opel16v Elküldve December4, 2007 Elküldve December4, 2007 :( átment! a munkalapra CO% 0,04/0,0x értéket irtak, igaz mindezt cirka 5 óra alatt :) hihetetlen gyorsasággal dógoznak a szakik !! Csak tudnám, mi értelme van az időpontnak (Jöjjön akkor 9re, de azt neem mondják, hogy hozzon magával enni-inni valót, ja és a szabadságot se felejtse el kiiratni) ez szerintem evidens ;) nekem is majdnem 4 óra volt, hogy ismerős intézte. mondjuk nem az ott dolgozó szakik hibája... sok mérést kell csinálni, egy autó majdnem egy órát van bent a soron (legalábbis ott ahol én voltam), és utána még el kell küldeniük központba az eredményeket, amit jóváhagynak, kb egy óra alatt. Utána jön a papírmeló, és végül az örvendés :(
Balfék Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 Nos mióta lezártam az AGR szelepet, azóta nem akar meghalni a moci lámpáknál elinduláskor, nem limbózik az alapjáratom, szóval ez oké. Azonban már az elmúlt 2 hétben legalább 4x csinálta azt a moci, hogy már kicsit járt majdnem meleg mocit leállítva, ha be akarom indítni oan nehezen akarja elkapni. Dadog, nem veszi fel a fordulatot, sőt még le is áll, mintha nem menne valamelyik henger, sőt ha beindul akkor néha olyan jellegzetes szagú a kipuffogott gáz. Ezzel 1gyütt jár hogy megemeli a fordulatot, de a moci hamar kidolgozza és vissza áll a normális fordulatra. Gyertya csere 2pólusú BOSH van benne nekem bizonyított (kb 6hete) azt megelőzően gyujtókábel csere is volt már, és ez után jött az hogy elvittem a szerelőhöz, aki kitisztitott (alapjárati moci, AGR szelep), +nézett minden kis furatot. A nyáron emiatt a jelenség miatt lett hengerfej tömítés+szelepszár szimering cserélve (azt hittem, hogy bemegy a víz az égéstérbe). Minden második olajcserénél üziszűrő csere is van, ami szerintem nem baj. De most ezek után kissé idegesít, hogy mé'?
opel16v Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 Vagy ereszt az injektorfejed, vagy rossz az egyik hőmérséklet jeladód (víz vagy beszívott levegő).
Balfék Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 Vagy ereszt az injektorfejed, vagy rossz az egyik hőmérséklet jeladód (víz vagy beszívott levegő). Szóval kopik a vas :( A direkt szűrő okozhat ient? A műszerre, mikor rá volt téve, az mutatta, hogy a levegő hőmérsékletét adta a jeladó. A termosztátház mellet van a vízhőfok jeladóm? Az injektofej eresztésnek van-e vmi látható jele (a szívó oldalon vmi szivárgásnyom pld) ?
opel16v Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 Az injektorfej eresztése a szívósorba juttat egy csomó benyát, amitől nehezen fog beindulni. Látni nem lehet, de okozhatja a tömény szagot a kipuffnál. Hideg motornál is pörgetni kell több mp-ig, mire beindul?
opel16v Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 A vízhő jeladó a termosztátházon szokott lenni.
Balfék Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 Az injektorfej eresztése a szívósorba juttat egy csomó benyát, amitől nehezen fog beindulni. Látni nem lehet, de okozhatja a tömény szagot a kipuffnál. Hideg motornál is pörgetni kell több mp-ig, mire beindul? Hideg motornál nem. Szinte 2-3fordulatot követően elkapja. A jelenséget mindíg csak akkor csinálja, ha már járt 1 kicsit.
opel16v Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 Hideg motornál nem. Szinte 2-3fordulatot követően elkapja. A jelenséget mindíg csak akkor csinálja, ha már járt 1 kicsit. Akkor inkább a hőjeladóra gondolnék.
Balfék Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 Akkor inkább a hőjeladóra gondolnék. Aaaz Kiru! mennyire fájhat ez nekm? 2-3eft?
opel16v Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 Aaaz Kiru! mennyire fájhat ez nekm? 2-3eft? A vízhő kb ja. A levegőé kicsit több.
Balfék Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 A vízhő kb ja. A levegőé kicsit több. Itt is csak a gyárit kellene szerválni vagy nyugodtan lehet utángyártott is?
opel16v Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 Itt is csak a gyárit kellene szerválni vagy nyugodtan lehet utángyártott is? Gyári kéne...
