Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hic!

Megvolt már a teszt?(SAL VPRO16S)

Érdekelne mire jutottál....

Gondolkozom az első hangszórók cseréjén....(+mély....)

De gondolozom az RFX 16SNEO is....

Less ki Lurdyhoz és csekkold le :lol:

Rííííl tájm teszt lehetőség :lol:

Elküldve
Less ki Lurdyhoz és csekkold le :lol:

Rííííl tájm teszt lehetőség :lol:

Most egy darabig nem aktuális a téma.... Közbeszólt az optikai tuning-projekt.... :lol:

Elküldve
Most egy darabig nem aktuális a téma.... Közbeszólt az optikai tuning-projekt.... :lol:

Nem akarod meghallgatni, mert félsz, hogy utánna esetleg csúszik az optika összepackolása ? :lol: :lol: :D :D

Elküldve
Nem akarod meghallgatni, mert félsz, hogy utánna esetleg csúszik az optika összepackolása ? :lol: :lol: :lol: :D

Az optikán már nincs mit csúsztatni, fényezőnél a cucc.....

Elküldve
Annyit költesz már rá miért nem veszel egy normálisat

amiben megvan minden? pl.

Voltam,megnéztem és ez valóban egy gyári OPC caravan! WÁÁÁ! :lol:

Ritka, mint a fehér holló... De amilyen most lesz olyan nem lesz mégegy....Jó lett volna anno ilyet venni....

De azért árban még nem tartok itt....

Elküldve

Sziasztok!!

Nekünk egy G astránk van teljesen gyári rádióval (blaupunkt car300) és már a bakancsom tele van vele. A rádió csak gondol egyet és bekapcsol minden ok nélkül! Ez miért lehet?? Aki tudja a választ az légyszíves írjon egy e-mailt. Ja és ezt azóta csinálja, mióta vettem bele egy kazettás mp3 átalakítót. Előre is köszönöm a segítséget.

UI: remélem jó helyre írtam a kérdésemet!

Elküldve
Sziasztok!!

Nekünk egy G astránk van teljesen gyári rádióval (blaupunkt car300) és már a bakancsom tele van vele. A rádió csak gondol egyet és bekapcsol minden ok nélkül! Ez miért lehet?? Aki tudja a választ az légyszíves írjon egy e-mailt. Ja és ezt azóta csinálja, mióta vettem bele egy kazettás mp3 átalakítót. Előre is köszönöm a segítséget.

UI: remélem jó helyre írtam a kérdésemet!

Nem a közlekedési híreknél kapcsol be? Mert azthiszem létezik egy ilyen beállítási opció....

Elküldve
Sziasztok!!

Nekünk egy G astránk van teljesen gyári rádióval (blaupunkt car300) és már a bakancsom tele van vele. A rádió csak gondol egyet és bekapcsol minden ok nélkül! Ez miért lehet?? Aki tudja a választ az légyszíves írjon egy e-mailt. Ja és ezt azóta csinálja, mióta vettem bele egy kazettás mp3 átalakítót. Előre is köszönöm a segítséget.

UI: remélem jó helyre írtam a kérdésemet!

A szóbanforgó típust nem ismerem, de talán a közl.infók vannak bekapcsolva mit boldi írta, vagy a másik hogy véletlen alapján a bekapcs gomb kontakthibás? Esetleg a tápot úgy kapja a csatin hogy az kh-s? Talán még az előlap csatlakozásánál van valami gubanc? (beszorult közé egy vezető anyagú szennyeződés?)

Elküldve
Köszi a segítséget!

És igen a közlekedési híreknél csinálja. De úgy tünik, hogy sikerült kiiktatni ezt a hibát

Nem hiba, ez az RDS egyik szolgáltatása. Ha a TA funkció (Traffic Announcement) be van kapcsolva, akkor a rádió (akkor is ha pl. cd-t hallgatsz), átkapcsol a közlekedési hírekre, aztán meg, ha vége van, akkor vissza. Ha idegesít, ki kell kapcsolni.

Lassan úgyis kihal majd a TA szolgáltatás, mert már itt a TMC... :lol:

Elküldve

Erősítsen meg valaki: a hangszóró vezetékei és az erősítő tápfesz kábele, ha rövid úton egymás mellett futnak az nem jelenthet zavart (gerjedést) a rendszerben, -ugye?

Csak az RCA szedhet össze ilyet??

Elküldve
Erősítsen meg valaki: a hangszóró vezetékei és az erősítő tápfesz kábele, ha rövid úton egymás mellett futnak az nem jelenthet zavart (gerjedést) a rendszerben, -ugye?

Csak az RCA szedhet össze ilyet??

Elvileg nem, mert a normális vezetékek árnyékoltak, szóval hivatalból nem gerjedhet össze, de ez a hivatalos tény. Nekel is egymás mellett futnak, semmi gondjuk.

Elküldve

Csak az a vezeték szed össze zajt, amin nem fut nagy áram. ("kisjelű vezeték" ld. RCA)

Ha kellően nagy áram folyik, akkor már a külső elekromágneses tér változása által indukált zavaráram elhanyagolható.

Magyarul, elvileg az nem gond, ha egymás mellett megy.

Elküldve
Csak az a vezeték szed össze zajt, amin nem fut nagy áram. ("kisjelű vezeték" ld. RCA)

Ha kellően nagy áram folyik, akkor már a külső elekromágneses tér változása által indukált zavaráram elhanyagolható.

Magyarul, elvileg az nem gond, ha egymás mellett megy.

Na... hát ezt mondom :lol:

  • 2 weeks later...
Elküldve

2008/12 hvagi Clasic II-m van, de a hátsó hangszoró vezetékeit nem találom se ahátsó ajtóban, sem a B oszlopban. A rádiotól kell hátra húzni, vagy valahova el van dugva?

Elküldve
2008/12 hvagi Clasic II-m van, de a hátsó hangszoró vezetékeit nem találom se ahátsó ajtóban, sem a B oszlopban. A rádiotól kell hátra húzni, vagy valahova el van dugva?

Jó friss az autód! :lol: elvileg a b oszlop környékén van csak keresni kell. Ha ott sincs akkor tényleg a rádiótól kell húzni, de sztem ez kizárt.

Elküldve
Jó friss az autód! :lol: elvileg a b oszlop környékén van csak keresni kell. Ha ott sincs akkor tényleg a rádiótól kell húzni, de sztem ez kizárt.

Azt lebontottam, vagyis a 3 patentet lepatintotam (fekete műanyagot), de előröl csak egy vékony gégecső jött, az meg bele az ajtóba, ami csak 2 szál vezeték... Majd ha ráérek, megbontom a rádiót, és megnézem, hogy megy-e vezeték.

Más Hasonló koru, vagy utáni kocsival tapasztalat?

Elküldve

Én a sajátomat még nem szedtem szét de majd megnézem. én az első két hangszóró+subláda páros híve vagyok ezért nem mostanában lesznek hátra berakva a hangszórók.

Elküldve
Csak az a vezeték szed össze zajt, amin nem fut nagy áram. ("kisjelű vezeték" ld. RCA)

Ha kellően nagy áram folyik, akkor már a külső elekromágneses tér változása által indukált zavaráram elhanyagolható.

Magyarul, elvileg az nem gond, ha egymás mellett megy.

Köszönöm Hic! :lol:

Elküldve
2008/12 hvagi Clasic II-m van, de a hátsó hangszoró vezetékeit nem találom se ahátsó ajtóban, sem a B oszlopban. A rádiotól kell hátra húzni, vagy valahova el van dugva?

Szólj ki a polákoknak, hogy van még 4 hónapjuk azt a fránya vezetéket behúzniuk! :lol:

Elküldve
Szólj ki a polákoknak, hogy van még 4 hónapjuk azt a fránya vezetéket behúzniuk! :lol:

Megoldottam, húztam be vezetéket már az egyik oldalra. Meg találtam egy szürkét, egy 2-es csatiben, de csak a szürke van bekötve (biztöv csévénél), az mi lehet?

Már csak az van hátra, hogy hátra milyen mély 130-as hangszóró kell, illetve kell-e hozzá kiemelő gyűrű, vagy hogyan kell betenni?

Elküldve

Nézegetem a 130mm-es hangszorókat hátra, LOW seria elég Nekem hátra, szóljon és kész, volt 13cm-es SAL Boxxer-em, az sem volt rossz, volt olyan mint a gyári hangszoróim.

Amik szóba jöhetnek, és amennyit áldoznék rá:

(melyiket érdemes?)

Koaxiális:

-SAL Boxxer-t, ami ugye koaxiális láttam a SPAR-ban 3000Ft-ért

különálló mélyközép és magassugárzó:

-SAL BXC 13S 86db 4490Ft

BXC

-SAL AHP 2-130 90db 4990Ft

AHP-2

-SAL WRC2-130 88db 4990Ft

WRC2

-VDO SSP 1321 91db 5500Ft

VDO

Elküldve
Én ezek közül VDO-t vennék.

Én is rá szavazok (de várom mások véleményét is), ennyiért nem rossz, és Neki van a legnagyobb érzékenysége....

Már csak azt lenne jó tudni, hogy kell-e valami kiemelőkeret, vagy simán be lehet csavarozni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.