Tom Elküldve Július25, 2006 Megoszt Elküldve Július25, 2006 Azért kár, hogy 4 egyforma felnire nem telik :unsure: Komolytalan cég ez... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantababy Elküldve Augusztus6, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2006 Ezen az oldalon most irnak errol a kocsirol :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Augusztus6, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2006 Asszem nem cserélem el a G cabriót egy ilyenre. Kész visszafejlődés vazz! A hátul ülőknek kisebb a lábtér ugyanolyan ülés állásnál mint a G ben. A fejtér is kevesebb hátul. A csomagtartóba semmi sem fér bele ha benne van a tető! Tényleg vaczak. A G cabrióba elfér keresztbe egy babakocsi is. Ez azért lényeges, mert mi már a baba megérkezése elött az autó vásárláskor szem elött tartottuk ezt a célt. Babakocsi G cabrióba (üresen) Babakocsi G cabrióba (babakocsival) Nem is beszélve hogy a csomagtérből a ponyvatető fix helyet foglal el és alá még bőven be fér 5db sporttáska, ami szerintem nem kevés. A H ban ez erősen felejtős. :unsure: Teszt: Totalcar teszt Link to comment Megosztás: More sharing options...
rezso Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Sziasztok. Látom igen halott a topic. Pár apróságra reagálnék, ami itt már felmerült. A Twintop nem sokkal rosszabb menettulajdonságokkal rendelkezik, mint a G Cabrio (1.8 - 1.8) Igaz, hogy a G-hez képest kisebb a csomagtartó, de a lenyitott tetőnél is van kb. 200 liter (pár sporttáska ide is belefér, igaz babakocsi nem) Zárt tetőnél meg kb. 400 liter van (ez több, mint az 5 és 3 ajtósé) A fém tető miatt jóval merevebb a verda, mint a G. Írom ezt úgy, hogy egy Twintopom van, de a G Coupe/Cabrio a mai napig jobban tetszik, csak anno sajnos nem volt lehetőségem venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
workonwomen Elküldve Július26, 2008 Megoszt Elküldve Július26, 2008 Halihó! 2éve van ilyen verdám és már rengeteg tuningon esett át: -Tető nyitó gomb két kattintás után folytatja a nyitást (amúgy úgy működik, mint előtte, illetve egy kattintásra vagy 30sec után abbahagyja)(nem kell görcsössen fél percig úgy nyomni, mintha az eget mutogatnád a piros lámpánál) Ehhez az elektronikát én csinálom és a német fórumos haverjaimnak árulom... Beépítés:http://havver.velemer.hu/node/20 ja és a modul, amit 15eFft-ért elküldök bárhova: http://havver.velemer.hu/node/22... Ha valakit érdekel írjon a workonwomen kukac freemail.hu -ra -Felirat eltávolítás(hajszárító után fogselyem..): Nem az verdám, de ez a lényeg: http://havver.velemer.hu/node/4 -Gyári kesztyűtartó hűttés beszerelése 500-600Ft-ért http://havver.velemer.hu/node/9 -Hifi CD30MP3 előerősítővel átalakítás+ erősítőrendszer + Focal: http://havver.velemer.hu/node/12 -Középső féklámpa szélső két LED-je nem világít, okosítás így: http://havver.velemer.hu/node/14 -Bicajtartó... Erről már vannak fent képek, de nemsokára az is fent lesz fullsan. -Hátsó ülésfűttés:http://havver.velemer.hu/node/11 Szóval nézzetek be a havver.velemer.hu-ra, amit eddig Német nyelven szerkesztettem, mivel itt fórumozok, de ha valakit Magyarországról is érdekelnek ezek, akkor lefordítom a tartalmakat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mezo Elküldve Október16, 2013 Megoszt Elküldve Október16, 2013 Nem tudom, mi a pontos neve, talán "biztonsági öv asszisztens"? (Szóval, ami előre adja az övet induláskor!) Létezik ilyen, utólagosan beszerelhető H Astraba? Köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
TwinTop Elküldve Július24, 2014 Megoszt Elküldve Július24, 2014 Sziasztok! Nekem nem működik a tető felemelő csukott állapotban h. könnyebben tudjak pakolni bele. Megnyomom a gombot és pittyeg de nem cinál semmit ! Valamit rosszúl csinálok vagy rossz a gép? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pala33 Elküldve Augusztus13, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2014 Sziasztok! Nekem nem működik a tető felemelő csukott állapotban h. könnyebben tudjak pakolni bele. Megnyomom a gombot és pittyeg de nem cinál semmit ! Valamit rosszúl csinálok vagy rossz a gép? Szia! Nekem már két alkalommal csinálta ezt 8 év alatt, mindig a kábel szakadt meg, 2-3 ezer javították. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 Egy éve vettem a Twintopot és gondoltam leírom az eddigi véleményemet. 2006 decemberi az autó, Z18XER benzines, nekem megfelel, öregurasan vezetek. 7 liter alatt fogyaszt, a motorja lassan melegszik be ezért gyakran használom az ülésfűtést. Termosztátot (fennakadt), középső féklámpát (kívülről megrepedt) és akkumulátort (túl kicsi volt a gyári akksi) cseréltem benne eddig. Múlt héten volt vizsgán, csont nélkül átment. A fékek és a lengéscsillapítók gyári értéket produkáltak (57.000 km van ma benne). Eddig egyszer nem indult el pöccrel, előző nap a DAB rádiót szereltem benne és járattam az ülésfűtést (akkuról), ezért az lemerült. A tető járó motornál mindig kinyílt és csukódott, akkuról viszont egyszer megakadt az utasoldali műanyagszárny, csak másodikra nyílt ki. A kocsi napi használatban van télen nyáron. Szeretem, mert kényelmes, gazdaságos és jó ránézni, szép a formája. Előnye, hogy kb 90%-ban megegyezik a sima H Astrával, ezért a legtöbb alkatrész könnyen beszerezhető hozzá. Előnye, hogy menet közben csendes az utastere. Előnye, hogy 4 tárcsafékes kivitelű, fékezésnél azonnal reagál. Hátránya, hogy esőben a csomagtartó tetőről kinyitáskor az összes víz a csomagtartóba csepeg, nehéz utána kiszárítani a kárpitot. Hátránya, hogy a kabrió kivitel miatt kanyarodáskor kissé csavarodik a karosszéria. Hátránya, hogy nincs a csomagtartóban 12V-os csatlakozó és csak a bal oldalon van csomagtartó világítás. Összességében elégedett vagyok vele, megfelelő munkába járni és nyaralni menni is. Vászontetőset soha nem vettem volna, de ezt nem bántam meg. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
White07 Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Szia! Köszi, hogy megosztottad! En is gondolkozom cabrion. Magyarországon vetted? Nehéz volt megfelelőt találnod? Csomagtartója hasznalhato lenyitott tetővel is valamennyire? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve December11, 2014 Megoszt Elküldve December11, 2014 Szia! Köszi, hogy megosztottad! En is gondolkozom cabrion. Magyarországon vetted? Nehéz volt megfelelőt találnod? Csomagtartója hasznalhato lenyitott tetővel is valamennyire? Köszi! A csomagtartóban 4 sporttáskányi hely van a csomagtérháló alatt (csak kihúzott hálóval lehet lenyitni a tetőt). A huzatvédő háló (ami a hátsó üléseket takarja) alá is lehet pakolni 4 bőröndöt, csak vigyázni kell, hogy ne karcolja meg a bőrt. Ha nyaralni megyek becuccolok a szállodába és utána nyitom csak le a tetőt. Testméreteim miatt ( :D) teljesen hátratolva használom a vezetőülést, ezért mögöttem felnőtt már nem fér el, de az anyósülés mögött kényelmesen utazott már felnőtt is. Az anyósülés magassága is állítható, csak gerinctámasz nincs benne (a sofőrülésben van). A kocsit magyarországon vettem, magyarországi forgalomba helyezésű autó, magyar szervizkönyvvel. Tavaly vettem 39k km-rel, most 57k van benne. Szívesen megmutatom, ha érdekel, küldj egy privát emailben telefonszámot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
White07 Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 Köszönöm! Irtam üzenetet, az üzeneteid között látod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
motu01 Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Sziasztok, Látom végre újra beindult ez a topic is. Akkor én is bemutatkozom. Én is kezdő kabriós vagyok, szeptemberben vettem a TT-met. A kocsit közvetlenül külföldről hozták nem nyíló tetőhibával. Mielőtt megvettem utánanéztem a gyári hibáknak és szerencsére csak a vezeték volt megtörve és megoldódott egyszerűen a probléma. Jópofa autó bár erőben meg sem közelíti az előző autómat (mondjuk nem is érdekel mert elég volt a sok gyorshajtásból). Felszereltsége szerintem az alapverzió de már folyamatban vannak az átalakítások. Egyszer szervezhetnénk egy kis találkozót ahol megcsodálhatjuk egymás gépét és megoszthatjuk az eddigi tapasztalatokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 :hiya:Gyertek el a holnapi tüntetésre, a dugóban lesz idő beszélgetni és nézelődni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomyka38 Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Sziasztok, Látom végre újra beindult ez a topic is. Akkor én is bemutatkozom. Én is kezdő kabriós vagyok, szeptemberben vettem a TT-met. A kocsit közvetlenül külföldről hozták nem nyíló tetőhibával. Mielőtt megvettem utánanéztem a gyári hibáknak és szerencsére csak a vezeték volt megtörve és megoldódott egyszerűen a probléma. Jópofa autó bár erőben meg sem közelíti az előző autómat (mondjuk nem is érdekel mert elég volt a sok gyorshajtásból). Felszereltsége szerintem az alapverzió de már folyamatban vannak az átalakítások. Egyszer szervezhetnénk egy kis találkozót ahol megcsodálhatjuk egymás gépét és megoszthatjuk az eddigi tapasztalatokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomyka38 Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Szia...szintèn kezdő cabriós vagyok....tudsz segíteni abban hogy mik lehetnek a főbb problèmàk ha nem nyílik a tető...pontosabban a csomagtartó felnyílik ès nincs tovàbb:( köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
motu01 Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Szia...szintèn kezdő cabriós vagyok....tudsz segíteni abban hogy mik lehetnek a főbb problèmàk ha nem nyílik a tető...pontosabban a csomagtartó felnyílik ès nincs tovàbb:( köszönöm. Szia, Én is ugyanígy vettem, csak nekem a csomagtér sem nyílt fel. A nyitási sorrend ha jól emlékszem: 1: csomagtér ajtó nyit 2: tető összecsuk és betesz a csomagtartóba 3: közben a kalaptartó kiemelkedik 4: kalaptartó fülei kinyitnak 5: csomagtérfedél fülei kinyitnak 6: kalaptartó leereszkedik 7: csomagtérajtó visszazár. Neked a 2. pontra nem kapcsol valami. Szerintem lehet: -eldurrant hidraulika cső (vedd le a tető burkolatot és a csomagtér burkolatot és nézd meg hogy épek e a csövek) -nem működik valamelyik érzékelő (sztem tech2-vel leelenőrizhető) -meg van törve a tető nyitásáért felelős vezetékkötegnél valamelyik (ki kellene mérni első körben a tetőburkolat alatti vezetékeket, majd a többit) Én ezekre gondolok első körben, de lehet hogy csak rá kell tenni egy Tech2-t és megmondja hogy hol a hiba. De ha nem haladsz, adhatok egy kontaktot aki megcsinálja neked jó pénzért. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomyka38 Elküldve Március26, 2015 Megoszt Elküldve Március26, 2015 Köszönöm szèpen.!!...lehet majd elkèrem a kontaktot...ha a jövőhèten nem bír vrle a szomszèd szaki.....de fèlek nem lesz olcsó.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Március27, 2015 Megoszt Elküldve Március27, 2015 Oldalsó műanyagokat nyitó motoron lévő fogas ív szokott még ledarálódni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve Március28, 2015 Megoszt Elküldve Március28, 2015 Az egyes lépések akkor kezdődnek el, amikor az előző lépés befejeződött. Valószínűleg nem érzékeli, hogy a csomagtartó kinyílt. Az 1. lépés visszajelző érzékelőjét kellene megkeresni, de azt nem tudom, hogy hol található. Szia, Én is ugyanígy vettem, csak nekem a csomagtér sem nyílt fel. A nyitási sorrend ha jól emlékszem: 1: csomagtér ajtó nyit 2: tető összecsuk és betesz a csomagtartóba 3: közben a kalaptartó kiemelkedik 4: kalaptartó fülei kinyitnak 5: csomagtérfedél fülei kinyitnak 6: kalaptartó leereszkedik 7: csomagtérajtó visszazár. Neked a 2. pontra nem kapcsol valami. Szerintem lehet: -eldurrant hidraulika cső (vedd le a tető burkolatot és a csomagtér burkolatot és nézd meg hogy épek e a csövek) -nem működik valamelyik érzékelő (sztem tech2-vel leelenőrizhető) -meg van törve a tető nyitásáért felelős vezetékkötegnél valamelyik (ki kellene mérni első körben a tetőburkolat alatti vezetékeket, majd a többit) Én ezekre gondolok első körben, de lehet hogy csak rá kell tenni egy Tech2-t és megmondja hogy hol a hiba. De ha nem haladsz, adhatok egy kontaktot aki megcsinálja neked jó pénzért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomyka38 Elküldve Március28, 2015 Megoszt Elküldve Március28, 2015 Köszönöm a segítsèget!!... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomyka38 Elküldve Április1, 2015 Megoszt Elküldve Április1, 2015 Szia.... köszönöm a vàlaszod ès mèg azt szeretnèm kèrdezni neked kb mibe fàjt a javíttatàs....nehogy. megvezessenek nagyon...köszi Szia, Én is ugyanígy vettem, csak nekem a csomagtér sem nyílt fel. A nyitási sorrend ha jól emlékszem: 1: csomagtér ajtó nyit 2: tető összecsuk és betesz a csomagtartóba 3: közben a kalaptartó kiemelkedik 4: kalaptartó fülei kinyitnak 5: csomagtérfedél fülei kinyitnak 6: kalaptartó leereszkedik 7: csomagtérajtó visszazár. Neked a 2. pontra nem kapcsol valami. Szerintem lehet: -eldurrant hidraulika cső (vedd le a tető burkolatot és a csomagtér burkolatot és nézd meg hogy épek e a csövek) -nem működik valamelyik érzékelő (sztem tech2-vel leelenőrizhető) -meg van törve a tető nyitásáért felelős vezetékkötegnél valamelyik (ki kellene mérni első körben a tetőburkolat alatti vezetékeket, majd a többit) Én ezekre gondolok első körben, de lehet hogy csak rá kell tenni egy Tech2-t és megmondja hogy hol a hiba. De ha nem haladsz, adhatok egy kontaktot aki megcsinálja neked jó pénzért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
motu01 Elküldve Április4, 2015 Megoszt Elküldve Április4, 2015 Nekem a jobb oldali kalaptartó fül (ami a csomagtartó alatt van) motorját kellet kicserélnem és néhány megtört vezetéket kellett javítanom. Később egy eldurrant hidraulika csövet cseréltem. motor: 45000Ft Megtört vezeték 1-2000Ft Uj hidraulika cső (opelnél 70000Ft, ebayen 20000Ft) Opelhez ne vidd mert csak lehúznak. Szia.... köszönöm a vàlaszod ès mèg azt szeretnèm kèrdezni neked kb mibe fàjt a javíttatàs....nehogy. megvezessenek nagyon...köszi Szia, Én is ugyanígy vettem, csak nekem a csomagtér sem nyílt fel. A nyitási sorrend ha jól emlékszem: 1: csomagtér ajtó nyit 2: tető összecsuk és betesz a csomagtartóba 3: közben a kalaptartó kiemelkedik 4: kalaptartó fülei kinyitnak 5: csomagtérfedél fülei kinyitnak 6: kalaptartó leereszkedik 7: csomagtérajtó visszazár. Neked a 2. pontra nem kapcsol valami. Szerintem lehet: -eldurrant hidraulika cső (vedd le a tető burkolatot és a csomagtér burkolatot és nézd meg hogy épek e a csövek) -nem működik valamelyik érzékelő (sztem tech2-vel leelenőrizhető) -meg van törve a tető nyitásáért felelős vezetékkötegnél valamelyik (ki kellene mérni első körben a tetőburkolat alatti vezetékeket, majd a többit) Én ezekre gondolok első körben, de lehet hogy csak rá kell tenni egy Tech2-t és megmondja hogy hol a hiba. De ha nem haladsz, adhatok egy kontaktot aki megcsinálja neked jó pénzért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomyka38 Elküldve Április4, 2015 Megoszt Elküldve Április4, 2015 Köszi....egy elektromos szaki ràrakta a gèpre azt mondja nincs elektromos baja....valószínű hidralikus baja van de ahoz nem èrt....megyek tovàbb...:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomyka38 Elküldve Április15, 2015 Megoszt Elküldve Április15, 2015 Szia...na hàt a csomagtartóban a jobboldali làmpa mellett lévő munkahenger meg a szenzor volt rossz...55e pènz bontóban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts