Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra gyári "HIFI"


Guest

Recommended Posts

Nemtom. Cabrioba hátra sony xplodot raktam, oda nem kellett, de az tök más tészta.

Azért köszi!

Remélem lessz olyan, aki 4,5 vagy kombiba a hátsó ajtóba tett be már hangszórókat.

Amúgy ha kell kiemelő keret,akkor nem jó bútorlapból(20mm) kivágva?

updated:visszaírtak, elfogyott :lol:

Esetleg TS-G1302i (ennél többet tényleg nem adok érte 7700Ft)

Pioneer

Link to comment
Megosztás:

VDO! Hátra is kell kiemelőkeret, ha ügyes vagy bútorlapból simán megcsinálod. Jó munkát hozzá! Az a szürke vezeték abban a kettes csatiban az holvan pontosan?

Pioneer TS-G1302i-t néztem, mert a VDO elfogyott. Az esetleg nem jó?

A B oszlopban a biztonsági őv amire feltekercselődik, az fölött logott egy szürke szivacsban a csati beburkolva.

Link to comment
Megosztás:

Na lám-lám, nem is olyan rossz a SAL!

A mostani cuccai egész korrektek....

Próbáld meg hozzá ezt:

(SAL XPRO láda)

Hát én kipróbáltam. Volt egy üres 25-ös reflex ládám, teljesen más hangszóróhoz számolva, csak 70-es porttal (ez volt az első épített ládám, a kárpitozása sem 100-as még) - brahiból vettem bele egy XPRO 2580-ast....

BESZ...SZ, BEHU....ZOL, VAZZE !!!!!

Ezt nem gondoltam volna! 10 alatt (na jó, listaáron 13-ért) ilyen jót még nem láttam! Csütörtökön valszeg kimegyek a Lurdyhoz, úgyhogy aki nem hiszi, meg is hallgathatja!

Kicsit persze puhább, mint egy zárt láda, de mivel 25-ös, elég gyors maradt, nem kenődik. Szép az utánzengése, lehet, a 70-es port jót tesz neki, nemtom. Az ajánlás 100-as lenne. Nem csak a pincébe megy le, hanem alá, sztem. valahol a metró szintje lehet :lol: :lol: :lol:

Hozzá tartozik, hogy még csak kisebb/közepes teljesítményen próbáltam, mert még bejáratós, és nem vagyok állat. Kérdés, mit csinál, amikor kezd a teljesítmény végéhez érni. De épeszű zenehallgatásra atom.

Link to comment
Megosztás:

Pioneer TS-G1302i-t néztem, mert a VDO elfogyott. Az esetleg nem jó?

A B oszlopban a biztonsági őv amire feltekercselődik, az fölött logott egy szürke szivacsban a csati beburkolva.

De ez a Pio koaxikális, hátsó ajtóba nem tennél inkább komponenst az igaz hogy azt nem kapsz annyiért, de talán a magas nem jönne alulról a lábtérről.

Link to comment
Megosztás:

Ja, csak gondolom imy nem akar farigcsálni, csak egyszerű upgrade-et akar. Szerintem nem kéne hátra rakni semmit, de ha mégis, legalább ne legyen benne magas.... tudom, hogy fura így elsőre, meg lehet, hogy hátul nem lesz 100-as a hangzás, de legalább az elejét nem b@ssza el.

Pl. ezt meg lehet próbálni:

WRX 13

De speciel koaxban alig drágább:

WRX 313

Viszont azt érdemes lenne meggondolni, hogy ha már hátul beépítesz valamit, jó lenne, ha elöl is hasonló (vagy ugyanolyan széria) hangszóró lenne, mert különben nem garantált, hogy nem fog eltolódni a hang előre v. hátra....

Link to comment
Megosztás:

Ja, csak gondolom imy nem akar farigcsálni, csak egyszerű upgrade-et akar. Szerintem nem kéne hátra rakni semmit, de ha mégis, legalább ne legyen benne magas.... tudom, hogy fura így elsőre, meg lehet, hogy hátul nem lesz 100-as a hangzás, de legalább az elejét nem b@ssza el.

Pl. ezt meg lehet próbálni:

WRX 13

De speciel koaxban alig drágább:

WRX 313

Viszont azt érdemes lenne meggondolni, hogy ha már hátul beépítesz valamit, jó lenne, ha elöl is hasonló (vagy ugyanolyan széria) hangszóró lenne, mert különben nem garantált, hogy nem fog eltolódni a hang előre v. hátra....

Arra gondoltam én is hogy nem akar nagyon bele menni a dologba, akkor talán még a duál kónuszos (45-20khz) is szóba jöhet ha nem akar komponenst rakni, az legalább érzékeny!

Néztem a sal cuccokat is csak nem annyira érzékenyek 87 decibelesek.

Link to comment
Megosztás:

Arra gondoltam én is hogy nem akar nagyon bele menni a dologba, akkor talán még a duál kónuszos (45-20khz) is szóba jöhet ha nem akar komponenst rakni, az legalább érzékeny!

Néztem a sal cuccokat is csak nem annyira érzékenyek 87 decibelesek.

Ehez mit szoltok?

Fél óra mulva megyek boltba, addig jó lenne a válasz.:lol:

90db-es ez, szerintem ez nem rossz :lol:

APH2

Link to comment
Megosztás:

Hát én kipróbáltam. Volt egy üres 25-ös reflex ládám, teljesen más hangszóróhoz számolva, csak 70-es porttal (ez volt az első épített ládám, a kárpitozása sem 100-as még) - brahiból vettem bele egy XPRO 2580-ast....

BESZ...SZ, BEHU....ZOL, VAZZE !!!!!

Ezt nem gondoltam volna! 10 alatt (na jó, listaáron 13-ért) ilyen jót még nem láttam! Csütörtökön valszeg kimegyek a Lurdyhoz, úgyhogy aki nem hiszi, meg is hallgathatja!

Kicsit persze puhább, mint egy zárt láda, de mivel 25-ös, elég gyors maradt, nem kenődik. Szép az utánzengése, lehet, a 70-es port jót tesz neki, nemtom. Az ajánlás 100-as lenne. Nem csak a pincébe megy le, hanem alá, sztem. valahol a metró szintje lehet :lol: :lol: :lol:

Hozzá tartozik, hogy még csak kisebb/közepes teljesítményen próbáltam, mert még bejáratós, és nem vagyok állat. Kérdés, mit csinál, amikor kezd a teljesítmény végéhez érni. De épeszű zenehallgatásra atom.

Mondtam, saját ládájában is meglepően szépen muzsikál....

A komponens szettjeivel, ill. annak a külön mélyközepével egy gondom van: nem eléggé érzékenyek a fejegységről való hajtásra!

Egyszer volt egy ilyen mélyközepem (kék membrános 165mm) és hát eléggé gyatrán muzsikált a Sony fejről (se alja, se teteje, a közép meg olyan amilyen), de erősítővel már lehetett hajtani rendesen és a hangja is jobb lett.

Mondjuk, csak átmeneti megoldás volt az Astrában.....

Link to comment
Megosztás:

A hátsó ajtóban a fekete csatlakjozóból hogyan lehet kihuzni a 3 szál központizár vezetéket?

Az egész tömböt sikerül kiszednem, de a vezetékek nem jönnek ki.<_<

Most raknám be a hátsó hangszorókat, de isgy nem tudom. :huh:

Van olyan csatid ami belemegy a gyáriba?Vagy a már régebben leírt átfúrásos technika marad?

Link to comment
Megosztás:

Van olyan csatid ami belemegy a gyáriba?Vagy a már régebben leírt átfúrásos technika marad?

megoldottam! <_<

Nem átfurtam, hanem volt két vastagabb csatlakozónak lyuk, ott húztam át a vezetéket, éppen csak belefért, majd a gumiharmonikát szétszedtem, ott elvágtam a vezetékeket, és odaforasztotam. Ha nagyon kell igy vissza lehet álítani az eredeti álapotot, mert csak a vezetéket kell viszaforasztani, és kész.

A bal oldalit, aminek elöször áltam Neki az 3 órán keresztül csináltam, a jobb oldalihoz meg már fél óra sem kellet. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Tudja vki pontosan, hogy mekkora fesz. megy a kapcsoló szálon, ami az erősítőt kapcsolja be?

Megoldható másképpen (kapcsoló szál nélkül....) az erősítő vezérlése.....??

12V, terhelhetőség max. párszáz mA.

Megoldható. Beraksz mellé egy bazi kapcsolót, aztán induláskor csomitartó nyit, kapcsoló kapcsol, csuk, beül, indul. Leálláskor leáll, kiszáll, csomitartó nyit, kikapcsol, zár. Vagy másképp, a motortéri biztosíték ki-be rakásával. <_< De miért töröd ilyen marhaságon a fejed? Nincs behúzva a kapcsolószál? :huh:

Link to comment
Megosztás:

12V, terhelhetőség max. párszáz mA.

Megoldható. Beraksz mellé egy bazi kapcsolót, aztán induláskor csomitartó nyit, kapcsoló kapcsol, csuk, beül, indul. Leálláskor leáll, kiszáll, csomitartó nyit, kikapcsol, zár. Vagy másképp, a motortéri biztosíték ki-be rakásával. <_< De miért töröd ilyen marhaságon a fejed? Nincs behúzva a kapcsolószál? :huh:

Ez nagyon jó..... :D :lol:

Igazából olyan megoldás érdekelne, mint a home suboknál, hogy a hangforrás bekapcsolásakor kap egy indítójelet az RCA kábelen keresztül és automatikusan kapcsol ki és be minden vezérlőszál nélkül....

Ismersz olyan car hifi erősítőt amely hasonló elven kapcsol?? :D

Link to comment
Megosztás:

Ez nagyon jó..... :huh: :D

Igazából olyan megoldás érdekelne, mint a home suboknál, hogy a hangforrás bekapcsolásakor kap egy indítójelet az RCA kábelen keresztül és automatikusan kapcsol ki és be minden vezérlőszál nélkül....

Ismersz olyan car hifi erősítőt amely hasonló elven kapcsol?? <_<

Léteznek olyan erősítők amire te gondolsz, de a remote szálas az elterjedtebb. Erre konkrét típust nem tudok mondani sajnos. Én mondjuk úgy raktam be a hátsó két pár rca szálat hogy a közöttük futó remote kábelt egy kapcsolóval kivezettem és így nem fogja leszívni az akkumat ha álló motorral zenélek. (55Ah akksihoz a 300w azért jól fogyaszt szerintem, de nem volt még bátorságom kipróbálni)

Link to comment
Megosztás:

Munkatársam ma felhomályosított, a Classic II-ben nincs is magas hangszoró, és tényleg nem szól.

Corsa C-ben lehet hallani, és látni is...

Vajon érdemes beszerelni?

Igen.Nekem MNC magasak vannak bent,amit a médiában lehet kapni,elég sokat javult tőle a hangzás.A vezeték ott van az ajtókárpit alatt,csak le kell szedni a kárpitot,utána meg a háromszöget.Nem lehet ezeket bepattintani a helyükre,de a háromszögben lévő kemény szivacs frankón megfogja,és nem mozognak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.