Hard-ex Elküldve Október19, 2017 Megoszt Elküldve Október19, 2017 Sziasztok. Van valakinek tapasztalata Kenwood fejegységhez multilead és adapter bekötéshez (kormányvezérlő)? Elég az, ami gyári leírásban van vagy lehet valami buktató és inkább szereltessem be szerelővel házi mutyi helyett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
baranyitamas Elküldve Október20, 2017 Megoszt Elküldve Október20, 2017 (edited) Üdv Mindenkinek! Nemrégiben tettem szert egy 2005-ös (Z14X) G Astra-ra. A fejegységem már nem gyári (Sony), viszont a recsegők igen. És sajnos csak elől vannak benne. Tervezem egy aktív Blaupunkt (GTB 8A) mélynyomó beépítését is, azon felül, hogy szeretném beépíteni a hátsó hangszórókat és a csipogókat is. Illetve az elsőket cserélni, csipogót beépíteni. Ebben kérnék segítséget. Hol találom a vezetékeket, illetve hogy milyen hangszórókat érdemes venni, amiket a gyáriak helyére be tudnék pattintani. Módosítva Október20, 2017 : baranyitamas Link to comment Megosztás: More sharing options...
BAlazs_26 Elküldve Október23, 2017 Megoszt Elküldve Október23, 2017 sziasztok. G astrámban szeretném kicserélni a cdr500-as típusu rádiómat blaupunkt manchester 110-re.Kérdésem csak az lenne hogy kell.e valami átalakitás a csatlakozón ( vagy vegyek másfajta iso csatlakozót?) vagy elég annyi amit régebben irtatok hogy a gyári 3-as csatlakozóról leválasztom a felsőt és kész? Előre is Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Október23, 2017 Megoszt Elküldve Október23, 2017 39 perce, BAlazs_26 írta: sziasztok. G astrámban szeretném kicserélni a cdr500-as típusu rádiómat blaupunkt manchester 110-re.Kérdésem csak az lenne hogy kell.e valami átalakitás a csatlakozón ( vagy vegyek másfajta iso csatlakozót?) vagy elég annyi amit régebben irtatok hogy a gyári 3-as csatlakozóról leválasztom a felsőt és kész? Előre is Köszi. Leválasztod a fölsőt és kész. A piros és a sárga táp vezetékkel kell egy kicsit variálnod. Föl kell cserélni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
BAlazs_26 Elküldve Október23, 2017 Megoszt Elküldve Október23, 2017 köszi .hülye kérdés lessz de nem értek hozzá ..gondolom ebből a sárga és piros csatiból csak egy egy van ..csak hogy ne keverjem össze Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Október23, 2017 Megoszt Elküldve Október23, 2017 Just now, BAlazs_26 írta: köszi .hülye kérdés lessz de nem értek hozzá ..gondolom ebből a sárga és piros csatiból csak egy egy van ..csak hogy ne keverjem össze Igen. Az egyik a gyújtás 12V a másik pedig állandó 12V. Ez lesz majd a memóriáért felelős, hogy ne felejtse el a beállított frekvenciákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
snec Elküldve Október23, 2017 Megoszt Elküldve Október23, 2017 39 perce, BAlazs_26 írta: köszi .hülye kérdés lessz de nem értek hozzá ..gondolom ebből a sárga és piros csatiból csak egy egy van ..csak hogy ne keverjem össze egy van, nekem a JVC-nél úgy van megoldva, hogy szét lehet húzni a sarukat és fel lehet cserélni, mert az Opelba úgy üzemel jól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BAlazs_26 Elküldve Október23, 2017 Megoszt Elküldve Október23, 2017 Köszi a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BAlazs_26 Elküldve Október28, 2017 Megoszt Elküldve Október28, 2017 sziasztok ...ma megnézetem a csatikat és csak 2 db piros kábel van az egyik vékony a másik vastagabb. a vékonyra 12V+ volt irva a vastagabbra meg hogy az állandó áramot adja ...akkor ezt a kettőt kéne felcserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Október28, 2017 Megoszt Elküldve Október28, 2017 44 perce, BAlazs_26 írta: sziasztok ...ma megnézetem a csatikat és csak 2 db piros kábel van az egyik vékony a másik vastagabb. a vékonyra 12V+ volt irva a vastagabbra meg hogy az állandó áramot adja ...akkor ezt a kettőt kéne felcserélni? Igen, ha nem tartja meg kikapcsolás után a beállított rádió frekvenciákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október28, 2017 Megoszt Elküldve Október28, 2017 47 perce, BAlazs_26 írta: sziasztok ...ma megnézetem a csatikat és csak 2 db piros kábel van az egyik vékony a másik vastagabb. a vékonyra 12V+ volt irva a vastagabbra meg hogy az állandó áramot adja ...akkor ezt a kettőt kéne felcserélni? Na akkor megpróbálom érthetőbben leírni. A lenti képek a Blaupunkt Manchester 110 neten is fellelhető használati utasításából származnak, bejelöltem rajta melyik két vezetéket kell felcserélni: az "A" jelű csatlakozóban a 4-est és a 7-est: Vagy itt talán jobban látszik, gyárilag még sorkapocs is van a vezetéken ahol meg tudod bontani: Link to comment Megosztás: More sharing options...
