Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
  Idéz
Ehez átkellet alakitani vlmt?

Vagy egyből felment?

De elég jó lett :wink:

nem atalakitas nem kellett

de innentöl min16" os felni

vagy 15" gyári lemez

a fékcsö nem fért el az uj féknyergen

de ez nagyon minimalis kis reszeléssem megoldodott

ennyi

Elküldve
  Idéz
A csövet kézzel nyugodtan lehet nyomkodni, egyáltalán nem betonkemény.

A víz se fogy egyáltalán (amikor felforrt akkor persze fogyott, de akkor se literekről beszélünk.

Kb 2 liter vizem folyt el míg kicseréltem a csövet, azt pótoltam, és a 15km alatt míg hazaértem, egy deka vizet nem kellett utántölteni, és a motor sem melegedett jobban mint alapállapotban szokott. (állandóra volt kötve a venti).

Én szimplán annyira gondolok, hogy a venti nem kapcsol be a hőgomba miatt, és emiatt felmelegszik a víz.

Pályán korlátlanul tudok menni csőledobálások és vízmelegedés nélkül (miután megcsináltam a nagy csövet 2 hete, kipótoltam a vizet, mentem 180at bptől törökbálintig pályán).

Ha dugóban kell araszolgatni, ott jön csak elő a probléma :lol:

Holnap csinálok egy olyan tesztet, hogy kicserélem a gané csöveket, kiveszem a termosztátot, és kikötöm a hőgombát. Megyek vele egy nagyobb kört, majd ha minden rendben, visszarakom először csak a termosztátot, utánna is teszt, majd visszateszem a hőgombát is.

Olajat nem fogyaszt többet, mint eddig, két csere közt nem kell rátölteni, pedig sajnos a tömítéseknél szivárog rendesen ;)

Enni nem eszi az olajat (legalábbis látványosan nem fogy)

Jövő hét elején úgyis olajcsere, szóval az apróbb tömítéseket is kicserélgetem.

ŐŐŐŐ.. egy pillanat!!

Hőgomba alatt mit értesz? gondolom ami kapcsolja a ventit?

De akkor gondolom direktbe kötöd?!?! mert különben csúnya vége lesz!!

mondjuk a direktbe kötés se az igazi... :? Pláne kiszedett termosztáttal... gondolom...

Sonique:

nagyon állat ez a combó!!

Vhol a sok féktárcsa nyereg combó között elvesztettem a fonalat.

Szóval ezek milyen tárcsák, nyergek?

PetiGsi

LET-hez lehet már nem is olyan sok ez a fék :wink: :lol:

Elküldve

Szerintem nem sok. Pont jó. 200-ról 100-ra egy erős fék és nincs tovább normál esetben :lol: Sonique-nál viszont ebben az estben még akár egy pár 10km-re való lassulás is belefér! És ez a nem mindegy. Mi a gyári fékeinkkel eléggé sz@rban lennénk. :lol:

Elküldve

evvel a fékell akár egymasutan 3-4x is meg meglehet csinalni

0-200-0 at ...

és fogni fog

az elözöm ugyen ezt birta

csak itt most nagyobb a fékhatas

ezk hogy milyen fékek

vectra B féknyereg

és egy csinaltatott 288 as tarcsa német orszagbol

Elküldve

@LML

szerintem nézd meg a kiegyenlítő-tartály sapkáját

ugyanis ha abban nem jó a szelep, akkor túlnyomás lesz a rendszerben és sorra nyomja el a csöveket (anno a c16NZ vectránk is ezt csinálta)

Elküldve
  Idéz
@LML

szerintem nézd meg a kiegyenlítő-tartály sapkáját

ugyanis ha abban nem jó a szelep, akkor túlnyomás lesz a rendszerben és sorra nyomja el a csöveket (anno a c16NZ vectránk is ezt csinálta)

Köszönöm, első körben mi is erre (is) gondoltunk, és eléggé el volt koszolódva. Most majd kap WD40et a pofájára remélem utánna jobb lesz.

Ma állandóra kötött ventivel mentem dugóban is, meg pályán is, és semmi gond nem volt.

Csövet se verte le, és nem is volt túl sok nyomás a rendszerben. Nem is melegedett számottevően a víz...

Pályán jöttem 180-190et Biától :lol:, majd be a dugóba kb 15 percre, és ott se volt semmi problem.

Ma este beteszek egy nagyobb hűtőt (Astra GSI van benne, és kaptam egy nagyobbat (kb 10cm el nagyobb az új) szerintem ez jelenteni fog valamit, mindenképpen kap egy alacsonyabb hőértékű hőgombát( most 95/100 van benne), esetleg termosztátot is, ha megint melegedni látom a vizet.

Szóval egyenlőre "kopp kopp kopp", de a hengerfejjel no problémó :lol:

Elküldve
  Idéz
:arrow: ez de jó cikk!

Geri! nem te írtad? :lol:

közöm nincs hozzá :lol:

Viszont szombaton összepakoltuk végre valahára az orrát a kicsinek, lajok be erre kiderült amit anno MGM kollegától vettem kartert ugyanolyan szhar volt, mint az enyém... Még a javítását sem vállalták be, most emberünket keresem h business back és a régi lészen javítva illetve már under const.

Szépen ülések hekk és még 1 kis lakatolgatás a seggén és tsai és készen vaok ;)

Elküldve
  Idéz

tehát még egy hónap :lol:

naah megszólalt a másik "jövöhéten már lesz autó" jómadár ;) :(

indítsunk egy "kinek lesz hamarabb a segge alatt az auto" kontestet bazs meg azték között? :D :D

Elküldve
  Idéz
hagyjad bazsnak péntekre meglesz  :roll:  :arrow:  :lol:

de nem ám! a legutóbbi képaláírás szerint "majd eccer" ;-)

de szerintem még így is előbb, mint a Gerinek :lol:

Elküldve

Ajaj.. ebbe bele se gondolok :lol:

Már várjuk a cara Van Gsi-t

Mondjuk ma feszített nekem egy srác, h az ő kocsija odaveri az enyémet. Egy caraván.

MOndom neki.. őő lehet.. de az enyémben tod mi van? c20xe. Mondja, tudom. Kezdett gyanussá válni. MOndom és a tiedben? Mire annyi volt a válasz, hogy 1.8 speciál (állitolag vmi ecotec)

Több beszélgetésre nem volt idő, meló rulez. MIlyen motor lehetett ez? Sztem csak vetített.. mondta még, hogy calikat elveri.. meg pár gsit is. hmm.. fura lenne... :shock:

Elküldve

c18xe?

Valami brutál rövid váltóval???

Bár kicsit meglepődtünk Sonique-kal, amikor elindultunk egy lámpától és valahogy a matiz nem akart lemaradni az istennek sem...

Amikor mi 2-be váltottunk a Matiz már lassan a negyedikbe készült húzni... :roll: Nagyon jót ment...

Ami a kinek lesz előbb kocsi a segge alatt versenyben azt hiszem én is részt veszek...nem túl jó esélyekkel... :roll:

Elküldve
  Idéz
Ami a kinek lesz előbb kocsi a segge alatt versenyben azt hiszem én is részt veszek...nem túl jó esélyekkel... :roll:

Miért? Te autóddal mi van?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.