NeedForSpeed Elküldve Augusztus30, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2008 Én is rá szavazok (de várom mások véleményét is), ennyiért nem rossz, és Neki van a legnagyobb érzékenysége.... Már csak azt lenne jó tudni, hogy kell-e valami kiemelőkeret, vagy simán be lehet csavarozni. Nemtom. Cabrioba hátra sony xplodot raktam, oda nem kellett, de az tök más tészta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus30, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2008 Nemtom. Cabrioba hátra sony xplodot raktam, oda nem kellett, de az tök más tészta. Azért köszi! Remélem lessz olyan, aki 4,5 vagy kombiba a hátsó ajtóba tett be már hangszórókat. Amúgy ha kell kiemelő keret,akkor nem jó bútorlapból(20mm) kivágva? updated:visszaírtak, elfogyott :lol: Esetleg TS-G1302i (ennél többet tényleg nem adok érte 7700Ft) Pioneer Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Augusztus31, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2008 VDO! Hátra is kell kiemelőkeret, ha ügyes vagy bútorlapból simán megcsinálod. Jó munkát hozzá! Az a szürke vezeték abban a kettes csatiban az holvan pontosan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Augusztus31, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2008 nekem így néz ki a hátsó sony xplod, de talán csak kicsit több magasat hozott a csere az eredetihez képest. Semmi több. Gyári Sony xplod Volt pioneerom anno, szeressük, jó hangja van! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus31, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2008 VDO! Hátra is kell kiemelőkeret, ha ügyes vagy bútorlapból simán megcsinálod. Jó munkát hozzá! Az a szürke vezeték abban a kettes csatiban az holvan pontosan? Pioneer TS-G1302i-t néztem, mert a VDO elfogyott. Az esetleg nem jó? A B oszlopban a biztonsági őv amire feltekercselődik, az fölött logott egy szürke szivacsban a csati beburkolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 Na lám-lám, nem is olyan rossz a SAL! A mostani cuccai egész korrektek.... Próbáld meg hozzá ezt: (SAL XPRO láda) Hát én kipróbáltam. Volt egy üres 25-ös reflex ládám, teljesen más hangszóróhoz számolva, csak 70-es porttal (ez volt az első épített ládám, a kárpitozása sem 100-as még) - brahiból vettem bele egy XPRO 2580-ast.... BESZ...SZ, BEHU....ZOL, VAZZE !!!!! Ezt nem gondoltam volna! 10 alatt (na jó, listaáron 13-ért) ilyen jót még nem láttam! Csütörtökön valszeg kimegyek a Lurdyhoz, úgyhogy aki nem hiszi, meg is hallgathatja! Kicsit persze puhább, mint egy zárt láda, de mivel 25-ös, elég gyors maradt, nem kenődik. Szép az utánzengése, lehet, a 70-es port jót tesz neki, nemtom. Az ajánlás 100-as lenne. Nem csak a pincébe megy le, hanem alá, sztem. valahol a metró szintje lehet :lol: :lol: :lol: Hozzá tartozik, hogy még csak kisebb/közepes teljesítményen próbáltam, mert még bejáratós, és nem vagyok állat. Kérdés, mit csinál, amikor kezd a teljesítmény végéhez érni. De épeszű zenehallgatásra atom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 Pioneer TS-G1302i-t néztem, mert a VDO elfogyott. Az esetleg nem jó? A B oszlopban a biztonsági őv amire feltekercselődik, az fölött logott egy szürke szivacsban a csati beburkolva. De ez a Pio koaxikális, hátsó ajtóba nem tennél inkább komponenst az igaz hogy azt nem kapsz annyiért, de talán a magas nem jönne alulról a lábtérről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 Ja, csak gondolom imy nem akar farigcsálni, csak egyszerű upgrade-et akar. Szerintem nem kéne hátra rakni semmit, de ha mégis, legalább ne legyen benne magas.... tudom, hogy fura így elsőre, meg lehet, hogy hátul nem lesz 100-as a hangzás, de legalább az elejét nem b@ssza el. Pl. ezt meg lehet próbálni: WRX 13 De speciel koaxban alig drágább: WRX 313 Viszont azt érdemes lenne meggondolni, hogy ha már hátul beépítesz valamit, jó lenne, ha elöl is hasonló (vagy ugyanolyan széria) hangszóró lenne, mert különben nem garantált, hogy nem fog eltolódni a hang előre v. hátra.