BAlazs_26 Elküldve Október28, 2017 Megoszt Elküldve Október28, 2017 ok mostmár megvan Link to comment Megosztás: More sharing options...
szisszo Elküldve November21, 2017 Megoszt Elküldve November21, 2017 Sziasztok! Multikormányom van az autómba (g astra), de viszont nincs benne rádió! Az lenne a kérdésem,milyen magnót,rádiót vegyek bele amit a multikormányról is tudok irányítani és a kijelzőt is!? Kedves válaszaitokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November21, 2017 Megoszt Elküldve November21, 2017 9 perce, szisszo írta: Sziasztok! Multikormányom van az autómba (g astra), de viszont nincs benne rádió! Az lenne a kérdésem,milyen magnót,rádiót vegyek bele amit a multikormányról is tudok irányítani és a kijelzőt is!? Kedves válaszaitokat előre is köszönöm! Gyáriban gondolkozol? Akkor CAR400-tól fölfelé (a CAR300 még nem jó, attól komolyabbak mind), ha pedig nem gyáriban, akkor szinte mindegyik márkához lehet kapni adaptert például itt, a lényeg hogy olyan fejegységet vegyél, amelyik alkalmas a vezetékes (nem infrás!) távirányítóról való vezérlésre, azaz van a hátulján a csatlakozóban egy "remote" feliratú vezeték. Ha ez megvan, akkor a márkához passzoló adapterrel (az előbbi linkről) meg tudod oldani hogy működjön a multikormányod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November21, 2017 Megoszt Elküldve November21, 2017 A kijelző kicsit nehezebb történet, azt ugyanis elenyészően kevés rádió kezeli a gyáriakon kívül, jórészt csak a Kenwood és a VDO prémium típusai. A többinél a megoldás az hogy a kijelzőnél el kell vágni a piros/fehér vezetéket (ez a rádióból jön, de nem jó a rádió mögött elvágni, mert később elágazik, és ez adja a vezérlést a rádióerősítőnek is, ami az antennatalpban van, ergo ha közvetlenül a rádió mögött vágod el, akkor gyenge lesz a rádióvétel), és akkor állandóan a dátumot fogja mutatni, ellenkező esetben bekapcsolt rádiónál az alsó sor üres lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szisszo Elküldve November21, 2017 Megoszt Elküldve November21, 2017 8 perce, tgabika76 írta: Gyáriban gondolkozol? Akkor CAR400-tól fölfelé (a CAR300 még nem jó, attól komolyabbak mind), ha pedig nem gyáriban, akkor szinte mindegyik márkához lehet kapni adaptert például itt, a lényeg hogy olyan fejegységet vegyél, amelyik alkalmas a vezetékes (nem infrás!) távirányítóról való vezérlésre, azaz van a hátulján a csatlakozóban egy "remote" feliratú vezeték. Ha ez megvan, akkor a márkához passzoló adapterrel (az előbbi linkről) meg tudod oldani hogy működjön a multikormányod. Gondolom a gyárikban mindben van ilyen csatin.? Szóval ha veszek egy CAR400-at az csak összedugom és minden működik (kormányról a kijelző is)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November21, 2017 Megoszt Elküldve November21, 2017 22 perce, szisszo írta: Gondolom a gyárikban mindben van ilyen csatin.? Szóval ha veszek egy CAR400-at az csak összedugom és minden működik (kormányról a kijelző is)? Igen. De akkor már inkább CDR-500 Link to comment Megosztás: More sharing options...
szisszo Elküldve November21, 2017 Megoszt Elküldve November21, 2017 18 perce, gezoli írta: Igen. De akkor már inkább CDR-500 Valaki tud ilyet eladót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szisszo Elküldve November21, 2017 Megoszt Elküldve November21, 2017 22 perce, gezoli írta: Igen. De akkor már inkább CDR-500 Miért jobb a cdr 500? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szisszo Elküldve November21, 2017 Megoszt Elküldve November21, 2017 On 2017. 10. 23. at 18:38, BAlazs_26 írta: sziasztok. G astrámban szeretném kicserélni a cdr500-as típusu rádiómat blaupunkt manchester 110-re.Kérdésem csak az lenne hogy kell.e valami átalakitás a csatlakozón ( vagy vegyek másfajta iso csatlakozót?) vagy elég annyi amit régebben irtatok hogy a gyári 3-as csatlakozóról leválasztom a felsőt és kész? Előre is Köszi. Engem érdekelne a magnó ha esetleg eladod! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hard-ex Elküldve November22, 2017 Megoszt Elküldve November22, 2017 16 órája, szisszo írta: Sziasztok! Multikormányom van az autómba (g astra), de viszont nincs benne rádió! Az lenne a kérdésem,milyen magnót,rádiót vegyek bele amit a multikormányról is tudok irányítani és a kijelzőt is!? Kedves válaszaitokat előre is köszönöm! Szia. 20 kérdés-válasszal feljebb volt egy kérdésem Kenwood+multikormánnyal kapcsolatban. Előre leszögezem, hogy a kijelzőn nekem sem jelenik meg semmi kiírás, tehát ezt nem tudtam megoldani. Viszont kérdésem óta megcsináltam magamnak a multikormányt és nem volt nehéz minden sufnimutyi nélkül ment. 1. Én ezt a fejegységet vettem: (Nincsenek nagy igényeim és a gyári hangszórók jól szólnak vele) http://www.kenwood.eu/car/receivers/all/KMM-102AY/ 2. Ezt az adaptert kell hozzá megvenni és a hozzávaló multilead kábelt: http://www.autodvd.hu/opel-kormanytavvezerlo-ctsop001-2.html http://www.autodvd.hu/ctmultilead2-adapter-kabel.html 3/a, Az adapter és multilead kábel pontos beszerelése: 1. multilead Kenwoodhoz : 3/b, Az egész összekapcsolása adapter+multilead+fejegység. Helyes sorrendben: Körülbelül 10-15 percet vett az egész beszerelés igénybe. A sárga és piros vezeték helyes bekötése változhat, ami a fejegység és az adapter leírásában is szerepel. piros-piros,sárga-sárga vagy piros-sárga piros-sárga. Az adapterhez és fejegységhez mellékelt rajzon jól látszik. Annyit tanácsként, hogy mindent csatlakoztass össze és próbáld ki. ha elfelejtené a memóriát, akkor a piros-sárga kábeleket cseréld fel, mint említettem. Ha minden jó csak igazgasd el a kábeleket, hogy elférjenek és pattinthatod is be a helyére a fejegységet. Sajnos a kijelzőt Én sem oldottam még meg. Remélem majd lesz aki leírja a pontos menetét Kenwood fejegységhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November23, 2017 Megoszt Elküldve November23, 2017 On 2017. 11. 21. at 19:58, szisszo írta: Miért jobb a cdr 500? A CDR500 CD-s rádió (nem várj tőle sokat, mp3-at nem olvas, és írt CD-ket is csak korlátozottan), a CAR400 meg kazettás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November23, 2017 Megoszt Elküldve November23, 2017 24 perce, tgabika76 írta: Én teljesen meg vagyok elégedve a CDR500-al. A rádiója viszonylag szépen szól, az igényeimnek megfelel. Egy kis mókolással az egyik ismerősöm készített hozzá AUX bemenetet, így ha nagyon akarok zenét vinni az autóba akkor mp3 lejátszót tudok csatlakoztatni hozzá. Másrészt tudom használni a kormány távot és a kijelzőt is, valamint jól mutat a középkonzolban. 8 hangszóróval nekem teljesen megfelel. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukacka Elküldve December6, 2017 Megoszt Elküldve December6, 2017 Totál ki vagyok borulva, mert 10 bontós mást mondd és a gyári leírás is ami bontja a cikkszámokat. Gyárilag 2 hangszórós volt a Classic II. Ehhez kapott egy gyári bontott szettet hátra. Most pedig kéne 4 csipogó is. Ez és ez valamint ez van ami berakható. Elöl a csipogó kábele megvan, hátul passz. Na, most melyikből kell 2-2? THX! Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve December14, 2017 Megoszt Elküldve December14, 2017 Blaupunkt Car 300 csak Opelbe tehető bele? Ha nem, a középkonzol kijelző nélkül hogy lehet kikódolni? Kódom van hozzá. Pont ezért gondolom, hogy csak Opelbe... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts