-ben a dugattyúk, vagy valami speckó vákuumszivatyú van benne? :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
semseyp Elküldve Április26, 2008 Megoszt Elküldve Április26, 2008 Na tegnap leszedtem a vákuumos AGR szelepet a C16NZ-ről. Zárt állapotban is átenged egy kis levegőt (mert hát ugyebár kíváncsi voltam, hogy miként is működik ezért a számba vettem és fújtam, közben meg kézzel mozgattam a szelepet :lol: ) nem tudom, hogy ez gyárilag is így van-e, de azért majd teszek egy lemez darabot a kipufogógáz útjába. Most vissza van szerelve csak le van "dugózva" a szelep és az injektor is. Sokat törtem a fejem, hogy vajon honnan vegyek rá dugót, aztán egyszerűen a vákuumcsőből levágtam egy kis daraot és az egyik végébe tekertem egy sűrűmenetes csavart és úgy húztam rá a szelepre... :lol: OFF: a vákkumot mi kelti a C16NZ-ben a dugattyúk, vagy valami speckó vákuumszivatyú van benne? :sowwy: Ja, majd el felejtettem, a változások... Hát igazából nem is tudom, lehet, hogy csak beleképzelem, de kicsit jobban veszi a fordulatot, ha 2-ben, vagy 3-ban ha gyorsitok... nincs benne az a kis megtorpanás. Meg mintha kicsit másabb lenne a hangja, de tudom, hogy ennek aztán semmi köze hozzá... ;-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április26, 2008 Megoszt Elküldve Április26, 2008 ...Sokat törtem a fejem, hogy vajon honnan vegyek rá dugót, aztán egyszerűen a vákuumcsőből levágtam egy kis daraot és az egyik végébe tekertem egy sűrűmenetes csavart és úgy húztam rá a szelepre... :sowwy: ... De ugye az a cső is le lett dugózva, ami az AGR-re ment eddig? Mert az a fontosabb, maga a szelep a csonkján nem fúj ki semmit, de a vákuumcsövet, ami rá ment eddig, azt le kell dugózni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
semseyp Elküldve Április26, 2008 Megoszt Elküldve Április26, 2008 Természetesen! Le lett dugózva a csonk az AGR-en is ahova ment a vákuumcső, meg az injektor házon lévő csőcsonk is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Május4, 2008 Megoszt Elküldve Május4, 2008 Egy valamit nemértek, nekem is olyan AGR-em van mint semseyp cartársnak (gondolom :sowwy:), viszont nekem motorféknél,magas fordulaton (általában lejtő) sárgalámpa is van szinte mindig, mikor olyan helyen járok. Ez lehet AGR miatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gandalf5 Elküldve Május4, 2008 Megoszt Elküldve Május4, 2008 sziasztok! Uj tag vagyok, van egy problémám! Valszeg az AGR-szelep! Annyit segítsetek,hogy tudom kiszedni és lezárni azt a rohadt lyukat. Azt már tudom,hogy melyik az, de csak az egyik csavart találtam a 2-böl. tipus. 1996.12.19. x16xel 1.6i 16v kombi 100LE Előre is köszi!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Május4, 2008 Megoszt Elküldve Május4, 2008 Ott van az a másik csavar is a másik oldalán csak nagyon rossz helyen,alig hozzáférhető. Mi is szerdán esünk neki,hogy megtisztítsuk és lezárjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gandalf5 Elküldve Május4, 2008 Megoszt Elküldve Május4, 2008 Ott van az a másik csavar is a másik oldalán csak nagyon rossz helyen,alig hozzáférhető. Mi is szerdán esünk neki,hogy megtisztítsuk és lezárjuk. Elvileg nem kell lebontani semmit a motorrol?! Vagy? :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts