Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Első sorban igen, de láttam utólag beépítetteket, amik ugyanígy működtek, ha volt bennük a késleltetett kikapcs funkció (Sony, Panasonic, M.N.C., stb)

jaaaa, akkor most már értem :o

Elküldve
Első sorban igen, de láttam utólag beépítetteket, amik ugyanígy működtek, ha volt bennük a késleltetett kikapcs funkció (Sony, Panasonic, M.N.C., stb)

Ezenkívül az összes BLAU is ilyen :o

Elküldve

Köszönöm az eddigi hozzászólásokat mindenkinek, de nincs valakinek valami kézzelfogható ötlete, hogy hogyan lehet ezt megjavítani vagy csak úgy oldható meg hogy rádiócsere? Nemhiszem, hogy konkrétan a gyári rádiójába van valami beépett cucc, mert anélkül is tökéletesen működik.

Elküldve
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat mindenkinek, de nincs valakinek valami kézzelfogható ötlete, hogy hogyan lehet ezt megjavítani vagy csak úgy oldható meg hogy rádiócsere? Nemhiszem, hogy konkrétan a gyári rádiójába van valami beépett cucc, mert anélkül is tökéletesen működik.

Fel kell cserélni a kapcsolt és a fix 12 V-ot. (Normálisan kell bekötni.)

Elküldve
Sziasztok!

Valaki meg tudná nekem mondani, hogy milyen kapcsolatban áll a gyári rádiósmagnó és a távirányítós központi zár? Ugyanis most akartam kicserélni egy CD-sre és az egyik pillanatról a másikra már nem is működik. Ha nincs benne semmi akkor is működik meg ha a gyári van benne akkor is,de mihelyst beletszem az újat, akkor az ajtót nem akarja bezári, csak kinyitni. Ha valaki tud valami okos megoldást akkor légyszi írjon.Köszi

Fel kell cserélni a kapcsolt és a fix 12 V-ot. (Normálisan kell bekötni.)

Nem figyeltél Speter!

Ezt a problémát ez nem oldja meg. Szakembernek kell átbogarásznia a kötéseket.

Elküldve
Nem figyeltél Speter!

Ezt a problémát ez nem oldja meg. Szakembernek kell átbogarásznia a kötéseket.

Bocsi kavarásért.

Csak, hogy teljesen képben legyek. Melyik az igaz?

1.

Ezt a bizonyos rádiót rosszul kötötte be valaki és azért hülyéskedik

2.

Ezt a bizonyos rádiónak nem iso csatija van és nem a (szokásos) kapcsolt + állandó 12V csere után működtethető normálisan Opelben.

Elküldve
Bocsi kavarásért.

Csak, hogy teljesen képben legyek. Melyik az igaz?

1.

Ezt a bizonyos rádiót rosszul kötötte be valaki és azért hülyéskedik

2.

Ezt a bizonyos rádiónak nem iso csatija van és nem a (szokásos) kapcsolt + állandó 12V csere után működtethető normálisan Opelben.

Midegyik lehet igaz!

Akkor mondok egy nagyon egyszerű hibakeresési módot. Nem kell hozzá más mint egy sima multiméter! Tehát a menet a következő. Rádió ki a helyről de csak úgy hogy a csatik bele legyenek dugva. Utána multiméter elővesz, 20V os DC méréshatárra beállít majd utána a fekete végét belenyomod hátultól az iso csatiba a fekete kábel érintkezőjéhez, majd a másikat (kivett indítókulcs mellet) a sárgához ezen elvileg ott kell lennie a 12 V nak (illetve az akksu fesz nek) majd ha látod hogy ott a 12 V akkor átdugod a sárgából a mérózsinórt a pirosba is(szintév kivett kulcs mellet) Ha ott is ott van a fesz akkor balhé van ugyanis akkor a magnó belső elektronikája nem válatszja ketté vagy valamelyik alkatrész meghibásodása miatt átengedi magán. Ha nincsen ott a 12V a piroson akkor lehet keresni a hibát autóvilammosági műhelyben. De mielőtt ezt meglépnéd hogy elviszed szerintem ezt mindenképp játsz meg. Jópár ezrest megspórolhatsz.