Balfék Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 Gyári kéne... Cce ! Akkor megyek shoppingolni :(
opel16v Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 Cce ! Akkor megyek shoppingolni :( Azért nem ártana biztosra menni ;) Nincs valaki hasonló autóval a közeledben? Elég könnyű átpróbálni a levegőhőmérőt.
Balfék Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 Azért nem ártana biztosra menni :( Nincs valaki hasonló autóval a közeledben? Elég könnyű átpróbálni a levegőhőmérőt. Gondolom a diesel az neemjó? Olvastam valahol a fórumon hogy féktisztító spray-vel lehetne próbálkozni a WD40 is jó oda?
opel16v Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 Gondolom a diesel az neemjó? Olvastam valahol a fórumon hogy féktisztító spray-vel lehetne próbálkozni a WD40 is jó oda? nem de a féktisztító sem sok esetben hoz megoldást.
Balfék Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 nem de a féktisztító sem sok esetben hoz megoldást. termosztát cserém most volt pont 1 hete :( hiába csak 10 éves a vas !
Balfék Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 Azért nem ártana biztosra menni :( Nincs valaki hasonló autóval a közeledben? Elég könnyű átpróbálni a levegőhőmérőt. Nos biztosra mentem :( OPEL kereskedés vízhőfok jeladó 3200 píz. Már bent is van ;) Az első 8-10 indítás egyenlőre probléma mentes ! :)
Balfék Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 Nos biztosra mentem :( OPEL kereskedés vízhőfok jeladó 3200 píz. Már bent is van ;) Az első 8-10 indítás egyenlőre probléma mentes ! :) További kb 30 indítást követően sem jött még elő! Cce a segítséget ! :(
Balfék Elküldve December18, 2007 Elküldve December18, 2007 Öröm és boldogság :( Nos azóta túlvagyok vagy 100 indításon még egyx sem hozta a hibát. Szóval cce ! Ez a moci x14xe ott a vízhőfok jeladó mellet még van 1 kis pöcs oda megy 1 szál vezeték az mi? A vízhőfok jeladó = gomba?
FPepe Elküldve December18, 2007 Elküldve December18, 2007 Nos azóta túlvagyok vagy 100 indításon még egyx sem hozta a hibát. Szóval cce ! Ez a moci x14xe ott a vízhőfok jeladó mellet még van 1 kis pöcs oda megy 1 szál vezeték az mi? A vízhőfok jeladó = gomba? Az is egy vízhőfokjeladó, az a műszeregységé :(
szauter74 Elküldve December26, 2007 Elküldve December26, 2007 AGR szelep le lett zárva. Olvastam korábban, h motorhibalámpa fel fog villanni, mikor kinyitja az AGR. Megmondom őszintén, azt hittem csomószor kellene világítania. Ezzel szemben nagyon ritkán világít. Ez azt jelenti, h nem minden AGR szelepnyitáskor kell világítania, vagy ilyen ritkán kapcsol az AGR? Tulajdonképpen mikor is nyit az AGR szelep?
Balfék Elküldve December26, 2007 Elküldve December26, 2007 AGR szelep le lett zárva. Olvastam korábban, h motorhibalámpa fel fog villanni, mikor kinyitja az AGR. Megmondom őszintén, azt hittem csomószor kellene világítania. Ezzel szemben nagyon ritkán világít. Ez azt jelenti, h nem minden AGR szelepnyitáskor kell világítania, vagy ilyen ritkán kapcsol az AGR? Tulajdonképpen mikor is nyit az AGR szelep? Gázadásnál visszazár tök nullára, mikor elveszed a gázt és motorféken van, akkor nyit és az ecu csinál 1 tesztet, annak az eredménye zárt állás, akkor benyomja a "hiba" jelzést. Próbáld + 110ről lassits vissza 50re (ez ugye nem 5másodperc) mert ennek is van némi türelmi ideje tuti benyomja a jelzést. De ez legyen a legkisebb boj ! Az a lényeg menjen, és ne tököljön, ne akarjon +dögleni gázadásnál :huh:
opel16v Elküldve December30, 2007 Elküldve December30, 2007 Csak 97-től nézik a vezérlők (96 vége inkább, az volt a váltás) a map szenzoron keresztül az AGR tesztet. Az előtte évjáratok nem fognak lámpát villantani ezért. Az AGR mindig részterhelésen nyit, tehát ha egy sebességen haladsz az autóval pl.
Recommended Posts