Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mail ment, van benne egy TIFF, 5 oldallal... talán segít <_<

bye

Nagyon szépen köszönöm biztos jo hasznát fogom venni!

Tegnap kaptam meg a Can Bus átalakítomat :rolleyes: meg megvettem a bitumen lapot is mar csak az elsőszetnek kell haza érnie és a kebeloknak aztán indul a mandula! Sajnos nem sikerült meg szereznem hagváltót a magasugarzokhoz de nézegetem az aktiv hangváltokat! majd beszámolok hogy haladok!

Egy kérdés!

Ez mi a fene? Mire jó?

ÜDv

Elküldve

Ez egy marhaság. A kasztnihoz kell rögzíteni, és azt rázza.... Az rakja be, akinek nincs normális szubja, ami 50Hz alatt is produkál, és azt hiszi, hogy ettől fogja majd a veséjét leverni a hifi és hűde nagyot szól az majd..... <_< .... :rolleyes: ;)

Szerintem tök felesleges, inkább rendes szub kell a kocsiba, az is elvégzi a vesekőzúzást meg a lemezek hajtogatását, pusztán a levegő mozgatásával.... :D

Erről ennyit. Gagyi. Felejtsd el.

Elküldve
Nagyon elvesztél... ennyire lefoglal a faragás? :rolleyes:

1 hét szabin voltam törökbe!

és most épp varom az utolso alkoto elemeket amit Kacsero cartárs hoz személy szerint az első szett és még utonvannaka kábelok!

abba bizok hogy julius végére benn lesz a cucc! és akkor egy kalap alatt riasztot is meg az ablak foliázás is meg lesz csinálva!

Elküldve

NA!

Össze ált a kép megvan minden alkoto elem! A kábelok vannak még uton de pár nap és minden megvan!

Aztán indul a projekt!

Már csak egy riasztót kell szereznem ami CAN BUSZ os és telefonál ha baj van!

Majd csinalok sok képet amit közzé teszek hogy is épült össze a rendszer! :rolleyes:

Elküldve

sziasztok!

hát ez a gyári rendszer iszonyat szutyok... egy dolog a halkulás/hangosodás, amit biztos ki lehet valahogy ütni belőle, de a hangja is rettenet. mennyire múlik a rádión, és mennyire a hangszórókon? próbált már valaki gyári rádióról hajtani normális hangszórót, vagy esetleg a gyári hangszórót erősítőről? mennyire van rezgéscsillapítva az 5 ajtós? gyárilag korrekt, vagy vegyek pár négyzetméter bitumentlapot is? (most láttam a CS-on 3.5e/nm áron öntapadósat) esetleg van valahol guide az ajtó lebontásához?

Elküldve

az valahonnan kiderül, hogy kódos e a rádió? a car pass kártyán ez van: radio type/code 0031/XXXX - ez a sok x azt jelenti, hogy nincsen gyárilag kódolva? valahogy le lehet kérdezni, hogy kivehetem e büntetlenül?

Elküldve

1. Gyári rádióban a végfok f..s - hangszóró csere kicsit javít a helyzeten, de dinamikát ne nagyon várj tőle....

2. Gyári hangszórót erősítővel kb. 1 perc alatt lehet szétcsapni. Persze finoman meg lehet hajtani, csak félő, hogy egy gyenge pillanatban megtolod a hangerőt, aztán a hangból majd csak frrrr...frrrr...frrr.... lesz.

3. Zajcsillapítás nemtom milyen, talán FBalázs van Újratöltve beszámol róla, de csodát ne várj. Inkább vásárolj be bitument, asszem az kelleni fog. Az a 3.5k/nm ár arra utal, hogy egyszerű karosszériás lapokról van szó, nem kifejezetten Dynamat kategória, de én is ilyennel csináltam, és ajtóba remekül megfelel. Egyébként a tetőről se jön le, mert felraktam 1 éve pár tesztcsíkot a maradékból és még mindig ott van, nem kívánkozik lefele....

