Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
:( átment! a munkalapra CO% 0,04/0,0x értéket irtak, igaz mindezt cirka 5 óra alatt :) hihetetlen gyorsasággal dógoznak a szakik !! Csak tudnám, mi értelme van az időpontnak (Jöjjön akkor 9re, de azt neem mondják, hogy hozzon magával enni-inni valót, ja és a szabadságot se felejtse el kiiratni)

ez szerintem evidens ;)

nekem is majdnem 4 óra volt, hogy ismerős intézte.

mondjuk nem az ott dolgozó szakik hibája... sok mérést kell csinálni, egy autó

majdnem egy órát van bent a soron (legalábbis ott ahol én voltam), és utána

még el kell küldeniük központba az eredményeket, amit jóváhagynak, kb egy

óra alatt. Utána jön a papírmeló, és végül az örvendés :(

  • 2 weeks later...
Elküldve

Nos mióta lezártam az AGR szelepet, azóta nem akar meghalni a moci lámpáknál elinduláskor, nem limbózik az alapjáratom, szóval ez oké. Azonban már az elmúlt 2 hétben legalább 4x csinálta azt a moci, hogy már kicsit járt majdnem meleg mocit leállítva, ha be akarom indítni oan nehezen akarja elkapni. Dadog, nem veszi fel a fordulatot, sőt még le is áll, mintha nem menne valamelyik henger, sőt ha beindul akkor néha olyan jellegzetes szagú a kipuffogott gáz. Ezzel 1gyütt jár hogy megemeli a fordulatot, de a moci hamar kidolgozza és vissza áll a normális fordulatra.

Gyertya csere 2pólusú BOSH van benne nekem bizonyított (kb 6hete) azt megelőzően gyujtókábel csere is volt már, és ez után jött az hogy elvittem a szerelőhöz, aki kitisztitott (alapjárati moci, AGR szelep), +nézett minden kis furatot. A nyáron emiatt a jelenség miatt lett hengerfej tömítés+szelepszár szimering cserélve (azt hittem, hogy bemegy a víz az égéstérbe). Minden második olajcserénél üziszűrő csere is van, ami szerintem nem baj.

De most ezek után kissé idegesít, hogy mé'?

Elküldve
Vagy ereszt az injektorfejed, vagy rossz az egyik hőmérséklet jeladód (víz vagy beszívott levegő).

Szóval kopik a vas :(

A direkt szűrő okozhat ient? A műszerre, mikor rá volt téve, az mutatta, hogy a levegő hőmérsékletét adta a jeladó. A termosztátház mellet van a vízhőfok jeladóm? Az injektofej eresztésnek van-e vmi látható jele (a szívó oldalon vmi szivárgásnyom pld) ?

Elküldve

Az injektorfej eresztése a szívósorba juttat egy csomó benyát, amitől nehezen fog beindulni.

Látni nem lehet, de okozhatja a tömény szagot a kipuffnál.

Hideg motornál is pörgetni kell több mp-ig, mire beindul?

Elküldve
Az injektorfej eresztése a szívósorba juttat egy csomó benyát, amitől nehezen fog beindulni.

Látni nem lehet, de okozhatja a tömény szagot a kipuffnál.

Hideg motornál is pörgetni kell több mp-ig, mire beindul?

Hideg motornál nem. Szinte 2-3fordulatot követően elkapja. A jelenséget mindíg csak akkor csinálja, ha már járt 1 kicsit.

Elküldve
Hideg motornál nem. Szinte 2-3fordulatot követően elkapja. A jelenséget mindíg csak akkor csinálja, ha már járt 1 kicsit.

Akkor inkább a hőjeladóra gondolnék.

Elküldve
Cce ! Akkor megyek shoppingolni :(

Azért nem ártana biztosra menni ;)

Nincs valaki hasonló autóval a közeledben? Elég könnyű átpróbálni a levegőhőmérőt.

Elküldve
Azért nem ártana biztosra menni :(

Nincs valaki hasonló autóval a közeledben? Elég könnyű átpróbálni a levegőhőmérőt.

Gondolom a diesel az neemjó? Olvastam valahol a fórumon hogy féktisztító spray-vel lehetne próbálkozni a WD40 is jó oda?

Elküldve
Gondolom a diesel az neemjó? Olvastam valahol a fórumon hogy féktisztító spray-vel lehetne próbálkozni a WD40 is jó oda?

nem

de a féktisztító sem sok esetben hoz megoldást.

Elküldve
Azért nem ártana biztosra menni :(

Nincs valaki hasonló autóval a közeledben? Elég könnyű átpróbálni a levegőhőmérőt.

Nos biztosra mentem :( OPEL kereskedés vízhőfok jeladó 3200 píz. Már bent is van ;) Az első 8-10 indítás egyenlőre probléma mentes ! :)

Elküldve
Nos biztosra mentem :( OPEL kereskedés vízhőfok jeladó 3200 píz. Már bent is van ;) Az első 8-10 indítás egyenlőre probléma mentes ! :)

További kb 30 indítást követően sem jött még elő!

Cce a segítséget ! :(

Elküldve
Öröm és boldogság :(

Nos azóta túlvagyok vagy 100 indításon még egyx sem hozta a hibát. Szóval cce !

Ez a moci x14xe ott a vízhőfok jeladó mellet még van 1 kis pöcs oda megy 1 szál vezeték az mi?

A vízhőfok jeladó = gomba?

Elküldve
Nos azóta túlvagyok vagy 100 indításon még egyx sem hozta a hibát. Szóval cce !

Ez a moci x14xe ott a vízhőfok jeladó mellet még van 1 kis pöcs oda megy 1 szál vezeték az mi?

A vízhőfok jeladó = gomba?

Az is egy vízhőfokjeladó, az a műszeregységé :(

Elküldve

AGR szelep le lett zárva. Olvastam korábban, h motorhibalámpa fel fog villanni, mikor kinyitja az AGR.

Megmondom őszintén, azt hittem csomószor kellene világítania. Ezzel szemben nagyon ritkán világít.

Ez azt jelenti, h nem minden AGR szelepnyitáskor kell világítania, vagy ilyen ritkán kapcsol az AGR?

Tulajdonképpen mikor is nyit az AGR szelep?

Elküldve
AGR szelep le lett zárva. Olvastam korábban, h motorhibalámpa fel fog villanni, mikor kinyitja az AGR.

Megmondom őszintén, azt hittem csomószor kellene világítania. Ezzel szemben nagyon ritkán világít.

Ez azt jelenti, h nem minden AGR szelepnyitáskor kell világítania, vagy ilyen ritkán kapcsol az AGR?

Tulajdonképpen mikor is nyit az AGR szelep?

Gázadásnál visszazár tök nullára, mikor elveszed a gázt és motorféken van, akkor nyit és az ecu csinál 1 tesztet, annak az eredménye zárt állás, akkor benyomja a "hiba" jelzést.

Próbáld + 110ről lassits vissza 50re (ez ugye nem 5másodperc) mert ennek is van némi türelmi ideje tuti benyomja a jelzést. De ez legyen a legkisebb boj ! Az a lényeg menjen, és ne tököljön, ne akarjon +dögleni gázadásnál :huh:

Elküldve

Csak 97-től nézik a vezérlők (96 vége inkább, az volt a váltás) a map szenzoron keresztül

az AGR tesztet. Az előtte évjáratok nem fognak lámpát villantani ezért.

Az AGR mindig részterhelésen nyit, tehát ha egy sebességen haladsz az autóval pl.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.