Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, remélem tudtok segíteni!

Haver Corsa GSi-én most volt vezérlés csere, na meg hengerfej felújítás.

Minden rendben mennt addig, amíg össze nem rakták.

A következő a problem: alapjáraton leáll, de fordulaton megy a moci és a

chek lámpa világít.

Kiszeretné olvastatni a hibakódot és megtudni mi lehet a gond.

Tudnátok esetleg segíteni, hogy hova, kihez vigye?

Pesten lenne a legjobb, ha esetleg van valaki!

Sürgős lenne a dolog plííííz!

Előre is köszi, ha valaki tudna segíteni!

Üdv:Viper

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, remélem tudtok segíteni!

Haver Corsa GSi-én most volt vezérlés csere, na meg hengerfej felújítás.

Minden rendben mennt addig, amíg össze nem rakták.

A következő a problem: alapjáraton leáll, de fordulaton megy a moci és a

chek lámpa világít.

Kiszeretné olvastatni a hibakódot és megtudni mi lehet a gond.

Tudnátok esetleg segíteni, hogy hova, kihez vigye?

Pesten lenne a legjobb, ha esetleg van valaki!

Sürgős lenne a dolog plííííz!

Előre is köszi, ha valaki tudna segíteni!

Üdv:Viper

Vigyétek el a Patyi Lacihoz.

Vagy vissza oda, ahol csinálták... :? :?

Link to comment
Megosztás:

faken eső, meleg 1 ídőjárásunk van e

szereltünk monszun garázsostúl maj'nem repültünk és nem mellesleg 3.14csára áztunk

eljöttünk max 10kmet és süt dah nap

erre vissza ott még mindig tart a monszun :roll: :x :evil:

viszont újabb dologra került fény: bal külső féltengely lehúz gumih cs mijatt

tisztítgatom kosár hello 2 helyen

a házban meg 3 helyen mintha kiharaptak volna belőle...

dolog érdekessége h harangot csak öregség mijatt csztem volna, végignéztem hibátlan

nem tuom hol és mi kerülhetett bele és mikor

azt hogy miért nem volt ahnga azt főleg nem értem :roll:

1re zsírabb a gép :( :lol: :lol:

kiv vaok mennyit fog csücsülni a vash ha nem műanyagok, hanem üléssor és mélynyomó lesz a seggében :shock:

DSCF1505.jpg

Link to comment
Megosztás:

aztec: ugye ezeket dokumentálod? Fényképek. pl. ez a féltengely dolog is érdekelne.

Tartok tőle, hogy esetleg az is kopoghat nekem.

Nem tom mi lehet. az tuti hogy vmi a kerék és a motor közti szakaszon(futó, féltengely, váltó, kuplung) :?

A sebességgel többé kevésbé arányos kotyogás, és csak max 2esig hallani, és max olyan 20ig(bár ezt még nem néztem) és motorfordulattal nem füg össze. (kuplung ki, gáz, kottyogás üteme nem változik)

Meg lassan kezdem gyűjteni a zsét kuplungra is :lol: :( nem csúszik ugyan, de a szerkezet sztem kész. néha olyat koppan hogy csak öröm hallani amikor ráengedem.

nah mindegy. szeptemberben megy vizsgára.

Viszont a kipuff hangja kezd tetszeni :twisted:

A hátsó dob szét van menve.. ahol bemegy a dobba a cső, ott fúj ki, de vmi trükkösen, mert nem magánál a hegesztésnél, hanem a két lemez között vhonnan. (gyári dob)

motorféknél kira mély hangja van :lol:

De asszem holnap felhívom janóékat, oszt valamikor feldobatom a hátsó+középdobot.

Tényleg! Kérdeztem már asszem astra csevegésben, de nem irt senki semmit :lol: érdemes vhogy lekezelni a gyári hátsódobot?

Láttam teskóban vmi rézsprajnak nevezetet MOTIP sprajt. Egy kipuffdob is volt rajta.. vmi olyasmit írt, h vmi filmszerű réteget képez, ami védi vagy mi a fene... érdemes lenne ledrótkefézni, és lefújni ezzel?

vagy esetleg még +ban hőálló festékkel?

Csak mert egy incurit kezd rohadni, hátha picit lassítja...

vagy csak halotnak csók?

Asszem most ennyi :lol:

Link to comment
Megosztás:

Laci du csinázok képet a külső ftengelyről, mert elhoztam me ilyet még nem áttem :(

A cink spray nem rossz 5let, de sztem drótkefe vagy hasonlo alkalmatosság, rozsdamaró, majd megint csiszolás utána cinkspray és utána hőálló....

Voltam ma janeszéknál. Sajna csak jöv hét keddre tudtak időt adni.. röhely :? :lol:

De az ár tetszik amit mondtak. olya 15 körülre mondta a tűzkarika, + a közép és hátsó dob közötti cső anyag, + a közép és hátsó dob cserét(a dobokat én viszem)

Elötte azért kiváncsiságból beugrottam egy másik kipuffoshoz, ő 25 öt mondott!!!

csak a tüzkarikára (anyag+csere) egy 10est!! (janóék 3at a karikára). a csőre 8at, az janóéknál is sacc ennyi.

A középdob szerelésre vagy 3ezret, és a hátsódob felrakására, meg kicsit csinosítására,belővésére(kicsit gányúl van felrakva a vég, nincs körbevarva,meg a füleken is lehet állítani kell, hogy jól álljon, felmenjen) 5ezret!!

LOL.. bár még nem tom Janóéknál mi lesz a vége, de már eddig is jobban néz ki a dolog.

Meg kérdeztem a srácot, hogy le lehet vmivel védeni a dobot, mert kicsit rozsdásodik.. mire, majd lefestjük...

Lehet elöttük én megdrótkefézem, meg lefújom ezzel a réz sprével.. oszt ök meg hagy nyomják le festékkel.

Petya! Neked nem emlékszem.. az egész dobott lefújták, vagy csak a hegesztéseket?

Viper: ma hazafelé jött mögöttem egy cartársad. azthittem esetleg te vagy.. de ahogy sassolom az avatarod sztem mégse.. meg gondolom az opelklubbos matricát látva biztos villogtál volna. Egy HEP- es rendszámú csikoska volt.

Link to comment
Megosztás:

Mikori a corsa? mert esetleg Sz.Gab is megtudná nézni.

http://www.vectraclub.hu/eszgab/

Vagy bármelyik márkakereskedés szervize, csak kicsit borsosabb áron. Az ilyen kis maszek emberkék olyan 3-5 ezer között szoktak kérni.

Jah és jut eszembe.. lehet ők is meg tudják nézni.. http://www.extra.hu/sdsauto/

kérdés mikori, mert asszem sajna az enyémet is azért nem tudták, mert 96os a vasam, de mondták h hagyjam ott,átviszik vhova, és ott meg tudják nézni.

Nem hagytam ott,mert mennem kellett vele.

Viszont szerdán elugrok hozzájuk, kipróbálom ezt az ingyenes felmérést.

Lehet szemét dolog, de ki kell használni. állitólag nem kötelez semmire, és átnézik a futót, fékeket, kormányt, meg ugy álltalánosságban.. log valami, stb.

Hátha meglátnak vmit, amit még nem tok :evil: :twisted:

Link to comment
Megosztás:

Laci! Janoék korrektek voltak az egész középdobot lefújták feketére.Csak úgy csúrgott róla a festék annyit tolt rá a srác. :lol:

Rulez! És még nem égett le róla? Mert akkor szupi.. Egyébként mi ez az avatar? ez az új egyéniséged? :(

Kemény leszek mint a vidia.. :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

de a középdob alapbol milyen szinu? vagy miért kellett lefesteni?

annyira le kell ültetni a verdát, hogy ne férján át egy macska sem alatta és akkor nem fog zavarni a szine :lol:

Alapból fémszínű :( ilyen (bár ez gyári) http://www.kep.tar.hu/laci4/50073312/13031811#2

Viszont a gyári elcseszett egy megoldás. az a hülye ovális kialakítás.. így rohadtúl lelóg.. az van nálam legalacsonyabban.. sztem úgy 2-3 centit kilóg a kocsi síkjából.

Hogy janóék miért fújták le, nem tom, csak azt hogy én azért akarom,és elsősorban a hátsót, hogy hátha kicsit kevésbé rohad majd.. bár már elkezdett.. http://www.kep.tar.hu/laci4/50073312/13844909#2

De az én kipuffom, amikor megvettem, 2003 szeptemberében már kakibb volt, és eddig bírta.

Link to comment
Megosztás:

jó reggelt

Szedet már ki vlki generátort a gsi -ből?

Mert nekem ki kéne venni csak nem tudom hogy bonyolult-e :roll:

kicsit megált töle az autó,és nem szeretném huzogatni az autom csak el viszem a generátort ha ez lehetséges...

Klimás a vasad? illetve bordásszíj, vagy csak síma? ajánlom neked is figyelmedbe az így csináldot... valahol volt linkelve hol van meg. Tom felrakta valahova...

Én a bordással nem "szenvedtem" vele

Szó szerint beállt?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.