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 Ja, csak gondolom imy nem akar farigcsálni, csak egyszerű upgrade-et akar. Szerintem nem kéne hátra rakni semmit, de ha mégis, legalább ne legyen benne magas.... tudom, hogy fura így elsőre, meg lehet, hogy hátul nem lesz 100-as a hangzás, de legalább az elejét nem b@ssza el. Pl. ezt meg lehet próbálni: WRX 13 De speciel koaxban alig drágább: WRX 313 Viszont azt érdemes lenne meggondolni, hogy ha már hátul beépítesz valamit, jó lenne, ha elöl is hasonló (vagy ugyanolyan széria) hangszóró lenne, mert különben nem garantált, hogy nem fog eltolódni a hang előre v. hátra.... Arra gondoltam én is hogy nem akar nagyon bele menni a dologba, akkor talán még a duál kónuszos (45-20khz) is szóba jöhet ha nem akar komponenst rakni, az legalább érzékeny! Néztem a sal cuccokat is csak nem annyira érzékenyek 87 decibelesek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 Arra gondoltam én is hogy nem akar nagyon bele menni a dologba, akkor talán még a duál kónuszos (45-20khz) is szóba jöhet ha nem akar komponenst rakni, az legalább érzékeny! Néztem a sal cuccokat is csak nem annyira érzékenyek 87 decibelesek. Ehez mit szoltok? Fél óra mulva megyek boltba, addig jó lenne a válasz.:lol: 90db-es ez, szerintem ez nem rossz :lol: APH2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 Ehez mit szoltok? Fél óra mulva megyek boltba, addig jó lenne a válasz.:lol: 90db-es ez, szerintem ez nem rossz :lol: APH2 És elöl mi van? Gyári? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 És elöl mi van? Gyári? Igen Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 Hát én kipróbáltam. Volt egy üres 25-ös reflex ládám, teljesen más hangszóróhoz számolva, csak 70-es porttal (ez volt az első épített ládám, a kárpitozása sem 100-as még) - brahiból vettem bele egy XPRO 2580-ast.... BESZ...SZ, BEHU....ZOL, VAZZE !!!!! Ezt nem gondoltam volna! 10 alatt (na jó, listaáron 13-ért) ilyen jót még nem láttam! Csütörtökön valszeg kimegyek a Lurdyhoz, úgyhogy aki nem hiszi, meg is hallgathatja! Kicsit persze puhább, mint egy zárt láda, de mivel 25-ös, elég gyors maradt, nem kenődik. Szép az utánzengése, lehet, a 70-es port jót tesz neki, nemtom. Az ajánlás 100-as lenne. Nem csak a pincébe megy le, hanem alá, sztem. valahol a metró szintje lehet :lol: :lol: :lol: Hozzá tartozik, hogy még csak kisebb/közepes teljesítményen próbáltam, mert még bejáratós, és nem vagyok állat. Kérdés, mit csinál, amikor kezd a teljesítmény végéhez érni. De épeszű zenehallgatásra atom. Mondtam, saját ládájában is meglepően szépen muzsikál.... A komponens szettjeivel, ill. annak a külön mélyközepével egy gondom van: nem eléggé érzékenyek a fejegységről való hajtásra! Egyszer volt egy ilyen mélyközepem (kék membrános 165mm) és hát eléggé gyatrán muzsikált a Sony fejről (se alja, se teteje, a közép meg olyan amilyen), de erősítővel már lehetett hajtani rendesen és a hangja is jobb lett. Mondjuk, csak átmeneti megoldás volt az Astrában..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 A hátsó ajtóban a fekete csatlakjozóból hogyan lehet kihuzni a 3 szál központizár vezetéket? Az egész tömböt sikerül kiszednem, de a vezetékek nem jönnek ki.<_< Most raknám be a hátsó hangszorókat, de isgy nem tudom. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 A hátsó ajtóban a fekete csatlakjozóból hogyan lehet kihuzni a 3 szál központizár vezetéket? Az egész tömböt sikerül kiszednem, de a vezetékek nem jönnek ki.<_< Most raknám be a hátsó hangszorókat, de isgy nem tudom. :huh: Van olyan csatid ami belemegy a gyáriba?Vagy a már régebben leírt átfúrásos technika marad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Van olyan csatid ami belemegy a gyáriba?Vagy a már régebben leírt átfúrásos technika marad? megoldottam! <_< Nem átfurtam, hanem volt két vastagabb csatlakozónak lyuk, ott húztam át a vezetéket, éppen csak belefért, majd a gumiharmonikát szétszedtem, ott elvágtam a vezetékeket, és odaforasztotam. Ha nagyon kell igy vissza lehet álítani az eredeti álapotot, mert csak a vezetéket kell viszaforasztani, és kész. A bal oldalit, aminek elöször áltam Neki az 3 órán keresztül csináltam, a jobb oldalihoz meg már fél óra sem kellet. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Beépítő keret sem kellett, csak 4db 3mm-es lyukat kellet fúrni a hátsó ajtóba, és kész. Felesleges bele a beépítő keret. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Tudja vki pontosan, hogy mekkora fesz. megy a kapcsoló szálon, ami az erősítőt kapcsolja be? Megoldható másképpen (kapcsoló szál nélkül....) az erősítő vezérlése.....?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Tudja vki pontosan, hogy mekkora fesz. megy a kapcsoló szálon, ami az erősítőt kapcsolja be? Megoldható másképpen (kapcsoló szál nélkül....) az erősítő vezérlése.....?? 12V, terhelhetőség max. párszáz mA. Megoldható. Beraksz mellé egy bazi kapcsolót, aztán induláskor csomitartó nyit, kapcsoló kapcsol, csuk, beül, indul. Leálláskor leáll, kiszáll, csomitartó nyit, kikapcsol, zár. Vagy másképp, a motortéri biztosíték ki-be rakásával. <_< De miért töröd ilyen marhaságon a fejed? Nincs behúzva a kapcsolószál? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 12V, terhelhetőség max. párszáz mA. Megoldható. Beraksz mellé egy bazi kapcsolót, aztán induláskor csomitartó nyit, kapcsoló kapcsol, csuk, beül, indul. Leálláskor leáll, kiszáll, csomitartó nyit, kikapcsol, zár. Vagy másképp, a motortéri biztosíték ki-be rakásával. <_< De miért töröd ilyen marhaságon a fejed? Nincs behúzva a kapcsolószál? :huh: Ez nagyon jó..... :D :lol: Igazából olyan megoldás érdekelne, mint a home suboknál, hogy a hangforrás bekapcsolásakor kap egy indítójelet az RCA kábelen keresztül és automatikusan kapcsol ki és be minden vezérlőszál nélkül.... Ismersz olyan car hifi erősítőt amely hasonló elven kapcsol?? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Ez nagyon jó..... :huh: :D Igazából olyan megoldás érdekelne, mint a home suboknál, hogy a hangforrás bekapcsolásakor kap egy indítójelet az RCA kábelen keresztül és automatikusan kapcsol ki és be minden vezérlőszál nélkül.... Ismersz olyan car hifi erősítőt amely hasonló elven kapcsol?? <_< Léteznek olyan erősítők amire te gondolsz, de a remote szálas az elterjedtebb. Erre konkrét típust nem tudok mondani sajnos. Én mondjuk úgy raktam be a hátsó két pár rca szálat hogy a közöttük futó remote kábelt egy kapcsolóval kivezettem és így nem fogja leszívni az akkumat ha álló motorral zenélek. (55Ah akksihoz a 300w azért jól fogyaszt szerintem, de nem volt még bátorságom kipróbálni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember10, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2008 Munkatársam ma felhomályosított, a Classic II-ben nincs is magas hangszoró, és tényleg nem szól. Corsa C-ben lehet hallani, és látni is... Vajon érdemes beszerelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Szeptember11, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2008 Munkatársam ma felhomályosított, a Classic II-ben nincs is magas hangszoró, és tényleg nem szól. Corsa C-ben lehet hallani, és látni is... Vajon érdemes beszerelni? Igen.Nekem MNC magasak vannak bent,amit a médiában lehet kapni,elég sokat javult tőle a hangzás.A vezeték ott van az ajtókárpit alatt,csak le kell szedni a kárpitot,utána meg a háromszöget.Nem lehet ezeket bepattintani a helyükre,de a háromszögben lévő kemény szivacs frankón megfogja,és nem mozognak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember11, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2008 Erröl az oldalról melyiket érdemes beletenni? Amugy mekkora átmérőjű kell bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Szeptember11, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2008 Erröl az oldalról melyiket érdemes beletenni? Amugy mekkora átmérőjű kell bele? Az a SAL ADT-55-ös nagyon hasonlít az általam használt MNC-re,és ha jól emlékszem csak a nevük különbözik.Átmérőre sztem jó,de azt hiszem,hogy ROLÓ kolega már leírta valamikor,vkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts