Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2015. 07. 10. at 14:53, toma2105 írta:

Sziasztok!

Blaupunkt car 300-as rádióm,a gyujtás levétele után mindig elfelejti a kódot. Mit tehetnék hogy ne kelljen minden indításnál kódolni?

http://www.opelforum.hu/topic/1789-gyari-fejegyseg-car-300-kiszerelesenek-muvelete-kodjanak-bevitele/

Ezt olvasd el, a végén lesz az ami neked kell, ez alapján már menni fog szerintem, bár arra nem emlékszem hogy a gyári csatlakozásban fel lehet-e a cserélni a két kábelt. Ha nem akkor elnézést, de ez a hiba az 100% nálam is ez volt csak én egy másik fejegységet tettem be és ahhoz kapott kábelen kellett felcseréljem, szoval a bibi itt lesz, és a nálam jobban hozzá értők biztosan megválaszolják ha a gyárin nincs ilyen. :)

  • Like 1
Elküldve
  On 2015. 07. 10. at 16:35, ftamas0201 írta:

http://www.opelforum.hu/topic/1789-gyari-fejegyseg-car-300-kiszerelesenek-muvelete-kodjanak-bevitele/

Ezt olvasd el, a végén lesz az ami neked kell, ez alapján már menni fog szerintem, bár arra nem emlékszem hogy a gyári csatlakozásban fel lehet-e a cserélni a két kábelt. Ha nem akkor elnézést, de ez a hiba az 100% nálam is ez volt csak én egy másik fejegységet tettem be és ahhoz kapott kábelen kellett felcseréljem, szoval a bibi itt lesz, és a nálam jobban hozzá értők biztosan megválaszolják ha a gyárin nincs ilyen. :)

Köszönöm a segítséget!

Elküldve
  On 2015. 07. 10. at 17:34, toma2105 írta:

Köszönöm a segítséget!

Helló még annyit kérdeznék hogy,miként szedted ki a vezetéket a csatlakozóból ? Próbáltam vékony csavarhúzót bedugni a saru mellé, és úgy húzni kifelé de valahogy nem ment. előre is köszi! :icon1:

Elküldve
  On 2015. 07. 11. at 14:55, toma2105 írta:

Helló még annyit kérdeznék hogy,miként szedted ki a vezetéket a csatlakozóból ? Próbáltam vékony csavarhúzót bedugni a saru mellé, és úgy húzni kifelé de valahogy nem ment. előre is köszi! :icon1:

Bár nem nekem szólt a kérdés de:

A sarukon általában van egy kis szakáll. Azok akadnak meg a csatlakozó házban. Kiszedéskor vagy nagyon vékony csavarhúzóval (műszerész) vagy tűvel szoktam a szakállt benyomni rajtuk. Arra figyelj hogy van olyan saru amelyiknek csak az egyik de van amelyiknek mindét oldalán van szakáll, nem tudom a szóban forgó milyen lehet, talán csak egy oldalú.

  • Like 1
Elküldve
  On 2015. 07. 11. at 19:35, kobraCode írta:

Bár nem nekem szólt a kérdés de:

A sarukon általában van egy kis szakáll. Azok akadnak meg a csatlakozó házban. Kiszedéskor vagy nagyon vékony csavarhúzóval (műszerész) vagy tűvel szoktam a szakállt benyomni rajtuk. Arra figyelj hogy van olyan saru amelyiknek csak az egyik de van amelyiknek mindét oldalán van szakáll, nem tudom a szóban forgó milyen lehet, talán csak egy oldalú.

Köszönöm a segítséget,majd próbálkozom még,jó lenne ha nem kéne szétvágni és átforrasztani :)

Elküldve
  On 2015. 07. 12. at 4:34, toma2105 írta:

Köszönöm a segítséget,majd próbálkozom még,jó lenne ha nem kéne szétvágni és átforrasztani :)

Mindent szét lehet szedni, hiszen egyszer össze is rakták ;) Én még az ablaktörlő csatlakozóját is széttudtam bontani anno mikor kötöttem be az intervallumos kapcsolót.

Elküldve
  On 2015. 06. 29. at 8:13, peterzee írta:

Sziasztok.

Nekem is van egy multikormányos opel astra g 2004-es kombi kocsi. CDR-500 rádióval.

Most szeretném kicserélni a fejegységet egy JVC KD-R961BT-re

http://www.amazon.de/gp/product/B00RK9J1J0/ref=s9_simh_gw_p23_d3_i1?pf_rd_m=A3JWKAKR8XB7XF&pf_rd_s=desktop-1&pf_rd_r=12NJ8SHT5J5NHTPRNMNJ&pf_rd_t=36701&pf_rd_p=585296347&pf_rd_i=desktop

Hozzá ezt rendeltem meg kormány vezérlőnek ezt:

http://www.tme.eu/hu/details/opel-jvc/kormany-taviranyito-adapterek/4carmedia/

ez jó hozzá ugye?

Hétvégén jön meg majd a rádió.

Tápnál kell valamit babrálni hogy jó legyen a gyári után?

köszi.

