kahon Elküldve Január9, 2017 Megoszt Elküldve Január9, 2017 Köszönöm szépen, ez nagy segítség. Valóban úgy van ahogy írtad,aljzat sehol, csak a remote szál. Ahogy abban is igazad volt hogy a kép megtévesztett. Azt még áruld el légy szíves hogy ennél az egységnél fel van e cserélve a gyújtás12v és a memory (direkt12v). A korábbi fejegységemhez meg kellett hogy cseréljem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január9, 2017 Megoszt Elküldve Január9, 2017 Az a helyzet hogy nem tudom. Amint írtam, nekem KD-X 250BT van, az általad kinézett fejegységet nem ismerem, de az biztos hogy az enyémhez adott kézikönyvben le volt írva háromféle bekötési mód is, ha esetleg a sztenderd nem működne. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Január10, 2017 Megoszt Elküldve Január10, 2017 A régi Swift-ben ez volt: http://www.arukereso.hu/fejegyseg-c3617/jvc/kd-x330bt-p328110127/ A kocsival adtam el, mostanában fogok venni újra ezt a típust, és hozzá később ezt: http://www.jofogas.hu/budapest/Hertz_Power_2_25_Pack_Erosito_es_melylada_csomag_2_Ev_garancia__60684556.htm?first=1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kahon Elküldve Január12, 2017 Megoszt Elküldve Január12, 2017 Rendben és köszönöm srácok. Várom a madzagot, ha megjött és be építettem majd beszámolok az eredményről eredményröl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Január14, 2017 Megoszt Elküldve Január14, 2017 JVC KDX 330BT beszerelve.................... 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomcsika1 Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy nekem most a gyári blaupunkt car300 van a kocsiban, ezt szeretném lecserélni másra de nem akarok túl sok pénzt rákölteni. Tehát a kérdésem az lenne hogy mi az az alsó kategória amit már érdemes megvenni (gondolom az 5-6 ezer forintosok nem túl jók meg a rádiót sem fogják úgy ahogy kéne?)? Illetve, hogy meglehet e oldani valahogy hogy a középkonzolon az óra alatt az új rádió kiírja az rds információkat? köszi a válaszokat előre is üdv:Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 40 perce, tomcsika1 írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy nekem most a gyári blaupunkt car300 van a kocsiban, ezt szeretném lecserélni másra de nem akarok túl sok pénzt rákölteni. Tehát a kérdésem az lenne hogy mi az az alsó kategória amit már érdemes megvenni (gondolom az 5-6 ezer forintosok nem túl jók meg a rádiót sem fogják úgy ahogy kéne?)? Illetve, hogy meglehet e oldani valahogy hogy a középkonzolon az óra alatt az új rádió kiírja az rds információkat? köszi a válaszokat előre is üdv:Tamás Szia! 15ezer körüli JVC-k már jók, noname, olcsó 6-8 ezres fejeket én kerülném..rádió csere után nem fogja kiírni az infókat -de javítsatok ki, ha tévedek- majd kiírja a rádió, az viszont megoldható, hogy az óra alatt a dátumot mindig kiírja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 2 órája, tomcsika1 írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy nekem most a gyári blaupunkt car300 van a kocsiban, ezt szeretném lecserélni másra de nem akarok túl sok pénzt rákölteni. Tehát a kérdésem az lenne hogy mi az az alsó kategória amit már érdemes megvenni (gondolom az 5-6 ezer forintosok nem túl jók meg a rádiót sem fogják úgy ahogy kéne?)? Illetve, hogy meglehet e oldani valahogy hogy a középkonzolon az óra alatt az új rádió kiírja az rds információkat? köszi a válaszokat előre is üdv:Tamás Szerintem nem találsz olyan rádiót már, ami kommunikálna a kijelzővel. Ott csak az óra és a dátum marad majd. Régen is csak 1-2 autórádiót "tanítottak meg" a kezelésére. Csak a gyári rádiókkal fog menni szinte a kijelzés. 15e körül kapsz már elfogadhatót, persze cd nélkül. (de minek, ha van usb és aux!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 16 perce, KMilán írta: Szerintem nem találsz olyan rádiót már, ami kommunikálna a kijelzővel. Ott csak az óra és a dátum marad majd. Régen is csak 1-2 autórádiót "tanítottak meg" a kezelésére. Csak a gyári rádiókkal fog menni szinte a kijelzés. 15e körül kapsz már elfogadhatót, persze cd nélkül. (de minek, ha van usb és aux!) Nekem a CDR-500 még mindig tökéletesen megfelel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomcsika1 Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 1 órával ezelőtt, gezoli írta: Nekem a CDR-500 még mindig tökéletesen megfelel! a car300 nekem is megfelel csak a belerakott aux bemenetre kicsit gáz mindíg rádugdosni az mp3 lejátszót azért gondoltam a cserére meg a car 300 ra nem tudok erősítőt meg mélyládát rákötni de javítsatok ki ha tévedek ?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomcsika1 Elküldve Február18, 2017 Megoszt Elküldve Február18, 2017 (edited) On 2017. 02. 16. at 15:38, peacetrang írta: Szia! 15ezer körüli JVC-k már jók, noname, olcsó 6-8 ezres fejeket én kerülném..rádió csere után nem fogja kiírni az infókat -de javítsatok ki, ha tévedek- majd kiírja a rádió, az viszont megoldható, hogy az óra alatt a dátumot mindig kiírja. végül most egy alpine usb s fejegységet vettem a kocsiba. ahhoz hogy a dátumot mindig kiírja mit kell tenni? Módosítva Február18, 2017 : tomcsika1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február18, 2017 Megoszt Elküldve Február18, 2017 1 óra, tomcsika1 írta: végül most egy alpine usb s fejegységet vettem a kocsiba. ahhoz hogy a dátumot mindig kiírja mit kell tenni? Két módon tudod megoldani: 1., az igényesebb mód az hogy leprogramozod a gyári rádiót Op-Com-mal (ez könnyedén vissza is állítható, ha esetleg egyszer visszatennéd a gyári rádiót) 2., a kevésbé szakszerű opedig az hogy elvágod a piros-fehér vezetéket ami a rádió csatlakozójából a kijelző felé megy (ez ugye csak forrasztással csinálható vissza később), de figyelj hogy ne a rádió csatlakozójánál vágd el, hanem fent a kijelzőnél (ehhez sajnos ki kell venni nem csak a rádiót, hanem az egész középkonzolt), mert ugyanez a vezeték a gyári antennaerősítő tápja is, és ha a fejegységnél vágod el, akkor gyengébb lesz a rádióvétel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomcsika1 Elküldve Február19, 2017 Megoszt Elküldve Február19, 2017 (edited) 12 órája, tgabika76 írta: Két módon tudod megoldani: 1., az igényesebb mód az hogy leprogramozod a gyári rádiót Op-Com-mal (ez könnyedén vissza is állítható, ha esetleg egyszer visszatennéd a gyári rádiót) 2., a kevésbé szakszerű opedig az hogy elvágod a piros-fehér vezetéket ami a rádió csatlakozójából a kijelző felé megy (ez ugye csak forrasztással csinálható vissza később), de figyelj hogy ne a rádió csatlakozójánál vágd el, hanem fent a kijelzőnél (ehhez sajnos ki kell venni nem csak a rádiót, hanem az egész középkonzolt), mert ugyanez a vezeték a gyári antennaerősítő tápja is, és ha a fejegységnél vágod el, akkor gyengébb lesz a rádióvétel. Nekem ez a piros-fehér vezeték össze van már préselve tehát akkor ezt már vágta el az előző gazdája és aztán újra összekötötte. Szóval akkor ezt a kábelt érdemes rendesen összeforrasztanom ahhoz hogy az új rádión jó legyen a vétel igaz(mert néha kicsit besistereg lehet hogy a préselés miatt)? és ezt a rádió jelerősítőt fogja működtetni az új rádió?De ha ezt elvágom akkor gyenge lessz a rádió jel nem jól értem? Valamint még az a másik kérdésem lenne hogy erre ugye megy egy erősítő meg egy mélyláda és hogy hányas kábellel kell bekötni az erősítő állandó tápkábelét illetve hányassal a remote ot? Valamint csak op-com mal lhet leprogramozni? vagy delphi autódiagnosztika is letudja? mi a neve annak amit lekell programozni? köszi a választ előre is üdv Tamás Módosítva Február19, 2017 : tomcsika1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
paprikab4 Elküldve Február21, 2017 Megoszt Elküldve Február21, 2017 Sziasztok! Akinek van esetleg eladó panelhibás vagy kód nélküli gyári rádiója olcsó pénzért azt megvenném. A lényeg, hogy a cd meghajtója legyen jó mert az enyémnek az halt be és csak az kell belőle! (siemens vdo cdr500(E)). Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiss183 Elküldve Március26, 2017 Megoszt Elküldve Március26, 2017 Sziasztok valaki tudna nekem segíteni ncdr 1100-ás lejátszó auxos átalakításában? Az itt mellékelt linkek nem sokat segítettek sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Március30, 2017 Megoszt Elküldve Március30, 2017 Sziasztok. Tegnap bekötöttem egy Alpine CDE-180RR fejegységet, de nem ment semmilyen beállítást. Vagyis indítom a verdát és recsegő rádió fogad. Kábelkötegnél a remote lóg szabadon (kék-fehér). Mivel tudnám a kis drága amnesztiáját orvosolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március31, 2017 Megoszt Elküldve Március31, 2017 Fel kell cserélni a rádió csatlakozójába menő piros és sárga vezetéket valószínűleg. A piros vezetékben állandóan van +12V, a sárgában csak gyújtás ráadásakor, szóval valószínűleg azért felejti el a beállításokat, mert a benne levő memóriachip sem kap áramot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Március31, 2017 Megoszt Elküldve Március31, 2017 2 órája, tgabika76 írta: Fel kell cserélni a rádió csatlakozójába menő piros és sárga vezetéket valószínűleg. A piros vezetékben állandóan van +12V, a sárgában csak gyújtás ráadásakor, szóval valószínűleg azért felejti el a beállításokat, mert a benne levő memóriachip sem kap áramot. Így igaz, két kábelt felcseréled és már jó is lesz. Nekem is az oldotta meg a gondot. (le is van írva szerintem a beszerelési útmutatójában, amúgy én se mertem megcserélni, csak miután megérdeklődtem, az mire is jó, ha felcserélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
david.peter Elküldve Április9, 2017 Megoszt Elküldve Április9, 2017 (edited) hello! Mai napon megbontottam a középkonzolt, összeraktam minden OK, kivéve a fejegység nem működik. Kiveszem a rádiót és akkor vettem észre, hogy egy szürke-sárga kábel ott lóg a semmiben. Gondolom ez okozza a problémát. Tudja valaki, hogy mi célt szolgál ez, illetve, hogy hol lenne a helye? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=59620170409_133332.jpg Módosítva Április9, 2017 : david.peter Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Április12, 2017 Megoszt Elküldve Április12, 2017 On 3/31/2017 at 20:07, KMilán írta: Így igaz, két kábelt felcseréled és már jó is lesz. Nekem is az oldotta meg a gondot. (le is van írva szerintem a beszerelési útmutatójában, amúgy én se mertem megcserélni, csak miután megérdeklődtem, az mire is jó, ha felcserélem. Igazatok volt. Sikerrel jártam. Túl könnyünek tünt először, de annál nagyobb volt az öröm. Köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Puzsi Elküldve Május20, 2017 Megoszt Elküldve Május20, 2017 Sziasztok! Nemrég boldog tulaja lettem egy G astra caravan-nak, kozepkonzolba cseréltem izzót s elment a magnó(car 300)illetve előtte próbáltam egy trans mittert s a külső hőmérséklet jelző felszaladt 50fokra. Megvan a magnó kódja, próbáltam de nem sikerült életre kelteni( természetesen ahogy itt olvastam) de nem sikerült... mérgembe vettem egy ideiglenes olcsó magnót a kocsiba de be se kapcsol (másik kocsiba működik így kizárnám ezt a lehetőséget) -.- illetve mikor meg cseréltem a pirosat s a sárgát elkezdett visítani a lámpa vissza jelző?!? :D valaki nagyon okos kérem segítsen a nyomoromon előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
notoriusbg Elküldve Június9, 2017 Megoszt Elküldve Június9, 2017 Sziasztok! NCDR 1100 navis rádió van a kocsiban és a bekapcs gomb ma reggel megszűnt működni. Hangerőt állít, de ki-be nem kapcsol. Nem érezni azt a kis "klattyogást", amikor megnyomja az ember, mintha el lenne törve valami. Járt már így valaki esetleg? Vajon elég csak gombot cserélnem - úgy tudom, ez egyszerű művelet - csak kihúzom a régit és betolom az újat(?) -, vagy bonyolultabb a javítás? Nem szívesen cserélném ki a fejegységet... Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
NánDee86 Elküldve Június23, 2017 Megoszt Elküldve Június23, 2017 Sziasztok! Szeretnék egy aktív mélyládát a csomagtartómba. A kiépítésével tisztában vagyok. A gondom az hogy az erősítőnek testet honnan lehet adni? Merről lehet levenni? A pozitív kábelnek elvileg van valahol a motortérben a tűzfalon egy lyuk amin át lehet húzni. Merre keressem? Az oldalsú műanyag kárpitoknál (küszöbök) alatt elférnek a vezetékek? (10 mm2 pozítv, 1 pár RCA remote szállal.) További tanácsokat ötletek segítséget elfogadok! Nagyon köszönöm előre is a segítségeket! Opel Astra G Sedan 2000 évjárat. üdv NánDee Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június23, 2017 Megoszt Elküldve Június23, 2017 (edited) 37 perce, NánDee86 írta: Sziasztok! Szeretnék egy aktív mélyládát a csomagtartómba. A kiépítésével tisztában vagyok. A gondom az hogy az erősítőnek testet honnan lehet adni? Merről lehet levenni? A pozitív kábelnek elvileg van valahol a motortérben a tűzfalon egy lyuk amin át lehet húzni. Merre keressem? Az oldalsú műanyag kárpitoknál (küszöbök) alatt elférnek a vezetékek? (10 mm2 pozítv, 1 pár RCA remote szállal.) További tanácsokat ötletek segítséget elfogadok! Nagyon köszönöm előre is a segítségeket! Opel Astra G Sedan 2000 évjárat. üdv NánDee Bár még nem építettem ilyet a kocsimban, de pár dolgot már igen. A bal hátsó lámpa környékén mintha lenne testélési pont. Vagy a csomagtér ajtó alatti részen, ha leveszed a műanyag burkolatot. Remélem érted melyik részre gondolok. Pótkerék és az csomagtérzár közötti rész. Kábelt a motortérből a fékrásegítő melletti vakdugóban tudsz átvinni, ki kell fúrni persze előtte a dugót. A kábelek bőven elférnek a küszöbben. Remélem tudtam segíteni. Módosítva Június23, 2017 : kobraCode Link to comment Megosztás: More sharing options...
snec Elküldve Június23, 2017 Megoszt Elküldve Június23, 2017 biztonsági övhöz is lehet testet rakni, az elég erős szokott lenni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts