ha4nz Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 Miért fontos külön elvinni az akksi minuszról a testet egy külön kábelen a kasztnihoz? Egyébként is az autó fém részéhez megy a minusz kábel. Van ennek jelentősége? Nem a legfontosabb de ez abban az esetben sokat javíthat ha a gyári minusz hosszú kábellel van a kasztnihoz kötve. Azért nem mindegy hogy 0,5 vagy mondjuk 2 méteres az a minusz kábel. Gyakorlatilag ha csak a gyári kábel van benne akkor is fog szólni az erőlködő meg a hangcucc hátul csak ha adnak ezekhez a gyári készletekhez akkor érdemes bekötni ha van rá hely meg kialakítás. Vannak típusok ahol sokat számíthat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
profile Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 Miért fontos külön elvinni az akksi minuszról a testet egy külön kábelen a kasztnihoz? Egyébként is az autó fém részéhez megy a minusz kábel. Van ennek jelentősége? van. a gyári himihumi testkábelnek más az átmeneti ellenállása, mint egy normális testkábelnek. ez a kábel az autó elektronikájához van méretezve, és hát ha ne adj' isten hifit is szerelsz bele...nos akkor ez kevés lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 Ilyen szépen én sem tudtam volna megfogalmazni, de ez a legjobb szakszavakkal ellátott hozzászólás a kábel témához.:rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 "himihumi" Ez egyenlő a 'hifihez eléggé ratyi' -val :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 Pontos méretekt ill hogy hány utas stb ilye paraméterekre lennék kiváncsi ,ugyanis a hátsó ajtoban lévő hangszorokat szeretném kicserélni furás ,faragás nélkül.Nem tul drága szebb hangzású ill kicsit nagyobb teljeseítményüre szeretném kicserélni. A rádiom az 4X45. Elöre is köszönöm a segitséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 Tényleg, mi a tapasztalat eddig ? Szép a csomagolása ? ;) ;) :lol: :lol: Na igen, kb. eddig jutottam a VPRO teszttel..... mivel a többihez Pííííísta aktív közreműködése is kell.... Azé' má' kicsomagoltam :lol: A mélyközép korrektnek tűnik, egyedül talán a cséve kivezetésbe lehet belekötni. A magasnál zavaró, hogy van rajta fáziskúp (de minek?) ami útban lesz, ha diszkréten szeretném beépíteni. Még nemtom, hogyan fogom leszedni. Vagy az is lehet, hogy a saját "fészkébe" ültetem, amiben el lehet billenteni, meg forgatni - ez jó lehet, de nem túl diszkrét az alugyűrű (tényleg fém) meg minden. Kicsit csicsa. Sztem táphoz nem kell két kábelt ráncigálni, ez azért kicsit macera, főleg pl. 50-es tápnál... :rolleyes: Ha olyan "himihumi" az akku testelése, akkor elég azt a félméteres madzagot ott is kicserélni, és máris "hejehuja" lesz B) Maga a kasztni akkora fémdarab, (ráadásul lemez, nagy felülettel), hogy annak az ellenállása a milliohm kategóriába esik. Nem hiszem, hogy gond lenne. Ha meg már akkora az áram, hogy ez probléma, úgyis kell hátra plusz akksi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 ....mivel a többihez Pííííísta aktív közreműködése is kell.... Francbaaaaa, most látom, hogy 15ször hívtál a hétvégén, csak nem ezügybeeeeeeeen ? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 Francbaaaaa, most látom, hogy 15ször hívtál a hétvégén, csak nem ezügybeeeeeeeen ? :rolleyes: Na ja, bár már ott tartanánk.... Még a tápkábelt se tudtam megvenni..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 Hali! Nah... igaz ráment a délutánom, de beraktam az erőlködőt meg a ládát, bekábeleztem, szól normálisan, igaz kicsit be kell holnap hangolni a csomagtartót, de legalább kész. Nos aki kitalálta, hogy a (gondolom és) viszonylag csúnya, nehezen szerelhető, csavarokkal lefogatott küszöböket (F széria) nagyon praktikus patentosra cserélje, azt igencsak fel tudnám kötni. Az F-ben anno 10 perc alatt szétkaptam az egész küszöböt, +10 perc alatt meg az egész konzolt meg műszerfal borítást. Hát itt megizzadtam vagy 2 x az tuti, de megvan. Szépen elvezettem táp az egyik oldalt, hangkábel, jelvezeték másik oldalt, de remélem soha többet nem kell szétszedjem, mert nincs sok kedvem hozzá. Mire befűztem a tápot a géptetőnyitó bovden mellett, aszt hittem megőrülök. A lények, hogy most már van mély a kocsiban :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Hali! Nah... igaz ráment a délutánom, de beraktam az erőlködőt meg a ládát, bekábeleztem, szól normálisan, igaz kicsit be kell holnap hangolni a csomagtartót, de legalább kész. Nos aki kitalálta, hogy a (gondolom és) viszonylag csúnya, nehezen szerelhető, csavarokkal lefogatott küszöböket (F széria) nagyon praktikus patentosra cserélje, azt igencsak fel tudnám kötni. Az F-ben anno 10 perc alatt szétkaptam az egész küszöböt, +10 perc alatt meg az egész konzolt meg műszerfal borítást. Hát itt megizzadtam vagy 2 x az tuti, de megvan. Szépen elvezettem táp az egyik oldalt, hangkábel, jelvezeték másik oldalt, de remélem soha többet nem kell szétszedjem, mert nincs sok kedvem hozzá. Mire befűztem a tápot a géptetőnyitó bovden mellett, aszt hittem megőrülök. A lények, hogy most már van mély a kocsiban :rolleyes: Van ott a tűzfalban ilyen esetekre lyuk, csak le van gumidugózva. kb a fék-gáz pedállal egy vonalban felül. Azért gratula a művelethez! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 ittHali! Mire befűztem a tápot a géptetőnyitó bovden mellett Nos itt rontottad el a dolgot és nem kicsit! Nekem az előző tulaj itt vezette át egy gagyi riasztó kábelkötegét, ezzel annyira szétbarmolta a gumi dugót, hogy mellette simán befolyt az esővíz a szőnyeg alá, még hátulra is jutott ( az átmenő bowden csatornaként vezeti be!!) Én attól kezdtem megőrülni mire rájöttem, hogy hol ázik be az autó. Nem kis munka volt kiszárítani, de sikerült visszaállítani a gyári állapotot. Szóval a tűzfalnál, ahol a bowden kilép a gumi dugóból, vigyázzni nagyon és nem b@szogtatni feleslegesen, hacsak nem egy teljes heti pluszsz munkát akarsz magadnak (űlés, küszöb, kardánbox végig, szőnyeg, tűzfal szivacs borítás kivétele) gondolod nem egyszerű volt. Én átfurtam a tűzfalat +korrózió védelem+spec. gumidugó és törésgátló a vezetéknek, megjegyzem soha többet nem ázott be az autóm...... Itt: Link to comment Megosztás: More sharing options...
furas Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Sziasztok.Lenne egy problémám. Van egy BLAUPUNKT Car 300-am és akksicsere után a kódot 3x rosszul ütöttem be. A Kódot azóta megtaláltam viszont a rádió Safe 7-et ír. Próbáltam a 10 perces várakozást, az egy órást de egyik után sem sikerült eljutnom a kódbeütéshez. Egy óránál többet pedig nem lehet várni, mert a rádióm ennyi idő után kapcsol ki automatikusan. segítségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tariz_ Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Kicsit szorul a cucc mechanikai része, ezért úgy érzi, vége a szalagnak, és váltogatja az "oldalakat" a kazi.... :rolleyes: Finoman meg kéne kenni a mozgó műanyag részeket vazelinnel, vagy ilyesmivel, esetleg előtte megpucolni. Valaki elárulja hogy kell kivenni a gyári magnót? AstraG2001 comfort, philips cd900 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Valaki elárulja hogy kell kivenni a gyári magnót? AstraG2001 comfort, philips cd900 Én a kazetta-adapterre gondoltam..... ha ezt a magnó önmagában is csinálja, érdemes elgondolkodni az ékszíj cseréjén.... Amúgy a négy kis csavart ki kell tekerni, utána egy Philips/Blaupunkt stílusú kiszedőkarral ki lehet venni a fejegységet. Ha az nincs, erős drótból is lehet hajtani hozzá kiszedőt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Ajánljon már vki egy jó minőségű zavarszűrést (szűrőt) táp megszűréséhez, olyat ami tényleg jóóóóóó..... Esetleg, aki komolyabban is foglalkozott már ilyennel szivesen venném szakértői hozzászólását: mit, hogyan és hová kössünk....?? (halk sípolás már a gyújtás ráadásának pillanatában, ami állandóan jelen van, nem erősödik a fordulatszám függvényében) Azt gondoltam, a mai autókban már nem kell ilyen dolgokkal foglalkozni, alapból szűrt a táp az ISO csatlakozónál, de lehet én tévedtem! köszönettel Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 itt Nos itt rontottad el a dolgot és nem kicsit! Nekem az előző tulaj itt vezette át egy gagyi riasztó kábelkötegét, ezzel annyira szétbarmolta a gumi dugót, hogy mellette simán befolyt az esővíz a szőnyeg alá, még hátulra is jutott ( az átmenő bowden csatornaként vezeti be!!) Én attól kezdtem megőrülni mire rájöttem, hogy hol ázik be az autó. Nem kis munka volt kiszárítani, de sikerült visszaállítani a gyári állapotot. Szóval a tűzfalnál, ahol a bowden kilép a gumi dugóból, vigyázzni nagyon és nem b@szogtatni feleslegesen, hacsak nem egy teljes heti pluszsz munkát akarsz magadnak (űlés, küszöb, kardánbox végig, szőnyeg, tűzfal szivacs borítás kivétele) gondolod nem egyszerű volt. Én átfurtam a tűzfalat +korrózió védelem+spec. gumidugó és törésgátló a vezetéknek, megjegyzem soha többet nem ázott be az autóm...... Itt: Erre gondoltam én is, mert akár hiszed akár nem, már meg volt vágva ügyesen a gumidugóm és egy szál kábel volt átfűzve rajtan ami a géptető risztókapcsolójához vezet, szóval (amikor megvettem elég dohos szaga volt, lehet ezért, bár a gyári taposók kivétele után elkezdett kiszellőzni) átfűztem a tápot, és mivel rájöttem, hogy ide vezeti az esővizet a szélvédőről, szépen vastagon kihúztam FBS-el, igaz közben 6 ponton hajlítottam meg a kezem, de ott tuti nem fog többet beázni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kardos Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Ajánljon már vki egy jó minőségű zavarszűrést (szűrőt) táp megszűréséhez, olyat ami tényleg jóóóóóó..... Esetleg, aki komolyabban is foglalkozott már ilyennel szivesen venném szakértői hozzászólását: mit, hogyan és hová kössünk....?? (halk sípolás már a gyújtás ráadásának pillanatában, ami állandóan jelen van, nem erősödik a fordulatszám függvényében) Azt gondoltam, a mai autókban már nem kell ilyen dolgokkal foglalkozni, alapból szűrt a táp az ISO csatlakozónál, de lehet én tévedtem! köszönettel Hát nincs szűrve. Sajna. Sztem nézd át a hifi kábeleket, ha semmit sem találsz vigyél egy állandó pozitivot közvetlen akksirol biztositva a fej álllandó pozitivjára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tariz_ Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Én a kazetta-adapterre gondoltam..... ha ezt a magnó önmagában is csinálja, érdemes elgondolkodni az ékszíj cseréjén.... Amúgy a négy kis csavart ki kell tekerni, utána egy Philips/Blaupunkt stílusú kiszedőkarral ki lehet venni a fejegységet. Ha az nincs, erős drótból is lehet hajtani hozzá kiszedőt.... Más adapterrel is pont ez a probléma. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vipi Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Na igen, kb. eddig jutottam a VPRO teszttel..... mivel a többihez Pííííísta aktív közreműködése is kell.... Azé' má' kicsomagoltam ;) A mélyközép korrektnek tűnik, egyedül talán a cséve kivezetésbe lehet belekötni. A magasnál zavaró, hogy van rajta fáziskúp (de minek?) ami útban lesz, ha diszkréten szeretném beépíteni. Még nemtom, hogyan fogom leszedni. Vagy az is lehet, hogy a saját "fészkébe" ültetem, amiben el lehet billenteni, meg forgatni - ez jó lehet, de nem túl diszkrét az alugyűrű (tényleg fém) meg minden. Kicsit csicsa. Sztem táphoz nem kell két kábelt ráncigálni, ez azért kicsit macera, főleg pl. 50-es tápnál... :rolleyes: Ha olyan "himihumi" az akku testelése, akkor elég azt a félméteres madzagot ott is kicserélni, és máris "hejehuja" lesz ;) Maga a kasztni akkora fémdarab, (ráadásul lemez, nagy felülettel), hogy annak az ellenállása a milliohm kategóriába esik. Nem hiszem, hogy gond lenne. Ha meg már akkora az áram, hogy ez probléma, úgyis kell hátra plusz akksi :lol: Ha szétszeditek az autót, megmérnéd légyszíves mekkora hangszóró fér be mélységileg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Nem segit nekem senki? Gözöm nincs hogy milyen hangszórók kéne bele. Valamit ajánljatok nekem. Köccce Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 olvass vissza picit. :rolleyes: szerintem le volt már írva, és nem is régen. De ha erre jár valaki, aki fejből tudja a méreteket, biztos le fogja írni őket. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 olvass vissza picit. :rolleyes: szerintem le volt már írva, és nem is régen. De ha erre jár valaki, aki fejből tudja a méreteket, biztos le fogja írni őket. ;) Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Ha szétszeditek az autót, megmérnéd légyszíves mekkora hangszóró fér be mélységileg? 55-60mm Link to comment Megosztás: More sharing options...
vipi Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 55-60mm Mitől függ hogy 55 esetleg 60? Ezért lenne jó egy pontos adat. 63 as a hangszóró amit tervezek bele, de nem merem megvenni negyogy nem fér be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Mitől függ hogy 55 esetleg 60? Ezért lenne jó egy pontos adat. 63 as a hangszóró amit tervezek bele, de nem merem megvenni negyogy nem fér be. 65mm -ig simán befér, azaz leengedhető mögötte az ablak akadálytalanul, ha neodymium mágnessel szereltet veszel lényegesen kisebb mágnes van rajta, de a mágnes ereje (Oz) akár a többszöröse is lehet a sima ferrit mágnesnek, azaz nem lebecsülendők ezek a hangszórók. Ezek mélysége nem több 40-45mm -nél. Hangszórókat pedig az előző oldalakon találsz, típus, specifikáció megadásával, személy szerint csak én feltettem az oldalra legalább négyet-ötöt, amit javaslok.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts