Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

FBalazs

Recommended Posts

SZiasztok!

Annyi kérdésem lenne. Ugye h astrában hátra 13 cm-es előre pedig 16,5 cm-es hangszóró megy. Nekem van egy pár 20 cm-es szettem. Még nem szettem le az ajtókárpitot, de valahogy meglehet oldani, hogy bemenjen a gyári helyére?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

SZiasztok!

Annyi kérdésem lenne. Ugye h astrában hátra 13 cm-es előre pedig 16,5 cm-es hangszóró megy. Nekem van egy pár 20 cm-es szettem. Még nem szedtem le az ajtókárpitot, de valahogy meg lehet oldani, hogy bemenjen a gyári helyére?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Nem tudom, de az adataid helyesek, a helyesírásod kevésbé :)...

Link to comment
Megosztás:

SZiasztok!

Annyi kérdésem lenne. Ugye h astrában hátra 13 cm-es előre pedig 16,5 cm-es hangszóró megy. Nekem van egy pár 20 cm-es szettem. Még nem szettem le az ajtókárpitot, de valahogy meglehet oldani, hogy bemenjen a gyári helyére?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Egyrészt a mágnes beleérne a leengedett üvegbe, másrészt túl sokat kellene a lemezből faragni!

Amúgy meg nem sokat érnél el a nagyobb membrán felülettel, mert előtte a kárpiton nem akkora a rácsozás kiképzése.

Inkább szigeteld le és vegyél egy "emberes" 16-os szettet.

Link to comment
Megosztás:

Az autómban lévő CD 30 Mp3-ra szeretnék AUX-ot tenni.

Támogatja az AUX-ot meg minden, csak a kábelezésre lenne szükségem.

Valami meg tudja mondani a cikkszámát a kábelnek vagy, hogy honnan lehetne beszerezni?

Ha nem ódzkodsz a külföldi vásárlástól, itt van ilyen vezeték.

Igaz, nem gyári kivitel, de jó minőségűnek tűnik:

http://www.diagnostics.org.uk/shop/aux-in-3-5mm-jack-lead.html

Link to comment
Megosztás:

Az autómban lévő CD 30 Mp3-ra szeretnék AUX-ot tenni.

Támogatja az AUX-ot meg minden, csak a kábelezésre lenne szükségem.

Valami meg tudja mondani a cikkszámát a kábelnek vagy, hogy honnan lehetne beszerezni?

Tudok kábelt késziteni, olyan hosszút amilyet szeretnél, és olyan csatlakozóval amilyet szeretnél!

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Az érdekelne,hogy a gyári rádiót hogyan lehetne másra(1Din-es v. 2 Din-es) cserélni úgy hogy a fedélzeti kijelzőt továbbra is kezelni tudjam.Van erre megoldás?

Köszi előre is a segítségeteket!

Pali

Hello!

"Kezelés" alatt nem tudom mit értesz, de leírom, nálam hogy működik: pár hete szereltem be egy mélyláda-fejegység-erősítő-kábelek a küszöb alatt szettet. Egy Alpine típusú fejegységet vettem, nekem a bal oldali gomb a kormányon, amivel tudod váltani a fogyasztást, törölni az értékeket, stb az megmaradt, a jobb oldali zene hangerejének változtatása valamint a rádióállomás váltó kis nyilak nem működnek, de elvileg lehet kapni különböző fejegység típusokhoz ilyen kábelféleséget, amit bekötve megmaradnak a kormányról való állítgatás lehetőségei. Elég drága - ACV-nek van ilyen kormánytávirányító adaptere -, nekem ennyit nem ért meg a hangerő állítása kormányról, a lényeg a fogyasztási adatok figyelése volt számomra, és ez ilyen + kábel nélkül is megmaradt. Ilyen teszt mód, meg óra átállítás és társait valószinűleg úgy fogom megoldani, hogy visszateszem addig a régi rádiót, jobb megoldást nem tudok.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az érdekelne,hogy a gyári rádiót hogyan lehetne másra(1Din-es v. 2 Din-es) cserélni úgy hogy a fedélzeti kijelzőt továbbra is kezelni tudjam.Van erre megoldás?

Köszi előre is a segítségeteket!

Pali

Miért cserélnéd a gyári rádiót?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gyári fejegységem van ami nem tud mp3-at. 2006-os H astra. Van mód kicserélni az mp 3-as egységre? A computerem a kisebbik 2 gombos fajta. Fogja tudni kezelni? Milyen átalakításokat kell végezni?

Köszi!

Szia!

Kicserélhető CD30 mp3-ra, a kijelződ fogja tudni kezelni.

A régi rádiót szoftveresen le kell választani az autóról, az újat pedig fel kell rá tanítani. Ehhez Tech2 műszer vagy laptop és Op-Com diagnosztikai eszköz és szoftver szükséges.

Márkaszervizben is elvégzik a műveletet, kb 15 perc, párezer Ft.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

"Kezelés" alatt nem tudom mit értesz, de leírom, nálam hogy működik: pár hete szereltem be egy mélyláda-fejegység-erősítő-kábelek a küszöb alatt szettet. Egy Alpine típusú fejegységet vettem, nekem a bal oldali gomb a kormányon, amivel tudod váltani a fogyasztást, törölni az értékeket, stb az megmaradt, a jobb oldali zene hangerejének változtatása valamint a rádióállomás váltó kis nyilak nem működnek, de elvileg lehet kapni különböző fejegység típusokhoz ilyen kábelféleséget, amit bekötve megmaradnak a kormányról való állítgatás lehetőségei. Elég drága - ACV-nek van ilyen kormánytávirányító adaptere -, nekem ennyit nem ért meg a hangerő állítása kormányról, a lényeg a fogyasztási adatok figyelése volt számomra, és ez ilyen + kábel nélkül is megmaradt. Ilyen teszt mód, meg óra átállítás és társait valószinűleg úgy fogom megoldani, hogy visszateszem addig a régi rádiót, jobb megoldást nem tudok.

Köszi a válaszodat!

Sajnos nekem a kormányon nincsenek gombok,így nem tudnám a fogyasztási adatokat kezelni.Lehet ilyen gombokat utólag a kormányra szerelni?

Lehet hogy nem cserélem le mégsem a rádiót mert macerás,de jó lenne tisztában lenni a lehetőségeimmel.

Üdv.:Pali

Link to comment
Megosztás:

Miért cserélnéd a gyári rádiót?

Szia!

Megpróbálom röviden összefoglalni.Az autót nyáron vettem,nagyon szép és nagyon féltem.Kint dolgozok Németo-ba és nem baj ha megbízhatóan eljutok A-ból B-be,ezért is kellett az "új"(9 éves) Astra H.

De most mégsem azzal járok,mert itt télen iszonyatosan sóznak és állandóan esik az eső vagy a hó,vagy fagy vagy bármi és a régi kocsimat használom inkább ősztől tavaszig, most utoljára kapott műszakit,utána megy a méhbe,mert 23 év alatt eleget szolgált.

Viszont amíg azzal járok,szeretnék jó minőségben zenét hallgatni mert minden nap vezetek néha többet,néha kevesebbet.Lényeg,hogy a régi rádiót az öreg kocsimban lecserélném,ahová csak 1 Din-es fejegység fér,de ha le lesz selejtezve a kocsi,beszerelném az Astrába, abban elég gyakran megugrik a lemez,meg nincs rajta rca kimenet(tudom,van lehetőség magas jelszintből nyerni),meg az első 16-os szettet is kicserélném majd mert a vezető oldali hangszóró -csak néha de zavaróan- recseg.

Szóval szeretném a zenét kicsit feljavítani az Astrában és a távlatokban gondolkodtam,h hogyan lehetne egy köztes megoldást találni a mostani "igás ló" és az Astra jövője között.

Ezért szeretném lecserélni a gyári rádiót,de mivel sok hátránnyal jár,így lehet hogy marad.Nem örülök neki egyáltalán.Szar megkeresni a cd-n egy bizonyos számot,valahogy nehézkes az albumok kezelése is,azok neveit nem írja ki,úgy kell totózni mi hol van a lemezen.

Jól szól,de béna.

Pali

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szia!

Megpróbálom röviden összefoglalni.Az autót nyáron vettem,nagyon szép és nagyon féltem.Kint dolgozok Németo-ba és nem baj ha megbízhatóan eljutok A-ból B-be,ezért is kellett az "új"(9 éves) Astra H.

De most mégsem azzal járok,mert itt télen iszonyatosan sóznak és állandóan esik az eső vagy a hó,vagy fagy vagy bármi és a régi kocsimat használom inkább ősztől tavaszig, most utoljára kapott műszakit,utána megy a méhbe,mert 23 év alatt eleget szolgált.

Viszont amíg azzal járok,szeretnék jó minőségben zenét hallgatni mert minden nap vezetek néha többet,néha kevesebbet.Lényeg,hogy a régi rádiót az öreg kocsimban lecserélném,ahová csak 1 Din-es fejegység fér,de ha le lesz selejtezve a kocsi,beszerelném az Astrába, abban elég gyakran megugrik a lemez,meg nincs rajta rca kimenet(tudom,van lehetőség magas jelszintből nyerni),meg az első 16-os szettet is kicserélném majd mert a vezető oldali hangszóró -csak néha de zavaróan- recseg.

Szóval szeretném a zenét kicsit feljavítani az Astrában és a távlatokban gondolkodtam,h hogyan lehetne egy köztes megoldást találni a mostani "igás ló" és az Astra jövője között.

Ezért szeretném lecserélni a gyári rádiót,de mivel sok hátránnyal jár,így lehet hogy marad.Nem örülök neki egyáltalán.Szar megkeresni a cd-n egy bizonyos számot,valahogy nehézkes az albumok kezelése is,azok neveit nem írja ki,úgy kell totózni mi hol van a lemezen.

Jól szól,de béna.

Pali

Milyen fejegységed van?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Használ vki olyan blutooth-os kihangosítót, amivel a telóról zenét is lehet hallgatni a rádión? Megoldható? CD30MP3 van bent, aux nincs.

Esetleg azt tudja vki, hogy lehet beállitani a CD30MP3 rádiónál, hogy az órát frissítse?Ott legyen az óra mellett az a kis jel, úgy emlékszem a corsánál kis analóg óra jel volt? Üdv.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Jó reggelt szakemberek.nem vagyok amatőr zene építés terén,de eddig nem sikerült opelt szétszednem.

a kérdésem: hogy a @&@&####$łŁ[đ>&@@-ba lehet leszedni a gtc hátsó oldalsó kárpitot,törés nélkül??szeretnék hozzáférni a hátsó hangszóró kábeleihez.

kösz.

Link to comment
Megosztás:

Jó reggelt szakemberek.nem vagyok amatőr zene építés terén,de eddig nem sikerült opelt szétszednem.

a kérdésem: hogy a @&@&####$łŁ[đ>&@@-ba lehet leszedni a gtc hátsó oldalsó kárpitot,törés nélkül??szeretnék hozzáférni a hátsó hangszóró kábeleihez.

kösz.

Szia!

Hirtelen ezt talátam.

(http://www.astra-h-forum.de/BoxenwechselGTChinten.pdf

A hátsó rész bontása a 7. oldalon kezdődik.

Jó szerelést!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Opel astra h kombiban hogy lehet levenni a hátsó bal ajtó kárpitot?

Szia!

Csavarok a kapaszkodóban kettő, belső kilincs alatt egy. 20 s vagy 25 s torx kulcs. Úgy rémlik alul is van két csavar a kárpiton, de az nem biztos. Ha jól emlékszem akkor a kapaszkodó fogó részének a tetejét kell kipattintani és alatta vannak a csavarok. Utána a patentokat alulról kezdve majd a két oldalán felfelé kipattogtatni, és felfelé emelni a kárpitot, hogy a felső sín is kiakadjon. Aztán a nyitóbovdent kiakasztani. és már lent is van, ha minden igaz :D

Jó szórakozást :icon1: Talán valaki még pontosítja a leírást :smartass:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szia!

Csavarok a kapaszkodóban kettő, belső kilincs alatt egy. 20 s vagy 25 s torx kulcs. Úgy rémlik alul is van két csavar a kárpiton, de az nem biztos. Ha jól emlékszem akkor a kapaszkodó fogó részének a tetejét kell kipattintani és alatta vannak a csavarok. Utána a patentokat alulról kezdve majd a két oldalán felfelé kipattogtatni, és felfelé emelni a kárpitot, hogy a felső sín is kiakadjon. Aztán a nyitóbovdent kiakasztani. és már lent is van, ha minden igaz :D

Jó szórakozást :icon1: Talán valaki még pontosítja a leírást :smartass:

Ablaktekerő még rögzíti az omega gyűrűvel... Elég szemét dolog leszedni, az ajtókárpit fala és a tekerő között kell egy kis fém pöcköt keresi és letolni a gyűrűt a tekerő tengelyéről!

https://www.google.hu/search?client=firefox-a&hs=yeQ&rls=org.mozilla%3Ahu%3Aofficial&biw=1366&bih=703&tbm=isch&sa=1&q=omega+gy%C5%B1r%C5%B1&btnG=#facrc=_&imgdii=_&imgrc=4aAXWiwgnNNHCM%3A%3B5JqnRMItNGG0kM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.kacsa-ignis.hu%252Fhablfog%252Findex_htm_files%252F20.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.kacsa-ignis.hu%252Fhablfog%252F%3B400%3B301

Segítség, hogy el tudd képzelni!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ablaktekerő még rögzíti az omega gyűrűvel... Elég szemét dolog leszedni, az ajtókárpit fala és a tekerő között kell egy kis fém pöcköt keresi és letolni a gyűrűt a tekerő tengelyéről!

https://www.google.hu/search?client=firefox-a&hs=yeQ&rls=org.mozilla%3Ahu%3Aofficial&biw=1366&bih=703&tbm=isch&sa=1&q=omega+gy%C5%B1r%C5%B1&btnG=#facrc=_&imgdii=_&imgrc=4aAXWiwgnNNHCM%3A%3B5JqnRMItNGG0kM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.kacsa-ignis.hu%252Fhablfog%252Findex_htm_files%252F20.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.kacsa-ignis.hu%252Fhablfog%252F%3B400%3B301

Segítség, hogy el tudd képzelni!

Tényleg ez kimaradt <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.