Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

....Ist ahogy Te kanyarodsz biztos 960 fokokat dobnál 1 kövér esetén, de sztem én ezt ugyanúgy tisztelném mint pl a mocikat h szépen lassan....

So ne vegyél rá mérget h nem lenne meg jó darabig!....

He.

He-he.

We-he-he.

Ez de jó példa volt :( :lol: :lol: :lol: :lol:

Mit írtál korábban ? x motorozási alkalomból hányszor pereceltél ? :twisted:

Jaaaaaaaaaaa és mindezt úgy, hogy még tiszteled is a motorokat :lol: :lol: :D :D

Azt inkább el sem képzelem, hogy mi lenne akkor ha nem tisztelnéd őket :wink:

Link to comment
Megosztás:

Isti köszönöm h figyelmeztettél.

nem akarok ellent mondani magamnak, de közben az Xxer motoroztam ebből x-1szer estem el, de azóta rengeteg víz folyt le a dunán meg olaj ki a kocsimból h b-.,-.,-.,-., meg...

Redi!

Igen ez sem új infó ma is költöttem már rá csak hogy ne legyen hiányérzetem :(

Igaz vehettem volna vmit de az nem lett volna a kezem munkája így most ezen is túlleszek és remélem h 1 nagyon szép napon álmom valóra válik: vezetem az autóm :lol:

Szilárd mind1, nem értesz. Nekem az a faken tső nincsen rajta és oda kell vmit applikálnom. most ki lett találva h a gyűrű alá kellene akkora gumi pont mint a gyűrű és ennek tölcsér formájunak kellene lennie. De hogy ezt hol gyártatom le az X, ebben tutti kérem majd Laci4 segítségét, mert neki mindig van 5lete :wink:

Link to comment
Megosztás:

Kess báz figyi, mégiscsak mérnök volnál.

7a_1_b.JPG

adott a szitu.

Ezt hogyan oldanád meg?

Amiket eddig tudok

-szolúsön ván: elbattyogok bbbe mikor éppen van "tölcsér" ami az alsó gyűrű méretével megegyező mindezt hateze'öccáé

-szolúsön tú: vhol gumiból csináltatok ilyen tölcsért és akkor alátét sem kell.

enibádi gátta szám ájdija?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az alábbi dologban szeretnék ötletet kérni.

Betettem az autó alá egy komplett FK szettet 75/50 méretben.

Jó is, szép is (nagyon jól néz ki), lehet vele állatokat kanyarodni, meg gyorsan menni, meg ilyesmi, viszont egy parkolóházba se, és a kertbe se tudok azóta beállni, valamint egy teniszlabdát nem lehet átgurítani a kocsi alatt, mert elakad a középdobban, és a leömlő/olajteknő sincs túl messze a földtől. :lol:

A Bp-i ######a utakon, eléggé necces így járni.

195/50/15 kerék van fennt, ebbe nem ér bele, de kb 1 max 1.5 cm van a dobbetét és a kerék között elöl. (maga a sárvédő rálóg rendesen)

Hátul jobb a helyzet, ott jól is néz ki a szélesítéssel, meg az 50es ültetés miatt nem is ült le annyira.

Szóval, valahogy a rugón emelni kéne, 2.5 cm lenne az ideális, akkor kb egy szintben lenne a hátuljával, és akkor nagyjából 3cm-t jönne felfelé az egész alja a kocsinak, mert most kegyetlenül félek, hogy odacsapom valahol az alját :(

Az alábbi alternatívák fogalmazódtak meg bennem:

1: Elviszem rúgóshoz, kinyújtja, újraeddzi, és újrafesti.

2: Teletömöm gumipogácsával.

3: 1+2

4: Kiveszem az első rugót, és veszek vhonnan egy 50 vagy 60as rugót.

5: Az egész szetted adom el, de mivel kb 200km-t mentem vele, ezért ez fájna a legjobban, valamint tettszik így futómű, csak ne ült volna le ennyire.

Más ötletem sajnos nincs, ha tud valaki jobbat, illetve ezek közül van ötlete, ne tartsa magában.

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Astra GSI-nél de szerintem a kadett gsi-nél is max a 40/40mm ezeken az utakon. De lehet ,hogy még a 30/30mm is ideális erre a terepre.

Rugó edzéssel próbálkoztam előző autómnál (nem javaslom)

Gumi pogácsát is használtam az meg elfárad egy idő után meg kihullik vagy mi a csöcs. :wink: (gány megoldás vagy inkább átmeneti?!)

Szerintem a legjobb 5let ha eladod és veszel egy szolidabb ültetést.

Szerintem :roll:

Link to comment
Megosztás:

Astra GSI-nél de szerintem a kadett gsi-nél is max a 40/40mm ezeken az utakon. De lehet ,hogy még a 30/30mm is ideális erre a terepre.

Rugó edzéssel próbálkoztam előző autómnál (nem javaslom)

Gumi pogácsát is használtam az meg elfárad egy idő után meg kihullik vagy mi a csöcs. :wink: (gány megoldás vagy inkább átmeneti?!)

Szerintem a legjobb 5let ha eladod és veszel egy szolidabb ültetést.

Szerintem :roll:

Akkor elvileg az 50/50 se olyan extrém, főleg, hogy nem a GSi-hez van számolva, tehát 2cmel van lejjebb mint a gyári Gsi, gondolom ez még belefér.

