szabot Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Gyári megoldásban ha ragaszkodsz a kijelzőhöz akkor az egyetlen lehetőséged hogy szerzel egy másik NCDR1100-at. :blush: Ha a kijelzőhöz (GID-hez) nem ragaszkodsz, akkor természetesen szóba jöhet akár egy MID is, ebben is benne vannak a BC funkciók, csak éppen új kijelző (MID) és középkonzol is kell hozzá, mivel a MID jóval kisebb. És autórádiót még akkor is venned kell, mert bár a MID működéséhez nem létszükséglet, a középkonzol közepén egy üres lyuk nem mutat valami jól. Előnye viszont hogy ebben az esetben nem kell gyári rádió, hacsak nem ragaszkodsz az RDS adatok kijelzéséhez a MID-en, bár erre is van megoldás, de csak a felső kategóriás Kenwood és VDO rádióknál. Illetve alternatíva még a GID helyére a CID, ami annyiban különbözik hogy az előzőtől hogy színes a kijelzője, de egyrészt ugyanúgy kell hozzá egy működő NCDR rádió hogy a navi képességeit ki tudd használni, másrészt meg tök felesleges mert nem létezik hozzá Magyarország térkép (az csak az újabb CD70/DVD90 rádiókhoz van amit Astra H-ba meg Vectra C-be szereltek). A fentiekből talán az is kiderült hogy igen, a BC (fedélzeti computer) magában a kijelzőben van, MID-től felfelé mindegyik rendelkezik vele, egyedül a TID nem. Köszönöm szépen a kimerítő választ. Így akkor ma megrendeltem egy JVC mechanika nélküli BT-os fejegységet. A BC részéről meg elkezdtem BT-s diag tool-t és 7"-os tablet fogadására alkalmas keretet nézni az ebay-en. :) Néztem MID-et is, de annyit (300USD) nem adok érte. Ettől függetlenül BC-s Omega ablaktörlő kapcsolót rendeltem, mert ki tudja mi akad a kezem közé a jövőben... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Én ma vettem ismerőstől 2-t (bontanak Opel autókat), és hátra kell még kettő (a barbár előző "tulaj" kivágta őket). Ha ezen felül van még a srácnak 2db, akkor szívesen megveszem és elküldöm neked postán. Azt megköszönném! :) Akkor ha úgy alakul, írj nyugodtan privátot és megtárgyaljuk! ;) Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolthy88 Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 üdvözlök minden fórumtársat! Jelentem új vagyok még, G Astrám is csak 1 hete van, de kérdés már merült is fel bennem. Olvastam pár oldallal korábban, hogy a rádió kötésénél valamelyik kábel elvágásával lehet a kijelzőre az eltűnő dátumkijelzést visszavarázsolni. nem gyári rádió van a kocsiban, mit kellene tennem, hogy a dátumkijelzés működjön, lehetőleg vagdalkozás nélkül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 üdvözlök minden fórumtársat! Jelentem új vagyok még, G Astrám is csak 1 hete van, de kérdés már merült is fel bennem. Olvastam pár oldallal korábban, hogy a rádió kötésénél valamelyik kábel elvágásával lehet a kijelzőre az eltűnő dátumkijelzést visszavarázsolni. nem gyári rádió van a kocsiban, mit kellene tennem, hogy a dátumkijelzés működjön, lehetőleg vagdalkozás nélkül? Szia! Két lehetőséged van: 1. Begurulsz egy márkaszervízbe, és leprogramoztatod a kijelzőről a rádiót. 2. A rádió csatlakozójából elindul egy piros-fehér vezeték, amire bekapcsolás után ad áramot, és ez megy fel a kijelzőhöz amire az átkapcsolja a dátumkijelzést. Amire viszont figyelni kell, hogy az antennatalpban levő erősítő is innen kapja az áramot, útközben el van ágaztatva, ezért a piros-fehér vezetéket fent, a kijelző csatlakozása előtt kell megszakítani amennyiben ilyenre adod a fejed, különben a rádióerősítő is ki lesz iktatva. Ez is egy visszatérő probléma, hogy elvágják a rádiónál aztán meg nincs vétel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolthy88 Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 köszönöm a választ, még egy kérdés: a kijelző csatlakoztatásához hogy férek hozzá? ki kell szedni a középkonzolt, vagy van egyszerűbb megoldás is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 Sajnos ki kell szedni a középkonzolt... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 köszönöm a választ, még egy kérdés: a kijelző csatlakoztatásához hogy férek hozzá? ki kell szedni a középkonzolt, vagy van egyszerűbb megoldás is? Igen, sajnos középkonzolt kell bontani, itt találsz hozzá egy leírást: https://sites.google.com/site/gastraokossagok/muszerfal#TOC-K-z-pkonzol-kiszed-se: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolthy88 Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 rendben, köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április20, 2013 Megoszt Elküldve Április20, 2013 Sziasztok!Elkészült a kapcsolható vonalbemenet a CDR500-ra! Szuperül működik!Külön köszönet Glare68-nak!A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krisz19 Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 Sziasztok. Valaki meg tudná mondani mekkora hangszorok kellenek G astra ajtóba előre hátra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Április22, 2013 Megoszt Elküldve Április22, 2013 Sziasztok. Valaki meg tudná mondani mekkora hangszorok kellenek G astra ajtóba előre hátra? Előre 165mm,hátra 130mm. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Sziasztok! Két kérdésem lenne. Kerettörténet: Adott egy 2009-es Classic II Astra. Leszedtem a tükörháromszöget, gyári csipogó beszerelés végett. Itt jön a két gáz. Először is, sikerült beletörnöm két patentot. Namost a tükörháromszög patentja megegyezik az oldalkárpit patentjaival? Másik: Sehol nem találtam kábelt. Benéztem a kis résen, ott volt a tükörállító kapcsolónak a kábele, meg az elektromos tüköré, de csipogóét nem találtam. Le kéne venni a komplett kárpitot hozzá, vagy valahogy be lehet nyúlni? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Próbáld kipiszkálni azt a vezetéket, nekem hozzá volt kötözve a csipogó csatlakozója is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Próbáld kipiszkálni azt a vezetéket, nekem hozzá volt kötözve a csipogó csatlakozója is. Köszönöm! Egyébként ami bennragadt lemezbe patent, azt hogy az istenbe szedem onnan ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Köszönöm! Egyébként ami bennragadt lemezbe patent, azt hogy az istenbe szedem onnan ki? Patent nekem is 2db beleszakadt még tavaly. Erősen meg kell fogni fogóval, ki tudod szedni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cápafagyi Elküldve Május2, 2013 Megoszt Elküldve Május2, 2013 Sziasztok! (ide is bemásolom, lehet, hogy ez lesz a jó topic) Az alábbi probléma megoldásában kérném a segítségeteket: Adott egy 2004-es évjáratú 1.6-os Astra G. A gyári Blau magnóját kicseréltem egy egészen más típusú (sd, usb, cd, bluetooth stb) lejátszóra. A csatlakozó egy az egyben passzolt a hátulján, hát összedugtam. Minden tökéletes, szépen szól, teszi a dolgát. Azonban a központi zár vezérlése onnantól kezdve megbolondult, illetve távirányítóval képtelenség lezárni, nyitni is csak 1 méterről. Lehúztam hát az új lejátszó seggéről a dugót és láss csodát a távvezérlés ismét tökéletes. Visszadugtam, megint meghalt. Ezután teljesen lecsupaszítottam a rádióba csatlakozó dugóról a kábeleket (RC, WEG, ID, DIAG), már csak a +12V, GND és a kapcsolt 12V megy