gezoli Elküldve December15, 2017 Megoszt Elküldve December15, 2017 5 órája, outsider írta: Blaupunkt Car 300 csak Opelbe tehető bele? Ha nem, a középkonzol kijelző nélkül hogy lehet kikódolni? Kódom van hozzá. Pont ezért gondolom, hogy csak Opelbe... Beteszed egy Opelbe. Beütöd a kódot és utána beállítod, hogy ne kérje a kódot. Beteszed a másik autóba és lehangolod. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve December16, 2017 Megoszt Elküldve December16, 2017 On 2017. 12. 15. at 4:26, gezoli írta: Beteszed egy Opelbe. Beütöd a kódot és utána beállítod, hogy ne kérje a kódot. Beteszed a másik autóba és lehangolod. Be lehet állítani, hogy ne kérjen kódot? Le van ez írva a manualjában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December16, 2017 Megoszt Elküldve December16, 2017 2 órája, outsider írta: Be lehet állítani, hogy ne kérjen kódot? Le van ez írva a manualjában? A CDR-500ban le lehet tiltani a kódot. Ezért gondolom, hogy ebben is. Mindjárt utána nézek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
odorgg Elküldve December23, 2017 Megoszt Elküldve December23, 2017 Valakinek van valami ötlete, hogy ha ráadom a gyújtást, az míért zavarja a rádiót, míg anélkül tisztán jönnek az adók? Nagyon idegesítő hogy ebben sz autóban nem lehet rádiót halgatni. (Z14xe ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve December24, 2017 Megoszt Elküldve December24, 2017 17 órája, odorgg írta: Valakinek van valami ötlete, hogy ha ráadom a gyújtást, az míért zavarja a rádiót, míg anélkül tisztán jönnek az adók? Nagyon idegesítő hogy ebben sz autóban nem lehet rádiót halgatni. (Z14xe ) Valamilyen elektromos eszköz zavarhatja. Vagy sérült az antenna kábeled. Próbáld meg, hogy a közvetlen közelében más rádiókat is zavar-e a gyújtás. Az a kérdés rádiós szempontból, hogy az éteren keresztül, vagy a tápláláson keresztül érkezik a zavar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
odorgg Elküldve Január31, 2018 Megoszt Elküldve Január31, 2018 On 2017. 12. 24. at 12:04, KMilán írta: Valamilyen elektromos eszköz zavarhatja. Vagy sérült az antenna kábeled. Próbáld meg, hogy a közvetlen közelében más rádiókat is zavar-e a gyújtás. Az a kérdés rádiós szempontból, hogy az éteren keresztül, vagy a tápláláson keresztül érkezik a zavar. Jelentem, meg oldódott. Elég vicces a dolog. Korábban vásároltam egy 2A-es szivargyújtós töltőt, és az a zavar forrása. Mihelyst kihúztam, meg szünt a zavar, és szépen tisztán szól a rádió. Gondoltam visszajelzek, hátha valaki más is kűzd, vagy küzdeni fog ilyen problémával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Március6, 2018 Megoszt Elküldve Március6, 2018 Sziasztok! Vett már Valaki közületek utángyártott antenna szárat? Tönkre ment a gumi a tövénél, gondoltam lecserélném. A talp rész még bírja.... Üdv: Robi Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Március7, 2018 Megoszt Elküldve Március7, 2018 22 órája, hood 21 írta: Sziasztok! Vett már Valaki közületek utángyártott antenna szárat? Tönkre ment a gumi a tövénél, gondoltam lecserélném. A talp rész még bírja.... Üdv: Robi Igen, vettem. Egész korrektek. Mivel hosszabb az eredetinél, jobban is veszi az adásokat. Ráadásul az egyik olyan 600 Ft körül volt, de a legdrágább is csak 2500 Ft. Sajnos viszont az anyagával nem vagyok megelégedve. Hajlékony ugyan, de pont ezért rosszabb szerintem a vételi tulajdonsága, mint egy tömör és merev antennának. Sajnos ilyet nem kaptam sehol. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március7, 2018 Megoszt Elküldve Március7, 2018 19 perce, KMilán írta: Igen, vettem. Egész korrektek. Mivel hosszabb az eredetinél, jobban is veszi az adásokat. Nem hosszabb az, csak a Classicnál már ezen is spóroltak. Bár nem tudom számszerűleg mennyi eurocentet lehet spórolni egy uszkve 7-8 centivel rövidebb antennával, de tény hogy a német gyártású G Astrákon még a hosszabb van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Március8, 2018 Megoszt Elküldve Március8, 2018 20 órája, tgabika76 írta: Nem hosszabb az, csak a Classicnál már ezen is spóroltak. Bár nem tudom számszerűleg mennyi eurocentet lehet spórolni egy uszkve 7-8 centivel rövidebb antennával, de tény hogy a német gyártású G Astrákon még a hosszabb van. Hát az enyémen 28cm-es volt eredetileg és most 40 cm-es amit feltettem. Azt hiszem a 43 cm lenne ideális a rádióhullámok szempontjából. De ebben már nem vagyok biztos. A csere előtt ezt körüljártam a jobb vétel érdekében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Március10, 2018 Megoszt Elküldve Március10, 2018 On 2018. 03. 07. at 20:59, tgabika76 írta: Nem hosszabb az, csak a Classicnál már ezen is spóroltak. Bár nem tudom számszerűleg mennyi eurocentet lehet spórolni egy uszkve 7-8 centivel rövidebb antennával, de tény hogy a német gyártású G Astrákon még a hosszabb van. Hosszabb és nem is jó a classicra.Akartam venni egy hosszabb szárat bontóból.Vastagabb a menete. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Március11, 2018 Megoszt Elküldve Március11, 2018 (edited) 7 órája, Geopake írta: Hosszabb és nem is jó a classicra.Akartam venni egy hosszabb szárat bontóból.Vastagabb a menete. M5-ös menet kell rá. (5mm) Nem érdemes szerintem bontóban kutakodni. Itt van ez 480 Ft-ért: http://homasita.hu/product/10985762 Nekem pontosan ez van fent: http://webshop.sziklairacing.hu/alkatreszekfelszereles/kulso-ter/antennak-es-tartozekok/spiral-antennaszar-5mm-40cm-oc-3628-tun-4c90618#prettyPhoto De van még pár: https://www.somogyi.hu/product/autoantenna-szar-40cm-spiral-m5-90618-13827 Cromaxnál is. Módosítva Március11, 2018 : KMilán 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyolc8 Elküldve Április5, 2018 Megoszt Elküldve Április5, 2018 Siemens VDO CDR500 hangerő szabályzó kérdés: Olvastam hogy ha a hangerő összevissza kezd működni akkor cserélni kell a potmétert, de egy külföldi fórumon ma azt olvastam hogy ha az ember szétszedi a rádiót, és befújja közvetlen a potmétert, segíthet rajta egy időre. A kérdés az hogy van arra esély hogy valóban segítsen/javítson rajta bármit is egy kontakt spray, vagy wd40? Nekem már az is jó ha csak kicsivel jobb lesz, sajnos már bármerre akarom tekerni, összevissza ugrál a hangerő. Vannak erről tapasztalatok hogy mennyit segít a spray ha segít? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április5, 2018 Megoszt Elküldve Április5, 2018 6 perce, nyolc8 írta: Siemens VDO CDR500 hangerő szabályzó kérdés: Olvastam hogy ha a hangerő összevissza kezd működni akkor cserélni kell a potmétert, de egy külföldi fórumon ma azt olvastam hogy ha az ember szétszedi a rádiót, és befújja közvetlen a potmétert, segíthet rajta egy időre. A kérdés az hogy van arra esély hogy valóban segítsen/javítson rajta bármit is egy kontakt spray, vagy wd40? Nekem már az is jó ha csak kicsivel jobb lesz, sajnos már bármerre akarom tekerni, összevissza ugrál a hangerő. Vannak erről tapasztalatok hogy mennyit segít a spray ha segít? Tudtommal a kis lemezkék deformálódnak el. Tehát azon nem hinném hogy a spray segít, vissza kell egyengetni őket de ez sem olyan egyszerű (a szétszedése sem). ellenben van aki tudja javítani, illetve még megoldás hogy egy másik bontott rádióból kerül át a még jó állapotú gomb. Nekem is már kezd bohóckodni, mindösszesen annyival vagyok bentebb hogy van egy pót rádió amiből majd átrakatom a gombot illetve én a kormányról tudom a hangerőt vezérelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyolc8 Elküldve Április5, 2018 Megoszt Elküldve Április5, 2018 3 perce, Janó32 írta: Tudtommal a kis lemezkék deformálódnak el. Tehát azon nem hinném hogy a spray segít, vissza kell egyengetni őket de ez sem olyan egyszerű (a szétszedése sem). ellenben van aki tudja javítani, illetve még megoldás hogy egy másik bontott rádióból kerül át a még jó állapotú gomb. Nekem is már kezd bohóckodni, mindösszesen annyival vagyok bentebb hogy van egy pót rádió amiből majd átrakatom a gombot illetve én a kormányról tudom a hangerőt vezérelni. Köszi, van esetleg erről a potméterről valahol a neten akár egy kép? Én egyszerűen nem találok semmit róla. Ha látnám mégis mire számítsak, akkor könnyebb lenne eldönteni hogy nekiálljak e szétszedni. És gondolom valami speciális potméter, hogy még véletlen se lehessen magában megvenni ebay-en vagy ilyesmi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bmájki Elküldve Április6, 2018 Megoszt Elküldve Április6, 2018 Sziasztok! Siemens VDO CDR500 rádiót vennék bontóban, de nincs hozzá kód. Meg lehet valahogyan szerezni? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highsmith Elküldve Április12, 2018 Megoszt Elküldve Április12, 2018 Sziasztok most tervek az autóba (Astra G 2004) egy ilyen kis aktív ládikát (Blaupunkt GTb 8200 A) az lenne a kérdésem hogy az aksitól a csomagtartóig hol a legegyszerűbb bevinni a táp kábelt vagy valahonnan máshonnan is rá lehet kötni a tápot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április12, 2018 Megoszt Elküldve Április12, 2018 1 óra, Highsmith írta: Sziasztok most tervek az autóba (Astra G 2004) egy ilyen kis aktív ládikát (Blaupunkt GTb 8200 A) az lenne a kérdésem hogy az aksitól a csomagtartóig hol a legegyszerűbb bevinni a táp kábelt vagy valahonnan máshonnan is rá lehet kötni a tápot? A motortérből nézve a devander (fékszervó dobja) mellett bal oldalon van egy gumidugó, amin keresztül a régebbi Astráknál a gázbowden volt átvezetve. Mivel a tied elektromos gázos, így ez a lyuk most használaton kívül van ledugózva. A belső oldala a műszerfal mögött valahol a gázpedál felett van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highsmith Elküldve Április12, 2018 Megoszt Elküldve Április12, 2018 57 perce, tgabika76 írta: A motortérből nézve a devander (fékszervó dobja) mellett bal oldalon van egy gumidugó, amin keresztül a régebbi Astráknál a gázbowden volt átvezetve. Mivel a tied elektromos gázos, így ez a lyuk most használaton kívül van ledugózva. A belső oldala a műszerfal mögött valahol a gázpedál felett van. nagyon szépen köszönöm a választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Április14, 2018 Megoszt Elküldve Április14, 2018 On 2003. 12. 30. at 16:01, Guest írta: HI All! Érdeklődnék mindenki elégedett a G Astákban lévő gyári "HIFI"-vel? Általában sose hallgatok rádiót vagy magnót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Április14, 2018 Megoszt Elküldve Április14, 2018 (edited) On 2018. 04. 05. at 11:26, nyolc8 írta: Siemens VDO CDR500 hangerő szabályzó kérdés: Olvastam hogy ha a hangerő összevissza kezd működni akkor cserélni kell a potmétert, de egy külföldi fórumon ma azt olvastam hogy ha az ember szétszedi a rádiót, és befújja közvetlen a potmétert, segíthet rajta egy időre. A kérdés az hogy van arra esély hogy valóban segítsen/javítson rajta bármit is egy kontakt spray, vagy wd40? Nekem már az is jó ha csak kicsivel jobb lesz, sajnos már bármerre akarom tekerni, összevissza ugrál a hangerő. Vannak erről tapasztalatok hogy mennyit segít a spray ha segít? https://www.dropbox.com/s/gw1pbb9ecmtjee3/20170801_164628.jpg?dl=0 Nem biztos hogy cserélni kell! Ha Philips gyártású, akkor elképzelhető, hogy a több éves használat és a hőtágulás hatására, a forrasztások kitörnek. A képen a középtájon elhajlított lábak a hangerő encoder lábak. Mindegyik körkörösen ki van törve! Csak át kellett forrasztani, és egy kis WD40. Olyan mint új korában! Módosítva Április14, 2018 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisszoli0707 Elküldve Május9, 2018 Megoszt Elküldve Május9, 2018 Sziasztok!Tavaly vásároltam egy 2008-as Astra G-t,amelyben Pioneer fejegység van,az első két gyári hangszóróval,amik számomra remek párosításban szólnak,legalábbis azokkal a tuc-tuc zenékkel,amiket hallgatok vezetés közben.Nem szeretnék százezreket költeni külön erősítő,mélyláda,stb... beépítésére,de vásároltam a két hátsó ajtóba is pioneer hangszórókat+beépítő keretet,de sajnos Szolnokon és környékén nem találtam olyan szakit,aki beépítené őket,nem szalon áron.Sőt,egyik ismerősöm Opel szalonban dolgozik,ő is vizsgáztatta le,de elmondása szerint még náluk sincs,aki hifi szereléssel foglalkozna. Első kérdésem,hogy tudtok-e valami olyan oldalt,ahol képes vagy videós segítséget találnék,hogy hogyan tudom beépíteni ezeket.A kárpit levétele nem okoz gondot,de nem tudom,hogy abban a csonkban,ami belóg a hátsó ajtóba,megtalálhatóak-e a hátsó hangszórók kábelei és melyek azok.Ha pedig nincsenek elvezetve odáig,akkor hol kellene elvezetnem "szakszerűen",igazából ehhez kellene a képes/videós segítség.Nem vagyok autóvillamossági szerelő,csak olyan otthoni hakellmindentmegjavítok hozzáállású,bérből és fizetésből élő magyar embör,aki nem ijed meg,ha forrasztópáka , betonkeverő,vagy Opel Astra kerül a kezébe.Próbáltam kutakodni a neten,akár külföldi leírás után is,de gondoltam talán időt spórolok,ha a régi fórum tagoktól,akik sok ideje böngésznek itt,kérek segítséget.Köszönöm előre is,ha bármilyen mankót tudtok dobni,persze nem fikázót! Szép napot és balesetmentes kilómétereket kívánok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Május9, 2018 Megoszt Elküldve Május9, 2018 59 perce, kisszoli0707 írta: Sziasztok!Tavaly vásároltam egy 2008-as Astra G-t,amelyben Pioneer fejegység van,az első két gyári hangszóróval,amik számomra remek párosításban szólnak,legalábbis azokkal a tuc-tuc zenékkel,amiket hallgatok vezetés közben.Nem szeretnék százezreket költeni külön erősítő,mélyláda,stb... beépítésére,de vásároltam a két hátsó ajtóba is pioneer hangszórókat+beépítő keretet,de sajnos Szolnokon és környékén nem találtam olyan szakit,aki beépítené őket,nem szalon áron.Sőt,egyik ismerősöm Opel szalonban dolgozik,ő is vizsgáztatta le,de elmondása szerint még náluk sincs,aki hifi szereléssel foglalkozna. Első kérdésem,hogy tudtok-e valami olyan oldalt,ahol képes vagy videós segítséget találnék,hogy hogyan tudom beépíteni ezeket.A kárpit levétele nem okoz gondot,de nem tudom,hogy abban a csonkban,ami belóg a hátsó ajtóba,megtalálhatóak-e a hátsó hangszórók kábelei és melyek azok.Ha pedig nincsenek elvezetve odáig,akkor hol kellene elvezetnem "szakszerűen",igazából ehhez kellene a képes/videós segítség.Nem vagyok autóvillamossági szerelő,csak olyan otthoni hakellmindentmegjavítok hozzáállású,bérből és fizetésből élő magyar embör,aki nem ijed meg,ha forrasztópáka , betonkeverő,vagy Opel Astra kerül a kezébe.Próbáltam kutakodni a neten,akár külföldi leírás után is,de gondoltam talán időt spórolok,ha a régi fórum tagoktól,akik sok ideje böngésznek itt,kérek segítséget.Köszönöm előre is,ha bármilyen mankót tudtok dobni,persze nem fikázót! Szép napot és balesetmentes kilómétereket kívánok! A Széchenyi végén az OMV kútnál van egy üzlet. Ők foglalkoznak beépítéssel. Sajnos a tiéd már lengyel gyártású, így már sok mindent kihagytak belőle. A hangszoró vezetékét is (tudomásom szerint). Így végig be kell húzni. Gyárilag a vzetékek a két küszöbborítás mögöt mennek a B oszlopig, majd innen az ajtóátvezetőn az ajtóba. Ebbe a csatiba kellenek majd pinek is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DrakonX Elküldve Június19, 2018 Megoszt Elküldve Június19, 2018 Sziasztok.. Nem talalok Corsa D-nel hangtechnikai temat, igy ide irom a problemam, segitseg keresemet.. Adott egy CD30 Mp3 lejatszo.. Az autoba beszerelesre kerult egy erosito es egy melylada.. A problema az, hogy nem tudom a gyari lejatszon levenni a bass-t nullara, hiaba nyomkodom a Settings gombot, nem tortenik semmi, a Sound gombra kiirja, h No Function.. 15-20 percig szol is, de utana elhallgat a melylada, par perc utan ujra szol, illetve ha kikapcsolom a fejegyseget es fel perc mulva be, akkor is mukodik.. Tud nekem segiteni valaki h hogyan tudom a bass-t kikapcsolni ezen a gyari fejegysegen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június20, 2018 Megoszt Elküldve Június20, 2018 Írj egy mailcímet PÜ-ben, el tudom küldeni a CD30MP3 magyar nyelvű kézikönyvét, ha esetleg nincs meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts