Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve

sajnos ez elég sokx előforduló hiba... nem bírja a dugó a terhelést... azért csak 1.6 192LE... és pont ott xarik be ahol nagy a víztér és szétveri a blokkot azonnal :(

Elküldve

elég megdöbbentő, hogy 5 éves autónál amibe van 100e km máár motort kell cserélni, az meg pláne megdöbbentő, hogy ezzel a mocival szerelt autóknál szinte ez természetes, van amelyik a 100e km-t se bírja ki. :( :( Nem biztos, hogy 8 millát lenne képem elkérni egy ilyen motorral szerelt új autóért.

Elküldve

mint emlitettem nem kell ehez 5év sem 100ezer

van ankinek 1év él alig 15-20e km is elég volt hogy szarrá menjen

tuning sem kell ugyis megdöglik tuningal lehet elöbb

ha valami szarul van megtervezve akkor nem lehet mit csinalni egy jo motorban

kovacsol dugo+hprofilu hajtokar csere és nincs több gond

elég megdöbbentő, hogy 5 éves autónál amibe van 100e km máár motort kell cserélni, az meg pláne megdöbbentő, hogy ezzel a mocival szerelt autóknál szinte ez természetes, van amelyik a 100e km-t se bírja ki. :( :( Nem biztos, hogy 8 millát lenne képem elkérni egy ilyen motorral szerelt új autóért.

Elküldve

na jó de azért az nem normális, hogy így el mernek adni autókat. Én begyújtanám a gyárral együtt ha a 2 éves autómba megkotlana a motor és az természetes lenne. Ráadásul raccingra gyártották, hát akkor csak oda kellet volna figyelni mit is csinálnak, vagy utólag változtatni rajta.

Elküldve

És az autó (gsi1.8 16V) mekkora "siker"?

Valahol még talán megvan a leírásom a G astra BC-ről, B Corsába is berakható, tehát a C corsa se lehet nagy kunszt.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.