Bundee Elküldve Július31, 2016 Elküldve Július31, 2016 9 órája, Veritas írta: Ja, bocsi ezt nem írtam . Ez G-s astra. De lehet még ez sem ODB2-es? Arra is jobb az Opcom, mert azzal mindent elérsz az autóban.
astra f Elküldve Augusztus2, 2016 Elküldve Augusztus2, 2016 Sziasztok! Nálam ez a hibajelenség áll fenn (X16XEL): Indítás után nem világít a motorhiba lámpa, majd az első pár száz mérer megtétele alatt torpanás, rángatás tapasztalható. Ezután kivillan a hibajelző, ezzel egyidejűleg megszűnik a rángatás, egyenletesen húz, viszont a motor teljesítménye kissé rosszabb a korábbi, hibamentes állapotáhoh képest. A következő újraindítás után ugyanez ismétlődik. Volt szerelőnél a kocsi, aki kiolvasta a hibakódot és egyértelműem egr hibát tárolt. Kitisztította a szelepet, de kb. 20 km múlva ismét kivillant a check engine. Szerintetek mi okozhatja a hibát? Arra gondoltam, esetneg nyitott, vagy részben nyitott állapotban ragadt be az egr, az ecu észleli a hibát, majd kompenzálja a szabályozást (hibalámpa kivillanása után nem rángat).
hening Elküldve Augusztus3, 2016 Elküldve Augusztus3, 2016 Nem tudom mi a *aszt kell itt tisztogatni tizen-huszon éves EGR szelepeket, amikor 15-17 ezerből veszel egy ugy-t. Nekem is az van benne, és nincs vele gondom. 1
csicsó Elküldve Augusztus3, 2016 Elküldve Augusztus3, 2016 1 óra, hening írta: Nem tudom mi a *aszt kell itt tisztogatni tizen-huszon éves EGR szelepeket, amikor 15-17 ezerből veszel egy ugy-t. Nekem is az van benne, és nincs vele gondom. És mióta vann bennt?Én 2-t vettem,az egyik kb.8 ezer km-t bírt,a másik még annyit se(lefalazva!!) Amikor a 2.megszorult beáztattam az 1.utángyártottat műszerolajba próbaképpen,működött, azzal adtam el az autót 3 hónapja,múlthéten beszéltem a vevővel az autóról kérdezett de nem mondta hogy lett volna sárga lámpa...
hening Elküldve Augusztus3, 2016 Elküldve Augusztus3, 2016 Kb. 1 éve. 14 ezer km cirka. Nincs lezárva.
Pingvin Elküldve Augusztus3, 2016 Elküldve Augusztus3, 2016 Lefalaztam egyes lemezzel, azóta jól elvan, bár ez még nem elektromos. Az előző munkahelyemen egy műszerész kollega az övébe épített egy panelt, valami fillérekből.
hening Elküldve Augusztus4, 2016 Elküldve Augusztus4, 2016 Lehet venni is olyan panelt...mintha láttam volna. Igaz valamivel több fillérbe kerül így.
zsolt5566 Elküldve Augusztus6, 2016 Elküldve Augusztus6, 2016 Én sem tudom mit csináljak lefalzva is elkezdet sárgalámpázni el se alszik még nem inditok ujra ,utána megint birja egy pár km ig.
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2016 Elküldve Augusztus6, 2016 6 órája, zsolt5566 írta: Én sem tudom mit csináljak lefalzva is elkezdet sárgalámpázni el se alszik még nem inditok ujra ,utána megint birja egy pár km ig. Sárga lámpázik mivel megmozgatja aztán nem történik semmi és azt hiszi hogy rossz. Vagy alapból rossz az elektromos része.
zsolt5566 Elküldve Augusztus7, 2016 Elküldve Augusztus7, 2016 7 órája, zotya975 írta: Sárga lámpázik mivel megmozgatja aztán nem történik semmi és azt hiszi hogy rossz. Vagy alapból rossz az elektromos része. Köszi akkkor csere szerinted.
zotya975 Elküldve Augusztus7, 2016 Elküldve Augusztus7, 2016 2 órája, zsolt5566 írta: Köszi akkkor csere szerinted. Sokan élnek együtt sárga lámpázó lefalazott egr-el csak ezért nem kellene cserélni.
zsolt5566 Elküldve Augusztus7, 2016 Elküldve Augusztus7, 2016 7 órája, zotya975 írta: Sokan élnek együtt sárga lámpázó lefalazott egr-el csak ezért nem kellene cserélni. akkor hadjam a fenébe mert bontóba van 6000ft ért .nem tudom mit csinaljak.
Pingvin Elküldve Augusztus7, 2016 Elküldve Augusztus7, 2016 Szerintem falazd le (de vadul, mert a sörösdobozt át tudja égetni) azért a hat M@tolcs`ért meg szerezz bele egy elektronikát, ami meggyőzi az ECU-t, hogy minden rendben. Sajnos a bontós cucc jó eséllyel olyan lesz mint most a Tied, még ha most ugyan működik is, akkor is minimum 14 éves. (Nem ettől fog ránkszakadni az ózonlyuk, hanem az előttünk menő BKV-s, kukás, szippantós, stb.. napi használatra tákolt csodáktól. A minap az ülés mozgott már induláskor a helyi kék buszon, ha nálam lógna biztos átengednének engem is a műszakin.... )
zsolt5566 Elküldve Szeptember6, 2016 Elküldve Szeptember6, 2016 sziasztok vettem egy bontotat egr szelepet müködö autobol tuti hogy jo de a szerelő igyis allata akarja hadni a lemezt.azt mondja ha levan falazva es jo a szelep nem szabad sarga lámpazni. A mostani levan falazva mégis sárga Lampazik.mit csinaljak szerintetek.
zotya975 Elküldve Szeptember6, 2016 Elküldve Szeptember6, 2016 9 órája, zsolt5566 írta: sziasztok vettem egy bontotat egr szelepet müködö autobol tuti hogy jo de a szerelő igyis allata akarja hadni a lemezt.azt mondja ha levan falazva es jo a szelep nem szabad sarga lámpazni. A mostani levan falazva mégis sárga Lampazik.mit csinaljak szerintetek. Van egy egész topic ( igaz már le van zárva) ami ezzel foglalkozik, szerintem megtalálod benne a probléma okát. Röviden a motorvezérlő teszteli a szelepet ha lezárod kukának hiszi és reklamál érte..bővebben:http://www.opelforum.hu/topic/1227-agr-szelep-lezárás/
sniper Elküldve Október31, 2019 Elküldve Október31, 2019 Sziasztok! Nekem 70e km van az EGR szelepben és most kezdett rakoncátlankodni. A hibaüzit nem tudtam itthon kivillogtatni mert hibás az ECU és egyáltalán nem világít a kontroll lámpa gyájtásnál sem. A szelep ki lett takarítva az alapjárat is szépen visszaállt, valószínűleg picit nyitva maradt és úgy szorult meg. A kérdésem az lenne, ha most csak egyszerűen lehúzom a csatlakozót az nem lenne gáz? A hibaüzit úgyse látom mert ugye a lámpa nem világít... Műszaki előtt meg visszadugnám.
zotya975 Elküldve Október31, 2019 Elküldve Október31, 2019 2 órája, sniper írta: Sziasztok! Nekem 70e km van az EGR szelepben és most kezdett rakoncátlankodni. A hibaüzit nem tudtam itthon kivillogtatni mert hibás az ECU és egyáltalán nem világít a kontroll lámpa gyájtásnál sem. A szelep ki lett takarítva az alapjárat is szépen visszaállt, valószínűleg picit nyitva maradt és úgy szorult meg. A kérdésem az lenne, ha most csak egyszerűen lehúzom a csatlakozót az nem lenne gáz? A hibaüzit úgyse látom mert ugye a lámpa nem világít... Műszaki előtt meg visszadugnám. Alapból nem lenne gáz, de neked az kell hogy ne jusson kipufogó gáz vissza a motorba tehát csak akkor jó így ha zárt állapotban van akkor amikor lehúzod a csatit. De elvileg műszakin is keresik majd a motorkontrol lámpát gyujtáson.
sniper Elküldve Október31, 2019 Elküldve Október31, 2019 3 órája, zotya975 írta: Alapból nem lenne gáz, de neked az kell hogy ne jusson kipufogó gáz vissza a motorba tehát csak akkor jó így ha zárt állapotban van akkor amikor lehúzod a csatit. De elvileg műszakin is keresik majd a motorkontrol lámpát gyujtáson. Áll motornál gondolom zárva van nem? A lámpát hiába keresik majd, arra biztosan nem költök h működjön, akkor kulcscsere meg minden bizbasz... ebbe nem megyek bele egy lámpa miatt.
zotya975 Elküldve November1, 2019 Elküldve November1, 2019 15 órája, sniper írta: Áll motornál gondolom zárva van nem? A lámpát hiába keresik majd, arra biztosan nem költök h működjön, akkor kulcscsere meg minden bizbasz... ebbe nem megyek bele egy lámpa miatt. Alapból zárva kellene hogy legyen, de azt írtad megszorult, ellenőrizni kell hogy milyen állapotban.
sniper Elküldve November1, 2019 Elküldve November1, 2019 2 perce, zotya975 írta: Alapból zárva kellene hogy legyen, de azt írtad megszorult, ellenőrizni kell hogy milyen állapotban. Most ki van takarítva, tehát jól működik!
zotya975 Elküldve November1, 2019 Elküldve November1, 2019 2 perce, sniper írta: Most ki van takarítva, tehát jól működik! Akkor lehúzod, és nem fog működni, lámpád ugye nem lesz, ha esetleg mégis nyitva van, úgyis észreveszed a motor működésén.
Recommended Posts