Szia! A CDR500 esetleg eladó?

Nekem CAR300-am van, kazettás, azt cserélném le valamire.

Viszont én nem értek a csatlakozók cseréjéhez, gondolom ezeknél csak átdugom és kész is vagyok. :D

Elküldve
  On 2015. 07. 13. at 14:44, Takacsge írta:

Szia! A CDR500 esetleg eladó?

Nekem CAR300-am van, kazettás, azt cserélném le valamire.

Viszont én nem értek a csatlakozók cseréjéhez, gondolom ezeknél csak átdugom és kész is vagyok. :D

Ha nem gyári magnót veszel, ahhoz is létezik ISO csatlakozó, amivel csak összedugod és kész is vagy.
Elküldve
  On 2015. 07. 13. at 15:46, grofbandi írta:

Ha nem gyári magnót veszel, ahhoz is létezik ISO csatlakozó, amivel csak összedugod és kész is vagy.

Szia! Köszi a segítséget! A G Astranak, akkor nem szabványosított a csatlakozója? Hol lehet kapni ilyen ISO csatlakozót?

Borzasztóan nem értek hozzá.

Elküldve
  On 2015. 07. 14. at 8:51, Takacsge írta:

Szia! Köszi a segítséget! A G Astranak, akkor nem szabványosított a csatlakozója? Hol lehet kapni ilyen ISO csatlakozót?

Borzasztóan nem értek hozzá.

Szabvány csatlakozója van, csak három soros a multikormány miatt. Én pl kaptam a kenwood fejemhez csatlakozót, nem olyan nagy vész ez, de ahol akarod venni a fejet, mondod milyen autó és ha olyan a hely akkor tudják mit kell adni persze előtte kérdezd meg hogy nincs e a dobozban a fejegység mellett, mert szerintem nagyrészt már mindben van.

Elküldve

Sziasztok.

Két hete vettem egy Selection felszereltségű 2,0 DTI Caravan G Astrát. Gyárilag Siemens NCDR 1500 van benne. A problémám az, hogy az antenna szár törött, megragasztottam ugyan pillanatragasztóval, szigetelőszalaggal, de nem tudom, meddig bírja. És bármilyen, dupla szálas antennát tekerek a helyére (ami külsőleg teljesen ugyanolyan, menetemelkedés, stb), a rádió süket vele. Ráadásul 6mm-es menetű, nem 5, mint a legtöbb G Astra. Bontóban néztem gyárit, de mindenhol csak 5mm-es van. Tudom, hogy a GPS vevő modul is az antenna talpában van, meg a távtáplálás is. Létezik, hogy csak a gyári, saját antennájával működik a rádió? Az, hogy esetleg nincs GPS, nem érdekel, mert úgysem használom, ahogy a telefont sem. Gondolom a GSM antenna modul is ebben kapott helyet. Tapasztalt már valaki hasonlót?

Előre is köszi...

Elküldve
  On 2015. 07. 16. at 9:50, geery82 írta:

Sziasztok.

Két hete vettem egy Selection felszereltségű 2,0 DTI Caravan G Astrát. Gyárilag Siemens NCDR 1500 van benne. A problémám az, hogy az antenna szár törött, megragasztottam ugyan pillanatragasztóval, szigetelőszalaggal, de nem tudom, meddig bírja. És bármilyen, dupla szálas antennát tekerek a helyére (ami külsőleg teljesen ugyanolyan, menetemelkedés, stb), a rádió süket vele. Ráadásul 6mm-es menetű, nem 5, mint a legtöbb G Astra. Bontóban néztem gyárit, de mindenhol csak 5mm-es van. Tudom, hogy a GPS vevő modul is az antenna talpában van, meg a távtáplálás is. Létezik, hogy csak a gyári, saját antennájával működik a rádió? Az, hogy esetleg nincs GPS, nem érdekel, mert úgysem használom, ahogy a telefont sem. Gondolom a GSM antenna modul is ebben kapott helyet. Tapasztalt már valaki hasonlót?

Előre is köszi...

Szia!

Én év elején jártam így,szintén gyári antenna szárral Bárdi autónál,bementem egy noname autós boltba,vettem egy univerzális tető antennát,és láss csodát...jó volt a szár menete,azóta tökéletesen fogja az adást a rádió ( kop-kop-kop.).

Ja,mivel ismernek a boltban,(többször is vásároltam már ott) előtte megnéztem,hogy jó-e a menet,azután vettem meg.

Elküldve
  On 2015. 07. 16. at 19:13, bocs írta:

Szia!

Én év elején jártam így,szintén gyári antenna szárral Bárdi autónál,bementem egy noname autós boltba,vettem egy univerzális tető antennát,és láss csodát...jó volt a szár menete,azóta tökéletesen fogja az adást a rádió ( kop-kop-kop.).

Ja,mivel ismernek a boltban,(többször is vásároltam már ott) előtte megnéztem,hogy jó-e a menet,azután vettem meg.

