Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra H TwinTop


uhuhu

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Asszem nem cserélem el a G cabriót egy ilyenre. Kész visszafejlődés vazz!

A hátul ülőknek kisebb a lábtér ugyanolyan ülés állásnál mint a G ben. A fejtér is kevesebb hátul.

A csomagtartóba semmi sem fér bele ha benne van a tető! Tényleg vaczak. A G cabrióba elfér keresztbe egy babakocsi is. Ez azért lényeges, mert mi már a baba megérkezése elött az autó vásárláskor szem elött tartottuk ezt a célt.

Babakocsi G cabrióba (üresen)

Babakocsi G cabrióba (babakocsival)

Nem is beszélve hogy a csomagtérből a ponyvatető fix helyet foglal el és alá még bőven be fér 5db sporttáska, ami szerintem nem kevés. A H ban ez erősen felejtős. :unsure:

Teszt:

Totalcar teszt

Link to comment
Megosztás:

  • 1 year later...

Sziasztok.

Látom igen halott a topic.

Pár apróságra reagálnék, ami itt már felmerült.

A Twintop nem sokkal rosszabb menettulajdonságokkal rendelkezik, mint a G Cabrio (1.8 - 1.8)

Igaz, hogy a G-hez képest kisebb a csomagtartó, de a lenyitott tetőnél is van kb. 200 liter (pár sporttáska ide is belefér, igaz babakocsi nem)

Zárt tetőnél meg kb. 400 liter van (ez több, mint az 5 és 3 ajtósé)

A fém tető miatt jóval merevebb a verda, mint a G.

Írom ezt úgy, hogy egy Twintopom van, de a G Coupe/Cabrio a mai napig jobban tetszik, csak anno sajnos nem volt lehetőségem venni.

Link to comment
Megosztás:

  • 6 months later...

Halihó!

2éve van ilyen verdám és már rengeteg tuningon esett át:

-Tető nyitó gomb két kattintás után folytatja a nyitást (amúgy úgy működik, mint előtte, illetve egy kattintásra vagy 30sec után abbahagyja)(nem kell görcsössen fél percig úgy nyomni, mintha az eget mutogatnád a piros lámpánál) Ehhez az elektronikát én csinálom és a német fórumos haverjaimnak árulom... Beépítés:http://havver.velemer.hu/node/20 ja és a modul, amit 15eFft-ért elküldök bárhova: http://havver.velemer.hu/node/22... Ha valakit érdekel írjon a workonwomen kukac freemail.hu -ra

-Felirat eltávolítás(hajszárító után fogselyem..): Nem az verdám, de ez a lényeg: http://havver.velemer.hu/node/4

-Gyári kesztyűtartó hűttés beszerelése 500-600Ft-ért

http://havver.velemer.hu/node/9

-Hifi CD30MP3 előerősítővel átalakítás+ erősítőrendszer + Focal:

http://havver.velemer.hu/node/12

-Középső féklámpa szélső két LED-je nem világít, okosítás így: http://havver.velemer.hu/node/14

-Bicajtartó... Erről már vannak fent képek, de nemsokára az is fent lesz fullsan.

-Hátsó ülésfűttés:http://havver.velemer.hu/node/11

Szóval nézzetek be a havver.velemer.hu-ra, amit eddig Német nyelven szerkesztettem, mivel itt fórumozok, de ha valakit Magyarországról is érdekelnek ezek, akkor lefordítom a tartalmakat...

Link to comment
Megosztás:

  • 5 years later...
  • 9 months later...
  • 3 weeks later...

Sziasztok! Nekem nem működik a tető felemelő csukott állapotban h. könnyebben tudjak pakolni bele. Megnyomom a gombot és pittyeg de nem cinál semmit ! Valamit rosszúl csinálok vagy rossz a gép?

Szia! Nekem már két alkalommal csinálta ezt 8 év alatt, mindig a kábel szakadt meg, 2-3 ezer javították.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...

Egy éve vettem a Twintopot és gondoltam leírom az eddigi véleményemet.

2006 decemberi az autó, Z18XER benzines, nekem megfelel, öregurasan vezetek.

7 liter alatt fogyaszt, a motorja lassan melegszik be ezért gyakran használom az ülésfűtést.

Termosztátot (fennakadt), középső féklámpát (kívülről megrepedt) és akkumulátort (túl kicsi volt a gyári akksi) cseréltem benne eddig.

Múlt héten volt vizsgán, csont nélkül átment. A fékek és a lengéscsillapítók gyári értéket produkáltak (57.000 km van ma benne).

Eddig egyszer nem indult el pöccrel, előző nap a DAB rádiót szereltem benne és járattam az ülésfűtést (akkuról), ezért az lemerült.

A tető járó motornál mindig kinyílt és csukódott, akkuról viszont egyszer megakadt az utasoldali műanyagszárny, csak másodikra nyílt ki.

A kocsi napi használatban van télen nyáron.

Szeretem, mert kényelmes, gazdaságos és jó ránézni, szép a formája.

Előnye, hogy kb 90%-ban megegyezik a sima H Astrával, ezért a legtöbb alkatrész könnyen beszerezhető hozzá.

Előnye, hogy menet közben csendes az utastere.

Előnye, hogy 4 tárcsafékes kivitelű, fékezésnél azonnal reagál.

Hátránya, hogy esőben a csomagtartó tetőről kinyitáskor az összes víz a csomagtartóba csepeg, nehéz utána kiszárítani a kárpitot.

Hátránya, hogy a kabrió kivitel miatt kanyarodáskor kissé csavarodik a karosszéria.

Hátránya, hogy nincs a csomagtartóban 12V-os csatlakozó és csak a bal oldalon van csomagtartó világítás.

Összességében elégedett vagyok vele, megfelelő munkába járni és nyaralni menni is.

Vászontetőset soha nem vettem volna, de ezt nem bántam meg.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szia! Köszi, hogy megosztottad! En is gondolkozom cabrion. Magyarországon vetted? Nehéz volt megfelelőt találnod? Csomagtartója hasznalhato lenyitott tetővel is valamennyire? Köszi!

A csomagtartóban 4 sporttáskányi hely van a csomagtérháló alatt (csak kihúzott hálóval lehet lenyitni a tetőt).

A huzatvédő háló (ami a hátsó üléseket takarja) alá is lehet pakolni 4 bőröndöt, csak vigyázni kell, hogy ne karcolja meg a bőrt.

Ha nyaralni megyek becuccolok a szállodába és utána nyitom csak le a tetőt.

Testméreteim miatt ( :D) teljesen hátratolva használom a vezetőülést, ezért mögöttem felnőtt már nem fér el, de az anyósülés mögött kényelmesen utazott már felnőtt is. Az anyósülés magassága is állítható, csak gerinctámasz nincs benne (a sofőrülésben van).

A kocsit magyarországon vettem, magyarországi forgalomba helyezésű autó, magyar szervizkönyvvel. Tavaly vettem 39k km-rel, most 57k van benne. Szívesen megmutatom, ha érdekel, küldj egy privát emailben telefonszámot.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Látom végre újra beindult ez a topic is.

Akkor én is bemutatkozom.

Én is kezdő kabriós vagyok, szeptemberben vettem a TT-met. A kocsit közvetlenül külföldről hozták nem nyíló tetőhibával.

Mielőtt megvettem utánanéztem a gyári hibáknak és szerencsére csak a vezeték volt megtörve és megoldódott egyszerűen a probléma.

Jópofa autó bár erőben meg sem közelíti az előző autómat (mondjuk nem is érdekel mert elég volt a sok gyorshajtásból).

Felszereltsége szerintem az alapverzió de már folyamatban vannak az átalakítások.

Egyszer szervezhetnénk egy kis találkozót ahol megcsodálhatjuk egymás gépét és megoszthatjuk az eddigi tapasztalatokat.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...

Sziasztok,

Látom végre újra beindult ez a topic is.

Akkor én is bemutatkozom.

Én is kezdő kabriós vagyok, szeptemberben vettem a TT-met. A kocsit közvetlenül külföldről hozták nem nyíló tetőhibával.

Mielőtt megvettem utánanéztem a gyári hibáknak és szerencsére csak a vezeték volt megtörve és megoldódott egyszerűen a probléma.

Jópofa autó bár erőben meg sem közelíti az előző autómat (mondjuk nem is érdekel mert elég volt a sok gyorshajtásból).

Felszereltsége szerintem az alapverzió de már folyamatban vannak az átalakítások.

Egyszer szervezhetnénk egy kis találkozót ahol megcsodálhatjuk egymás gépét és megoszthatjuk az eddigi tapasztalatokat.

Link to comment
Megosztás:

Szia...szintèn kezdő cabriós vagyok....tudsz segíteni abban hogy mik lehetnek a főbb problèmàk ha nem nyílik a tető...pontosabban a csomagtartó felnyílik ès nincs tovàbb:( köszönöm.

Szia,

Én is ugyanígy vettem, csak nekem a csomagtér sem nyílt fel.

A nyitási sorrend ha jól emlékszem:

1: csomagtér ajtó nyit

2: tető összecsuk és betesz a csomagtartóba

3: közben a kalaptartó kiemelkedik

4: kalaptartó fülei kinyitnak

5: csomagtérfedél fülei kinyitnak

6: kalaptartó leereszkedik

7: csomagtérajtó visszazár.

Neked a 2. pontra nem kapcsol valami.

Szerintem lehet:

-eldurrant hidraulika cső (vedd le a tető burkolatot és a csomagtér burkolatot és nézd meg hogy épek e a csövek)

-nem működik valamelyik érzékelő (sztem tech2-vel leelenőrizhető)

-meg van törve a tető nyitásáért felelős vezetékkötegnél valamelyik (ki kellene mérni első körben a tetőburkolat alatti vezetékeket, majd a többit)

Én ezekre gondolok első körben, de lehet hogy csak rá kell tenni egy Tech2-t és megmondja hogy hol a hiba.

De ha nem haladsz, adhatok egy kontaktot aki megcsinálja neked jó pénzért.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az egyes lépések akkor kezdődnek el, amikor az előző lépés befejeződött.

Valószínűleg nem érzékeli, hogy a csomagtartó kinyílt.

Az 1. lépés visszajelző érzékelőjét kellene megkeresni, de azt nem tudom, hogy hol található.

Szia,

Én is ugyanígy vettem, csak nekem a csomagtér sem nyílt fel.

A nyitási sorrend ha jól emlékszem:

1: csomagtér ajtó nyit

2: tető összecsuk és betesz a csomagtartóba

3: közben a kalaptartó kiemelkedik

4: kalaptartó fülei kinyitnak

5: csomagtérfedél fülei kinyitnak

6: kalaptartó leereszkedik

7: csomagtérajtó visszazár.

Neked a 2. pontra nem kapcsol valami.

Szerintem lehet:

-eldurrant hidraulika cső (vedd le a tető burkolatot és a csomagtér burkolatot és nézd meg hogy épek e a csövek)

-nem működik valamelyik érzékelő (sztem tech2-vel leelenőrizhető)

-meg van törve a tető nyitásáért felelős vezetékkötegnél valamelyik (ki kellene mérni első körben a tetőburkolat alatti vezetékeket, majd a többit)

Én ezekre gondolok első körben, de lehet hogy csak rá kell tenni egy Tech2-t és megmondja hogy hol a hiba.

De ha nem haladsz, adhatok egy kontaktot aki megcsinálja neked jó pénzért.

Link to comment
Megosztás:

Szia....

köszönöm a vàlaszod ès mèg azt szeretnèm kèrdezni neked kb mibe fàjt a javíttatàs....nehogy. megvezessenek nagyon...köszi

Szia,

Én is ugyanígy vettem, csak nekem a csomagtér sem nyílt fel.

A nyitási sorrend ha jól emlékszem:

1: csomagtér ajtó nyit

2: tető összecsuk és betesz a csomagtartóba

3: közben a kalaptartó kiemelkedik

4: kalaptartó fülei kinyitnak

5: csomagtérfedél fülei kinyitnak

6: kalaptartó leereszkedik

7: csomagtérajtó visszazár.

Neked a 2. pontra nem kapcsol valami.

Szerintem lehet:

-eldurrant hidraulika cső (vedd le a tető burkolatot és a csomagtér burkolatot és nézd meg hogy épek e a csövek)

-nem működik valamelyik érzékelő (sztem tech2-vel leelenőrizhető)

-meg van törve a tető nyitásáért felelős vezetékkötegnél valamelyik (ki kellene mérni első körben a tetőburkolat alatti vezetékeket, majd a többit)

Én ezekre gondolok első körben, de lehet hogy csak rá kell tenni egy Tech2-t és megmondja hogy hol a hiba.

De ha nem haladsz, adhatok egy kontaktot aki megcsinálja neked jó pénzért.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a jobb oldali kalaptartó fül (ami a csomagtartó alatt van) motorját kellet kicserélnem és néhány megtört vezetéket kellett javítanom. Később egy eldurrant hidraulika csövet cseréltem.

motor: 45000Ft

Megtört vezeték 1-2000Ft

Uj hidraulika cső (opelnél 70000Ft, ebayen 20000Ft)

Opelhez ne vidd mert csak lehúznak.

Szia....

köszönöm a vàlaszod ès mèg azt szeretnèm kèrdezni neked kb mibe fàjt a javíttatàs....nehogy. megvezessenek nagyon...köszi


Szia,

Én is ugyanígy vettem, csak nekem a csomagtér sem nyílt fel.

A nyitási sorrend ha jól emlékszem:
1: csomagtér ajtó nyit
2: tető összecsuk és betesz a csomagtartóba
3: közben a kalaptartó kiemelkedik
4: kalaptartó fülei kinyitnak
5: csomagtérfedél fülei kinyitnak
6: kalaptartó leereszkedik
7: csomagtérajtó visszazár.

Neked a 2. pontra nem kapcsol valami.
Szerintem lehet:
-eldurrant hidraulika cső (vedd le a tető burkolatot és a csomagtér burkolatot és nézd meg hogy épek e a csövek)
-nem működik valamelyik érzékelő (sztem tech2-vel leelenőrizhető)
-meg van törve a tető nyitásáért felelős vezetékkötegnél valamelyik (ki kellene mérni első körben a tetőburkolat alatti vezetékeket, majd a többit)

Én ezekre gondolok első körben, de lehet hogy csak rá kell tenni egy Tech2-t és megmondja hogy hol a hiba.
De ha nem haladsz, adhatok egy kontaktot aki megcsinálja neked jó pénzért.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.