A hátuljával nem is lenne gond, csak az eleje van túl közel a földhöz.

Ajánlottak még pogácsát a toronycsapágyhoz, de félek, hogy kikészítené a toronycsapágyat hosszútávon :(

Link to comment
Megosztás:

....Isti köszönöm h figyelmeztettél.

nem akarok ellent mondani magamnak, de közben az Xxer motoroztam ebből x-1szer estem el, de azóta rengeteg víz folyt le a dunán meg olaj ki a kocsimból h b-.,-.,-.,-., meg....

Nahhh, hát akkor szóljál mert én a "Gergő+motorozás" kapcsán ott tartok hogy "az első motor amelyikről akkor szálltam le,

amikor én akartam" :wink: :( :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

aztec: 5let: vegyél egy rendes tankbetöltő nyílást! :wink: :(

Nah de komolyra. valahogy le kellene utánozni kess bácsi cuccosát. Mondjuk eddig gondolom te is eljutottál :oops:

Nem láttam élőben a cuccod, de gondolom akkor ahoz az alugyűrűhöz kellene eszkábálni valami fémcsövet tömítéssel....láttam ott 3 furatott..ha jól dereng. mintha be lehetne oda szerkeszteni valami peremes dolog..

Mondjuk egy megfelelő méretű vascső, a végén egy karimával? peremmel? nem tom hogyan mondják.. amit vagy az anyaból lehetne kinyomatni, vagy egy gallért ráhekkelni.

Nem vok otthon a fémiparban....

aztán nem tom hogy pontosan hogy záródik a sityak, de ahol láttam a furatokat... (ehh le kellett volna mentenem a képet :oops: )

Szal ahol rémlik a lukica, oda felfektetni a cumót,alá egy gumigyűrűt, majd összeszegecselni... ehh látni kellene...

De nincs neked egy jó karosszériás ismerősöd? :twisted: gondolom jobban otthon lenne a fémek világában mint én... :lol: :lol: :lol:

Feladtad a leckét..

De tod mit? vegyél egy locsólótömlőt, és kösd bele.. a kútnál meg told abba a pisztoly végét :twisted:

ehh.. nekem sincs igazándiból konkrét 5letem, csak körvonalak, mint neked.. :?

ui: nekem mintha úgy rémlene, hogy a gyári betöltö magasságába megy még pár csővecske.. meg stb. azoknak gondolom van vmi funkciója.

ezeknél a tuning kütyüknél az hova megy..

MOndjuk nem tom pontosan mire gondolok, csak dereng vmi, hogy amikor a hátsó kerékjáratokat takarítom, és felnyúlok oda neki :wink: akkor ott van vmi dudor.. meg bizgenytű :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szóval, valahogy a rugón emelni kéne, 2.5 cm lenne az ideális, akkor kb egy szintben lenne a hátuljával, és akkor nagyjából 3cm-t jönne felfelé az egész alja a kocsinak, mert most kegyetlenül félek, hogy odacsapom valahol az alját :(

Az alábbi alternatívák fogalmazódtak meg bennem:

1: Elviszem rúgóshoz, kinyújtja, újraeddzi, és újrafesti.

2: Teletömöm gumipogácsával.

3: 1+2

4: Kiveszem az első rugót, és veszek vhonnan egy 50 vagy 60as rugót.

5: Az egész szetted adom el, de mivel kb 200km-t mentem vele, ezért ez fájna a legjobban, valamint tettszik így futómű, csak ne ült volna le ennyire.

Nem értek hozzá de nekem az 1-es változat meredeknek tűnik....ez a "kinyujtás, edzés" kicsit gyilkolja az anyagot nem? Kap az a futómű szerencsétlen igy is eleget.

Én amikor berakattam a 40/40es H&R-eket a kocsi alá először örültem, hogy milyen sokat dob rajta, aztán kezdtem agyalni, hogy előre lehet, hogy kellene egy 50-es v. 60-as rugó. De aztán jöttek a kihívások (fekvőrendőr, parkolólejáró, padka) amiket igy a 40-es ültetéssel még tul lehet élni de ha lejjebb tenném már tuti mégjobban paráznék. Igazából attól most is félek, hogy vmi nagyon kiálló csatornafedelet egyszer el fogok vinni.

Amig az utak olyanok, hogy a kollégám az L200-asával is lépésben mer csak átmenni a vasuti kerszteződésben addig sztem 50-nél lejjebb ne nagyon menj.

Milyen gátlók vannak ekkora ültetéshez?? Nincs egy fényképed oldalról? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Laci4!

Azon filóztam, hogy leesztergáltatom csak még nincs rá emberem....

A lényeg h az alsó tömítés mintájára készitenék egy tölcsért amit már könnyedén össze tudok csatlakoztatni a gyári tanknyilással...

Ismerőse, embere vkinek ezügyben?

Link to comment
Megosztás:

Tegnap elmentem picit "kikapcsolódni" utasként üldögéltem egy Mazda Xedos hátsó ülésén mikor megláttam ILT-066 -os kollegát az ezüst színü astra coupe turbo-val :( Lehúztam az ablakot köszöntem neki majd mutatott egy kis gyorsulást :lol: Fájt a szívem,hogy nem a kis autómban ültem és nem mentem utánna de meg kell hagyni jól gyorsúlt a coupe :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.