Elküldve
Bocsi kavarásért.

Csak, hogy teljesen képben legyek. Melyik az igaz?

1.

Ezt a bizonyos rádiót rosszul kötötte be valaki és azért hülyéskedik

2.

Ezt a bizonyos rádiónak nem iso csatija van és nem a (szokásos) kapcsolt + állandó 12V csere után működtethető normálisan Opelben.

Midegyik lehet igaz!

Akkor mondok egy nagyon egyszerű hibakeresési módot. Nem kell hozzá más mint egy sima multiméter! Tehát a menet a következő. Rádió ki a helyről de csak úgy hogy a csatik bele legyenek dugva. Utána multiméter elővesz, 20V os DC méréshatárra beállít majd utána a fekete végét belenyomod hátultól az iso csatiba a fekete kábel érintkezőjéhez, majd a másikat (kivett indítókulcs mellet) a sárgához ezen elvileg ott kell lennie a 12 V nak (illetve az akksu fesz nek) majd ha látod hogy ott a 12 V akkor átdugod a sárgából a mérózsinórt a pirosba is(szintév kivett kulcs mellet) Ha ott is ott van a fesz akkor balhé van ugyanis akkor a magnó belső elektronikája nem válatszja ketté vagy valamelyik alkatrész meghibásodása miatt átengedi magán. Ha nincsen ott a 12V a piroson akkor lehet keresni a hibát autóvilammosági műhelyben. De mielőtt ezt meglépnéd hogy elviszed szerintem ezt mindenképp játsz meg. Jópár ezrest megspórolhatsz.

  • 2 weeks later...
Elküldve
Hello mindenki.

Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy G-astra sedan ba megoldható-e valahogy a kapaltartóba elhelyezni 2 hangszórót?

Előre is kösz.

üdv.

Szerintem megoldható, bár a kalaptartó alatt még ott van a kaszni is. Azt is ki kellene vágni. Én biztos, hogy nem barmolnám össze.

Lehet már kapni kiváló minőségű és hangzású hangsugárzókat az ajtódba való méretben is.

Elküldve
Szerintem megoldható, bár a kalaptartó alatt még ott van a kaszni is. Azt is ki kellene vágni. Én biztos, hogy nem barmolnám össze.

Lehet már kapni kiváló minőségű és hangzású hangsugárzókat az ajtódba való méretben is.

Az ajtókban elég komoly hangzású cuccok vannak, az elsőkben 6 a hátsókban 4, és gondoltam rá hogy teszek 2 mélyközepet a kalaptartóba de én sem szívesen barmolnám össze a "vasat"

Kösz a választ.

Elküldve
Az ajtókban elég komoly hangzású cuccok vannak, az elsőkben 6 a hátsókban 4, és gondoltam rá hogy teszek 2 mélyközepet a kalaptartóba de én sem szívesen barmolnám össze a "vasat"

Kösz a választ.

szerintem a legjobb hangzást úgy lehet elérni, hogy az ajtókba jo szetteket teszel és a csomiba egy mélyládát! Persze mindet erősítőről hajtva!

Nekem csak az ajtókban(elől és hátul) vannak Pioneer kék szettek típusokra nem emlékszem....majd megnézem. Melyeket egy JVC fejjel hajtok. Ajtok normálisan megcsinálva, ami nagyon fontos! Ládám nincs hátul, nem akarom vele a helyet pazarolni és elrondítani a csomit :excl:

sokan beszívták már és azt hitték, hoy van ládám, pedig nincs! Királyul szól, max a fejet cserélném le komolyabbra!

Szóval szerintem a kalaptartós megoldás csúnya is, és soha sem fog szépen szólni!

Elküldve
szerintem a legjobb hangzást úgy lehet elérni, hogy az ajtókba jo szetteket teszel és a csomiba egy mélyládát! Persze mindet erősítőről hajtva!

Nekem csak az ajtókban(elől és hátul) vannak Pioneer kék szettek típusokra nem emlékszem....majd megnézem. Melyeket egy JVC fejjel hajtok. Ajtok normálisan megcsinálva, ami nagyon fontos! Ládám nincs hátul, nem akarom vele a helyet pazarolni és elrondítani a csomit :excl:

sokan beszívták már és azt hitték, hoy van ládám, pedig nincs! Királyul szól, max a fejet cserélném le komolyabbra!

Szóval szerintem a kalaptartós megoldás csúnya is, és soha sem fog szépen szólni!

Nekem az első ajtókba van egy pár Pioneer TS-H 1703, egy pár csipógó felül ugyan csak pioneer de a típusát nem tudom, + van még egy egyedileg beépített (nem látható) TS-G 1311i

A hátsó ajtókba ugyan az a csipogó ami elöl, + a gyári cuccok helyén szintén egy pár TS-H 1703-as poi.

Fejegységem egy DEH-3000 MP amire csak a magas hangszórók vannak rákötve a többit egy GM-5400 as pioneer erősítő üzemelteti.Ládán erősen gondolkodom, de lehet hogy most ezt a kalaptartós ötletet elhagyom.

Elküldve

Hali,

Nekem szintén Sony mp3-as lett berakva és mutatja az időt hőmérsékletet, stb, csak a rádió infók nem jelennek meg.

A bekötés a könyve szerint is két módon lehet, a hozzá adott ISO kábellel:

1. Ha van kapcsolt feszültség állása a gyújtáskapcsolónak. Akkor értelem szerűen csak úgy kapcsol be ha bent van a kulcs.

2. Amennyiben ez így nem oké, vagy nincs ilyen állás, akkor meg kell cserélni az ISO átalakító kábelen két vezetéket ( táp és kapcsolt feszültség ) így folyamatosan tud üzemelni kulcs nékül is.

Így viszont én azt tapasztaltam, hogy az állandó táp miatt nyáron baromira melegedett, néha szabályosan forró volt a hűtőbordája, ami szerintem nem túl egészséges, szóval nálam maradt a kulcsos üzemmód.

Sziasztok.

Érdekes tapasztalat: kiszedtem a gyári CAR300 kazettásmagnót, és egy Sony MP3 játszós került a helyére, teljesen gyári ISO csatlakozó bekötéssel (egyik oldalon sem variáltam semmit). Ahogy várható volt, a kocsi kijelzőjének alsó sora eltűnt mikor bekapcsoltam a rádiót. De, néhány alkalom (3-5 indítás és rádió bekapcsolás) után már nem tűnik el az alsó sor a kijelzőről, ugyanúgy mutatja az időt, hőmérsékletet és dátumot, függetlenül attól, hogy a rádió be van-e kapcsolva vagy sem. Persze csak ha rajta vana a gyújtás.

Ez normális? :excl: CD és rádió is jól működik, a csatlakozások rendben csatlakoznak... A kocsi németországi eredetileg, lehet hogy valami "okosabb" szoftver fut benne, ami észreveszi, hogy fölösleges várni az RDS infót a magnótól?

Elküldve
Sziasztok!

Tudna valaki küldeni Opel Astra G 2003 autórádió leírást?

Előre is köszi!

Tamás

Ez így nem fog menni! Mi a típusa? Pl.: CDR 500

Elküldve

Sziasztok!

Szeretném kicserélni a gyári hangszórókat, mert nagyon gatyán szólnak...

Meg tudjátok mondani hogy a 3 ajtós változatban mekkora hangszórók vannak elől és hátul?

(Hátul még nincs hangszóró de most már szeretnék, a kábelek be vannak húzva gyárilag?, beépítő keretet kell hozzá vennem vagy van az is?)

Üdv. L.P

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.