Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Jó de Lanti nem 256-ról váltott 288ra hanem 3valamennyi van neki nem ? tényleg az milyen fék ? Mondjuk anno az 1.2es A corsán is nagy fék volt/van igaz hogy ott a 256 a nagy fék :D tegnap corsástam egy kicsit baromi jó volt :D

írd már le azt a baromi jó élményt, hogy át tudjam érezni :)

Link to comment
Megosztás:

Ugyan úgy melegszik a sport fékbetét is mint a sima utcai, azzal a különbséggel hogy pl a sima utcai már 300-400foknál nyúlik mint a takony, az EBC sportbetétje, pl a YellowStuff még 900foknál is fog. :)

auto_fek_osszehasonlito_new_2.png

Szerk.: 900fokon meg már erősen parázslik a tárcsa szerintem és a rosszabb minőségű tárcsák be is hullámosodnak. Szóval ezért ajánlott a jó fékbetéthez, jó tárcsa is. :)

Link to comment
Megosztás:

Amint már kész lesz a cabrio futóműve és ki lesz használva a fék ismét, meg tudom mondani mi a különbség a kettő között (256 vs. 288), de szimplán a mérete miatt is később melegedik el egy "nagy" féktárcsa mint egy "kicsi" szerintem, és persze minél nagyobb annál később.

Először én is a jobb tárcsa/betét combón agyaltam aztán beszéltem asconás Balázzsal is aki a hungaroringre is kijár nyílt napokra, meg még 1-2 emberrel és ez így jobb lesz azt a következtetést vontam le. Ráadásul amennyiért nekem ez megvolt kompletten, abból kb az első 2 tárcsa lett volna meg.

és igen tény simán normál használatra bőven elég a gsi gyári fék

Link to comment
Megosztás:

Jó kis adok kapokot indítottam :D

Igazándiból tény, hogy hétköznapokra jó a gyári, csak úgy voltam vele, ha lehetne jobb is...

Racsing is már csak néha van, olyankor tényleg az elmelegedés miatt nem lenne rossz, vagy 1-1 neccesebb helyzetben ha csak 1 méterrel is áll meg az ember hamarabb, már lehet pont megérte. (egyszer jártam is így, akkor kevés volt a gyári :D bár igazándiból ott nem azon múlt, hanem hogy merre csúszik meg.. (abs pont ki volt lőve, mert szarakodott..) jobb első lámpa, mociház tető éle konyúlt le picit, nem volt vészes...)

Vagy olyankor amikor nagy ritkán pl. elmegy az ember pilisbe, vagy jó múltkor Kékesre.. lefelé kicsit kocsikáztam..nem durván, csak ésszel, így nem melegedett el...

(meg már régóta terveztem hogy jó lenne egy ring menet is.. még ebben az életben :D...)

De van egy olyan érzésem marad a gyári. Max. valami normálisabb tárcsa. Ahogy látom, Brembóra prüszkölnek az emberek, akkor megfizethető kategória azthiszem már csak az ATE powerdisc vagy mi...

Mostanában érzem a pedálon hogy lüktet ahogy fékezek.. elsősorban amikor már lassan gurulok.. nem tudom, azért mert hullámos lett a "jó kis" brembo, vagy mert mart tárcsa volt, és már épphogy van a bemarásokból és azt érezni... mindenesetre cserés a dolog így is, úgy is.. megszolgálta.. (60e km)

Hátul meg az a fura, hogy olyan márványosan vagy hogy kopik a tárcsa.. nem szép egyenletes fényes felülete van.. fura..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.