Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra gyári "HIFI"


Guest

Recommended Posts

Astra G gyári Philips CCR 600 rádió, gyári CD tárral összekötve az adott kombinációkra ezeket dobja ki a rádió. Melyik mire jó?

UM-1-bekapcsológomb : IMP 16000 ( az érték állítható )

3-5-bekapcsológomb : DIGIT 8 ( egyéb értékek: 2+8 és 10 )

2-4 bekapcsológomb : STEP 9 vagy 10

TP-bekapcsológomb : MS-VOL 0 ( értékek -3 tól +3 ig állíthatók )

Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Igen. Azt mondta aki legelőször leteszi a lét az viheti.Nekem mondjuk könnyű dolgom volt,mert Tgabika76-al szemben lakom,úgyhogy közel volt. DE REMÉLEM NINCS HARAG EMIATT? :D

egy kicsi harag is szorult belém, de inkább csak besárgultam az irigységtől B)

Link to comment
Megosztás:

Nagyon sokszor volt róla szó. Lipinek igaza van! De utoljára leírom! Ez a jelenség abból ered hogy a kapcsolt ill a fix pozitívok az opel iso csatiba és JVC rádióba fordítva vannak. (JVC nél általában piros és sárga szál) Ha nincsen iso átalakító hanem egyből a rádióba meg bele az iso csati akkor egyet tudsz csinálni, hogy kipiszkálod óvatosan a pint az isoból és megcseréled a két szálat. Kép is van valahol a fórumon, de azt már tényleg keresd meg.

Köszi megoldódott fain lett

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a leírtakat de nem találom a képet róla ha elküldenéd azt nagyon megköszönöm. Légyszíves.

képet nem is csináltunk,két kanóc megfordítása az iso csatiban,vastag pirosat a vékony pirossal.de meglehet a rádión is,ott a sárgát cseréld fel a pirossal...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok egy fogós kérdésre keresném a választ

a magnó csatlakozómon amire az iso csatik 2db megy

van egy harmadik csatlakozónak hely, gondolom a gyári magnónak a vackai.

nekem ebben a harmadban 4 szál vezeték megy,

de van egy másik korbácsom

ebben pedig találtam +5 vezetéket amik a fenti kijelzőhöz mennek.

érdekesek mert

egybe vannak kötve, szigetelve mint a légzsák kábelek

az egyikben van egy 24es pin fehér és egy 25ös pin zöld kábel

a másikban 3 kábel van egyben 26 pin fehér, 21 pin fekete, 20 pin piros

sajnos a kijelző csatin nem tudtam leolvasni a pin számokat

érdekelne hogy mit vezérelnek vagy miért vannak egyáltalán nálam kihagyva

köszönöm

talán ide jobban illik

Link to comment
Megosztás:

Üdv srácok!

Nagyon informatív a topik, ennek segítségével terveztem meg, bontottam szét és vezetékeltem be a hátsó hangszórókat. Egyetlen apró momentumra nem találtam választ méghozzá arra, hogy azt a nyűves gyári csipogót hogy kell hátul a helyére pattintani. Az oké hogy a kárpit eleje felől (gondolom ezért lehet leszedni a rácsot), de én hiába forgattam, passzintottam órákon keresztül, sehogy sem akart a helyére feküdni. Ha valaki már sikerrel vette ezt az akadályt is és emlékszik a trükkre megkérném hogy pár szóban ismertesse. Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

További tapasztalataim a hátsó csipogókról. Ami ma végleg világossá vált - miután az opel bontóban sem tudták az általam rendelt gyári csipogókat a hátsó ajtóba szerelni - hogy ezek (1.kép) nem ebbe a "sorozatú" G Astrába valók. A bontóban rendelkeztek további két fajtával (2. és 3. kép), amik csont nélkül belepattantak a magammal vitt hátsó kárpitomba. Kíváncsiság képpen megkértem őket, mutatnának-e egy régebbi Astra hátsó kárpitot is. No ez egy 1999-es Astráról volt és annak totál más a csipogó tartó kiképzése. Hiányzik az a 4 előrefelé kiálló karom ami az enyémen (2003-as modell) megakadályozza annak a fajta csipogónak a beszerelését ami az 1. képen látható. Hmmm... Újonnan csak az 1. képen lévő kapható (így rendeltem én is), és tképpen annyi a "hibája", hogy egy méretes műanyag házban csücsül a cucc és emiatt nem fér be. A régebbi csipogókról hiányzik ez a ház emiatt simán bepattannak a helyükre.

Utánnakerestem a GM part numberek alapján és a 2. cucc Opel Omega hátsó ajtó csipogó a 3. cucc Opel Omega első ajtó csipogó B)

1.kép

2.kép elöl

2.kép hátul

3. kép elöl

3.kép hátul

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Újabb tapasztalatok a hátsó hangszórókkal kapcsolatban, ezúttal azonban az alsó nagy sugárzókkal akadtak problémák B) . Adott volt ez a mindenhol kapható Astra hátsó beépítő keret: hátsó keret , amivel ezt az elméletileg szabványos Sony cuccot szerettem volna beszerelni hátra: Hangszóró .

Csak elméletileg, ugyanis beleillik a keretbe, viszont a hangszóró négy felfogatási pontja túllóg a keret peremén így a semmibe csavaroznám bele. Szóval ezt megint csak nem értem, ugyanúgy mint az elméletileg gyári magas sugárzók nem illeszkedését a hátsó helyre.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Újabb tapasztalatok a hátsó hangszórókkal kapcsolatban, ezúttal azonban az alsó nagy sugárzókkal akadtak problémák B) . Adott volt ez a mindenhol kapható Astra hátsó beépítő keret: hátsó keret , amivel ezt az elméletileg szabványos Sony cuccot szerettem volna beszerelni hátra: Hangszóró .

Csak elméletileg, ugyanis beleillik a keretbe, viszont a hangszóró négy felfogatási pontja túllóg a keret peremén így a semmibe csavaroznám bele. Szóval ezt megint csak nem értem, ugyanúgy mint az elméletileg gyári magas sugárzók nem illeszkedését a hátsó helyre.

Én keret nélkül raktam fel, a lemezbe csavaroztam bele. :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Újabb tapasztalatok a hátsó hangszórókkal kapcsolatban, ezúttal azonban az alsó nagy sugárzókkal akadtak problémák B) . Adott volt ez a mindenhol kapható Astra hátsó beépítő keret: hátsó keret , amivel ezt az elméletileg szabványos Sony cuccot szerettem volna beszerelni hátra: Hangszóró .

Csak elméletileg, ugyanis beleillik a keretbe, viszont a hangszóró négy felfogatási pontja túllóg a keret peremén így a semmibe csavaroznám bele. Szóval ezt megint csak nem értem, ugyanúgy mint az elméletileg gyári magas sugárzók nem illeszkedését a hátsó helyre.

FBS vagy valami szilikonragasztóval kend be körbe a hangszórókosár peremét atombiztosan megfogja, sőt, minden szempontból jobb mintha csavaroznál... Nyugodt lehetsz elengedni nem fogja -50-től 200 fokig stabil:D (profi hifisek is ezt használják, illetve ajánlották, ill. én is így telepítettem a sajátjaimat hátra) késsel viszont le lehet vágni róla...

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Újabb tapasztalatok a hátsó hangszórókkal kapcsolatban, ezúttal azonban az alsó nagy sugárzókkal akadtak problémák B) . Adott volt ez a mindenhol kapható Astra hátsó beépítő keret: hátsó keret , amivel ezt az elméletileg szabványos Sony cuccot szerettem volna beszerelni hátra: Hangszóró .

Csak elméletileg, ugyanis beleillik a keretbe, viszont a hangszóró négy felfogatási pontja túllóg a keret peremén így a semmibe csavaroznám bele. Szóval ezt megint csak nem értem, ugyanúgy mint az elméletileg gyári magas sugárzók nem illeszkedését a hátsó helyre.

Na én ugyanebben a cipőben jártam. Hátsó hangfal 13 cm magnat. Megvettem a kiemelőt 13 cm-set de az nem jó G Astrába. Visszavittem kicserélték G Astrára valóra. Ez már stimmel az ajtóba de billeg benne a hangszóró, és túllóg a fülei. Erre berágtam félretettem a drágáért vett (2900 Ft) keretet, és kivágtam a gyári műanyagkeretes hangfal közepét kicsit megreszeltem lehajlítottam merőlegesre a hangszóró füleit oldalról megküldtem lerövidített önmetsző csavarral. Úgy áll mint katiban a gyerek. Most már csak a hangváltónak meg a csipogónak kell kiötleni a halyét. A hangváltó valószínűleg elfér a kárpit alatt csak a alsó nagy likat kell keresztül pántolnom valami fémlappal arra ráerősítem a hangváltót arra meg rájön a kárpit. A csipogó meg be lesz ragasztva a gyári helyre.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Köszönöm a tippeket imy, harmlevi, frankee. Azt hiszem a szilikonragasztós megoldás a legszimpatikusabb eddig. Délután már eszembe jutott a vastagabb funérlemezből való hangszóró keret kivágás is. Csak azt nem bírtammég feldolgozni, hogy kiadtam 11 ropit a magassugárzókra meg a kiemelő keretekre,és eddig úgy néz ki, hogy csak a tükörháromszöghöz tudok felhasználni két magassugárzót. Éljen a szabvány és a kompatibilitás!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Köszönöm a tippeket imy, harmlevi, frankee. Azt hiszem a szilikonragasztós megoldás a legszimpatikusabb eddig. Délután már eszembe jutott a vastagabb funérlemezből való hangszóró keret kivágás is. Csak azt nem bírtammég feldolgozni, hogy kiadtam 11 ropit a magassugárzókra meg a kiemelő keretekre,és eddig úgy néz ki, hogy csak a tükörháromszöghöz tudok felhasználni két magassugárzót. Éljen a szabvány és a kompatibilitás!

Na nálam ugyan ez van:) Az Mdf karikából/lapból elég az 1 cm vastag is, illetve csak annyi fér be a kárpit mögé (legalábbis nálam a H Astrában de a gyári hátsó hangszóró ugyan az mint a G-ben...) ez már kellően kiemel egy max kb. 50mm beépítési mélységű hangszórót... Utána ezt vágd formára, hogy szépen beférjen:).... A rögzítés: a karikát az ajtóhoz a gyárinak megfelelő menetű de hosszabb csavarokkal a gyári lyukakba(nem kell lyukasztani a lemezt) a hangszórót az Mdf-re szilikonos ragasztóval, én a már említett FBS-t használtam, (sok mindenre jó, és magyar termék:))!

Találtam képet:

fenykep0274.jpg

Link to comment
Megosztás:

Na nálam ugyan ez van:) Az Mdf karikából...

Köszi a tippeket. A szilikonos ragasztót már megvettem, de az mdf lap vagdosás előtt először felhasználom a gyári kiemelőkeretet (ha már megvettem) és abba ragasztom bele a hangszórót. Hosszú hétvégén szerelés, remélem nem kell már semmit vennem.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.