Gyári magnó - típus rendben, de lehet olyan, hogy nincs kódolva.... (?) Talán Uhuhu meg tudja mondani, van-e ilyen gyárilag....

Elküldve
1. Gyári rádióban a végfok f..s - hangszóró csere kicsit javít a helyzeten, de dinamikát ne nagyon várj tőle....

2. Gyári hangszórót erősítővel kb. 1 perc alatt lehet szétcsapni. Persze finoman meg lehet hajtani, csak félő, hogy egy gyenge pillanatban megtolod a hangerőt, aztán a hangból majd csak frrrr...frrrr...frrr.... lesz.

3. Zajcsillapítás nemtom milyen, talán FBalázs van Újratöltve beszámol róla, de csodát ne várj. Inkább vásárolj be bitument, asszem az kelleni fog. Az a 3.5k/nm ár arra utal, hogy egyszerű karosszériás lapokról van szó, nem kifejezetten Dynamat kategória, de én is ilyennel csináltam, és ajtóba remekül megfelel. Egyébként a tetőről se jön le, mert felraktam 1 éve pár tesztcsíkot a maradékból és még mindig ott van, nem kívánkozik lefele....

Gyári magnó - típus rendben, de lehet olyan, hogy nincs kódolva.... (?) Talán Uhuhu meg tudja mondani, van-e ilyen gyárilag....

sejtettem sajnos... :) azért a kódos dolog még jó lenne ha kiderülne...

Elküldve
1. Gyári rádióban a végfok f..s - hangszóró csere kicsit javít a helyzeten, de dinamikát ne nagyon várj tőle....

2. Gyári hangszórót erősítővel kb. 1 perc alatt lehet szétcsapni. Persze finoman meg lehet hajtani, csak félő, hogy egy gyenge pillanatban megtolod a hangerőt, aztán a hangból majd csak frrrr...frrrr...frrr.... lesz.

3. Zajcsillapítás nemtom milyen, talán FBalázs van Újratöltve beszámol róla, de csodát ne várj. Inkább vásárolj be bitument, asszem az kelleni fog. Az a 3.5k/nm ár arra utal, hogy egyszerű karosszériás lapokról van szó, nem kifejezetten Dynamat kategória, de én is ilyennel csináltam, és ajtóba remekül megfelel. Egyébként a tetőről se jön le, mert felraktam 1 éve pár tesztcsíkot a maradékból és még mindig ott van, nem kívánkozik lefele....

Gyári magnó - típus rendben, de lehet olyan, hogy nincs kódolva.... (?) Talán Uhuhu meg tudja mondani, van-e ilyen gyárilag....

Hello!

Pontosan nem tudom én is vettem zajcsilapítótnak nem dynamatot de töredékéért! 2 rétegben fogom rakni! tuti nagyon jó lesz! egyébként a neten ICEBARvagy jéglemez néven fut! De a zajcsillapitás az nagyon fontos!

Amugy meg gyakorlatilga a gyári fejet hagszorokat kabelokat ki kell dobni mondjuk a gyári hangszoro kabel az maradhat!

Elküldve
Hello!

Pontosan nem tudom én is vettem zajcsilapítótnak nem dynamatot de töredékéért! 2 rétegben fogom rakni! tuti nagyon jó lesz! egyébként a neten ICEBARvagy jéglemez néven fut! De a zajcsillapitás az nagyon fontos!

Amugy meg gyakorlatilga a gyári fejet hagszorokat kabelokat ki kell dobni mondjuk a gyári hangszoro kabel az maradhat!

thx, akkor már a kábel is kuka, fene szív ilyen vékony merev vackokkal... úgyis kihúztam az octi-ból a 2 mm2-es jófajtát... viszont a rádiót meg szeretném tartani, mert a BC-t ha felprogramoztatom akkor az ahhoz kapcsolódik, és egy jobb min 25-30e, és nagyon el is üt a műszerfaltól... ez legalább pofás ahogy van...

(ezért érdekes, hogy kódos e vagy sem, mert ki kéne szedni, darabokra bontani, kivezetni a line jelet, AD-t építeni rá...)

Elküldve
Khm.... B) :omg: .... :) .... :)

Ez mar minden annak a fögvénye hogy mennyi megyunk bele mélységekbe mivel ugye nem látom hogy mi a cucc ami be lesz építve ezért mondom!

Mert ugye egy SAL esrősítőhő rakhatok akármilyen kabeleket!

Elküldve

Ja. Azért is van a szégyenkezős ikon, mert én is még csak most húzok be rendes kábelt, oszt már egy éve megy a hang.

Most nem lehet tovább húzni, mert az első szett aktívban lesz hajtva, tehát 2 pár kábel kell az ajtóba.

Elküldve

Látom fejlődsz, wazeee...

@FPeter/Gyári fej:

Ha minden igaz, valamivel össze van "kódolva", így ha átrakod másik kocsiba, nem fog működni...

@FPeter/CAR-PC Projekt:

Érdekes elképzelés - Frontendet mit használsz? arról nem láttam semmit...

Elküldve

Megtaláltam a Caliber CA660 erősítőm kézikönyvét !

Végre megvanak az adatok!

torzitási tényező <0.05%

bemeneti érzékenység 200mV-7v

bemeneti inpedancia 20kOhm

tompitási tényező >180

kimeneti inpedancia 2-8 ohm

Rauschabstand >95db

Maximalis teljesítmény (14,4v):

4Ohm 20-20khz 0,05% nál 4x80w + 2x 120W

4ohmon 1kHz hidaalva 2x160w + 1x240w

RMS (14,4v)

4Ohm 20-20khz 0,05% nál 4x40w + 2x 60W

4ohmon 1kHz hidaalva 2x80w + 1x120w

Biztosíték: 2x25

végülis nem olyan számadatok ezek :)

Elküldve
Megtaláltam a Caliber CA660 erősítőm kézikönyvét !

Végre megvanak az adatok!

torzitási tényező <0.05%

bemeneti érzékenység 200mV-7v

bemeneti inpedancia 20kOhm

tompitási tényező >180

kimeneti inpedancia 2-8 ohm

Rauschabstand >95db

Maximalis teljesítmény (14,4v):

4Ohm 20-20khz 0,05% nál 4x80w + 2x 120W

4ohmon 1kHz hidaalva 2x160w + 1x240w

RMS (14,4v)

4Ohm 20-20khz 0,05% nál 4x40w + 2x 60W

4ohmon 1kHz hidaalva 2x80w + 1x120w

Biztosíték: 2x25

végülis nem olyan számadatok ezek :)

Azért nem egy erőmű. De legalább tisztességesen specifikálták. Ha hangnyomásra nem is, de zenére biztos tuti lesz.

Az a 180-as damping faktor nem túl sok: nagytömegű, vastagperemes szubot ne rakj hozzá, csakis jó minőségű kábellel, és ha lehet, inkább zárt ládában gondolkozz.

Elküldve
Azért nem egy erőmű. De legalább tisztességesen specifikálták. Ha hangnyomásra nem is, de zenére biztos tuti lesz.

Az a 180-as damping faktor nem túl sok: nagytömegű, vastagperemes szubot ne rakj hozzá, csakis jó minőségű kábellel, és ha lehet, inkább zárt ládában gondolkozz.

Hat a jó minőségő kabelok megvannak a zárt láda is adott a nagytömegő vastagperemes dolgot pedig nem tudom hogy annak számit de egy emphaser mély biztos nem lágy és könnyű! Mondjuk egyenlőre a tervezet hogy ezzel indul a rendszer aktivban az első szettet + mély és a következő lépcső a mélynek külön egy mono block amiben lesz kakaó :)

Ja én nem hangynyomásra akarom hanem zenét szretnék hallgatni:)

Elküldve
Hehe... nekem is így indult a projekt...

Aztán jött a füst B)

Láton tanultama hibádból és elkerültem a füstöt eregető márkát :)

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.