Az a baj, hogy vettem én is univerzálisat, távtápláltat, de nem megy. Csak akkor fog vele adást, ha megmarkolom. Gondoltam, hogy valami testelési gond van, de nem, mert akkor a gyárival sem menne. Igen komoly elektronika van az antenna talpában. GPS jeladó, antennaerősítő, meg GSM modul is, ha jól vettem ki, három különböző kábel megy bele alulról. Akkor Neked nem a Siemens NCDR 1500 egység van az autódban?

Elküldve (edited)
  On 2015. 07. 17. at 17:34, geery82 írta:

Az a baj, hogy vettem én is univerzálisat, távtápláltat, de nem megy. Csak akkor fog vele adást, ha megmarkolom. Gondoltam, hogy valami testelési gond van, de nem, mert akkor a gyárival sem menne. Igen komoly elektronika van az antenna talpában. GPS jeladó, antennaerősítő, meg GSM modul is, ha jól vettem ki, három különböző kábel megy bele alulról. Akkor Neked nem a Siemens NCDR 1500 egység van az autódban?

ha megmarkolod és akkor van adás, akkor Te lettél az antenna.

régen antennás tv-nél csináltuk így amikor gyenge volt a jel :icon1: :icon1:

ilyenkor kevés az erősítés, vagy a talp elektronika hibája, vagy a szár nem képes rendesen fogni a jeleket

vagy mittudomén :D

Módosítva : wakond
Elküldve
  On 2015. 07. 17. at 17:34, geery82 írta:

Az a baj, hogy vettem én is univerzálisat, távtápláltat, de nem megy. Csak akkor fog vele adást, ha megmarkolom. Gondoltam, hogy valami testelési gond van, de nem, mert akkor a gyárival sem menne. Igen komoly elektronika van az antenna talpában. GPS jeladó, antennaerősítő, meg GSM modul is, ha jól vettem ki, három különböző kábel megy bele alulról. Akkor Neked nem a Siemens NCDR 1500 egység van az autódban?

Szia!

Sajnos nem.

Philips CCRT 700 -as van nekem.

Elküldve
  On 2015. 07. 17. at 17:37, wakond írta:

ha megmarkolod és akkor van adás, akkor Te lettél az antenna.

régen antennás tv-nél csináltuk így amikor gyenge volt a jel :icon1: :icon1:

ilyenkor kevés az erősítés, vagy a talp elektronika hibája, vagy a szár nem képes rendesen fogni a jeleket

vagy mittudomén :D

Hát, akkor egyelőre feladom, marad a ragasztott antenna. :D Ha meg egyszer menet közben elszáll, akkor újrakábelezem, új antenna kompletten, a GPS meg a GSM úgysem érdekel... :D Köszi az infókat.

  On 2015. 07. 17. at 17:53, bocs írta:

Szia!

Sajnos nem.

Philips CCRT 700 -as van nekem.

Köszi az infókat. :)

Elküldve
  On 2015. 07. 19. at 18:07, OpelAtti írta:

Sziasztok, ma vettem a kocsit, és nincs meg a gyári "lejátszó" kódja, hogyan lehetne kikódolni?

Mi van benne?

Elküldve
  On 2015. 07. 19. at 19:11, OpelAtti írta:

Valami kazettás csúcs, lemegyek malyd megnézem pontosan.

CAR 400 SiemensVDO-vagy mi a szösz..............

Sajnos ezek csak az eredeti kóddal indítható ilyen esetben ahol vetted onnan kellene kérni, vagy a szerviz de többe kerül mint a rádió értéke. :icon1:

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

A kocsiban egy "VDO CR136"-os fejegység van, aminek az előlapja sajna megadta magát! Ki szeretném cserélni, de mielőtt még nagyon szétbarmolnám, esetleg valaki meg tudná mondani, hogy a túróba is tudnám kiszedni?

Műszaki ember vagyok, sőt műszerész, csak éppen nem autókkal, hanem repülőkkel foglalkozom... ezért szerelőhöz nem akarnék elmenni... Remélem valaki tud segíteni, hogyan is tudom kioperálni a rádiót...

Előre is köszi mindenkinek!

Gabes

Elküldve
  On 2015. 07. 23. at 7:26, Gabes írta:

Sziasztok!

A kocsiban egy "VDO CR136"-os fejegység van, aminek az előlapja sajna megadta magát! Ki szeretném cserélni, de mielőtt még nagyon szétbarmolnám, esetleg valaki meg tudná mondani, hogy a túróba is tudnám kiszedni?

Műszaki ember vagyok, sőt műszerész, csak éppen nem autókkal, hanem repülőkkel foglalkozom... ezért szerelőhöz nem akarnék elmenni... Remélem valaki tud segíteni, hogyan is tudom kioperálni a rádiót...

Előre is köszi mindenkinek!

Gabes

Újra itt! :D

Nos... a kivétel megoldódott, már csak arra lennék kiváncsi, hogy a gyári opel rádió csatlakozót át kell-e alakítanom, hogy egy AKAI CAU-7160-as fejegységet rádugjak és ha igen, akkor hogyan és mire?

Köszönettel: Gabes

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.