Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Teszi a dolgát, nincs check engine, nem keresi ecu a kiszedett EGR-t. Más tapasztalat nincs, talán annyi még, hogy nincs talán akkora kipufogó füst.

Elküldve

Csak azért érdekelne, mert látom a bekötésen, hogy "meghamisítja" a MAP szenzor jelét. Amiből kisebb fogyi is, de jelentős növekedés is lehet.

De ezek szerint jól eltalálták. :icon1:

Valamelyik hétvégén én is kiszedtem a szelepet, és hát van alatta elég sok dzsuva. Nekem is le van falazva.

  • 2 months later...
Elküldve

Ezt a cheatert csak ebay-ről lehet rendelni, mert onnan sose rendeltam még semmit és valahogy nem is szeretnék

Mi az oka, hogy nem szeretnél???

Elküldve

Ezt a cheatert csak ebay-ről lehet rendelni, mert onnan sose rendeltam még semmit és valahogy nem is szeretnék

Mi az oka, hogy nem szeretnél???

Én nem értek hozzá, de ez nem olyan? http://bolthely.hu/obddiag/lista/50c61d366aba7_OPEL_EGR_EMULATOROK Meg van jópár rajz róla a neten (tudjátok én csak a netről szedek mindent..... :icon10: onnan vagyok okos) ahogy láttam nem olyan nehéz összerakni, és gondolom jóval olcsóbb mint készen venni.

  • Like 1
  • 3 months later...
Elküldve

Hali! Nekem egyenlőre működik még a szelepem hibátlanul. De ha egyszer probláma lenne vele azon gondolkodtam, hogy a csatlakozót lehúzom az EGR-ről amikor zárva van akkor mi történik? Persze a kontroll lámpa biztosan bejelez majd, de engem az nem érdekel annyira. Vagy muszáj mindenképpen "lefalazni"?
üdv.

  • 1 month later...
Elküldve

Hali! Nekem egyenlőre működik még a szelepem hibátlanul. De ha egyszer probláma lenne vele azon gondolkodtam, hogy a csatlakozót lehúzom az EGR-ről amikor zárva van akkor mi történik? Persze a kontroll lámpa biztosan bejelez majd, de engem az nem érdekel annyira. Vagy muszály mindenképpen "lefalazni"?

üdv.

Ha akkor húzod le amikor zárva van, akkor jó, de a legritkább esetben szokott zárva elpusztulni. Pont abból venni észre, hogy baja van, ha nyitva marad és akkor is átenged, amikor nem kéne. Ha zárva marad, akkor nem jut eszedbe, hogy bárminek is baja lenne, mert észrevehetően jobb lesz az autó. :D
Elküldve

ugy ertitek ,hogy az AGR szelep es a henger fej koze egy kis lemezt teszunk?

koszi

Igen...oda ahol van a saját tömítése teszel egy olyan lemezt ami nem átjárható, nincs rajta lyuk- nyílás.

  • 2 months later...
Elküldve

Szevasztok! Lefalaztam a egr szelepet! Ferden fogattam fel hogy tudjon nyitni csukni h ne legyen sárga lampa!!

Idonkent kattogo hangot hallok elorol ami eddig nem volt . A szepet hallanam ahogy mozog ott magának ?? Segitsetek koszi!

Elküldve

Szevasztok! Lefalaztam a egr szelepet! Ferden fogattam fel hogy tudjon nyitni csukni h ne legyen sárga lampa!!

Idonkent kattogo hangot hallok elorol ami eddig nem volt . A szepet hallanam ahogy mozog ott magának ?? Segitsetek koszi!

Nem irtál motorkódot, de ha van akkor a szekunder levegő pumpa is szokott kattogni elöl a lökös mögött.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Üdv a fórumtársaknak!

Mindenekelőtt kellemes karácsonyi ünnepeket, boldog újévet kívánnék. :)

Egy-két EGR szeleppel kapcsolatos kérdésem-felvetésem lenne. Nekiálltam a témát végigolvasni, majd felbátorodva kicsit tapogatóztam a szelep környékén (pucolás, stb.). X14XE motor, ez ügyben gyerekjáték, malacom van vele. :)
Első körben arra jutottam, hogy mechanikusan rendben van, a szolenoid rendben működik, akadálymentesen mozog a szelep, tehát erről az oldalról egy ideig még nem lesz vele gond, még nem falaznám le. Azonban...
Második nekifutásra ráméregettem, a középső 3 láb ellenállás tekintetében se tőlem, se hozzád; szakadás van minden irányban és pozícióban. Gondolom a poti teljesen (meg még annál is jobban) elkopott benne ('97-es évjárat, gondolom ez még a gyári). Ha jól spekulálok, ilyenkor az ECU vészüzemmódra kéne hogy álljon, hiszen az EGR-ből úgymond nem lát semmit. (1405 hibakód a kezdetek óta benne van, csak hideg időben tűnt el néha)
Tettem egy próbát széthúzott csatlakozóval is, és olybá tűnik, hogy mit sem törődik vele az ECU, nyoma sincs vészüzemmódnak (1405 marad). Ennek így kellene lennie?

Méricskével kapcsolatos: az esetleg tudható, hogy az EGR zárt helyzetében mely lábain milyen ellenállás lenne mérhető? Egy-két ellenlábassal legalább a zárt állapotot szeretném szimulálni, hogy ne világítson állandóan a MIL. (Tipp: B-C vagy C-D rövidzár?)

Előre is köszönöm a segítséget! <_<

Elküldve

A 1405-öt mindig fogja tárolni, hiába az ellenállásos átverés.

Ha leteszteli motorféknél, és nincs nyomásváltozás a szívótérben, akkor hibásnak azonosítja az alkatrészt és tárol egy 1405-öt.

Ha leállított a motort, akkor a következő indítás után nem lesz sárga lámpicsek, a következő tesztelésig. Tapasztalat.

Viszont nem kell ferdén fogatni, mert a szelep nem ér ki belőle és a lezáró lemez nem okoz gondot... :)

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Akinek esetleg még mindig avval akad gondja, hogy milyen és mekkora lemezzel zárja le az EGR-t és mivel vágja ki, hogy igényes és király legyen, annak tudok egy megoldást 1500 Ft -ért!

Most találtam E-bayen , Lengyelországból rendeltem én is , lézerrel vágott, teljesen rozsdamentes acél.....nekem nagyon hamar meghozták,méretpontos.

http://www.ebay.com/itm/06-EGR-valve-blanking-plate-VAUXHALL-OPEL-ASTRA-F-G-CORSA-B-VECTRA-A-B-16V-/180945000837?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a21299985&vxp=mtr

DSC_0020_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC_0023_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Sziasztok!

Akinek esetleg még mindig avval akad gondja, hogy milyen és mekkora lemezzel zárja le az EGR-t és mivel vágja ki, hogy igényes és király legyen, annak tudok egy megoldást 1500 Ft -ért!

Most találtam E-bayen , Lengyelországból rendeltem én is , lézerrel vágott, teljesen rozsdamentes acél.....nekem nagyon hamar meghozták,méretpontos.

http://www.ebay.com/itm/06-EGR-valve-blanking-plate-VAUXHALL-OPEL-ASTRA-F-G-CORSA-B-VECTRA-A-B-16V-/180945000837?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a21299985&vxp=mtr

Felesleges volt neked ilyet rendelned. Mivel C16NZ-n vákuumos EGR van, így neked csak elég a vákuumcsövet leszedni és ledugózni, ami rámegy.

Ez inkább az enyémben lenne hasznos, mert nekem már elektromos van. :)

Elküldve

Felesleges volt neked ilyet rendelned. Mivel C16NZ-n vákuumos EGR van, így neked csak elég a vákuumcsövet leszedni és ledugózni, ami rámegy.

Ez inkább az enyémben lenne hasznos, mert nekem már elektromos van. :)

Na hát bótoljátok el...vagy csak Sp-nek van privilégiuma mindenfélét árulni a fórumon? :D

Elküldve

Felesleges volt neked ilyet rendelned. Mivel C16NZ-n vákuumos EGR van, így neked csak elég a vákuumcsövet leszedni és ledugózni, ami rámegy.

Ez inkább az enyémben lenne hasznos, mert nekem már elektromos van. :)

Ennyi erőből Neked meg elég csak a villanycsatit lehúznod :)

Elküldve

Ennyi erőből Neked meg elég csak a villanycsatit lehúznod :)

De arra egyből lenne hibakód. :) A vákuumosra meg nincs. :) De nekem le van zárva spraydoboz darabkával.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.