Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve

Tegnap kihúztam egy relét (AC) és azóta nem indul az autó csak teker... Próbáltam kimérni a relét, de mindenre 0-át adott. Igaz volt-al mértem. Elbasztam valamit vagy csak a relé szar?

Elküldve

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne: lehetséges, hogy 3.-4.-5. fokozatban forgatva 4-5km-en keresztül megégettem az első gumikat? Erős gumiszagot éreztem a garázsba beállás után (felhúzott szívó XE).

Elküldve

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne: lehetséges, hogy 3.-4.-5. fokozatban forgatva 4-5km-en keresztül megégettem az első gumikat? Erős gumiszagot éreztem a garázsba beállás után (felhúzott szívó XE).

nem

fék- kuplung szag esetleg...

Elküldve

Kuplungszagra gondolsz? Mert elég sokat kellene húzni egy xe-n, hogy 4-5 km-es burnout-ot tudjon :D

igen..

Azért az kérdés mennyire van felhuzva!!

Elküldve

Ha az XE bele van fogatva a kocsiba és a garázsajtókeretre láncos motorkiemelővel fel van húzva annyira, hogy a kerekek alig érik a talajt, akkor még lehetséges is. :D

Elküldve

Tegnap kihúztam egy relét (AC) és azóta nem indul az autó csak teker... Próbáltam kimérni a relét, de mindenre 0-át adott. Igaz volt-al mértem. Elbasztam valamit vagy csak a relé szar?

Dugd vissza. :)

kihúzott relé estén nem is fog menni :)

Elküldve

igen..

Azért az kérdés mennyire van felhuzva!!

200le körül (egyenlőre).

3.-4.-5.-ben toltam neki 3-szor a lámpák miatti visszalassítás miatt. Nem csúsztattam a kuplungot, csak gyorsan ráengedtem a fokozatokra. Amikor még phase 3-as tuning volt (kb. 180-85le körül), is huzattam meg már párszor hasonló körülmények között, de sosem volt utána ilyen szag.

Elküldve

sajnos egy idő után nem bírod a power-t levinni az útra és valami engedni fog...

200LE nem játék már..

anyám :D

Kénytelen voltam nyomni neki, mert egy Audi A6 (A8?) le akart tolni az egyik kivezető úton (2x2), pedig látta, hogy vannak elöttem. Előznie nem sikerült. :icon1:

A kuplungtárcsa kevlároztatása segítene(szintereztetni nem akarom)? Mert még vannak ötleteim +powerre, és akkor a helyzet csak rosszabb lesz ezek szerint.

Elküldve

Dugd vissza. :)

kihúzott relé estén nem is fog menni :)

Úgy néztem hogy lehúztam, majd azonnal visszadugtam de csak tekerte. ezért kérdeztem meg :icon10: jah és nem vagyok hülyedebilmóricka :goofy: :D

Elküldve

reddish, jössz Március 23.án Lacházára? Kíváncsi lennék a vasra :)

Nem megyek, mert nincs még teljesen összerakva a gép. Elcsúszott a motorépítés. A tervezett 3 hét helyett 2 hónap lett, így a nagyobb leömlő, egyéb motortér belső csinosítás, gyújtás és a szívósor újabb módosítása (amit a tél folyamán gondoltam ki) még csak most következik. Utána ecu programozás. Leghamarabb április vége körül lesz kész.

Elküldve

A számításaim szerint max. 220Le tudok kihozni ebből a konfigurációból. Az ismeretlen faktor a sporttengely. Mivel nem írják hozzá, milyen fordulatnál adják le a max. nyomatékot ill. a teljesítményt, csak saccol az ember. Júniusban lesz a devil tuning találkozó Debrecenben, ahol a jegy ellenében 10e-ért lemérik a teljesítményt. Ha ott kapok egy nyomaték-teljesítménygörbét már tudni fogom hol tartok.

Elvileg nem lehetetlen a 240Le sem, de ahhoz kevés a Lexmaul szívósorom, ott már hengerenkénti szívósorra kellene cserélnem (arra is találtam egyet, ami jó lenne az XE-re). Azzal a konfigurációval, kb.7200-300-as teljesítménycsúcsú tengellyel (7500-as tiltással-azaz még gyári belsővel) a 250Le is elérhető.

Kérdés mit szólna hozzá a hajtás, a hűtés?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.