hozzá, még az elektromos-antenna vezérlést is kikötöttem. Ezzel csak azt értem el, hogy menet közben is állandóan kiírja a TID a dátumot, de a hiba ugyanúgy fennáll. Több embertől hallottam, hogy a bluetooth sugároz olyan frekin ami meghülyíti a vezérlést. Csak az a poén, hogy mikor kiszállok a kocsiból, hogy bezárjam, a rádió nincs bekapcsolva és alapból csak a 12V és a test megy hozzá. Elvileg a bluetooth sem antennázza össze a környéket. Egyik kollégám a 2006-os évjáratú 1.4-es G Astrájával járt ugyanígy, a probléma nála is ugyanez. Neki a rádió típusa egészen más, de hasonló kaliber. Próbáltam máshonnan testet vinni a rádióhoz - a Hiba maradt. Kiforrasztottam a rádióban lévő bluetooth antennát - a Hiba maradt A kapcsolt és a fix 12V-ra külön beépítettem egy-egy zavarszűrőt - a Hiba maradt. Egy viszonylag régebbi CD-s rádióval is próbálkoztam, amelyik nem ilyen okos - A hiba megszűnt!!! Ha valaki tapasztalt már hasonlót és tud is pár jó ötlettel szolgálni, nagyon megköszönném. Üdv Csaba Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kdani Elküldve Május3, 2013 Megoszt Elküldve Május3, 2013 Sziasztok!! Segítséget szeretnék kérni a kormányról vezérelhetőséggel kapcsolatban.Kicseréltem a gyári fejegységet (2003. G Sedan 1.4 16V Njoy) egy Alpine CDE 100eub típusra.Mivel nem volt hozzá megfelelő csatlakozó, a multikormány azóta megszűnt működni.Érdemes 8-10 ezer forintért venni hozzá adaptert??És azzal vajon megjelenik újra a kijelzőn a lejátszott szám címe,rádió, ilyenek?? Előre is köszi!! Üdv: Dani Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Május3, 2013 Megoszt Elküldve Május3, 2013 Sziasztok!! Segítséget szeretnék kérni a kormányról vezérelhetőséggel kapcsolatban.Kicseréltem a gyári fejegységet (2003. G Sedan 1.4 16V Njoy) egy Alpine CDE 100eub típusra.Mivel nem volt hozzá megfelelő csatlakozó, a multikormány azóta megszűnt működni.Érdemes 8-10 ezer forintért venni hozzá adaptert??És azzal vajon megjelenik újra a kijelzőn a lejátszott szám címe,rádió, ilyenek?? Előre is köszi!! Üdv: Dani Szia! Hogy érdemes-e venni a multikormányhoz adapter, azt csak te tudod eldönteni, hogy neked megéri-e azt a pénzt. A multikormány és a középkonzol kijelző két külön dolog, csak a multikormányhoz fogsz kapni adaptert amennyiben a fejegység támogat ilyen funkciót, a kijelző használata nem lesz megoldható, ilyesmit - tudomásom szerint - egyik fejegység sem tud a gyáriakon kívül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május3, 2013 Megoszt Elküldve Május3, 2013 De, egyes felső kategóriás Kenwood és VDO fejek tudják vezérelni a kijelzőt is (tényleg csak a drágábbak, szóval nem ilyen 30e Ft-os kategória), a multikormány vezérléshez viszont majd' mindegyik típushoz kapsz adaptert. Alpine-hoz biztosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Május3, 2013 Megoszt Elküldve Május3, 2013 De, egyes felső kategóriás Kenwood és VDO fejek tudják vezérelni a kijelzőt is (tényleg csak a drágábbak, szóval nem ilyen 30e Ft-os kategória), a multikormány vezérléshez viszont majd' mindegyik típushoz kapsz adaptert. Alpine-hoz biztosan. Akkor tévedtem, mostmár ezt is tudom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cápafagyi Elküldve Május4, 2013 Megoszt Elküldve Május4, 2013 Sziasztok! (ide is bemásolom, lehet, hogy ez lesz a jó topic) Az alábbi probléma megoldásában kérném a segítségeteket: Adott egy 2004-es évjáratú 1.6-os Astra G. A gyári Blau magnóját kicseréltem egy egészen más típusú (sd, usb, cd, bluetooth stb) lejátszóra. A csatlakozó egy az egyben passzolt a hátulján, hát összedugtam. Minden tökéletes, szépen szól, teszi a dolgát. Azonban a központi zár vezérlése onnantól kezdve megbolondult, illetve távirányítóval képtelenség lezárni, nyitni is csak 1 méterről. Lehúztam hát az új lejátszó seggéről a dugót és láss csodát a távvezérlés ismét tökéletes. Visszadugtam, megint meghalt. Ezután teljesen lecsupaszítottam a rádióba csatlakozó dugóról a kábeleket (RC, WEG, ID, DIAG), már csak a +12V, GND és a kapcsolt 12V megy hozzá, még az elektromos-antenna vezérlést is kikötöttem. Ezzel csak azt értem el, hogy menet közben is állandóan kiírja a TID a dátumot, de a hiba ugyanúgy fennáll. Több embertől hallottam, hogy a bluetooth sugároz olyan frekin ami meghülyíti a vezérlést. Csak az a poén, hogy mikor kiszállok a kocsiból, hogy bezárjam, a rádió nincs bekapcsolva és alapból csak a 12V és a test megy hozzá. Elvileg a bluetooth sem antennázza össze a környéket. Egyik kollégám a 2006-os évjáratú 1.4-es G Astrájával járt ugyanígy, a probléma nála is ugyanez. Neki a rádió típusa egészen más, de hasonló kaliber. Próbáltam máshonnan testet vinni a rádióhoz - a Hiba maradt. Kiforrasztottam a rádióban lévő bluetooth antennát - a Hiba maradt A kapcsolt és a fix 12V-ra külön beépítettem egy-egy zavarszűrőt - a Hiba maradt. Egy viszonylag régebbi CD-s rádióval is próbálkoztam, amelyik nem ilyen okos - A hiba megszűnt!!! Ha valaki tapasztalt már hasonlót és tud is pár jó ötlettel szolgálni, nagyon megköszönném. Üdv Csaba Mivel úgy tűnik mindenki tanácstalan ebben a témában, nekiláttam kiszűrni minden lehetséges problémaforrást. Ha esetleg valakit érdekel és hasonló problémával találja magát szemben, szívesen megosztom a tapasztalatomat: Mindkét 12V+ tápot (kapcsolt és direkt) egy-egy diódán (lehetőleg nagyáramú legyen, főleg a direkt 12V min. 5A) keresztül kell az ISO csatlakozóba kötni sorban, természetesen nyitó irányban. Remélem segítettem! Üdv Csaba Link to comment Megosztás: More sharing options...
ricky15 Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 Hali emberek! Érdeklődnék,hogy valaki esetleg nem-e tudja h a hátsó hangszóró vezetéke milyen színű? a gumiköpenyt lebontottam és egy csomó színű vezeték van ott melyik lehet a hangszórójé ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 Sziasztok!Nemrég megcsináltam a CDR500-ra a vonalbemenetet. Működik is, minden rendben, de előjött egy komoly probléma. Ha töltöm szivargyújtóról azt az eszközt, amivel a zenét játszom le, akkor zúg, búg. A generátor zavarjele hallatszik a hangszórókon fordulatszám függvényében.Milyen szűrést lehetne erre alkalmazni? A szivargyújtós töltőt kell komolyabbra cserélni?Van valakinek ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 Hali emberek! Érdeklődnék,hogy valaki esetleg nem-e tudja h a hátsó hangszóró vezetéke milyen színű? a gumiköpenyt lebontottam és egy csomó színű vezeték van ott melyik lehet a hangszórójé ? Szia, ez talán segít: https://557442e0-a-62cb3a1a-s-sites.googlegroups.com/site/opelccled/hatso-eablak/p3164519.jpg?attachauth=ANoY7cqV7cUl_QQlojkGh_nm1egpLcmQqTJUQROUcE1SK4eyyAmZM2ael_pB7OX7cpwlBjiFaPwkEQ23i-wozzy4ogUJyPBFBRqGG3jg6nDFb3VmsypBNT6cu_qrunrs9BeKuMVjHUhha9s4SH3cknEvvJpncg6oeV-s1nO1RI_RPUet9biOhyzFjV45aUU-i3ODxjTeQCWN0yFILPhIkuRAH7As1zUQd1DeySNQexBjrSJ2nAT6qe4%3D&attredirects=0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ricky15 Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 Nagyon szépen köszönöm kobraCode :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts