Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem pont ide tartozik, de Ti mindig powert akartok a cuccba, ezért itt kérdezném meg, hogy valaki tud-e ajánlani tápegységet. Vettünk hűtőtáskát, ami szivargyújtóba lehet dugni, ellenben ha megállunk néha jól jönne ha 230V-ról is üzemelne. Amit tudnia kellene: 230 V AC-ről 12 V DC, s mindemelett 55W teljesítmény, vagy inkább legalább 4,5 A-t.

Légyszi ajánljatok olcsó boltot. :)

u.i. amit direkt ehhez a hűtőtáskához adnának az 7500 pénz, de kicsit drágállom. Ha nem lesz más, max megveszem azt.

Fater h kamionozik neki pont 12-230V van pont az ellentétje, 450W,ez elbírja a laptopot, mindent, asszem 50€ körül vette kint.

230-12V nemtom mennyi lehet.

Elküldve
Igen, az irány jó, ilyen kell nekem.

Az, hogy ez "hagyományos, nem stabilizált" azt jeleni, hogy bírni fogja az én 4,5 A-emekt? Nem inkább egy stabilizáltat kellene vennem?

jobb lenne az,de az ilyen szivargyújtós megoldásoktól én személy szerint megőrülök,szerintem nem egy életbiztositás,inkább egy fix csatira kellene kötni,ahol van rendes érintkezés...

Elküldve
Nem pont ide tartozik, de Ti mindig powert akartok a cuccba, ezért itt kérdezném meg, hogy valaki tud-e ajánlani tápegységet. Vettünk hűtőtáskát, ami szivargyújtóba lehet dugni, ellenben ha megállunk néha jól jönne ha 230V-ról is üzemelne. Amit tudnia kellene: 230 V AC-ről 12 V DC, s mindemelett 55W teljesítmény, vagy inkább legalább 4,5 A-t.

Légyszi ajánljatok olcsó boltot. :)

u.i. amit direkt ehhez a hűtőtáskához adnának az 7500 pénz, de kicsit drágállom. Ha nem lesz más, max megveszem azt.

Én is laptop adaptert használok a hűtőtáskához kempingezésnél, és tökéletesen megfelel a célnak. 2000ft-ért vettem, igaz fű alatt. Ennyit bőven megért.

Elküldve
jobb lenne az,de az ilyen szivargyújtós megoldásoktól én személy szerint megőrülök,szerintem nem egy életbiztositás,inkább egy fix csatira kellene kötni,ahol van rendes érintkezés...

Csak akkor nem mobil a hűtőláda, gyárilag szivargyújtós a drága. Vagy hogy érted a fix csatit, van vmi komolyabb verzió, ami csatlakozó ugyan, de nem szivargyújtós? Kábelt úgyis kell húznom, mert nem a B1-ben, hanem a csomitartóban szeretném hurcolászni a hűtőtáskát.

Szóval várom az ötleteket.

Elküldve
Csak akkor nem mobil a hűtőláda, gyárilag szivargyújtós a drága. Vagy hogy érted a fix csatit, van vmi komolyabb verzió, ami csatlakozó ugyan, de nem szivargyújtós? Kábelt úgyis kell húznom, mert nem a B1-ben, hanem a csomitartóban szeretném hurcolászni a hűtőtáskát.

Szóval várom az ötleteket.

Valami olyasmire gondoltam,egy 2 lábú stekker,ami oldható,de stabilabb a kontakt a két oldal között,a szivargyújtóval annyi a bajom,hogy egy hűtőtatyó azért vesz fel mind áramot,mind ampert,ami nem elhanyagolható,és melegedni fog,ha épp ugy mozdul az ajzat...........Tehát egy akármilyen stekker megteszi,csak ne lötyögjön a csatlakozás...

Elküldve
Valami olyasmire gondoltam,egy 2 lábú stekker,ami oldható,de stabilabb a kontakt a két oldal között,a szivargyújtóval annyi a bajom,hogy egy hűtőtatyó azért vesz fel mind áramot,mind ampert,ami nem elhanyagolható,és melegedni fog,ha épp ugy mozdul az ajzat...........Tehát egy akármilyen stekker megteszi,csak ne lötyögjön a csatlakozás...

Értem, köszi.

A tápkérdés továbbra is kérdés.

Elküldve
A gyári hangszórók minősége függ a felszereltségi foktól is, de valszeg egy valós 20wattos erősítőt elbír a középmély, és a magas egy kicsivel többet. márka az régebben volt blau is BOSE is bizonyos gyári rádióknál pl.:ccr 800 frekvenciátvitel hát az egy nagy kérdés?

Hát én nem kockáztattam a gyári cuccal, és amíg nincs "lehetőségem" kicserélni komolyabbra, addig a fej hajtja mind a 6-ot, az erőlködő meg csak a mélyet.

Elküldve
Hát én nem kockáztattam a gyári cuccal, és amíg nincs "lehetőségem" kicserélni komolyabbra, addig a fej hajtja mind a 6-ot, az erőlködő meg csak a mélyet.

én meg kivágtam belőle minden gyári motyót

Elküldve
sziasztok!

nos lenne egy problémám!

most cseréltem le a gyári car300-ast,egy LG-re,és műkszik meg minden,csak:

-nem menti az állomásokat,pedig átkötöttük,h kapjon állandó tápot!

-előtte működött -a km/h óra- utána már nem!fordulatszámmérő... minden jó,csaka sebességmérő,és a km számláló nem jó!

kérleksegitsetek!valamit rosszul csináltunk?

köszike!

Én is most cseréltem a rádiómat LG fejegységre, nekem sem jegyezte meg a dolgokat! Megoldás csak annyi hogy az LG-hez kapott csatlakozóban cseréld fel a piros és a sárga kábelt! Kimértem és azóta működik minden!

Elküldve

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy lehet kapni valami féle rádió erősítőt vagy valamit?

Mert ez a gyári egy kalap f*s.

Hallgatnám a slágert azt csak sistereg össze vissza....

Elküldve
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy lehet kapni valami féle rádió erősítőt vagy valamit?

Mert ez a gyári egy kalap f*s.

Hallgatnám a slágert azt csak sistereg össze vissza....

Ha jól tudom az Opelban van beépített jelerősítő/zavarszűrő.

Nekem nem volt még gondom sem a gyári rádióval (ami kemény 5 napig benne volt) sem a sony fejjel. szvsz más lehet a gond. Vagy kakukkol a jelerősítő, vagy valami kontakt hiba van az antenna és a fej között.

Elküldve

Már csak azért is gondolom, mert nekem Derecskén is jön rádió1, Danubius, sláger, FM 95 (talán ez picit sistereg), minden. Majd valahol Konyár - Biharkeresztes környékén kezd leszelektálódni.

Elküldve
Ha jól tudom az Opelban van beépített jelerősítő/zavarszűrő.

Nekem nem volt még gondom sem a gyári rádióval (ami kemény 5 napig benne volt) sem a sony fejjel. szvsz más lehet a gond. Vagy kakukkol a jelerősítő, vagy valami kontakt hiba van az antenna és a fej között.

És ezt a jelerősítőt hol találom meg?

Elküldve
Bontani nem kell (csak az ajtókárpitot). Valójában az ajtóban van a csatlakozó, annak a kanijában még benne van a kábel, az ajtóban már nincs.

szia

az evidens, hogy melyik a hangfal csatlakozó vagy ki kell mérni?

a hátsó ajtó kárpit hogyan vehető le? nem szeretném megtépni, ha valahol van egy rejtett csavar.

Elküldve
szia

az evidens, hogy melyik a hangfal csatlakozó vagy ki kell mérni?

a hátsó ajtó kárpit hogyan vehető le? nem szeretném megtépni, ha valahol van egy rejtett csavar.

Az ajtó burkolatot az ablektekerő karja tartja oda illetve patent szemek ha minden látható csavart ki tekertél már. a GYIK fórumrészen láthatod képekben és részletesen leirva a műveletet.

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry490129

Elküldve
Köszi

a G caraván is így működik? mert ez talán F

hátsó ajtóban van asszem két eldugott csavar:

- egyik a felső hangszóró mögött

- egy az ajtókapaszkodónál az elektromos ablak kapcsolója alatt.

A többit lehet látni, bár van amelyik be van burkolva, kis fekete fedővel.

  • 3 weeks later...
Elküldve
haló. 2006os oeplomba delco 500as cd van. néha olvas néha nem... mi a baja? de új cdket egyáltalán nem olvas :S

Próbáld meg megtakarítani az olvasó lencséjét (jól szét szedhető a delco cdr 500), a cd-s rádiok már csak ilyenek vagy vidd el szervízbe habár az lehet hogy drága lesz - www.kopeautohifi.hu; vagy www. audioszerviz.hu de előtte érdeklődj hogy mennyibe áll meg a mulatság!

Elküldve

Van egy olyan kérdésem, hogy van-e valahol a sofőroldalon (esetleg rádiónál, ezért is írtam ide) kapcsolt 5V? Ha igen pontos helyet, vezetéket tudtok mondjatok légyszi.

Elküldve
Van egy olyan kérdésem, hogy van-e valahol a sofőroldalon (esetleg rádiónál, ezért is írtam ide) kapcsolt 5V? Ha igen pontos helyet, vezetéket tudtok mondjatok légyszi.

5 volt?

Elküldve
Van egy olyan kérdésem, hogy van-e valahol a sofőroldalon (esetleg rádiónál, ezért is írtam ide) kapcsolt 5V? Ha igen pontos helyet, vezetéket tudtok mondjatok légyszi.

Biztos, hogy nincs. Ha valamelyik műszerről, vagy a rádióról lehozol barkáccsal max. akkor. Javaslom, tegyél be egy kis kapcsolóüzemű tápot (pl. telefontöltő) a kapcsolt 12V-ra. Ócó.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.